آموزش راه اندازی و نصب تلویزیون شیائومی ، راهنمای استفاده

xiaomi tvهنگام نصب تلویزیون شیائومی و برای اینکه تلویزیون را بدون مشکل راه اندازی کنید، نیازمند یک سری آموزشها هستید که سعی خواهیم کرد نکات مهم و سودمند را با شما به اشتراک بگذاریم. قبل از هرکاری باید تلویزیون را از داخل کارتن به آرامی بیرون بیاورید. سپس وسایلی که همراه تلویزیون است را درکنار تلویزیون قرار دهید. البته دفترچه راهنمای تلویزیون شیائومی نیز نکاتی را برای نصب در اختیار کاربران قرار داده است . اگر بخواهید تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنید باید مکان مناسبی را برای آن در نظر بگیرید. پایههای دیواری را که در پشت تلویزیون قرار میگیرند را وصل کنید. سپس آن را بر روی دیوار نصب کنید، از محکم بودن پیچهای متصل به دیوار نیز کاملا مطمئن شوید تا تلویزیون تکان نخورد. اما اگر میخواهید تلویزیون را بر روی میز قرار دهید باید از پایههای دو شاخهایی که همراه تلویزیون است استفاده کنید. ابتدا پایههای دو شاخه را با استفاده از پیچهای همراه به زیر تلویزیون در مکان مخصوص به خودش نصب کنید.

  1. نرخ به روز رسانی 60 هرتز
  2. مانیتور شیائومی سایز 27 اینچ مدل XMMNT27QH
  3. رنگ های غیر طبیعی
  4. نمایشگر فورکی 4k UHD
  5. بلندگو دو کاناله 10 وات
  6. تصاویر رسمی
  7. تصاویر درخشان و با روشنایی عالی

xiaomi tvبرنامه و یا بازی های مورد نظر خود را دانلود کنید. با توجه به پشتیبانی آن از سیستم عامل اندروید میتوانید از تماشای آن ها لذت ببرید. همچنین میتوانید به صورت آنلاین محتوای مورد نظر خود را جستجو کنید. امروزه همه افراد در جستجوی یک تلویزیون با کیفیت و مقرون به صرفه هستند. ما در این مطلب سعی خود را کردیم تا یکی از محصولات فوق العاده شیاومی را معرفی کنیم. تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s با توجه به کیفیت بالای تصاویر و همچنین کیفیت خوب صدا، در کنار استفاده از فناوری های مختلف دارای یک قیمت مناسب است. استفاده از پردازنده های قدرتمند و پشتیبانی از سیستم عامل اندرویداین محصول را به یک تلویزیون برتر تبدیل می کند. همچنین استفاده از دستیار صوتی نیز یکی از ویژگی های برتر این تلویزیون میباشد. میتوانید به راحتی از وب سایت سبیلو این محصول را مشاهده کنید و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید. شیاومی با تولید این محصول تمام تلاش خود را میکند تا رضایت کاربران خود را جلب کند.

  3 افسانه درباره تلویزیون شیائومی

دروغ و دروغ درباره تلویزیون شیائومی

تمام تلویزیون های هوشمند ردمی با توجه به نیاز مشتریان تنظیم شده اند. به صورت کلی بیش از 8 میلیون تلویزیون ردمی از سال 2018 ارسال شده است، که در اندازه های 43 اینچ ، تلویزیون 50 اینچ شیائومی ، 55 اینچ ، 65 اینچ تولید شدهاند. البته این پایان ماجرا نیست زیرا با توجه به اینکه تلویزیون های شیائومی مناسب ترین انتخاب برای قشرهای کم درامد جامعه است . در نتیجه برای برای طرفداران تلویزیون های ارزان قیمت شیائومی گلوبال اصلی پیشنهاد ما این است که بر روی خرید ارزانترین تلویزیون شیائومی بانه دات کام کلیک کرده و وارد نتیجه اول شوید . برای خرید هر کدام از این مدل های تلویزیون ردمی و منحنی شیائومی می توانید سایت بانه دات کام که یکی از مراکز معتبر میباشد، را انتخاب کنید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید. امیدواریم در در این مطلب پاسخ سوال خود را مربوط به تلویزیون ردمی چیست گرفته باشید . مشاوره خرید رایگان بگیرید ؛ و با کد تخفیف baneh-com با ثبت خریدتان تخفیف دریافت کنید .

این مقاله تلویزیون شیائومی شما را شگفت‌انگیز می‌کند: بخوانید یا از دست ندهید

هر چقدر اندازه صفحه تلویزیون بزرگتر باشد کیفیت بهتری را نشان می دهد و این یک اصل غیر قابل انکار در همه تلویزیون ها است. وضوح صفحه نمایش تلویزیون شیائومی : 4K یا HD؟ وضوح ، تعداد پیکسل های تشکیل دهنده تصویر روی صفحه نمایش را توصیف می کند ، که بر اساس ردیف های افقی و ستون های عمودی توصیف شده است. پیکسل های بیشتر به تصویر واضح تر و جزئیات دقیق تر تبدیل می شوند ، بنابراین وضوح بالاتر (تقریباً همیشه) بهتر است. 1920 ، که Full HD نیز نامیده می شود ، استاندارد بوده و همچنان رایج ترین رزولوشن در تلویزیون های سراسر جهان است. با این حال ، تولیدکنندگان تلویزیون به سرعت در حال تغییر به سمت مجموعه های Ultra HD هستند (۴K نیز نامیده می شوند). تعداد این پیکسل ها چهار برابر صفحه های فعلی HDTV است. بزرگترین مزیت تلویزیونهای ۴K این است که اشیا کوچک روی صفحه دارای جزئیات بیشتری از جمله متن واضح تر هستند.

همچنین صحنه های پر هیجان با کیفیت بسیار عالی و بدون تاری نمایش داد میشوند. تلویزیون شیائومی 50P1 با پشتیبانی از طیف گسترده رنگ برای ارائه کیفیت تصویر واقعی طراحی شده است. FRC) خواهد بود. یکی دیگر از مزیت هایی که این تلویزیون به آن مجهز میباشد وجود فناوری قدرتمند MEMC است . این فناوری در محتوای با نرخ فریم پایین به طور خودکار فریمهای جبرانی را بین فریمهای اصلی قرار میدهد تا بریدگی و لرزش صفحه را از بین ببرد. یکی دیگر از فاکتور های هنگام انتخاب تلویزیون ایده ال سیستم صوتی تلویزیون میباشد. بدون وجود صدایی با کیفیت و فراگیر کیفیت بالای تصاویر لذتی نخواهد داشت. به همین دلیل شیائومی در ساخت تلویزیون 50P1 از یک سیستم صوتی قدرتمند و عالی بهره گرفته است. این تلویزیون از سیستم صوتی 2.0 کاناله بهرهمند میبرد که شامل 2 بلندگو میباشد. هر بلندگو در تلویزیون توانایی پخش صدایی با توان خروجی 10 وات را دارد. به این ترتیب توسط 2 بلندگو حداکثر صدای 20 واتی تولید میشود.

  خودرو برقی شیائومی با سنسور بزرگ لایدار در خیابان رؤیت شد

xiaomi tvبه آسانی کلیک کنید و یا با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد تشخیص صدا کانالها را عوض کرده و یا چیزهایی را برای مشاهده پیدا کنید. حال شما میتوانید زمان کمتری را صرف جستجو و زمان بیشتر را به لذت بردن از سرگرمی های خود اختصاص دهید. منظور از کنترل جادویی تلویزیون کنترلهای موسی هستند که از طریق بیسیم بلوتوث به تلویزیون متصل میشوند. این کنترلها به دلیل داشتن ارتباط رادیویی اطلاعات را به تلویزیون ارسال میکنند که به همین علت باتریهای آن نسبت به کنترل های عادی زودتر از موعد تمام میشوند. بهترین راه برای استفاده از این کنترلها، خریدن باتریهای قابل شارژ بوده که بعد از هر بار اتمام شارژ باتری، بتوانید نسبت به شارژ مجدد آن اقدام کنید. نکته جالب ماجرا اینجاست که در صورت تمام شدن باتری، از تلویزیون هشدار اتمام باتری به شما داده میشود. وهمچنین لازم نیست تلویزیون را مستقیم به سمت تلویزیون بگیرید، این کنترل از پشت دیوار هم کار میکند. تلویزیون شیائومی 65 5X دارای درگاه های زیادی برای نصب سیستم های دیگر است، این درگاه ها باعث میشود شما موبایل یا سیستم های دیگر را از جمله دستگاه های بازی را به تلویزیون وصل کنید و سرگرم شوید.

برند های زیادی می باشند که در زمینه تولید لوازن خانگی و الکترونیکی فعالیت دارند. یکی از این برند ها شیائومی می باشد که توانسته توجه مخاطبان زیادی را جلب محصولات زیبای خود کند. این برند شیائومی در ایران از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد و محصولاتش مورد استقبال قرار خواهند گرفت. یکی از محصولات برند شیائومی تلویزیون های پیشرفته آن هستند که از جذابیت و عملکرد خوبی برخوردار می باشند. اینبار قصد دارین تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 55 L55M6-6AEU را معرفی کنیم که یک تلویزیون بسیار محبوب می باشد و خواهان زیادی دارد. در ادامه با ما همراه باشید. این تلویزیون یک محصول بسیار شیک از برند شیائومی می باشد. سایز این تلویزیون 55 اینچ است که می تواند برای خانه های با ابعاد متوسط رو به بزرگ بهترین گزینه باشد. این تلویزیون شیائومی جز تلویزیون های بدون فریم می باشد. در واقع تلویزیون های بدون فریم از جذابیت فوق العاده برخوردار می باشند و جلوه ای بسیار متفاوت و خاص را به خانه می دهند.

  • نرم افزار Patchwall
  • مدل: F2 Fire
  • تلویزیون شیائومی Q1
  • رنگ های کاملا طبیعی
  • تنوع بسیار پایین در ایران
  • رم ۳ گیگابایتی
  • پشتیبانی از میکروفون داخلی
  • نقد و بررسی

  فروشگاه رسمی محصولات شیائومی در ایران کجاست؟

شیائومی تلویزیون 55 اینچ P1 را به پردازشگر 4 هسته ای مجهز نموده است و وظیفه پردازش های مختلف مربوط به سیستم عامل این تلویزیون را به عهده دارد. این پردازشگر در کنار 2 گیگابایت رم به خوبی از پس اجرای برنامه ها و عملیات مختلف مربوط به سیستم عامل بر می آید. تلویزیون شیائومی P1 از برنامه های متنوعی شامل یوتیوب، نتفلیکس، اسپاتیفای و غیره برای پخش محتوای صوتی یا تصویری به صورت آنلاین در برخوردار است. Xiaomi تلویزیون اندروید P1 را به ریموت کنترل 360 درجه مجهز کرده است. همچنین این ریموت کنترل دارای دکمه های اختصاصی اجرای برنامه های معروفی مانند Netflix یا Amazon Prime Video نیز می باشد و شما می توانید خیلی سریع و به راحتی به محتوای مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. تلویزیون هوشمند شیائومی P1 سایز 55 اینچ از پردازنده 4 هسته ای برای پردازش عملیات تلویزیون برخوردار است. این پردازشگر در کنار 2 گیگابایت رم و 16 گیگ حافظه داخلی باعث میشود برنامه ها در تلویزیون سریع و روان اجرا شوند و انجام کارهای مختلف در سیستم عامل را تضمین می کند.

تلویزیون شیائومی

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شیائومی 4s تلویزیون لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید