تلویزیون شیائومی MAX 86 مدل L86M7-ESME

xiaomi tvاین فناوری با افزایش محدوده روشنایی توسط فراداده پویا جزئیات بیشتری را در صحنههای تاریک و روشن به نمایش میکشد. Dolby Vision IQ جدید بر پایهی Dolby Vision HDR توسعه یافته است و نوعی فرمت از محدوده دینامیکی است که میزان روشنایی تصاویر را بر اساس ژانر محتوا و نور محیط تغییر میدهد. افزایش کنتراست، روشنایی و رنگ از دستاوردهای این فناوری هوشمند برای تلویزیون محسوب میشوند که موجب دستیابی به تصاویری زنده و پویاتر میشود. بر اساس همین فناوری میتوانید تجربهی سینمایی را در شرایط مختلف اتاق کسب کنید. از امکانات و فناوریهای تصویر تلویزیون که عبور کنیم نوبت به کیفیت و فناوریهای صوتی میرسد. تلویزیون شیائومی MAX 86 از طریق یک سیستم بلندگو با 4 درایور و طراحی تقویت کننده باس میتواند صدایی با قدرت و فشار بالا را به صورت همه جانبه پخش کند. هر کدام از دو اسپیکر به کار گرفته شده در ساخت این تلویزیون 15 واتی هستند و بر همین اساس توان کلی صدای آن به عدد فوق العاده 30 وات میرسد.

  • ساختار پلاستیکی بدنه
  • کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 3840×2160 پیکسل
  • متن *
  • پشتیبانی از میکروفون داخلی
  • طراحی ساده و قدیمی
  • نوع *
  • وارد بخش تنظیمات تلویزیون شیائومی شوید

xiaomi tvهر چقدر اندازه صفحه تلویزیون بزرگتر باشد کیفیت بهتری را نشان می دهد و این یک اصل غیر قابل انکار در همه تلویزیون ها است. با کوروش استور می توانید با خیال راحت خریدتان را انجام دهید و از سلامت کامل تلویزیون خریداری شده تان اطمینان حاصل کنید. وضوح صفحه نمایش: 4K یا HD؟ وضوح ، تعداد پیکسل های تشکیل دهنده تصویر روی صفحه نمایش را توصیف می کند ، که بر اساس ردیف های افقی و ستون های عمودی توصیف شده است. پیکسل های بیشتر به تصویر واضح تر و جزئیات دقیق تر تبدیل می شوند ، بنابراین وضوح بالاتر (تقریباً همیشه) بهتر است. 1920 ، که Full HD نیز نامیده می شود ، استاندارد بوده و همچنان رایج ترین رزولوشن در تلویزیون های سراسر جهان است. با این حال ، تولیدکنندگان تلویزیون به سرعت در حال تغییر به سمت مجموعه های Ultra HD هستند (4K نیز نامیده می شوند). تعداد این پیکسل ها چهار برابر صفحه های فعلی HDTV است. بزرگترین مزیت تلویزیونهای 4K این است که اشیا کوچک روی صفحه دارای جزئیات بیشتری از جمله متن واضح تر هستند. به طور کلی ، تصاویر غنی تر و طبیعی نسبت به تلویزیونهای HD به نظر می رسند.. تصویر واضح تر این مزیت را نیز دارد که به شما امکان می دهد از فاصله کمتری به راحتی صفحه را مشاهده کنید و باعث می شود تلویزیون های بزرگتر در یک خانه با اندازه معمولی راحت تر مشاهده شیائومی 4s تلویزیون شوند.

  تلویزیون شیائومی Q2 سایز 55 اینچ کیولد 55Q2

همچنین از معایب تلویزیونهای شیائومی آگاه شدید.

در ضمن به دلیل عدم پشتیبانی تلویزیونهای شیائومی از فرمت H.265، گیرنده دیجیتالی داخلی آنها قادر به دریافت شبکههای جدید HD صداوسیما نیستند و برای تماشای این شبکهها با تلویزیونهای شیائومی باید گیرنده دیجیتال مجزای HEVC H.265 بخرید. تلویزیونهای شیائومی برخلاف بسیاری از تلویزیونهای اقتصادی و میانرده دارای حالت مخصوص بازی نیستند. وجود حالت مخصوص بازی گیمرهای حرفهای اهمیت زیادی دارد؛ زیرا در هنگام بازی باید تنظیمات مرتبط با پردازش تصویر برای بازی بهینهسازی شوند. در کل تلویزیونهای شیائومی محصولاتی مقرونبهصرفه با کیفیت و امکانات قابلقبول و مناسب هستند؛ اما برای کاربران حرفهای مناسب نیستند. شما در این مقاله با ویژگی های تلویزیونهای شیائومی آشنا شدید. همچنین از معایب تلویزیونهای شیائومی آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود. شیائومی یک برند «چینی» است که محصولات دیجیتال بسیار با کیفیتی را تولید میکند. ورود این برند به صنعت ساخت لوازم خانگی نیز همراه با تکنولوژی و فناوری بود. شیائومی در تلویزیونهای هوشمند خود از سیستم عامل «اندروید» بهره میبرد. این تلویزیونها به پیشرفتهترین امکانات ارتباطی، مجهز شدهاند و بالاترین سطح کیفیت را ارائه میدهند.

در مرحله بعدی منتظر بمانید تا Mi TV را شناسایی کند.

xiaomi tvبله، حتی اگر فاقد مادون قرمز باشد، می توانید با تلفن هوشمند Android خود شبکه عوض کنید و به بخش تنظیمات تلویزیون بروید. برای تبدیل کردن تلفن هوشمند خود به یک کنترل از راه دور Mi TV ، باید برنامه رایگان Mi Remote Controller شیائومی را نصب کنید. پس از نصب ، اطمینان حاصل کنید که هر دو ، Mi TV و تلفن شما در یک شبکه WiFi هستند. در مرحله بعدی منتظر بمانید تا Mi TV را شناسایی کند. به محض انجام این کار ، یک دستگاه تلویزیون Mi آنلاین در صفحه اصلی خود خواهید داشت. روی آن کلیک کنید و همه چیز آماده است. رابط کاربری نسبتاً ساده است. قسمت نیمه پایینی صفحه برای حرکت است و یکبار ضربه زدن روی آن گزینه انتخاب را فعال می کند. در بالا ، مجموعه ای از تنظیمات سریع صدا ، منو ، برنامه ها و خاموش کردن تلویزیون را خواهید یافت. علاوه بر این ، می توانید حالت GamePad را برای انجام بازی ها از تنظیمات فعال کنید.

  بهترین گوشی تا ۸ میلیون تومان از برندهای شیائومی،سامسونگ و… (اسفند ۱۴۰۱)

این فروشگاهها در هر استانی از این کشور وجود دارند. شیائومی با قدرت بیش از پیش، در تلاش برای گسترش این فروشگاهها در گوشه گوشهی جهان است. فروشگاههای Mi دارای محصولات متنوعی هستند و امکان متفاوت بودن محصولات هر فروشگاه با دیگری، بر حسب اولویت فروش و بازار آن در هر شهر یا استان وجود دارد. نکته دیگر آنکه بر خلاف بسیاری از محصولات دیجیتال در دنیا که با واسطه به فروش میرسد و بنابراین بر قیمت آن افزوده میشود، این شرکت تمامی محصولات و تکنولوژی خود را بدون واسطه عرضه میکند. بنابر این دو نکته و نکات دیگری که از حوزه بحث ما فراتر است، دلایلی کاملا عینی و منطقی وجود دارد که عامل کاهش هزینههای تمام شده محصولات شیائومی میباشد. در ادامه میخواهیم گوشهای از فعالیتها و محصولات شرکت معتبر شیائومی را معرفی کنیم. اما قبل از آن، به این موضوع میپردازیم که چرا واژهی «معتبر» لایق شرکت شیائومی است و آیا اعتماد به این برند و خرید محصولات آن توجیهی منطقی دارد؟

رزولوشن تصاویر فورکی با استفاده از فناوری HDR چند پله ارتقاء پیدا کرده است و تماشای تلویزیون را شیرین تر می کند. از آنجایی که نمایشگر باید جزئیات و وضوح را به بهترین شیوه نمایش دهند، استفاده از HDR ضروری است، اما شیائومی تنها به آن کفایت نکرده است. در ادامه در مورد کیفیت تصویر بیشتر توضیح می دهیم. در صورتی که برای خرید یک نمایشگر مانند تلویزیون یا موبایل تحقیق کرده باشید حتما با واژه به نام رزولوشن برخورد کرده اید. همواره به ما گفته شده است رزولوشن بیشتر به معنای کیفیت تصویر بیشتر است، اما واقعاً رزولوشن چیست و به چه دردی می خورد؟ همانطور که واحد اندازه گیری (طول: متر ، وزن: گرم) است واحد اندازه گیری کیفیت تصویر در نمایشگرها نیز رزولوشن است. رزولوشن به زبان ساده یعنی؛ در هر اینچ چند پیکسل جای گرفته است و هر چقدر پیکسل های بیشتری در هر اینچ قرار گرفته باشد، تصاویر با شفافیت و وضوح بیشتری مشاهده می شود.

  ردمی K50S Pro احتمالاً با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و تراشه Snapdragon 8+ Gen1 معرفی می‌شود

xiaomi tvتلویزیون بخش جداییناپذیر زندگی ما است و در هر خانهای حداقل یکی از آنها دیده میشود. در مطلب راهنمای خرید تلویزیون تا 50 میلیون تومان 5 عدد از تلویزیونهای 40 تا 50 میلیون تومان را معرفی میکنیم تا بتوانید برای خرید یک تلویزیون مناسب، بهترین انتخابها را پیش روی خود داشته باشید. در ادامه با کالاتیک همراه باشید. اگر به دنبال خرید تلویزیون در بازه قیمتی 40 تا 50 میلیون تومان هستید، باید بدانید که این تلویزیونها نسبت به مدلهای ارزانتر امکانات بسیار بالاتری دارند اما در برابر تلویزیونها گرانتر کمی ضعیفتر هستند. این تلویزیونها ابعادی بالاتر از 50 اینچ دارند و فناوری صفحه نمایش آنها نیز بهتر از مدلهای ارزانتر است و همه آنها از رزولوشن 4K بهره میبرند. در ادامه میخواهیم نگاهی به بهترین تلویزیون تا 50 میلیون تومان بپردازیم و برخی از برترین محصولات موجود در بازار ایران را معرفی کنیم که هماکنون میتوانید نسبت به خریدشان اقدام کنید. این تلویزیونها از امکانات بسیار خوبی برخوردارند و عملکردی عالی دارند.

  • اتصال به اینترنت و دسترسی به صفحات اجتماعی
  • ارتقا روشنایی نمایشگر از 300 نیتی به 470 نیتی
  • دارای 32 گیگ حافظه داخلی
  • برخورداری از فناوری ALLM
  • پردازنده عصبی

این طراحی با در اختیار گذاشتن تجربه ی بصری همه جانبه، دیدن هر محتوا را جذاب تر می کند و حس سینما را در هر خانه به وجود می آورد. نمایشگری ظریف که روی پایه های شاخه ای در سمت راست و چپ قرار گرفته است. این پایه ها در دو سمت تلویزیون از لرزش و تکان خورد آن جلوگیری می کنند. رنگ مشکی محصول و پایه های آن همانند بسیاری از تلویزیون ها نمای شکی و مدرنی را در محیط به وجود می آورد. از طرف دیگر این ضخامت باریک و صفحه نمایش بزرگ برای نصب روی دیوار عالی می باشد و هر فرد را شگفت زده می کند. زاویه ی دید 178 درجه امکان دیدن محتوای تلویزیون را در هر زاویه از محیط ممکن می سازد. اگرچه کیفیت 8K می توان تصویری با کیفیت 2 برابر بیشتر از 4K را تبدیل کند اما همچنان تلویزیون های فورکی در حال ساخته شدن هستند چرا که طرفداران زیادی دارند. 3840 پیکسل می باشد که تلویزیون 50 اینچ شیائومی F2 به آن مجهز است.

دیدگاهتان را بنویسید