تلویزیون شیائومی 55 اینچ 2023 P1 اسمارت 4k مدل MI TV P1 55

xiaomi tvبرند های زیادی می باشند که در زمینه تولید لوازن خانگی و الکترونیکی فعالیت دارند. یکی از این برند ها شیائومی می باشد که توانسته توجه مخاطبان زیادی را جلب محصولات زیبای خود کند. این برند شیائومی در ایران از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد و محصولاتش مورد استقبال قرار خواهند گرفت. یکی از محصولات برند شیائومی تلویزیون های پیشرفته آن هستند که از جذابیت و عملکرد خوبی برخوردار می باشند. اینبار قصد دارین تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 55 L55M6-6AEU را معرفی کنیم که یک تلویزیون بسیار محبوب می باشد و خواهان زیادی دارد. در ادامه با ما همراه باشید. این تلویزیون یک محصول بسیار شیک از برند شیائومی می باشد. سایز این تلویزیون 55 اینچ است که می تواند برای خانه های با ابعاد متوسط رو به بزرگ بهترین گزینه باشد. این تلویزیون شیائومی جز تلویزیون های بدون فریم می باشد. در واقع تلویزیون های بدون فریم از جذابیت فوق العاده برخوردار می باشند و جلوه ای بسیار متفاوت و خاص را به خانه می دهند.

  • اتصال بی سیم: بلوتوث – وای فای
  • تلویزیون شیاومی 32 اینچ هوشمند Xiaomi MI32P1
  • سخت افزار داخلی قوی
  • عدم استفاده از محافظ صفحه
  • ریموت کنترل هوشمند

xiaomi tvاین نام برگرفته از یکی از مفاهیم آیین بودا میباشد. دلیل این نامگذاری آن است که مؤسسان شرکت شیائومی میخواستند با تولید محصولات کوچک از مرحله صفر کار، با بزرگترین تولیدکنندگان جهان رقابت کند. علاوه بر این، Mi مخفف Mission Impossible به معنای مأموریت غیرممکن است تا موانعی را که مدیران شرکت با موفقیت بر آنها غلبه کردهاند نشان دهد. شیائومی در روزهای اولیه خود بهعنوان “اپل چینی” شناخته میشد. اما با حضور گسترده در بازارهایی مانند هند، توانست محبوبیت قابل توجهی را در بین میلیون ها نفر به دست آورد. نماد شیائومی یک عروسک خرگوشی به نام میتو “Mito” است که همیشه کلاهی به نام “اوشانکا” بر سر دارد. شیائومی در زمینههایی همچون تلفن های هوشمند، تلویزیون، برنامه های تلفن همراه، لپ تاپ، لوازم خانگی مانند جارو برقیهای رباتیک و حتی پلوپز و بسیاری محصولات دیگر را تولید یا سرمایه گذاری کرده است. چرا باید تلویزیون شیائومی را بخریم؟ اگرچه شیائومی در آغاز راه طراحی و عرضه تلویزیون های هوشمند قرار دارد، اما تا کنون مدلهای جذاب و متنوعی را روانه بازار کرده است.

اگر تلویزیون شیائومی خیلی بد است، چرا آمار آن را نشان نمی دهد؟

این تلویزیون خروجی صدای 30 وات را ارائه میدهد. تلویزیون شیائومی Q1 دارای فناوری DTS-HD است و صدای فراگیر مجازی تولید میکند. همچنین با استفاده از فناوری Dolby Audio صدای سینمایی و با کیفیتی را به گوش میرساند. تکنولوژی Dolby Audio باعث تولید صدایی غنی، واضح و قدرتمند می شود و صدای سینمایی را در اختیار شما قرار می دهد که باعث می شود لذت تماشای تلویزیون دوچندان شود. از طرفی تکنولوژی DTS HD باعث تولید صدای فراگیر مجازی می شود و هیجان تماشای تلویزیون را بیشتر می کند. به این ترتیب شما در کنار کیفیت تصویر بسیار خوب این تلویزیون، صدای با کیفیت و هیجان انگیزی را تجربه خواهید کرد و از آن لذت خواهید برد. در صورتی که به قدرت صدای بیشتری احتیاج دارید میتوانید نسبت به خرید ساندبار یا سیستم صوتی حرفه ای در کنار تلویزیون اقدام تلویزیون شیائومی 4s 55 اینچ فرمایید. تلویزیون 2021 شیائومی Q1 هوشمند است و به سیستم عامل اندروید 10 مجهز شده است.

  5 نکته برای تلویزیون شیائومی

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

در حقیقت 4K به عنوان یکی بهترین کیفیت تصویرها سعی دارد تا هر تصویر را واقعی نشان دهد. وضوح صفحهنمایش ای ای دی شیائومی 2160×3840 است که نسبت به کیفیت تصویر Full HD بسیار بهتر عمل میکند. به وسیله کیفیت تصویر 4K میتوانید هیجان بیشتری به تصاویر، برنامهها و فیلمهای مورد علاقه خود بدهید چراکه هر تصویر بدون افت کیفیت و با نهایت ظرافت و دقت به معرض نمایش گذاشته میشوند. بلندگوهای تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP از طراحی و قدرت بالایی برخوردار است. شرکت شیائومی همانند سایر برندها ال ای دی خود را با توان صدای 20 وات وارد بازار کرده است. این تلویزیون دارای دو بلندگوی دو کاناله است که هر کدام صدایی با توان 10 وات را ارائه می دهند. از طرفی دیگر این شرکت به این میزان صدا اکتفا نکره و برای بهبود و ارتقاء آن از تکنولوژی Dolby Audio و Dolby DTS نیز کمک گرفته است. پس همراه با توان صدای 20 وات در کنار فناوریDolby Audio و Dolby DTS از تماشای تلویزیون نهایت لذت را ببریید. ال ای دی شیائومی L65M5-5ASP دارای یک ریموت کنترل با طراحی شیک و زیبایی است که کارکرد بسیار راحتی دارد. چنانچه به ظاهر آن نگاه بیندازید متوجه دکمه های اختصاصی برای اجرای برنامه Netflix و Prime Video می شوید. بنابراین کاربر به صورت سریع و راحت می تواند به محتوای مورد علاقه ی خود به صورت سریع دسترسی داشته باشد. از این گذشته این ریموت کنترل دارای دکمه ی اختصاصی دیگری برای اجرای دستیار صوتی گوگل یا همان Google Assistant است. جستجوی صوتی به عنوان یکی از بهترین راهها جهت تعامل کاربر و تلویزیون طراحی شده تا از طریق آن به هر چیزی برسید. به عبارتی جستجوی صوتی Google assistant بدون ریموت کنترل و تنها با استفاده از صدای کاربر به هر سؤالی پاسخ می دهد.

  • تیونر های دیجیتال DVB-S2, DVB-C, DVB-T2 digital tuner
  • مدل: A2
  • تلویزیون شیائومی l55m5-5asp کیفیت 4k
  • تلویزیون ماهواره ای
  • پردازنده های قدرتمند و به روز
  • دارای کروم کست یا Chromecast به صورت داخلی
  • باندل تلویزیون شیائومی 55 اینچی و می ساندبار MDZ-27-DA
  • صفحه نمایش بدون حاشیه

برای آشنایی با شیوه ی “نصب و راه اندازی تلویزیون شیائومی P1” می توانید به مقاله ی آن در مجله ی خبری مراجعه نمایید. علاوه بر نصب به صورت دیواری میتوانید از پایه ها استفاده کنید. شیائومی در سری جدید تلویزیون هایش یعنی سری P1 مانند سونی از پنل های PVA استفاده کرده است. استفاده از این پنل باعث شده تا تصاویر کنتراست بالاتر و بهتری داشته باشند و رنگ مشکی با عمق بیشتری دیده شوند. رزولوشن این تلویزیون UHD و یا همان 4K میباشد و مانند همیشه دارای نسبت تصویر 16:9 میباشد. P1 مانند رقیبان همرده خود از نرخ نوسازی 60 هرتزی پشتیبانی میکنند که کاملا عدد مناسبی برای تلوزیون های میان رده محسوب میشود. البته این بار شیائومی تصمیم گرفته تا از تکنولوژی MEMC در تلویزیون 43 اینچی خود برای افزایش نرخ نوسازی نرم افزاری استفاده کند تا تصاویر با پیوستگی بیشتری اجرا شوند. این اتفاق در تلویزیون های 43 اینچی 4S اتفاق نیفتاده بود. Mi TV P1 در سایز 43 اینچی خود از طیف های رنگی نسبتا خوبی پشتیبانی میکند و توانسته پوشش رنگ NTSC 72% و DCI-P3 78% را تامین کند. البته این پوشش رنگ نسبت به نسخه ی 55 اینچی P1 که 88% NTSC را پوشش می دهد کمی کاهش پیدا کرده است ولی نسبت به نسخه ی 4S که حدودا 64% بوده است، بهبود قابل توجهی پیدا کرده است. در کنار اینها کاربران میتوانند تا حداکثر زاویه 178 درجه ای به خوبی محتوا نمایشگر را مشاهده کنند.استفاده از تکنولوژی های فوق العاده HDR10 و HLG و DC Dimming و Dolby Vision نیز به افزایش کیفیت تصاویر منجر شده است.

  تلویزیون کیولدشیائومی مدل Q1

این مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده است. تلویزیون سامسونگ 43AU7000 یکی از بهترین مدل های سونی در بازار است. کیفیت نمایشگر برای کاربر بسیار با اهمیت است، از این رو این شرکت با استفاده از فناوری های بسیاری کیفیت صفحه نمایش این محصول را بالا برده است. HDR10دارای کیفیت تصویر عالی در مقایسه با دیگر محصولات است. همچنین یکی دیگر از توانایی ها ی فوق العاده این محصولصدای بی نظیر Dolby و فناوری DTS است. با توجه به داشتن پردازنده بسیار قدرتمند 4K این محصول توانایی زیادی در به وجود آوردن تصاویر با کیفیت بالا و طبیعی خواهد داشت. این محصول دارای یک کارت حافظه 8 گیگابایتی است. این محصول دارای گیرنده دیجیتال است و دارای 3 پورت HDMI و 3 پورت USB برای تبادل اطلاعات می باشد. یکی از نقاط قدرت تلویزیون شیائومی 65MITV4S داشتن پردازنده چهار هسته با توان پردازش بالاست که این شرکت در این محصول گنجانده است و ضمن نمایش تصاویر با کیفیت بالا، می تواند در پردازش دستورات ورودی به خوبی عمل کند.

سریعترین و آسانترین روش تلویزیون شیائومی

این محصول به تعدادی محدود و فقط از طریق گارانتی داتیس برتر در ایران عرضه می شود. پرچم دار همه چیز تمام شیائومی! پس از موفقیت های چشم گیر تلویزیون های بی نظیر Mi TV 4S و فروش کم سابقه ی آن، شیائومی نسل جدید تلویزیون های خود را به بازار عرضه کرد. Mi TV 5 PRO را می توان از هر نظر عالی دانست. در این تلویزیون شیائومی تصمیم گرفته است که از هر تکنولوژی بهترین آن را استفاده کند. نتیجه کار را می توان از هر نظر بی نقص دانست. تلویزیون اندرویدی جدید شیائومی مجهز به بهترین ها از سرتاسر دنیاست. پردازنده ی T972 آن آمریکایی است و پنل QLED آن ساخت سامسونگ کره است. با ما همراه باشید تا اولین بررسی تخصصی این تلویزیون در ایران را با هم دوره کنیم. این محصول فقط با گارانتی داتیس برتر در ایران عرضه می شود. مهم ترین مشخصه ی تلویزیون نوع پنل آن است.

  بهترین تنظیمات پیامک گوشی شیائومی و رفع مشکل آن

xiaomi tvو HLG دیده میشود که میتواند به راحتی تصویر یک فیلم اکشن با صحنههایی بسیار سریع را در بهترین حالت ممکن ارائه دهد. گذشته از اینها این قابلیت میتواند به راحتی به کمک پردازنده رنگها را روشنتر و با دقت بالاتری نمایش دهد. پس بهتر است در هنگام اجرا سیستم عامل یا کار با تلویزیون، مستقیم فقط بر روی یک مورد تمرکز کنید تا سرعت عملکرد بهتری را شاهد باشید. در نظر داشته باشید پردازنده کریستالی موجود در این تلویزیون به راحتی میتواند میلیاردها رنگ را تشخیص دهد و در هنگام پخش جزئیات بینظیری را برای شما بر روی صفحه نمایش تلویزیون به تصویر بکشد. تلویزیون شیائومی مدل 55Q2 که از محصولات ارائه شده در سال 2022 است را میتوان از تلویزیونهای نسل جدید و بسیار هوشمند امروزی دانست که دارای امکانات و قابلیتهایی فوقالعاده هستند. شیائومی در این تلویزیون از آخرین نسخه رابط کاربری (سیستم عامل) Android که در سال 2022 ارائه شده؛ بهره گرفته است.

آنچه بهترین است از معلمان خود درباره تلویزیون شیائومی درخواست داشته باشید

از این تاریخ به بعد، تلویزیونهای رنگی هم کمکم وارد بازار ایران شدند و از سال 1356 به بعد، همه برنامهها بهصورت رنگی در معرض دید تماشاگران قرار تلویزیون شیائومی قیمت گرفتند. این مدل تلویزیون شیائومی با برخورداری از نمایشگر 4K و وزنی معادل 7 کیلوگرم یکی از کاربردیترین محصولات این برند به حساب میآید. از مهمترین مزایای این تلویزیون خوب میتوان به 2 بلندگوی 10 واتی اشاره کرد که صدا را با بهترین شکل ممکن به گوش مخاطبان میرسانند. این محصول از طریق بلوتوث یا وایفای میتواند به طیف گستردهای از دستگاهها متصل شود و محتوای تصویری را با کیفیت عالی در معرض دید تماشاگران قرار دهد. این تلویزیون 65 اینچی یکی از محبوبترین محصولات این برند است. برخورداری از گارانتی 18 ماهه، ضمانت اصالت کالا و امکان بهرهمندی از خدمات پس از فروش برای مدت 5 سال از مهمترین مزایای این تلویزیون خوب است. این دستگاه بهسادگی میتواند تصاویر دریافتی را با سرعت 60Hz بازسازی کند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد kalinab.com لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید