تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل MI TV 5 PRO

تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل MI TV 5 PRO دارای ویژگی های بی نظیری است که از هر لحاظ این تلویزیون را خاص می کند. تفاوت تلویزیون شیائومی Mi TV 5 Pro با مدل های پایین تر در این است که : ماتریس های IPS قدیمی حذف شده و ماتریس های QLED در Mi TV 5 Pro نصب شده اند. 64 گیگابایت و 4 بلندگو پر قدرت است.در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی های این تلویزیون را بررسی کنیم. کیفیت تصویر این تلویزیون شیائومی 4K QLED با پشتیبانی HDR 10 Plus است. این تلویزیون از فناوری پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد فیلم های 8K را بدون تبدیل قبلی مشاهده کنید. به طور حتم از تماشای تصاویر در این تلویزیون لذت خواهی برد گویی هر روز در سینما هستید. این تلویزیون همچنین دارای یک سیستم صوتی با چهار بلندگو 8 وات و پشتیبانی از کیفیت صدای Dolby و Dts است.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvعملکرد تلویزیون حتی هنگام تماشای یک فیلم با رزولوشن پایین هم عالی است و میتواند وضوح آن را تا ۴K هم ارتقا دهد. همه اینها به لطف چیپست چهار هستهای Mediatek MT9638 A55 حاصل شده است که ۲ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی آن را همراهی میکند. از نظر امکانات ارتباطی، تلویزیون ۷۰ اینچی شیائومی از وای فای دوال بند ۲.۴ گیگاهرتزی و ۵ گیگاهرتزی برخوردار است و از دکودینگ دوگانه DTS و Dolby پشتیبانی میکند. سیستم صوتی توانمند دوگانه ۱۲.۵ واتی نیز میتواند صداها را با وضوح بالایی پخش کند. بدیهی است که این تلویزیون با یک ریموت کنترل عرضه میشود، ولی اگر بخواهید میتوانید به لطف یک میکروفون میدان دور، با صدای خود نیز آن را کنترل کنید. برای ارتباط کاربر با تلویزیون از دستیار مجازی Xiao Ai استفاده میشود. این تلویزیون همچنین با پلتفرمهای اندروید، آی او اس، ویندوز و مک سازگار است و میتواند به آنها متصل شود. از دیگر امکانات تلویزیون ES70 شیائومی باید به سه پورت HDMI، دو پورت USB، یک ورودی AV، یک ورودی شبکه و یک ورودی آنتن اشاره کرد. شیائومی این دیوایس را با قیمت حدودی ۶۲۰ دلار وارد بازار چین میکند که برای چنین تلویزیون غول پیکری فوقالعاده است.استراتژی های بی رحم تلویزیون شیائومی مورد سوء استفاده قرار گرفت

پردازنده ی T972 ساخت شرکت آمریکایی Amlogic است و بهترین است. در کنار این پردازنده، تلویزیون Mi TV 5 PRO به شما 4 گیگ رم عرضه کرده و 64 گیگ حافظه ی هارد در احتیار شما قرار می دهد. چنین مجموعه ای می تواند هر فیلم و یا پردازشی را با بیشترین تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s گلوبال سرعت اجرا کند. این پردازنده ی حتی می تواند فیلم های سنگین 8K را نیز دیکد کند. اوضاع پورت ها نیز خوب است. علاوه بر آنتن و ورودی AV، یک پورت شبکه، یک سوکت S/PDIF و دو پورت USB و سه شوکت HDMI در اختیار شما قرار دارد تا نیاز های شما کاملا برطرف شود. البته با توجه به بی سیم بودن پایه ی تکنولوژی این تلویزیون، بلوتوث نسخه ی 4.2 و از همه مهم تر وای فای 5 گیگاهرتزی در اختیار شما است تا دیگر احتیاج به هیچ سیمی نداشته باشید. نگران وای فای 2.4 گیگاهرتزی نیز نباشید، آن را نیز پشتیبانی می کند.

  قیمت خرید تلویزیون شیائومی – مدل های اسمارت 4k – گناوه و بانه

xiaomi tvدر کنار این، چنین الگوریتم هایی میزان نویز تصویر را کاهش می دهد. البته می توانید فعال یا غیر فعال بودن این مود ها را انتخاب کنید. این مود ها در جدول زیر نشان داده شده است. می تی وی 5 پرو یک تلویزیون آینده نگرانانه است. این تلویزیون از فرمت و کدینگ 8K که هنوز در بازار خیلی نو است، پشتیبانی می کند. این امر باعث می شود که اولا بابت کیفیت کاملا خاطر جمع شوید و ثانیا بتوانید روی این تلویزیون نا سالیان زادی حساب کنید. این پشتیبانی هم از طریق درگاه USB می باشد و هم وای فای 5 گیگاهرتزی پرسرعت تلویزیون. برای لذت بردن از حضور Mi TV 5 PRO در خانه تان، اصلا لازم نیست آن را روشن کنید. جزئیات ظاهری و فیزیکی این تلویزیون شما را به وجد می آورد. ابتدا اینکه مانند نسل قبل، از حاشیه ی آلومینیمی استفاده شده. اما تفاوت ها بسیار است. ابتدا اینکه فریم بسیار نازک شده است و به حدود 3 میلیمتر کاهش یافته است، به گونه ای نسبت تصویر به پنل به 97% رسیده است.

قیمت تلویزیون شیائومی

پشتیبانی می کند. تکنولوژی HDR در واقع با تنظیم رنگ ها، سایه ها و ایجاد کنتراست تصویر، عمق تصاویر و صحنه ها را افزایش داده و همه جیز را واقعی تر نمایش می دهد. جزئیات و وضوح تصویر محتوای HDR نسبت به محتوای SDR بیشتر است و نویز تصویر کمی را نیز شاهد حواهید بود و لذت تماشای تلویزیون را دوچندان می کند. شیائومی این تلویزیون را به پردازشگر تصویر Mali-470 مجهز نموده است و این پردازشگر به خوبی محتوای HDR را پردازش می کند. البته این تلویزیون فاقد تکنولوژی Full Array LED است و توانایی ایجاد کنتراست لازم و نمایش رنگ های تیره عمیق را ندارد. به طور کلی این تلویزیون به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت محتوای HDR را به خوبی نمایش می دهد. پردازشگر تصویر این تلویزیون توانایی پردازش محتوای HDR را دارد و از آن پشتیبانی می کند. تلویزیون فورکی شیائومی L65M5-5ASP دارای تکنولوژی MEMC می باشد.

  ردمی K50 پرو و K50 پروپلاس با تراشه دایمنسیتی و رم ۱۲ گیگابایت عرضه خواهند شد
  1. دارای 32 گیگ حافظه داخلی
  2. برخورداری از فناوری ALLM
  3. پردازنده عصبی
  4. ساختار پلاستیکی بدنه
  5. کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 3840×2160 پیکسل
  6. متن *

گوگل اسیستنت به سؤالهایتان نیز پاسخ میدهد و میتوانید سایر وسایل هوشمند متصل به تلویزیونهای شیائومی را نیز با فرمانهای صوتی بهراحتی کنترل کنید. تلویزیونهای هوشمند شیائومی دارای پردازنده قوی چهار هستهای و ۶۴ بیتی A53 هستند که قدرت پردازشی مناسبی دارد و برای تلویزیونهای هوشمند گزینه مناسبی محسوب میشود. در ضمن تلویزیونهای هوشمند شیائومی مجهز به رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی نیز هستند (برخی از مدلها دارای حافظه ۱۶ گیگابایتی هستند) و میتوان از حافظه تلویزیونها برای نصب اپلیکیشنهای لازم و ضروری استفاده کرد. پردازنده گرافیکی این تلویزیون هم پردازنده Mali 450 است که از قدرت پردازشی مناسب و کافی برخوردار است. ریموت کنترل هوشمند یکی از وسایل جانبی جذابی است ه همراه با تلویزیونهای هوشمند عرضه میشود و مصرفکنندگان تلویزیونهای هوشمند شیائومی نیز میتوانند از این ریموت کنترلها لذت ببرند. ریموت کنترل Mi Remote تلویزیونهای هوشمند شیائومی با طراحی ارگونومی مناسب دارای دکمه گوگل اسیستنت برای کنترل صوتی تلویزیون و همچنین دکمههای نتفلیکس و آمازون پرایم جهت دسترسی راحتتر به این سرویسهای استریم ویدیوی محبوب هستند.

xiaomi tvJavaScript seems to be disabled in your browser. برای به کار گرفتن قابلیت این وبسایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکنشده باشد. تلویزیون 2020 شیائومی L65M5-5ASP یکی از تلویزیون های ارزان قیمت بازار محسوب می شود. این تلویزیون دارای صفحه نمایش LED است و از کیفیت تصویر 4K HDR برخوردار می باشد. تلویزیون LED شیائومی L65M5-5ASP زاویه دید بسیار گسترده ای ارائه می دهد و شما می توانید از زاویه 178 درجه نیز به تماشای تلویزیون بپردازید. صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 8 بیتی با توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ برخوردار است و باعث واقعی تر شدن تصاویر و صحنه ها می شود. پشتیبانی می کند و توانایی نمایش محتوای HDR را دارد. این تلویزیون دارای تکنولوژی MEMC است و صحنه های اکشن و سریع را صاف و روان نمایش می دهد. رفرش ریت واقعی صفحه نمایش این تلویزیون 60 هرتز می باشد. این تلویزیون دارای پردازشگر تصویر Mali-470 است و وظیفه پردازش تصاویر را به عهده دارد.

  یعنی شیائومی‌دارانِ ایرانی بیچاره شدند؟
  • پشتیبانی از میکروفون داخلی
  • طراحی ساده و قدیمی
  • نوع *
  • وارد بخش تنظیمات تلویزیون شیائومی شوید
  • طراحی زیبا و دیزاین بی نظیر

xiaomi tvاین نقطه مربوط به ویژگی خاص یا قابل تنظیم دوربین گوشی شیائومی نیست و تنها جنبه ظاهری دارد. شیائومی آن برای زیباتر کردن ماژول دوربین به این قسمت اضافه کرده است ولی این نقطه کارایی خاصی برای بالابردن کیفیت دوربین گوشی ندارد. 1. بالابردن کیفیت دوربین گوشی شیائومی چگونه است؟ اول از همه باید این مورد را درنظر داشته باشید که گوشی شما با توجه به دوربینی که استفاده میکند کیفیت تصاویر آن از یک حد مشخصی فراتر نمیرود. با این حال میتوانید با توجه به نکاتی که در این آموزش تنظیم دوربین گوشی شیائومی به آنها اشاره کردیم، تا جای ممکن کیفیت عکس را افزایش دهید. 2. چگونه شکلک های دوربین گوشی شیائومی را فعال کنیم؟ برای انجام اینکار باید از برنامه Mimoji گوشی های شیائومی استفاده کنید. 3. Anti Banding در دوربین موبایل شیائومی چیست؟ ویژگی Anti-banding در تنظیمات گوشی شیائومی به هوش مصنوعی اجازه میدهد تا از مشکلات ناشی از منبع نور مصنوعی مثل سوسو زدن جلوگیری کند. در واقع منابع نوری که متحرک هستند میتوانند عکسهای شما را ویران کنند. این ویژگی ضد پله پله شدن رنگ میتواند کمک کند که از این مشکل جلوگیری کنید و عکسهای بهتری بگیرید. تقریباً هر چیزی که در خصوص تنظیم دوربین گوشی شیائومی وجود داشت، در این اموزش عکاسی با این گوشیها و تنظیم دوربین بیان کردیم. اگر شما هم توصیه یا ترفندی را در این خصوص میدانید، در بخش دیدگاهها با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.تلویزیون شیاومی

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی 55 q1 لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید