آپدیت می یو ای ۱۴ برای چه گوشی‌هایی می‌‌آید؟+ تاریخ عرضه MIUI 14 شیائومی

جدیدترین رابط کاربری شیائومی MIUI 14 عرضه شده است. حال این سوال مطرح می‌شود که MIUI 14 برای چه گوشی‌‌ هایی عرضه میشود و چه زمانی در ایران باید منتظر این نسخه جدید باشیم؟ در این مقاله قصد داریم مواردی را در مورد می یو آی ۱۴ به اشتراک بگذاریم.

می یو آی ۱۴ چیست؟

رابط کاربری می یو ای ۱۴ شیائومی جدیدترین نسخه نرم‌افزار شیائومی محسوب می‌شود که همزمان با معرفی سری پرچمدار این برند در چین رونمایی شده است. اکنون برخی از ویژگی‌ها و لیست دستگاه‌هایی که این به روز رسانی جدید را دریافت می‌کنند منتشر شده که در ادامه به این لیست اشاره خواهیم کرد.

خرید اقساطی 19کالا

در صورتی که اطلاعات بیشتری در مورد پوسته سفارشی شیائومی می‌خواهید می‌توانید مقاله رابط کاربری شیائومی را مطالعه کنید؛ چرا که در این مقاله به ذکر نقاط قوت و ضعف آن به نسبت سایر برندها هم پرداخته‌ایم.

به نظر می‌رسد که امسال تمرکز این غول فنآوری در جدیدترین نسخه رابط کاربری اختصاصی‌اش بیشتر روی سرعت و روان بودن دستگاه‌ها بوده، اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که در بروزرسانی MIUI 14 باید منتظر تغییرات و ارتقاهای زیادی از جمله ارتقاء کیفیت صدا، تشخیص متن، امنیت بیشتر و …باشیم که در مقاله‌ای جداگانه به طور مفصل به شرح ویژگی‌های جدید و جذاب می یو ای ۱۴ خواهیم پرداخت. اگر در مورد تغییرات MIUI 14 کنجکاو هستید این مقاله را هم می‌توانید مطالعه کنید سپس تصمیم بگیرید که گوشی خود را اپدیت کنید یا خیر.

اپدیت می یو ای ۱۴

شیائومی این پوسته سفارشی را با نام MIUI 14 و بر پایه اندروید ۱۳ منتشر کرده و روی پرچمداران خود نیز آن را مورد آزمایش قرار داده است. این آپدیت به زودی عرضه شده و دستی به سر و روی گوشی‌های شیائومی خواهد کشید. حتی دستگاه‌های مجهز به اندروید ۱۲ هم آپدیت MIUI 14 را دریافت خواهند کرد و مطابق سیاست‌های همیشگی شیائومی حتی کاربران اندروید ۱۱ نیز می‌توانند از این آپدیت بهره ببرند. اگر در رابطه با تاریخ انتشار MIUI14 کنجکاو هستید ادامه مطلب را از دست ندهید. برای اطلاع از قیمت روز گوشی به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید.

آپدیت جدید شیائومی MIUI 14 کی میاد ؟

MIUI 13 تقریباً یک سال پیش منتشر شد. اکنون چندی می‌شود آپدیت MIUI 14 در سر زبان‌ها افتاده و همه کنجکاو هستند تا ببینند، آیا ارزش دارد که گوشی خود را به نسخه جدید به روز کنند یا خیر. تاریخ عرضه MIUI 14 مصادف بود با ۱۱ دسامبر ۲۰۲۲. در واقع همزمان با رونمایی از سری پرچمدار امسال، شیائومی از این نسخه هم رونمایی کرد. گفته می‌شود که میوآی ۱۴ هم مثل ورژن‌های قبلی مبتنی بر نسخه جدید سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید ۱۳ بوده و با مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها و قابلیت‌های جدید همراه خواهد بود. البته این به معنای آن نیست که نسخه‌های قبلی اندروید این آپدیت را دریافت نخواهند کرد …

  می پد ۵ شیائومی می‌تواند ویندوز ۱۱ را اجرا کند

در رابطه با تاریخ انتشار MIUI 14 هم این نکته را در نظر داشته باشید که عملاً تاریخ آزمایش نسخه بتا برای گوشی‌هاییست که در بازار چین عرضه شده‌اند؛ اما به احتمال زیاد نسخه گلوبال آن در اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد، سپس گوشی‌های مختلف که مجوز دریافت این نسخه از رابط کاربری را دارند، آن را دریافت خواهند کرد.

زمان انتشار MIUI 14 برای کلاس‌های مختلف

طبق روال همیشه پرچمداران اولین مدل‌هایی هستند که می یو ای ۱۴ را دریافت خواهند کرد سپس گوشی‌های میان‌رده و در آخر هم گوشی‌های اقتصادی از این نسخه بهرمند خواهند شد، از این رو این نکته را باید همواره بدانید که زمان عرضه MIUI 14 برای مدل‌های مختلف فرق می‌کند و نمی‌توان انتظار داشت که این اپدیت همزمان برای همه مدل‌ها ارائه شود.

فروش ویژه

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۱۳,۰۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی آنر ۷۰ ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

گوشی آنر 70 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

تصویر سه بعدی

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۷,۱۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy A32 4G ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۷۰۰ تومان

گوشی اپل مدل آیفون iPhone 13 Pro ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۷۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۷۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi 10 Prime ظرفیت ۶۴ رم ۴ گیگابایت

miui 14

تاریخ عرضه MIUI 14 در ایران

در رابطه با تاریخ عرضه MIUI 14 در ایران می‌بایست گفت که در کشور ما هم همانند بسیاری از بازارهای دیگر ممکن است برخی از مدل‌ها زودتر و برخی دیرتر این نسخه را دریافت کنند و دریافت میوای ۱۴ بیشتر به مدل دستگاه و برنامه و زمان‎‌بندی این شرکت بستگی دارد تا ریجن و بازار هدفی که دستگاه در آن عرضه شده است.

بروزرسانی MIUI 14 برای چه گوشی هایی عرضه میشود ؟

اخیراً لیستی منتشر شده و فهرست دستگاه‌هایی که قرارست آپدیت جدید شیائومی MIUI 14 را دریافت کنند را نشان می‌دهد. طبق این لیست سری‌های ۱۳، ۱۲ و ۱۱ شیائومی واجد شرایط دریافت این نسخه خواهند بود. غیر از این مدل‌ها، سری‌های شیائومی MI 11، میکس ۴ و MI 10 نیز این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. بعلاوه، اسم تبلت شیائومی پد ۵ هم در این فهرست به چشم می‌خورد.

  بهترین گوشی شیائومی در بازار ایران (قیمت مناسب در سال 1401 – 2022)

در ادامه کامل‌ترین لیستی که تاکنون در دسترس است را مشاهده می‌کنید، قابل‌ذکرست که برخی از این مدل‌ها هنوز به بازار عرضه نشده‌اند و پیش‌بینی می‌شود گوشی‌های جدید شیائومی که پس از زمان ارائه این آپدیت معرفی می‌شوند در حالتی که می یو آی ۱۴ را به صورت پیش فرض اجرا می‌کنند، وارد بازار شوند. از همین رو این مدل‌های آینده‌ی شیائومی را هم در لیست فوق می‌بینید.

آپدیت miui 14

لیست گوشی‌های دریافت کننده اپدیت می یو ای ۱۴

در ادامه از هر خط تولید شیائومی مدل هایی را که این نسخه را دریافت خواهند کرد را لیست خواهیم کرد:

گوشی هایی که MIUI 14 را دریافت می کنند از سری شیائومی

  • شیائومی ۱۳ پرو , شیائومی ۱۳
  • شیائومی ۱۲, ۱۲ Lite, شیائومی ۱۲ پرو , ۱۲X
  • Xiaomi 12S, 12S Pro, 12S Ultra
  • شیائومی ۱۲T , شیائومی ۱۲T Pro
  • شیائومی ۱۱ تی ,شیائومی ۱۱ تی پرو
  • می ۱۱ لایت ۵G & می ۱۱ لایت ۴G,شیائومی ۱۱ لایت ۵g NE
  • Xiaomi Mi 11, 11 LE, Mi 11i, Mi 11 Ultra, Mi 11 Pro
  • Xiaomi 11i, 11i Hypercharge
  • Xiaomi Mi 11X, Mi 11X Pro
  • Xiaomi MIX FOLD 2, MIX FOLD 2
  • Xiaomi Civi, Civi 1S, Civi 2
  • Xiaomi Mi 10, Mi 10i 5G, Mi 10S, Mi 10 Pro, Mi 10 Lite Zoom, Mi 10 Ultra
  • Xiaomi Mi 10T, Mi 10T Pro, Mi 10T Lite
  • شیائومی پد ۵ , Pad 5 Pro, Pad 5 Pro 12.4, Pad 5 Pro 5G
برای اطلاع از قیمت دقیق هر مدل به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید و قیمت روز گوشی شیائومی را به صورت لحظه‌ای و بر اساس آخرین تغییرات بازار  بررسی کنید.

لیست گوشی هایی که MIUI 14 را دریافت می کنند از سری ردمی

    • شیائومی نوت ۱۱ ۴G , ردمی نوت ۱۱ ۵G, ردمی نوت ۱۱ اس ای
    • Redmi Note 11T 5G, 11T Pro, 11T Pro+
    • Redmi Note 11 Pro ,۱۱ Pro 5G, ۱۱ Pro+ 5G
    • نوت ۱۱ اس , ۱۱S 5G
    • Redmi Note 11E, 11E Pro, 11R
    • شیائومی نوت ۱۰, شیائومی نوت ۱۰ پرو ,Redmi Note 10 5G , ۱۰ Pro Max, 10S, 10 Lite, 10 5G
    • Redmi Note 10T 5G, 10T Japan
    • Redmi Note 9 4G, 9 5G, 9T 5G, 9 Pro 5G
    • Redmi K50, K50 Pro, K50 Gaming
    • Redmi K50i, K50 Ultra
    • Redmi K40, K40 Pro, K40 Pro+, K40 Gaming, K40S
    • Redmi K30S Ultra, K30 Ultra, K30 4G, K30 Pro
    • Redmi Note 8 (2021)
    • Redmi 11 Prime, 11 Prime 5G
    • Redmi 10C, 10A
  • Redmi 10, 10 Power, 10 5G, 10 Prime+ 5G, 10 Prime, 10 Prime 2022
  • Redmi 9T, 9 Power

  تلویزیون شیائومی P1

کدام مدل از گوشی های پوکو می یو ای ۱۴ را دریافت می‌کنند؟

اکثر مدل‌های گوشی پوکو در سایت ۱۹کالا موجود بوده و شما می‌توانید در کنار نقد و بررسی دقیق هر کدام، قیمتشان را نیز ببینید.

در این مقاله سعی کردیم به سوال و دغدغه کاربران در رابطه با اینکه MIUI 14 کی میاد پاسخ دهیم و لیست دستگاه‌هایی که به احتمال زیاد MIUI 14 شیائومی را دریافت می‌کنند را در اختیار شما قرار دهیم. آیا مدل گوشی شما در این لیست بود؟ چه تغییراتی از پوسته جدید شیائومی انتظار دارید؟ منتظر سوالات و نظرات شما همراهان ۱۹کالامگ هستیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲۰ رای

سوالات متداول

MIUI 14 کی میاد ؟

✔️ شیائومی همزمان با سری پرچمدارش در تاریخ 11 دسامبر 2022 در چین از می یو ای ۱۴ نیز رونمایی کرده، اما برای عرضه آن در سطح جهانی باید تا اوایل سال 2023 منتظر بمانیم.

چه گوشی‌هایی می یو ای 14 را دریافت می‌کنند؟

✔️ لیست کامل گوشی‌های دریافت کننده می یو ای ۱۴ در مقاله آورده شده است.

تاریخ عرضه MIUI 14 در ایران چه زمانیست؟

✔️ در مورد تاریخ عرضه می یو ای14 در ایران باید گفت که ایران هم همانند بسیاری از بازارهای دیگر ممکن است برخی از مدل‌ها زودتر و برخی دیرتر این نسخه را دریافت کنند و دریافت میوای ۱۴ بیشتر به مدل دستگاه و برنامه و زمان‎‌بندی این شرکت بستگی دارد تا ریجن و بازار هدفی که دستگاه در آن عرضه شده است.

کدام گوشی پوکو می یو ای 14 یا MIUI 14 را دریافت خواهند کرد؟

✔️ در این مقاله لیست کامل گوشی‌ هایی که MIUI 14 را دریافت می کنند از برند پوکو نیز آورده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید