تلویزیون شیائومی 65 5X

xiaomi tvتلویزیون شیائومی دارای 3 پورت ورودی HDMI و 2 پورت USB و یک ورودی کامپوزیت میباشد. شما با کابل HDMI میتوانید گوشی، تبلت و لب تاب را به تلویزیون وصل کنید و از پخش آهنگ و فیلم و عکس لذت ببرید. و یا فلش خود را وصل کنید و از محتوای داخلی آن استفاده کنید. تلفن همراه هوشمند شما با اتصال به وای فای میتواند به تلویزیون شیائومی 5X وصل شود و به صورت بیسیم میتوانید مشغول بررسی گوشی از طریق تلویزیون بشوید. با وجود این درگاهها نهایت لذت و هیجان را از تلویزیون شیائومی 5X ببرید. امروزه تلویزیون مانند عضو خانه هایمان میباشد و اکثراً در هر خانهای از صبح تا شب تلویزیون مورد استفاده قرار میگیرد. در انتخاب تلویزیون باید دقت کنید، شما باید تلویزیونی انتخاب کنید که به دکوراسیون منزلتان بیاد و زیبایی جذابی داشته باشد. شرکت شیائومی با تولید این مدل تلویزیون 65 اینچ شیائومی 5X به اوج قدرت خود رسیده است، این تلویزیون با دید تصویر از هر زاویه محبوبیت زیادی دارد.

در سال 2007 با تولید صفحهنمایش LED کاربرانش را شوکه کرد.

xiaomi tvسالانه کاربران زیادی انواع مدل های تلویزیون هوشمند شیائومی را خریداری میکنند. کمپانی سونی جزء شرکتهای قدیمی کشور ژاپن است که در سال 1946 تاسیس شد. Sony یکی از ثروتمندترین و بزرگترین کمپانیها در زمینه محصولات الکترونیکی است. از همان ابتدا کیفیت محصولات خود را تضمین کرد، تا به امروز از لحاظ کیفیت دارای کمترین نقص بوده این اولین تفاوت و فرق آن با کمپانی شیائومی است. شرکت قدرتمند سونی در ساخت محصولات خود از برترین تکنولوژیهای روز دنیا استفاده کرده و در بیشتر ویژگیها از رقبای خود مانند ال جی، سامسونگ و پاناسونیک پیشی گرفته است به عنوان بزرگترین تولید کننده شناخته شده است. اولین تلویزیون سونی در سال 1960 با مدل تلویزیون ترانزیستوری عرضه شد. در سال 2007 با تولید صفحهنمایش LED کاربرانش را شوکه کرد. در مقایسه تلویزیون سونی و شیائومی ، تلویزیون سونی قیمت بالاتری دارد در عوض کیفیتش هم تضمین شده است و در دسته محصولات بالا رده قرار دارد. همچنین در زمینهی بازیهای رایانهای، فیلم و موسیقی رتبه جهانی دارد.

شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید.

این محصول دارای طراحی زیبا است و در سه سایز 43، 55 و 65 اینچ ساخته شده است. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ژیارکالا در ارتباط باشید. شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید. سلام فرق این مدل با مدل Q1E در چیه؟ آیا این نظر برایتان مفید بود؟ سلام بارزترین فرقشون پنل QLED هست که در Q1E ازش استفاده شده. آیا این نظر برایتان مفید بود؟ دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید! اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید! ژیار کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی شهر بانه می باشد که از سال 95 فعالیت خود را به آنلاین شروع کرد. شما می توانید تمامی لوازم خانگی مورد نیاز خود را از ژیار کالا به صورت آنلاین خریداری نماید. افتخار ژیار کالا، مشتری های وفادار، کارشناسان فروش با تجربه در کنار محصولات با کیفیت و قیمت مناسب است. قیمت لحظه ای! برای قیمت دقیق تماس بگیرید.

  مانیتور و تلویزیون های شیائومی – مگ تداکس

قیمت تلویزیون شیائومی

xiaomi tvمتأسفانه MIUI را همه دوست ندارند. این رابط کاربری با اندروید خام فاصله بسیار زیادی دارد و برای خیلی از کاربران هم یک پوسته سردرگم کننده به حساب میآید. همچنین تبلیغات هم در جای جای MIUI قرار گرفتهاند که پیشتر گفتیم همین تبلیغات یکی از دلایلی هستند که گوشیهای شیائومی با قیمت کم و حاشیه سود کم به فروش میرسند. در روزهای ابتدایی MIUI، این رابط کاربری حتی برخی ویژگیهای اندروید خام مثل App Drawer را هم نداشت و همه اپلیکیشنها در صفحه Home جای میگرفتند. تصمیمات این چنینی و طراحی این رابط کاربری باعث شده بود تا بسیاری از کاربران، از همین ابتدا MIUI را یک کپی از سیستم عامل iOS بنامند. بهتازگی شیائومی تغییرات زیادی در MIUI ایجاد کرده و سعی کرده تا این پوسته شباهت ظاهری کمتری به iOS داشته باشد. همچنین آخرین ویژگیهای اندروید ۱۱ هم به آن اضافه شده تا در این زمینه هم مشکلی وجود نداشته باشد. اما تبلیغات هنوز هم در این رابط کاربری حاضر هستند که به نظر نمیرسد قرار باشد روزی شاهد حذف آنها باشیم.

  • مشاهده » لیست قیمت تلویزیون سامسونگ
  • دارای چیپست مدیاتک (MediaTek) مدل MT9611
  • قیمت ایده آل نسبت به سایر رقبا
  • دو بلندگوی ۱۰ واتی به همراه ۲ تیونر و ۲ ساب ووفر
  • نرخ پاسخگویی یک میلیثانیهای

این سیستم گوشی هوشمند شما را تحت کنترل میگیرد و شما میتوانید برنامه های گوشی را روی صفحه بزرگ تلویزیون تماشا کنید. علاوه بر این برنامهها، تلویزیون از برنامه های Google Assistant و Alexa پشتیبانی میکند. تلویزیون 65 اینچ شیائومی 5X از امکانات فراوانی برخوردار است. و این باعث شده خواهان زیادی داشته باشد. اتصال به اینترنت یکی از مهمترین آپشنها میباشد. این تلویزیون مجهز بوده و خدمات فراوانی دارد و به راحتی میتوانید به Amazon،netflix، دسترسی داشته باشید و برنامه ها و فیلم های مورد علاقه تان را جستجو و دانلود کنید و به تماشا بپردازید. همین قابلیت های منحصر به فرد است که تلویزیون های شیائومی را از تلویزیون های معمولی متفاوت و جذاب تر کرده است. علاوه بر این برنامهها، تلویزیون از برنامه های Google Assistant و Alexa پشتیبانی میکند. با این برنامهها شما میتوانید با کمک ریموت کنترل دکمه مخصوص را فشار دهید و به صورت صوتی از طریق میکروفون برنامه مورد نظر خود را اعلام کنید و فرصت بدهید تا تلویزیون سریع آن را پیدا کند.

  تلویزیون شیائومی Q2

اهمیت استفاده از بلندگوهای Down Firing زمانی افزایش مییابد که هنگام پخش صدا ببینده تصور میکند صدا از سمت جلو یا روبه رو انتشار مییابد. Down Firing و Ultra Surround به خصوصیات فیزیکی اسپیکر ها مربوط میشوند. Dolby Digital یک فناوری صوتی است که برای شنیدن صدای فراگیر و سینمایی کاربرد دارد. Dolby Digital میتواند صدای دیجیتال را با بهترین کیفیت ذخیره و انتقال دهد و با دستگاه های تلویزیون سازگاری دارد. اما DTS یک فناوری صدای فراگیر است که صدای سه بعدی در اطراف شما به وجود میآورد تا شما بتوانید آنچه در فیلم اتفاق میافتد را در اطراف خود احساس کنید. برنامه را بارگیری کنید. این تلویزیون با سیستم عامل Xiaomi PatchWall نیز سازگار است و محتوای برنامه های مختلف را با هم ترکیب میکند و آن را بر اساس دسته بندی مرتب میکند. PatchWall نیز از یک قابلیت جستجوی جهانی برخوردار است و به شما امکان میدهد با یک حرکت محتوا را در همه برنامه ها جستجو کنید.

  • برروی نصب برنامه کلیک کنید
  • حافظه ۱۶ گیگابایتی
  • اسکرول افقی جهت دسترسی راحتتر به بخشهای مختلف
  • شبکه اترنت
  • متن *
  • کیفیت تصویر عالی
  • استفاده از پردازنده های با کیفیت
  • عدم تنوع محصولات

xiaomi tvدر پنل جلویی پنل بزرگی با حاشیه های کمتر از ۱ سانتیمتر را مشاهده می کنید؛ که با حاشیه سیاه اطراف تصویر نمایشگر به حدود ۱.۵ سانتی تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل 4s گلوبال متر خواهد رسید. لوگوی شیائومی در میانه لبه پایینی قرار گرفته و زیر آن بخش اضافه ای را مشاهده خواهید کرد؛ در این محل گیرنده ریموت، دکمه پاور و کلید روشن/خاموش کردن میکروفون تلویزیون قرار دارد. پایه های تلویزیون با دو عدد پیچ به بدنه متصل خواهند شد؛ البته کمی زاویه نیز دارا هستند. از آنجایی که در دسته محصولات اقتصادی قرار می گیرند، از طراحی خوبی برخوردار می باشند. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 از فریم اطراف تلویزیون از پلاستیک براق در ساخت کمک گرفته است. این امر باعث لک شدن محصول میگردد، ضمن اینکه مقاومت چندانی در برابر خط و خش نیز نخواهد داشت. حتی با وجود وزن ۱۲ کیلوگرمی تلویزیون، پایه ها نیز پلاستیکی می باشند. البته به نظر میرسد که مقاومت پایه ها برای تحمل وزن دستگاه کافی خواهند بود.

  نحوه فعال سازی volte در شیائومی برای افزایش کیفیت تماس‌ (همراه اول+ایرانسل)

به احتمال بسیار زیاد برند شیائومی را برای اولین بار با گوشی های هوشمند این کمپانی شناخته اید. گوشی هایی که به یکباره تمام بازار را پر کردند و مخاطبان و طرفداران زیادی را از سایر برندهای به خود جذب نمودند. این برند در زمینه تولید محصولات خانگی نیز فعال می باشد و در این حوزه نیز توانسته بسیار خوش بدرخشد. تلویزیون های این برند در زمان بسیار کوتاهی توانستند با رقیبان حرفه ای و پر سابقه در این حوزه رقابت کنند. تلویزیون های شیائومی را با نام Mi TV می شناسند و به دلیل قابلیت ها و مزایای فوق العاده ای که این تلویزیون ها به خود اختصاص داده اند مورد محبوبیت واقع شده اند. این برند برای تولید تلویزیون های شیائومی از پنل سامسونگ استفاده می کند و طراحی بی نظیری دارد. خرید تلویزیون 55 اینچ از بانه با قیمت مناسب را در فروشگاه بانه یاب از دست ندهید. تلویزیون های شیائومی در وهله اول از بابت قیمت مقرون به صرفه ای که دارند در بازار به محبوبیت بالا رسیدند.

برای اتصال گوشی به تلویزیون ال جی خود که smart نمی باشد شما می توانید از طریق استفاده از کابل ها این عمل را انجام دهید . شما می توانید با خرید اسلیم پورت (SLIM PORT) و کابل (HTMI) به راحت ترین شکل ممکن گوشی خود را به تلویزیون ال جی متصل کنید . یکی از متداول ترین سوالات شما در رابطه با تلویزیون های سونی ، سوال چگونه گوشی خود را به تلویزیون سونی اتصال دهیم است . اگر شما قصد متصل کردن گوشی به تلویزیون سونی خود از طریق wifi را دارید بهتر است بدانید در این عمل شما باید هم گوشی و هم تلویزیون خود را به یک شبکه ی وای فای متصل کنید . اگر شما دارای گوشی سامسونگ باشید قطعا با برنامه smart view آشنا هستید در برنامه smart view شما می توانید قرینه ی گوشی خود را در تلویزیون های هر برند مشاهده کنید . اگر شما دارای تلویزیون قدیمی پاناسونیک هستید بهتر است از روش اسلیم پورت (SLIM PORT) و کابل (HTMI) این نمایش را انجام دهید .

تلویزیون شیاومی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد kalinab.com بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید