تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP

xiaomi tvتلویزیون هوشمند شیائومی L65M5-5ASP دارای سیستم عامل اندروید نسخه 9 می باشد. داشتن چنین سیستم عاملی برای یک تلویزیون ارزان قیمت می تواند ارزش خرید آن را افزایش دهد. این محصول دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC است و شما می توانید برنامه های اندرویدی مورد علاقه خود را از فروشگاه گوگل پلی دانلود و روی تلویزیون نصب نمایید. حافظه رم این تلویزیون 2 گیگابایت است و برای اجرای برنامه ها مناسب می باشد. این تلویزیون از دستیار صوتی گوگل یعنی Google Assistant پشتیبانی می کند و شما می توانید بسیاری از کارها را از طریق دستورات صوتی یا Voice Control انجام دهید. این تلویزیون از جستجوی صوتی یا Voice Search نیز برخوردار است و به شما کمک می کند تا راحت تر به محتوای مرد نظر خود دسترسی داشته باشید. یکی از قابلیت های بسیار خوب این تلویزیون داشتن قیمت تلویزیون شیائومی 4s 65 Chromecast داخلی است. این کروم کست قابلیت Screen Mirroring نیز دارد و شما می توانید صفحه موبایل هوشمند اندرویدی خود را روی تلویزیون منتقل نمایید.

  1. دارای 3 پورت HDMI
  2. توان صوتی کم
  3. اما از پنل 10 بیتی و پورت HDMI 2.1 برخوردار نیست
  4. طراحی زیبا
  5. طراحی مدرن و بدون حاشیه
  6. همچنین از مواد الکلی استفاده نکنید

xiaomi tvدر تلویزیون های معمولی ممکن است صحنه های اکشن و یا صحنه هایی که از سرعت بالایی برخوردار هستند با کمی تاخیر یا تاری پخش شوند. اگر اهل تماشای فیلم های اکشن یا علاقه مند به انجام بازی های رایانه ای هستید، نمایش صحنه ها به صورت صاف و روان قطعا یک ویژگی مهم برای شما به حساب می آید. به همین دلیل به تلویزیونی نیاز پیدا میکنید که تصاویر را سریع، بدون توقف و شفاف نمایش دهد. تلویزیون 65 اینچ شیائومی 4X دارای تکنولوژی Motion Enhancement and Compensation یا MEMC است. این تکنولوژی تک تک فریم صحنه های سریع و اکشن را پردازش کرده و آنها را صاف و شفاف پخش می کند و از به وجود آمدن تاری در تصاویر جلوگیری می کند. تکنولوژی MEMC در کنار رزولوشن 4K باعث تولید صحنه های بسیار با کیفیت و دیدنی می شود و شما را در فیلم و بازی غوطه ور میسازد.

اکنون با این سطح صدا حس و حال حضور در دل تصویر را بدون حد و مرز خواهید داشت. فناوری های متعددی نیز در این قسمت به کار گرفته اند. اکنون می توانید در هر قسمت از محیط از صدایی فراگیر بهره مند شوید. تلویزیون های هوشمند ال جی با سیستم عامل webos همراه شده اند. جدیدترین نسخه ی این سیستم عامل با ورژن 6.0 از یک صفحه ی اصلی برخوردار می باشد که در قسمت پایین واقع می شود. رابط کاربر پسند این سیستم عامل سبب می شود به راحتی به تمامی اپلیکشن ها دسترسی داشته باشید. گفتنی است که با داشتن ریموت کنترل جادویی و دستیارهای صوتی امازون و الکسا و میکروفون داخلی قرار گرفته در ریموت کنترل شما می توانید به راحتی از طریق صدا به خواسته یتان برسید. فروشگاه گوگل پلی نیز که جزو برترین های این سیستم عامل است امکان دانلود هر گونه برنامه را به شما می دهد. ناگفته نماند که برنامه و اپلیکیشن های بی نظیر و سرگرم کننده را در این سیستم عامل کار گذاشته اند تا اوقات فراغت را توسط آن ها سپری کنید.

  فروشگاه شیائومی ایران کجاست؟

تلویزیون شیاومی

xiaomi tvتلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 یکی از بهترین تلویزیونهای بازار در رده قیمتی حدود ۱۵ میلیون تومان است. کیفیت تصویر این تلویزیون در این رده قیمتی کمنظیر است و اگر به محتوای باکیفیت و بهویژه ویدیوهای 4K HDR دسترسی داشته باشید، لذت ویژهای را از انتخاب این محصول خواهید برد. البته طبیعیست که کیفیت این تلویزیون به مدلهای اولد یا کیولد نمیرسد اما بهازای مبلغی که پرداخت میکنید، بهترین خروجی را تحویل شما میدهد. انتخاب بین اندروید تیوی ۱۰ و رابط کاربری پچوال شیائومی به سلیقه شما بستگی دارد، اما من برای دوستداران اندروید خالص اولی را پیشنهاد میکنم. هر دو حالت بسیار روان و بدون لگ و تأخیر محسوس اجرا میشوند. قابلیت افزودن اکانت گوگل و اکانت شیائومی و نصب برنامههای مختلف هم از دیگر ویژگیهای این تلویزیون هوشمند است. تنها ایرادی که میتوان به این تلویزیون گرفت، استفاده از پلاستیک براق در قاب تلویزیون و حتی پایههای پلاستیکی است که کمی از جذابیت محصول میکاهد. با این حال میتوان بهخاطر قیمت مناسب از این ایراد چشمپوشی کرد.در نهایت اگر بهدنبال یک تلویزیون نسبتاً بزرگ با قابلیتهای پرشمار و کیفیت تصویر عالی هستید، تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 یکی از بهترین گزینهها محسوب میشود. تفاوت اسمارت تی ویها با انواع معمولی مربوط به پردازندهای است که در آنها مورد استفاده قرار گرفته است. تفاوت دیگر مربوط به قیمت تلویزیون هوشمند با انواع معمولیست. امکان نصب نرمافزار-امکان مشاهده ویدیو و تصاویر آنلاین-امکان بازدید صفحات وب و مواردی که با استفاده از اینترنت امکانپذیر است با استفاده از آنها انجام میشود.

این کمپانی در تولید تلویزیونهای هوشمند از سیستم عامل اندروید استفاده مینماید. با خرید این محصولات شما از سرویسهای خدماتی نظیر هوش مصنوعی Patch wall برخوردار خواهید شد. این ویژگی از کارهایی که کاربر به آن علاقه دارد، مطلع میشود. وجود انیمیشنها با فونتهای گوناگون سبب جذابیت بیشتر محصولات شیائومی شده است. از دیگر ویژگیهای پیشرفته تلویزیونهای این کمپانی میتوان به Voice Search، OK Google و Google Assistant اشاره کرد. این قابلیتها به شما اجازه میدهند که محتوا مورد نظر خود را از طریق صوت بیابید. همچنین بتوانید کانالها را تغییر داده و برنامهها را از طریق دستیار صوتی باز کنید. از دیگر قابلیتهای منحصربهفرد این تلویزیونها میتوان به بهرهگیری از اینترنت اشیا اشاره کرد. اینترنت اشیا به شما این اجازه را میدهد که وسایل هوشمند منزل را به وسیله تلویزیون مدیریت نمایید. با استفاده از اینترنت اشیا شما میتوانید بلندگوها را به وای فای وصل کنید. همچنین میتوانید دمای منزل خود را به وسیله تلویزیون کم یا زیاد نمایید.

  چرا آمریکا شیائومی را در لیست سیاه قرار داد؟ / تست سلامت باتری لپ تاپ / ۱۰ اقدام ترسناک در شبکه های اجتماعی

با تلویزیون 32 اینچی شیائومی P1 می توانید از یک تجربه تماشای خیره کننده لذت ببرید. این تلویزیون دارای طراحی شیک بدون حاشیه است که به شما امکان می دهد از یک تصویر فوق العاده بزرگ بدون حواس پرتی بهره مند شوید. رنگ ها به زیبایی ظاهر می شوند و تصاویر به لطف طیف رنگی گسترده (64٪ NTSC و 72٪ DCI-P3) با عمق رنگ 1.07 تریلیون (8 بیتی) واقعی به نظر می رسند. تصویر کاملاً واضح با وضوح HD است. تلویزیون 32 اینچی شیائومی P1 جانشین Mi TV 4A 32 اینچی است و به لطف نرخ تازه سازی 60 هرتز با فناوری MEMC، تصاویری بسیار روان ارائه می کند. این باعث میشود تماشای فیلمهای ورزشی، فیلمهای اکشن یا سایر تصاویر سریع بسیار فراگیر و هیجانانگیز باشد زیرا حتی یک فریم از کنار شما عبور نمیکند. علاوه بر تصویری هیجانانگیز، به لطف دو بلندگوی 5 واتی با فناوریهای Dolby Audio و رمزگشایی DTS-HD از صدای عالی نیز لذت خواهید برد.

همچنین این فناوری به شما امکان میدهد تا بدون نیاز به روتر بیسیم و بهصورت مستقیم ارتباط را بین دو دستگاه ایجاد کنید. در حال حاضر این فناوری در بسیاری از گوشی های موبایل و تلویزیونهای سامسونگ وجود دارد که با استفاده از آن میتوان یک گوشی موبایل را بدون داشتن شبکه Wi-Fi به تلویزیون متصل کرد. برای بهره گرفتن از قابلیت Wi-Fi Direct در تلویزیون سامسونگ مراحل زیر را دنبال کنید. مرحله 1. در منو Settings تلویزیون گزینه Network را انتخاب کنید و پس از آن به قسمت Wi-Fi Direct بروید. نکته: در تلویزیونهای مدل جدیدتر، نیازی به انجام تنظیمات در تلویزیون نیست و کافی است تا برای برقراری اتصال از گوشی خود استفاده کنید. مرحله 2. در منو Settings گوشی هوشمند خود، گزینه Wi-Fi را انتخاب کنید و پس از آن Wi-Fi Direct را فعال کنید. مرحله 3. تلویزیون به طور خودکار لیستی از دستگاههای موجود را اسکن کرده و نمایش میدهد. مرحله 4. برای شروع اتصال، دستگاه را از لیست انتخاب کنید.

  آیا آیفون تاشو اپل جایگزین آیپد می‌شود؟/ الکتریکی شدن تمام خودرو‌های فورد تا سال ۲۰۳۰/ مشخصات گوشی میان رده جدید شیائومی

سیستم صوتی سونی از Dolby Digital، Dolby Digital Plus، Dolby Ac-4 و Dolby Digital Surround و تمامی فرمتهای صوتی را پشتیبانی می کند. در مقایسه با سیستم صوتی شیائومی از Dolby Digital و DTS و Dolby Audio و Dolby Atmos حمایت کرده است. با این حال سوال پیش میآید سیستم صوتی سونی و شیائومی کدام بهتر است؟ برای مثال تلویزیون سونی Z9J دارای توان صوتی 85 وات است و نیازی به سیستم صوتی حمایتگر ندارد صدا را کامل پوشش میدهد. انصافا شیائومی هم با وجود فناوریهای کمتر در بخش صوتی خوب عمل کرده است. میتوان گفت که هر دو برند سعی دارند کیفیت را در اولویت قرار دهند صدای دلنشین و ایدهال را تامین کنند. تفاوت طراحی و دیزاین در تلویزیون سونی بهتر است یا شیائومی؟ طراحی شیک و سایز تلویزیون از بخشهای مهم است که در نگاه اول توجه کاربران را به خود جلب میکند. محصولات سونی از به روزترین استاندارهای زیبا شناختی در طراحی تلویزیونهای خود استفاده کرده است، ضخامت لبههایش بسیار باریک و ظریف است طوری که به چشم نمیآید.

  • رزولوشن: ۴K (3840×2160)
  • قیمت مناسب تلویزیون شیائومی
  • اینترنت اشیا و محصولات سبک زندگی
  • پشتیبانی از کروم کست داخلی

xiaomi tvقیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید پربیننده ترین قیمت جدید کولر آبی (۱۴۰۰/۳/۳۰) قیمت جدید انواع یخچال فریزر /۲۹خردادماه قیمت جدید ماشین لباسشویی دوو (۱۴۰۰/۳/۲۹) ارزان ترین تلویزیون های بازار چند؟

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی بعداً|اضافی در ساختن زندگی تخفیف تلویزیون شیائومی|هفت روش‌ها احتمالاً می‌توانید توسعه خلاقیت خود را استفاده از تلویزیون شیائومی}

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تلویزیون شیائومی 4s 65 اینچ قیمت دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید