بهترین گوشی شیائومی (آذر ۱۴۰۱) کدام گوشی شیائومی را بخریم؟+ویدئو

بهترین گوشی شیائومی کدام مدل است؟ اگر تصمیم به خرید یکی از گوشی‌های این برند چینی دارید، مدل‌هایی که در اینجا معرفی شده‌ را نیز مد نظر قرار دهید، چرا که بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی بررسی شده‌‌اند. با ما در ۱۹کالامگ همراه باشید تا بگوییم کدام گوشی شیائومی را بخرید…

ویدئو بهترین گوشی شیائومی کدام مدل است

خرید اقساطی 19کالا

این روزها نام برند شیائومی در کنار غول‌های موبایل‌سازی دنیا مثل سامسونگ و اپل حسابی می‌درخشد و این در حالیست که تا همین چند وقت پیش حتی اسم شیائومی به گوش کسی نرسیده بود و جالب است بدانید تنوع محصولات این شرکت آنقدر زیاد است که اگر بخواهیم گوشی مورد نظر خود را از این برند انتخاب کنیم، در دنیای اسم‌ها و مدل‌های آن گم می‌شویم و ممکن است این سوال برایمان پیش بیاید که کدوم گوشی بهتره ولی نگران نباشید؛ ما در فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا قصد داریم بهترین مدل گوشی شیائومی را معرفی کنیم و به این سوال که کدام گوشی شیائومی را بخرم و بهترین گوشی شیائومی برای شما کدام مدلست، پاسخ دهیم. پس با ما همراه باشید.
بهترین گوشی شیائومی
اگر نگاهی به عملکرد بهترین گوشی های شیائومی بیندازید، متوجه می‌‌شوید که از نظر قدرت پردازشی طیف وسیعی از آن‌ها حرف زیادی برای گفتن دارند، جالب است بدانید مدلی که از نسخه ۹ بنچمارک آنتوتو امتیاز بالای ۳۰۰ هزار کسب کند، مناسب اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی است و حتی اگر در لیست بهترین ها نیز وجود نداشته باشد، قادر به اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی هست.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که می‌توانید ویدئو مقایسه‌های دو تایی ما را در اینستاگرام ۱۹kalamag ببینید تا بازهم هم انتخاب بهتری داشته باشید و همینطور با فالو کردن ما اولین نفری باشید که از تخفیفات طلایی سایت فروشگاهی ۱۹کالا مطلع می‌شوید.

عاشقان عکاسی با موبایل دیگر به گوشی‌های ۶۴ و ۴۸ مگاپیکسلی راضی نیستند و عدد ۱۰۸ مگاپیکسل همان چیزیست که بدان فکر می‌کنند و خبر خوب اینکه امسال شیائومی بیشتر از پارسال گوشی‌ با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی تولید کرده و این بار انتخاب‌های بیشتری خواهید داشت. در ادامه یک به یک به معرفی بهترین گوشی های شیامی می‌پردازیم و بهترین آن‌ها از نظر دوربین را بررسی می‌کنیم.

بهترین گوشی شیائومی

اگر کیفیت گوشی شیائومی برای شما اولویت دارد و می‌خواهید یکی از قدرتمندترین مدل‌های همه‌فن حریف را بخرید و در عین حال منصفانه بودن قیمت گوشی شیائومی نیز برایتان اهمیت دارد، در ادامه چند مورد از بهترین گوشی های شیائومی را به شما معرفی می‌کنیم.

Xiaomi 12T

یکی از بهترین گوشی های شیائومی که در همه‌ی زمینه‌ها عملکرد خوبی دارد و نسبت به قیمتش امکانات بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد شیائومی ۱۲T است.

گوشی شیائومی 12T

فروش ویژه

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۱۳,۲۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی آنر ۷۰ ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

گوشی آنر 70 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

تصویر سه بعدی

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۱۳,۷۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy A73 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۵,۳۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 11 4G ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رم ۶ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۵۲,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی اپل مدل آیفون iPhone 13 Pro Max ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت اکتیو

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy A32 4G ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

Xiaomi 12T

بهترین گوشی های شیائومی

شیائومی در این مدل از لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده نکرده، اما همان لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی هم عملکرد کم‌نظیری دارد و در عکاسی عالی ظاهر می‌شود. این گوشی از فست‌شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و به تراشه‌ پردازنده‌ قدرتمند Dimensity 8100-Ultra مجهز شده که توانایی اجرای سنگین‌تری بازی‌های انلاین را نیز دارد. ترکیب عالی سخت‌افزار در کنار قیمت فوق‌العاده مناسب می‌تواند این گوشی را به یکی از پرفروش‎‌ترین مدل‌های امسال بدل کند.

نسخه‌ی پرو این گوشی هم یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی های شیائومی در حال حاضرست که چه برای استفاده‌های گیمینگ و چه برای عکاسی گزینه‌ای ایده‌آل است. در قسمت‌های بعدی به بررسی گوشی شیائومی ۱۱تی پرو می‌پردازیم.

Xiaomi11 t pro

می‌توان گفت این گوشی برای طرفداران کالاهای لوکس یک مدل کاملاً ایده‌ال است پس اگر از طرفداران پر و پا قرص گوشی‌های خاص هستید، اما برای شما منطقی نیست که بابت خرید گوشی پرچمدار هزینه‌ی سرسام آوری صرف کنید، ۱۱تی پرو همان مدلی است که برای شما ساخته شده است.
بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت
البته علاوه‌بر نسخه پرو، نسخه معمولی این گوشی نیز تولید شده که در ادامه مشخصات هر دوی آنها را بررسی می‌کنیم.

گوشی شیائومی 11تی پرو

Xiaomi11 t pro

 Xiaomi 11T

از آنجایکه سال گذشته چینی‌ها با یک حرکت انقلابی، پسوند Mi را از اسم گوشی‌های خود حذف کردند و نام رسمی این گوشی و مدل قبلی، شیائومی ۱۱ تی و Xiaomi 11TPro است. اختلاف قیمتی بین این گوشی‌ها در حال حاضر حدود ۲ با ۳ میلیون تومان است، یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دو گوشی تراشه استفاده شده است؛ به این صورت که نسخه پرو به تراشه آمریکایی کوالکام مدل Snapdragon 888 5G مجهز شده و نسخه عادی از تراشه تایوانی مدیاتک مدل Dimensity 1200 5G استفاده کرده است، البته شیائومی هزینه آمریکایی بودن تراشه را از مشتریات خود می‌گیرد.

گوشی شیائومی 11t

Xiaomi 11T

بالاترین مدل گوشی شیائومی
جالب است بدانید در عمل، تفاوت زیادی بین این دو تراشه وجود ندارد و گاهی دایمنستی بهتر هم عمل می‌کند؛ گزارش‌ها نشان می‌دهد تراشه مدیاتک نسبت به اسنپدراگون حین اجرای بازی‌های طولانی مدت، حرارت کمتری تولید می‌کند و از نظر مصرف باتری نیز بهینه‌ترست و مصرف باتری کمتری دارد، جدول مصرف باتری‌ها نیز کاملاً گویای این موضوع است.
دوربین هر دو گوشی ۱۰۸ مگاپیکسلی است و حتی از لنزهای یکسانی استفاده کرده‌اند، اما به خاطر نوع تراشه‌ها، پردازش تصاویر کمی متفاوت است. در ادامه تصاویر دوربین این دو گوشی را در کنار یکدیگر بررسی می‌کنیم. همانطور که می‌بینید، بجز اختلاف در ارائه رنگ تفاوت دیگری بین عکس‌های گرفته شده وجود ندارد.
بهترین مدل گوشی شیائومی
چیز دیگری که در مورد این دو گوشی سر و صدای زیادی راه انداخت، فست شارژ آن‌ها بود؛ ۱۱t از شارژر ۶۷ واتی استفاده کرده و طی ۳۶ دقیقه‌ ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود و نسخه پرو نیز فست شارژ ۱۲۰ واتی دارد و برای شارژ کامل تنها ۱۷ دقیقه زمان نیاز دارد. خلاصه بگوئیم، اگر ویژگی‌های لوکس‌تر برایتان حائز اهمیت است، بالاترین مدل شیائومی را می‌خواهید و با هزینه هم مشکلی ندارید، دلیلی برای نخریدن مدل پرو وجود ندارد، اما اگر انسان حسابگری هستید و ارزش خرید برای شما مهم‌ترست، بهترست قید پسوند پرو را بزنید و همان نسخه استاندارد را به عنوان بهترین گوشی شیائومی خریداری کنید.

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری

برای اینکه درک بهتری از مدل‌های منتخب این مقاله داشته باشید، از شما دعوت می‌کنیم نگاهی به مشخصات باتری و شارژدهی آنها بیندازید. پیشرفت امسال این برند محبوب در بخش باتری بیشتر از هرچیزی نمایان است و استفاده از شارژرهای سریع ۱۲۰ و ۶۷ واتی، قابلیتیست که در برندهای رقیب به ندرت یافت می‌شود.
کدام گوشی شیائومی را بخرم
همانطور که می‌بینید، شیائومی در زمینه باتری سرآمدست و علاوه‌بر استفاده از باتری‌هایی با حجم بزرگ، بهره‌وری از فست شارژ‌های سریع را نیز در اولویت قرار داده و این نشان می‌دهد که این شرکت چقدر برای زمان و وقت کاربر خود ارزش قائل است و نمی‎‌خواهد مشتریانش ساعت‌ها منتظر شارژ شدن گوشی باشند.

  تغییرات miui 13 (رابط کاربری miui 13 شیائومی را دریافت کنیم یا خیر؟) + ویدیو

بهترین مدل گوشی شیائومی برای گیمرها

به طور کلی هر مدل پرچمدار شیائومی قدرت سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای دارد و برای گیمینگ مناسب است، با این حال در این قسمت از راهنمای خرید گوشی شیائومی تصمیم داریم چند عنوان که بهترین گزینه برای کاربران گیمر محسوب می‌شوند را معرفی کنیم.

Black shark4

شیائومی یکی از برندهای موبایل است که خط تولید اختصاصی برای گوشی‌های گیمینگ دارد و تک تک اجزا این سری را گیم محور می‌سازد، در حال حاضر بلک شارک ۴ ارزش خرید بالایی را در این خط تولید به خود اختصاص داده است. این گوشی همه‌ی آن چیزی که یک گیمر حرفه‌ای به آن نیاز دارد را در اختیار او می‌گذارد: تراشه‌ اسنپدراگون ۸۷۰ ۵g است، نرخ نوسازی فوق‌العاده سریع ۱۴۴ هرتزی دارد، به فست شارژ ۱۲۰ واتی مجهزست و ماشه‌های فیزیکی بازی در طراحی آن اعمال شده، ماشه‌هایی که لذت و هیجان بازی را دوچندان می‌کنند.

بالاترین گوشی شیائومی

سیستم خنک‌کننده نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده و این یعنی با حداکثر میزان گرافیک و فریم ریت می‌توان بازی کرد و لازم هم نیست که نگران داغ شدن گوشی باشیم.

Black shark5

اگر یک گوشی شیائومی عالی برای بازی کردن می‌خواهید، بلک شارک ۵ خوراک خودتان است.

بالاترین مدل شیائومی

این مدل طراحی منحصر‌به‌فردی دارد و  بسیار جذاب است به صورتی که حس گیمینگ بودن را در نگاه اول به کاربران منتقل می‌کند؛ بعلاوه از مواد باکیفیتی نیز ساخته شده و مقاوت بالایی دارد. نمایشگر امولد این گوشی از رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند و دقت رنگ بسیار بالایی دارد. از نظر عملکرد سخت‌افزاری هم هیچ جای شک و تردیدی در مورد این مدل وجود ندارد و می‌‌توانید مطمئن باشید که توانایی اجرای سنگین‌ترین بازی‌های گرافیکی را نیز دارد. علاوه بر همه‌ی آنچه که گفتیم، شیائومی آپشن‌های جذابی نیز برای گیمرها در این مدل قرار داده که بدون شک نظرتان را جلب می‌کند.

البته جای دارد به این نکته هم اشاره کنیم که نسخه‌ی پرو  ۱۲ تی که در کلاس خودش جدیدترین گوشی شیائومی محسوب می‌شود و پیش‌تر از آن نام بردیم نیز به تراشه‌ی پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز است و با توجه به قدرت سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای که دارد یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازی کردن است.

هر سال این خط تولید گوشی شیائومی تراشه‌های میان‌رده را به خدمت می‌گرفت، بنابراین جزء میان‌رده‌ها محسوب می‌شدند؛ اما از سال ۲۰۲۱ شیائومی در این خط تولید خود نیز تراشه پرچمدار را به خدمت گرفت است. با توجه به این موضوع برخی هنوز این مدل را جزء میان‌رده‌ها حساب می‌کنند؛ اما برخی دیگر آن را در کلاس فلگشیپ کیلرها قرار می‌دهند.

بالاترین مدل گوشی شیائومی از نظر سخت‌افزار

برخی کاربران به واسطه نیازی که دارند، موقع خرید گوشی تنها به دنبال سخت‌افزار قدرتمند هستند. این مشتریان اغلب گیمر هستند و برای اجرای گیم‌های سنگین به سخت‌افزار قدرتمند نیاز دارند، علاوه‌بر مدل‌های گفته شده در بالا که از بهترین گوشی های شیائومی هستند، پیشنهاد دیگری نیز برای آن‌ها داریم و این گوشی مدلی نیست جز ردمی k50 گیمینگ شیائومی.

ردمی k50 گیمینگ شیائومی

Redmi K50 Gaming

در ادامه بهترین گوشی شیائومی با قیمت زیر ۱۰ میلیون را بررسی خواهیم کرد.

بهترین مدل گوشی شیائومی برای خانم‌ها

اصولاً بانوان زمان خرید گوشی به دوربین توجه بیشتری نشان می‌دهند، از همین رو در این قسمت یکی از مدل‌هایی که نسبت به قیمت خود بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین محسوب می‌شود را معرفی کردیم.

Xiaomi 12T Pro

به جرأت می‌توان گفت که در حال حاضر بالاترین گوشی شیائومی در بخش قاتلین پرچمدار گوشی شیائومی ۱۲T Pro است، اما دلیل این ادعا چیست؟ در ادامه به بررسی قوی‌ترین گوشی شیائومی پرداخته‌ایم.

گوشی شیائومی 12T Pro

Xiaomi 12T Pro

بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی دوربین این گوشی یک انتخاب عالی برای خانم‌هاست، لنز اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی به همراه سلفی ۲۰ مگاپیکسلی که این مدل دارد به خانم‌ها اجازه می‌دهد عکس‌های دوستانه بگیرند و سلفی‌های عالی برای پروفایل و اینستاگرام داشته باشند. البته آقایان زمانیکه بفهمند تراشه این گوشی Snapdragon 8+ Gen 1 است محال است برچسب دخترانه بودن به این مدل بزنند. Snapdragon 8+ Gen 1 یکی از قدرتمندترین تراشه ‌های گیمینگ و بهترین جایگزین برای اسنپدارگون ۸۸۸ است.

به طور کلی می‌توان گفت این دستگاه درحال حاضر به عنوان بهترین گوشی برای گرفتن عکس در این برند شناخته می‌شود که از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مثل فست شارژ ۱۲۰ واتی، نمایشگر ۱۲۰هرتزی  FHD+ و سخت‌افزار قدرتمند برخوردارست.

گوشی های برتر شیائومی در بازار از نظر ارزش خرید

شکی نیست که هر سال خانواده ردمی نوت به عنوان گوشی های برتر شیائومی در دنیا از نظر نسبت امکانات به قیمت شناخته می‌شوند؛ از سری ۱۱ نیز چهار نسخه معرفی شده و استقبال جهانی از آنها آنقدر زیاد بود که نامشان در همان روزهای آغازین معرفی در بازار موبایل به گوش همه رسید و هر کدام آنها در نوع خود به عنوان بهترین گوشی ردمی شناخته شد.
این گوشی‌ها خیلی زود به کابوسی برای میانرده‌های سامسونگ تبدیل شدند، شیائومی این محبوبیت جهانی را مدیون سیاست قیمت‌گذاری منصفانه خود است. به طور کلی این مدل‌ها را می‌توان به عنوان بهترین گوشی های شیائومی در محدوده میان‌رده معرفی کرد.
بهترین گوشی شیائومی با قیمت مناسب
در ادامه مطلب این مدل ‌ها را معرفی می‌کنیم، ولی به صورت تخصصی‌تر، بررسی گوشی های شیائومی را می‌توانید در صفحه‌ی محصول هر کالا مطالعه کنید.

Redmi Note 11 Pro 4G

اگر قصد خرید از این خانواده را داشته باشید، احتمالاً بین ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G و نوت ۱۱ پرو نسخه‌ی ۴G مردد خواهید شد و در مورد تفاوت‌های آن‌ها کنجکاو می‌شوید. در ادامه این دو مدل را معرفی می‌کنیم و تفاوت های بین آنها را شرح می‌دهیم تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.
بهترین های شیائومی
مهم‌ترین اختلاف بین این دو مدل که هر دو از بهترین گوشی شیائومی محسوب می‌شوند، مربوط به تراشهی پردازنده است و از جهات دیگر اختلاف چندانی ندارند، برای مثال باتری هر دو ۵۰۰۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته شده و حتی نسخه فست‌شارژ هر دو ۶۷ واتی است و شارژ ۰ تا ۱۰۰ درصد هر دو تنها در حدود ۴۲ دقیقه انجام می‌شود.
راهنمای خرید گوشی شیائومی

شیائومی نوت 11 پرو

Redmi Note 11 Pro 4G

کار خوب دیگری که امسال شیائومی برای میانرده‌های خود انجام داده، تجدید نظر در مورد پنل‌های نمایشگرست، زیرا هر سال عنوان بهترین نمایشگرها به سامسونگ می‌رسید، اما امسال شیائومی هم از پنل‌های معروف سوپرآمولد سامسونگ استفاده کرده و دیگر هیچ ایرادی به آن‌ها وارد نیست، علاوه‌براین از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی تصویر نیز پشتیبانی می‌کنند که به پیمایش در طول رابط کاربری و اجرای انیمیشن‌ها سرعت بخشیده است.

Redmi Note 11 Pro 5G

همانطور که گفتیم تنها تفاوت نسخه ۵G و ۴G ردمی نوت ۱۱ پرو، تراشه کار شده روی آنهاست، به این صورت که نسخه ۵G به تراشه آمریکایی Snapdragon 695 5G مجزست و نسخه ۴G به تراشه تایوانی مدیاتک مدل Helio G96 تجهیز شده است، گفتنیست که نسخه ۵G تا ۱۵ درصد قوی‌ترست، از نسل پنجم اینترنت همراه پشتیبابی می‌کند و فرآیند ساخت ۶ نانومتری آن سبب می‌شوند تا مصرف باتری کمتری داشته باشد، البته صرفاً به همین خاطر نسخه ۵G حدود ۱۰۰ دلار قیمت بیشتری دارد و حدود ۱۰۰ دلاری گران‌ترست.
بهترین گوشی ردمی
قدرت سخت‌افزاری هر دو، در کنار نرخ‌نوسازی نمایشگر و سرعت شارژ بالا، یک گزینه خوش‌قیمت برای گیمرهاست.

  تلویزیون شیائومی TV F2

گوشی شیائومی نوت 11 پرو ۵ جی

Redmi Note 11 Pro 5G

کدام مدل از Redmi Note 11 Pro برای عکاسی مناسب‌ترست؟

دوربین این برند برای هر دو مدل مطابق با ترند سال ۱۰۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است و نسخه ۴G یک لنز عمق سنج اضافی در چیدمان خود جای داده است. هر دو گوشی دقیقاً از یک لنز استفاده کرده‌اند، ولی به خاطر استفاده از تراشه‌های متفاوت، خروجی متفاوتی را ارائه می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید تصاویر دوربین این دو مدل را در کنار هم می‌بینید:
کدام گوشی شیائومی بهتر است

بهترین و ارزانترین گوشی شیائومی

Redmi Note 11

ردمی نوت ۱۱ مدل اقتصادی و خوش‌قیمت خانواده خود است و خوشبختانه شیائومی برای نمایشگر آن از پنل AMOLED استفاده کرده و با تجهیز کردن آن به نرخ‌نوسازی ۹۰ هرتزی یکی از بهترین نمایشگرها را در این بازه قیمتی ساخته است.
بررسی گوشی شیائومی
این مدل نسبت به ردمی نوت ۱۰ از نظر سخت‌افزاری پیشرفت خوبی داشته و حتی در بخش دوربین نسبت به پارسال از خود عملکرد بهتری نشان می‌دهد.

بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران

چیز عجیبی نیست که بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران نیز در خانواده ردمی نوت باشد. اگر بهترین گوشی شیائومی را در این بازه زمانی می‌خواهید، پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

Redmi Note 11s

نقطه قوت ردمی نوت ۱۱ اس قیمت طلایی آن حتی در نخستین روزهای حضورش در بازارست و اگر بگوئیم این مدل در کلاس خود بهترین گوشی شیائومی است بی‌راه نگفته‌ایم. شایان ذکرست که این گوشی نسخه سبک شده‌ی Redmi Note11Pro4g است و در ادامه خواهیم گفت که این دو مدل چه تفاوت‌های با یکدیگر دارند.
بزرگترین گوشی شیائومی
این مدل به نسبت ظریف‌تر ساخته شده و نمایشگر AMOLED آن به جای ۱۲۰ هرتز، از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از تفاوت‌های مهم این گوشی مربوط به نسخه فست‌شارژست که این مدل از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی‌ می‌کند.
جالب است بدانید این گوشی دقیقاً از تراشه و چیدمان دوربین نسخه ۴g ردمی‌نوت۱۱ استفاده کرده و این دو مدل هیچ تفاوتی از نظر عملکرد گیمینگ و عکاسی با یکدیگر ندارد و اختلاف قیمتی ۶۰ دلاری بین آ‌نها RedmiNote11s را به بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران تبدیل کرده است.

ردمی نوت ۱۱ اس

Xiaomi Redmi Note 11S

بهترین گوشی میان رده شیائومی برای بازی

مدل‌هایی که در بالا از آ‌ن‌ها به عنوان گوشی گیمینگ یاد کردیم در بازار قیمت بالای ۱۵ میلیون تومان دارند، اما شیائومی گوشی مناسب با قیمت اقتصادی‌تر هم دارد. گوشی که در ادامه معرفی می‌کنیم، تماماً گیم‌محور ساخته شده و علاوه‌بر استفاده از تراشه قدرتمند، از ماشه‌های فیزیکی بازی‌ها هم استفاده کرده و قوی‌ترین گوشی شیائومی در این بازه‌ی قیمتیست.

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت در رده اقتصادی

بسیاری از کاربران دوست ندارند برای موبایل مبالغ زیادی هزینه کنند، ولی شیائومی همه قیمت گوشی دارد و ما قصد داریم چند مدل از بهترین گوشی های شیائومی با قیمت حدودی ۴.۵ تا ۵.۵ میلیون تومان به شما معرفی کنیم…
بررسی گوشی های شیائومی
نوبتی هم باشد، نوبت مدل‌های اقتصادیست، اقتصادی‌های شیائومی یک تفاوت بزرگ با بقیه برندها دارند و آن هم ارزش خرید بالای آن‌هاست و این یعنی شما در قبال پرداخت هزینه مناسب، حتی امکانات بیشتری را دریافت می‌کنید. در ادامه بهترین مدل شیائومی در کلاس اقتصادی را معرفی می‌کنیم.

Redmi 10 Prime

این گوشی و نسخه‌ی استاندارد آن مشابه یکدیگر ساخته‌ شده‌اند و تنها تفاوت آنها باتریست و شیائومی از یک سخت‌افزار و حتی یک طراحی برای آن‌ها استفاده کرده است.
کیفیت گوشی شیائومی
تفاوت این دو گوشی به این صورت است که ردمی ۱۰ پرایم باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری دارد و گوشی شیائومی ردمی ۱۰ به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده، ولی به طور کلی هر دو گوشی باتری‌های بزرگی دارند ودر نوع خود بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری در محدوده اقتصادی محسوب می‌شوند. در ادامه مشخصات اصلی این مدل‌ها را بررسی می‌کنیم…

ردمی ۱۰ پرایم

redmi 10 prime

redmi 10

به طور کلی مدل‌های اقتصادی برای برطرف کردن نیازهای عادی روازنه بهترین انتخاب هستند، اگر از شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، واتساپ و … زیاد استفاده می‌کنید، گشت و گذار در فضای وب به بخش جدانشدنی از زندگی شما تبدیل شده، با اطمینان می‌توان گفت این مدل و نسخه پرایم آن به خوبی می‌توانند از عهده این وظایف برآیند و رضایت خاطر شما را جلب کنند.

گوشی شیائومی ردمی ۱۰

redmi 10

هر دو مدل دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارند، اما یادتان باشد که در مدل‌های اقتصادی تمرکز اصلی روی دوربین نیست و این مدل‌ها برای عکاسی حرفه‌ای با موبایل مناسب نیستند؛ با این حال هر دو مدل از نظر تنوع لنز بسیار عالی هستند و از ۴ لنز متفاوت استفاده کرده‌اند و این امکان را فراهم می‌کنند که تا حد قابل‌قبولی عکاسی کنید و لحظات به یاد ماندی خود را با این دوربین ثبت کنید. در ادامه تصویر دوربین این دو مدل را کنار هم مشاهده می‌کنید
بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت در رده اقتصادی
با وجودی که این مدل‌ها قیمت مناسبی داشتند، هنوز هم در میان گوشی‌های شیائومی می‌توان مدل‌هایی اقتصادی‌تر یافت. در ادامه بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت را معرفی می‌کنیم.

Redmi 9activ

وقتی حرف از ارزان‌ترین گوشی هر برند باشد، واقعاً بایستی توقع خود را پایین بیاوریم و حتی گاهی طراحی جذاب را فدای قیمت کنیم، حقیقت این است که متوسط هزینه برای خرید گوشی در دنیا حدود ۴۰۰ دلار است و شیائومی این رقم را به زیر ۲۰۰ دلار رسانده و با ایجاد تحول در دنیای گوشی‌های اقتصادی و در نظر گرفتن امکانات و قابلیت‌های زیاد برای گوشی‌های خود، ارزش خرید آن‌ها را تا حد زیادی بالا برده است. این مدل در نوع خود بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت محسوب می‌شود.
بهترین گوشی شیائومی امسال
ردمی ۹ اکتیو از بهترین گوشی های شیائومی با قیمت جهانی حدود ۱۳۰ دلار، هم جزء زیباترین گوشی شیائومی محسوب می‌شود و حتی به باتری بزرگ ۵۰۲۰ میلی‌آمپری نیز مجهز شده است. این مدل بهترین گوشی ردمی در محدوده اقتصادی محسوب می‌شود و بهترین و جدیدترین جایگزین برای Redmi 9A است.

Redmi 9c

آخرین پیشنهاد ما برای خرید گوشی اقتصادی شیائومی، ردمی ۹c است که در حال حاضر قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایت آن تقریباً با نسخه ۶۴ از ۹activ برابری می‌کند، بد نیست بدانید این دو گوشی اختلاف چندانی باهم ندارند و رنگ‌بندی ۹activ به ترند بازار نزدیک‌ترست و ۹C یک لنز ماکرو اضافی در چیدمان دوربین خود دارد و خرید نسخه ۱۲۸ گیگاباتی با قیمت مناسب واقعاً وسوسه کننده است و این دو گوشی جز این اختلاف دیگری با یکدیگر ندارد، پس اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی با قیمت مناسب هستید حتماً این دو مدل را نیز بررسی کنید.

  دانگل شیائومی مدل Mi TV Stick

بالاترین گوشی شیائومی از نظر باتری

گوشی ردمی 9c

Redmi 9C

در بین بهترین مدل های گوشی شیائومی کدام گوشی شیائومی را بخرم ؟

شکی نیست که شیائومی بازار موبایل را دست گرفته و بهترین های مارکت موبایل را می‌سازد و طبق اطلاعات ویدئو می‌توانید گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید. به نظر شما بهترین گوشی های شیائومی کدام مدل‌ها هستند؟ فکر می‌کنید کدام گوشی شیائومی بهتر است ؟ البته جای هیچ شکی نیست که مدل بالاترین گوشی شیائومی مربوط به خانواده جدید سری ۱۲ است، اما به خاطر داشته باشید که در این مقاله ارزش خرید گوشیها به عنوان معیار در نظر گرفته شده است.
اگر تجربه استفاده از  گوشی‌های این برند مطرح را دارید، حتماً نظر خود را در قسمت کامنت با دوستان مجله ۱۹کالا به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۳۸۳ رای

سوالات متداول

بهترین گوشی شیائومی کدام است ؟

✔️ تنوع محصولات کمپانی شیائومی آنقدر زیاد است که اگر قصد خرید از این برند را داشته باشید در دنیای نام و مدل‌های آن گم می‌شوید، اما ما در تیم فنی 19کالا با بررسی دقیق مدل‌ها به این نتیجه رسیدیم که در بخش گوشی‌های اقتصادی در حال حاضر redmi9 activ xiaomi از همه بهترست، در گوشی‌های میان‌رده redmi note 11s شیائومی ارزش خرید بالاتری دارد، در گروه بالارده شیائومی 11t پرو یکی دیگر از بهترین‌هاست و خانواده چهار نفری شیامی redmi Note 11 به خاطر ویژگی‌هایی که در مقاله در مورد آنها صحبت کردیم، به عنوان بهترین گوشی شیائومی حال حاضر و با ارزش خرید بسیار بالا، شناخته شد.

بهترین گوشی شیائومی از دید کاربران کدام است؟

✔️حضور پررنگ خانواده ردمی‌نوت‌11، باعث شده که نسخه اس آن یعنی Redmi Note 11s به عنوان بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران شناخته شود، دلیل این محبوبیت شباهت زیاد این گوشی به Redmi Note 11 pro 4g و همینطور قیمت مناسب آن است.

بهترین گوشی های شیائومی برای گرفتن عکس کدام مدل است؟

✔️ در لیست ما، شیائومی 12t پرو عنوان بهترین دوربین گوشی را به خود اختصاص داده است، زیرا رزولوشن لنز اصلی این گوشی 200 مگاپیکسل است که در کنار تراشه قدرتمند می‌تواند عکس‌های این گوشی را به بهترین شکل ممکن پردازش کند. پس اگر دوست دارید با موبایل حرفه‌ای عکاسی کنید از این مدل غافل نشوید. در بخش میان‌رده هم می‌توان گفت Redmi Note 11 Pro 5G که بهترین گوشی شیائومی است که مناسب گرفتن عکس از این سری است، از دوربین‌ باکیفیتی استفاده کرده‌ و برای گرفتن عکس با موبایل گزینه‌ عالی بشمار می‌رود.

بهترین میان‌ردهای شیائومی کدام است؟

✔️ این 6 مدل جز بهترین میان‌ردهای موجود در بازار محسوب می‌شوند، redmi note 11،redmi note 11 pro 4g، redmi note 11 pro 5g، redmi note 11s،k40 gaming و xiaomi 11 lite 5g ne

چرا گوشی شیائومی بخریم؟ مزیت گوشی های شیائومی نسبت به برندهای دیگر موجود در بازار گوشی موبایل چیست؟

✔️ شیائومی برندی است که هدف خود را ارائه امکانات با قیمت مناسب‌تر تعیین کرده و در این مسیر بسیار موفق بوده است، گوشی‌های شیائومی ارزش خرید بالایی دارند و امکانات دیگر برندها را با قیمت کمتر در اختیار کاربران می‌گذارد. در این مقاله به سایر خصوصیات و وجه تمایز گوشی های شیائومی نسبت به سایر برندها اشاره خواهیم کرد.

چرا گوشی شیائومی ارزش خرید بالایی دارد؟

✔️ شرکت شیائومی در واقع یکی از شرکت‌های سازنده‌ای بود که با سیاست خاص و منحصر‌به‌فرد خود در عرضه محصولاتش ضرب‌المثل معروف ایرانی «هیچ ارزانی بی‌علت نیست» را به چالش کشیده است. این شرکت هم در بخش میان‌رده و هم در بخش پرچمدار همواره محصولات بسیار عالی و با قیمت مناسب را تولید می‌کند.

چرا شیائومی رقیبی برای غول‌های موبایل‌سازی دنیاست؟

✔️ شرکت شیائومی به سرعت به کابوسی برای برندهای قدیمی‌تر مانند ال‌جی، اچ تی سی، سونی و… تبدیل شد به این دلیل که نه تنها در نوآوری بلکه از نظر کیفیت و قیمت هم محصولات آن جز بهترین گوشی های بازار محسوب می‌شوند.

گوشی شیائومی بخریم یا هوآوی؟ مزیت و نقطه قوت گوشی های شیائومی نسبت به گوشی های شیائومی چیست؟

✔️ اینکه کدام برند گوشی را انتخاب کنید تا حد زیادی به نیاز و خواسته‎های شما از گوشی مرتبط می‌شود، پس بهتر است قبل از انتخاب برند اولویت خود در خرید گوشی و سپس مدل‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهید تا انتخاب هوشمندانه‌تری از برند و مدل گوشی خود داشته باشید. نمی‌توان گفت که گوشی هوآوی خوب است و یا گوشی شیائومی بد یا برعکس به این دلیل که هر یک از گوشی‌ها نقاط قوت و ضعف خود را دارند.

چرا گوشی شیائومی هندفری ندارد؟به چه دلیل شما در بسته بندی گوشی های شیائومی هندزفری را مشاهده نمی کنید آیا مشکل از فروشندگان است یا سیاست خود شرکت شیائومی؟

✔️ باید گفت در درجه اول که این مشکل فروشندگان گوشی موبایل نیست. هر کمپانی سیاست خاص خودش را دارد و سیاست این شرکت برآن بوده که به جای هندفری بی‌کیفیت، این کالا را از باکس خود حدف کند و تا حدودی قیمت تمام شده محصول را کاهش دهد. و دلیل دیگر آن اینکه این شرکت چندین خط تولید برای هندزفری دارد.

نمایندگی شیائومی در ایران کجاست؟ از کجا می توان گوشی شیائومی اصل و با گارانتی معتبر را تهیه کرد؟

✔️ فروشگاه‌های مختلفی وجود دارند که تمرکز آنها بر گوشی شیائومی است، مثلا فروشگاه اینترنتی 19کالا یکی از معتبر‌ترین مراکز خرید گوشی شیائومی است که برای اکثر مدل‌های گوشی شیائومی گارانتی 19ماهه ارائه می‌دهد.

شیائومی بخریم یا نخریم؟ آیا گوشی های شیائومی چه میان رده و چه پرچمدار ارزش خرید بالایی دارند؟

✔️ شیائومی چندین خط تولید دارد و تقریباً برای هر سلیقه و مخاطبی گوشی موبایل تولید کرده است. بنابراین با هر بودجه و سلیقه‌ای که باشید می‌توانید مدلی را از این برند تهیه کنید. اینکه تراشه‌های استفاده شده از شرکت کوالکام بوده و دوربین‌های باکیفیتی را هم در گوشی‌های خود ارائه می‌دهد یک امتیاز است. در حالی نسبت به بسیاری از گوشی‌های همرده خود در بازار قیمت مقرون به صرفه‌تری هم دارند. اگر قیمت مناسب در کنار خدمات عالی را می‌خواهید، حتماً خرید گوشی شیائومی را در برنامه‌های خود قرار دهید.

شیائومی بخریم یا سامسونگ؟نقطه قوت و ضعف گوشی سامسونگ و گوشی شیائومی نسبت به هم چگونه است، کدام یک از این دو برند را باید ترجیح داد؟

✔️ حرفی نیست که سامسونگ محصولات با کیفیتی می‌سازد و در زمینه موبایل قدمت زیادی دارد، اما نقط ضعف این کمپانی، قیمت بالای محصولات آن است و اکثر میان‌رده‌های آن از بدنه پلاستیکی ساخته شده‌اند. فراموش نکنید که قیمت مناسب شیائومی به معنی کیفیت بد و ناکارامدی این برند نیست بلکه سیاست بازاریابی و عدم تبلیغات زیاد باعث شده که قیمت تمام شده این محصول کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید