تلویزیون شیائومی P1 مدل Mi TV 55P1

xiaomi tvاین محصول یک تلویزیون هوشمند بوده و به بسیاری از قابلیت های ویژه دیگر مجهزه شده است که در بخش مشخصات به آن ها اشاره شده است. 2️⃣ تلویزیون P1 با تلویزیون شیائومی P1E چه تفاوتی دارد؟ مجهز شده اند. شیائومی در مدل p1e به دلیل ارزانتر بودن از امکانات ضعیف تری استفاده کرده است که همین خود دلیل بر قیمت کمتر آن از مدل P1 است. 3️⃣ تلویزیون Mi TV P1 چه تفاوتی با سامسونگ AU7000 دارد؟ ✔️ تلویزیون شیائومی P1 را می توان هم رده تلویزیون AU7000 از کمپانی سامسونگ دانست. تلویزیون AU7000 از نظر طراحی با تلویزیون P1 متفاوت دیزاین شده، به طوری که از ضخامت بدنه و فریم کمی بهره برده است. در بخش جدول مقایسه ما به صورت کامل p1 را با مدل های رقیب و همسطح مقایسه کرده ایم، می توانید در صفحه محصول افرالند آن را مشاهده کنید. 4️⃣ آیا تلویزیون P1 شیائومی ارزش خرید بالایی دارد؟ با توجه به اینکه مخاطب اصلی کاربران تلویزیون شیائومی پی 1 افرادی هستند که یک تلویزیون با امکانات بالا می خواهند که ارزان هم باشد می توان گفت تلویزیون مشخصات عالی ارائه می دهد.

  • طول عمر بالا و کیفیت ساخت عالی
  • برند: شیائومی
  • رزولوشن 4k (3840 * 2160)
  • رزولوشن HD (768×۱۳۶۶)
  • مقایسه تلویزیون شیائومی با برندهای دیگر
  • سیستم عامل: اندروید 10

xiaomi tvروی منطقه روشن تپ کنید و گوشی برای جبران، نور آن قسمت را پایینتر قرار میدهد و بالعکس. شاید سوال کنید که چگونه دوربین گوشی شیائومی را بروزرسانی کنیم. در واقع برنامه دوربین شیائومی نیاز به به روز رسانی ندارد. تنظیم دوربین گوشی شیائومی در فیلمبرداری عملکرد مناسبی دارد؟ هنگامی که از حالت ثبت عکس به حالت ضبط ویدیو تغییر وضعیت دهید، مطابق آن منوی گزینهها نیز تغییر خواهند کرد. به جز گزینههایی مانند دستی، پانوراما و تغییر شیب، یک لیست کوتاه از حالتهای ویدیویی وجود دارد. همچنین با تپ کردن روی آیکون چرخ دنده، تنظیمات متفاوت دیگری نمایش داده خواهد شد. آیا میشود هنگام عکس برداری نام گوشی روی تصویر ثبت نشود؟ هنگامی که با دوربین al شیائومی عکس میگیرید، آرم شیائومی بر روی عکسها قرار میگیرد که نسبتاً بزرگ است و شاید کمی آزار دهنده باشد. برای برداشتن آرم و بالابردن کیفیت دوربین گوشی شیائومی باید مراحل زیر را طی کنید. برنامه تنظیم دوربین گوشی شیائومی را باز کنید.

کنتراست تصاویر نیز در Q1E55 شیائومی نسبت 1:10000 دارد که نقطه قوت بزرگی در کارنامه این تلویزیون می باشد. نرخ نوسازی این تلویزیون با توجه به رده قیمتی و کاربری ای که دارد 60 هرتز می باشد که کاملا مناسب است خصوصا زمانی که این 60 هرتز با قابلیت جذاب MEMC همراه شده باشد (MEMC مخفف Motion Estimation, تلویزیون هوشمند شیائومی قیمت Motion Compensation می باشد و کمک می کند تا هنگام نمایش تصاویر سریع، فیلم های اکشن و یا ورزش ها، تصاویری با تاری کمتری داشته باشیم و به نوعی نرخ نوسازی را بهبود می بخشد از این تکنولوژی در تلفن های هوشمند برخی از کمپانی های بزرگ همانند گوشی Mi 11 شیائومی استفاده شده است). شیائومی Q1E به اخرین نسخه از اندروید تی وی یعنی نسل 10 این سیستم عامل جهانی و محبوب مجهز شده است. قطعا برای شما هم جای سوال است که، این سیستم عامل با چه سخت افزاری ساپورت می شود؟ شیائومی در این تلویزیون 4K از چیپست Mediatek 9611 استفاده کرده که این چیپست چهار هسته کورتکس A55 دارد و از تراشه ی گرافیکی ARM Mali G52 تغذیه می کند. به این مجموعه 2 گیگابایت حافظه ی RAM و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی را نیز اضافه کنید. به سادگی دسترس خواهید داشت. این وجه تمایز یک تلویزیون هوشمند شیائومی می باشد. خب تا این بخش دیدیم که روی برد این تلویزیون جذاب و دوست داشتنی، مجموعه ای از بهترین اتصالات روز دنیا قرار گرفته تا هر کاربری را راضی نگه دارد.

  Want a Progressive Enterprise؟ توجه به تلویزیون شیائومی!

تلویزیون شیاومی

همانطور که می دانید ویژگی میراکست معمولا در تلویزیون ها موجود است. وجود این ویژگی به شما اطمینان می دهد که این نرم افزار بر روی تلویزیون شما کار می کند. خب، در ادامه نحوه استفاده از این نرم افزار برای نمایش داده های گوشی شیائومی 11 در تلویزیون را توضیح می دهیم. نرم افزار LetsView را روی گوشی شیائومی و تلویزیون خود دانلود و نصب کنید. در مرحله بعد، مطمئن شوید که گوشی شیائومی و تلویزیون خود را به یک شبکه وای فای متصل کرده اید. در تلویزیون، تنظیمات ویژگی میراکست را فعال کرده و نرم افزار LetsView را راه اندازی کنید. اگر تلویزیون شما دارای ویژگی میراکست داخلی نیست، فقط LetsView را اجرا کنید. حالا در تلفن همراه خود، نرم افزار LetsView را باز کنید و منتظر بمانید تا نام تلویزیون شما در آن ظاهر شود. روی آن ضربه بزنید و گزینه نمایش صفحه گوشی یا Phone Screen Mirroring را انتخاب کنید در ادامه نمایش بلافاصله آغاز خواهد شد.

قیمت تلویزیون شیائومی

شیائومی را بیشتر با گوشیهای خوشقیمت و کارآمدش میشناسیم اما حتماً میدانید که سبد محصولات این شرکت فوقالعاده متنوع است و هر چیزی که فکرش را بکنید در آن پیدا میشود. تلویزیونهای شیائومی بخشی از این محصولات هستند که در بازار جهانی خوش درخشیدهاند اما در ایران هنوز توجه کافی به آنها نشده است. در این مطلب میخواهم یکی از جدیدترین تلویزیونهای اقتصادی این شرکت یعنی تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 را بررسی کنم. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 در دسته محصولات اقتصادی این شرکت قرار میگیرد و در مدلهای ۳۲، ۴۳، ۵۰ و ۵۵ اینچی تولید میشود. بهجز مدل ۳۲ اینچی که در کمال تعجب نمایشگر اچدی دارد، باقی مدلها از پنل 4K UHD بهره میبرند. نکته جالب دیگر این است که اعضای مختلف این خانواده از پنلهای مختلفی استفاده میکنند. مدل ۵۵ اینچی که به دست ما رسیده پنل VA ساخت شرکت TCL دارد که با دقت رنگ بسیار بالا، تجربه کمنظیری از تماشای محتوا را در اختیار شما میگذارد.

  Mi TV Q1 75 Inch تلویزیون شیائومی 75 اینچ مدل MI TV Q1

این شامل زمان راه اندازی برنامه نیست و از یک دکمه ثابت YouTube روی ریموت استفاده نمی کند. این حدود زمانی به عنوان نشانگر زمان مورد نیاز برای انتخاب هر برنامه کاربردی است. معنی : زمان لازم برای انجیام و اعمالی یکی از تنظیمات برای مثال “نور پس زمینه” (“روشنایی” در تلویزیون های سونی). معنی : گزینه ها و تنظیمات پیشرفته ، مانند کالیبراسیون رنگ ، در دسترس باشند. اهمیت و تاثیر آن : هنگام شخصی سازی تلویزیون و استفاده از ویژگی و قابلیت های هوشمند. معنی : این که آیا شما می توانید از همه تبلیغات ها در امان باشید و آنها را غیر فعال یا حذف کنید. تلویزیون فقط در صورت گذراندن این تست مشخص میشود که آنها را به طور کامل میتوانید حذف کنید، و یا حتی غیرفعال کنید. اهمیت و تاثیر آن : وقتی از قابلیت های هوشمند تلویزیون در حال استفاده باشید. معنی : اینکه آیا محتوای پیشنهادی در فهرست اصلی تلویزیون یا فهرست اصلی ظاهر میشود.

داستان MIUI از چه قرار است؟

همین مدل تجاری باعث شده تا کاربران بازارهای نوظهور هم احساس نزدیکی بیشتری با شیائومی داشته باشند. این کار شیائومی از این جنبه هوشمندانه است که شرکتهایی مثل سامسونگ و اپل که سالها بازارهایی مثل هند و چین را در نظر نمیگرفتند، حالا برای به دست آوردن سهمی از این بازارها، سخت تلاش میکنند. داستان MIUI از چه قرار است؟ MIUI را پیشتر هم توضیح دادیم که همان پوسته شیائومی برای اندروید است. این روزها شرکتهای بسیار کمی وجود دارند که گوشیهایشان را بدون پوسته و رابط کاربری اختصاصی و همراه با اندروید خام عرضه کنند. شرکتها ترجیح میدهند با ساخت یک رابط کاربری اختصاصی برای گوشیهایشان، تجربه منحصربهفردی از اندروید را به کاربرانشان ارائه کنند. در واقع این کار باعث میشود تا شرکتها بتوانند از گوشیهایشان یک برند بسازند و MIUI هم همین وظیفه را برای شیائومی و گوشیهایش به عهده دارد. متأسفانه MIUI را همه دوست ندارند. این رابط کاربری با اندروید خام فاصله بسیار زیادی دارد و برای خیلی از کاربران هم یک پوسته سردرگم کننده به حساب میآید.

  قیمت احتمالی شیائومی 12T و 12T پرو پیش از رونمایی فاش شد

تلویزیون شیائومی

وجود مدلهای متنوع و همچنین قیمت مناسب تلویزیون Xiaomi باعث محبوبیت بیشتر این نمایشگرها شده است.همچنین این تلویزیونها شاید به زودی زنگ خطری برای بازار برندهای خوش آوازهای همچون سامسونگ، ال جی و… باشند. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون سامسونگ را بخوانید. علاوه بر تولید لوازم خانگی برند شیائومی این برند در ساخت گوشیهای همراه نیز بسیار باکیفیت عمل کرده است. بنابراین برند شیائومی بهطور کلی در هر زمینهای بهترین محصولات را به کاربران خود عرضه میکند. هنگامی که برای خرید یک لوازم خانگی به فروشگاهی میروید مخصوصاً لوازمی که در منزل در معرض دید قرار میگیرند؛ علاوه بر کیفیت باید ظاهر زیبایی نیز داشته باشند. تلویزیونهای برند شیائومی در سایز و اندازههای متنوع متناسب برای هر محیط و هر متراژی در طرحها و رنگهای مختلف برای شما عزیزان طراحی شدهاند. بنابراین دست مخاطبان خود را باز گذاشته تا هر مدل و اندازهای را میپسندند برگزینند. کمپانی تلویزیونهای شیائومی در ساخت محصولات خود توجه زیادی نیز به طراحی نمایشگرهای خود کرده است.

  • پشتیبانی از فرمت های تصویری PNG, GIF, JPG
  • سپس وارد حالت HDMI تلویزیون شوید
  • صفحه قاب تلویزیون
  • طول 146 سانتیمتر
  • ایجاد صدایی فراگیر و بسیار قدرتمند تر از سایر رقبا
  • پایه تلویزیون

xiaomi tvمرحله 2. در اینجا از شما خواسته میشود تا WiFi خود را روشن کنید، سپس گوشی شروع به جستوجو و یافتن دستگاههای در مجاورت شما میکند. مرحله 3. تلویزیون هوشمند خود را در فهرست دستگاههای موجود انتخاب کنید. مرحله 4. با انتخاب گزینه Allow در تلویزیون سامسونگ، اجازه دهید تا گوشی به آن متصل شود. همچنین شما میتوانید با دنبال کردن آدرس زیر نیز به این قابلیت دسترسی پیدا کنید. مراحل اتصال گوشی آیفون به تلویزیون سامسونگ برای استریم کردن عکسها و ویدئوها به تلویزیون، نسبت به سایر گوشیها کمی متفاوت است. ابتدا شما باید تنظیمات تلویزیون سامسونگ برای اتصال به گوشی را روشن کنید و بعد نسبت طی کردن مراحل برای اتصال گوشی آیفون به تلویزیون سامسونگ اقدام کنید. مرحله 1. منو Settings را باز کنید و گزینه General را انتخاب کنید. مرحله 2. در منو General گزینه Apple AirPlay Settings را انتخاب کنید. مرحله 3. AirPlay را روشن کنید. در آخر هم نوبت میرسد به تنظیمات مربوط به گوشی که در ادامه به آن میپردازیم.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با kalinab وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید