تلویزیون شیائومی TV F2

xiaomi tvتلویزیون های جدید شیائومی TV F2 که با همکاری شرکت آمازون تولید و معرفی شدهاند، به سیستم عامل Fire TV مجهز هستند و طراحی بسیار زیبایی دارند. تلویزیون شیائومی TV F2 با قیمت مناسب و امکانات فراوان معرفی شد. تلویزیون های هوشمند جدید شیائومی سری TV F2 که با همکاری شرکت آمازون تولید و معرفی شدهاند، به سیستم عامل Fire TV مجهز هستند و طراحی بسیار زیبایی دارند. شیائومی از تلویزیون های جدید سری شیائومی TV F2 با سیستم عامل Fire TV با قیمت پایه ۳۹۹ یورویی برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. این تلویزیون در سه اندازه ۴۳، ۵۰ و ۵۵ عرضه خواهد شد. در مجموع این محصولات تعداد زیادی قابلیت عالی را با قیمتی رقابتی و مناسب ارائه میکنند. تلویزیون های جدید سری xiaomi با سیستم عامل فایر تیوی طراحی بدون حاشیه دارد که میتواند شما را غرق محتوا کند. این تلویزیون هوشمند همچنین دارای دو پایه باریک و زیبا است که روی میز قرار میگیرد. شما میتوانید خروجی ۴K HDR را با پشتیبانی از فناوری ۶۰ هرتزی MEMC (نمایش روان) با این تلویزیون دریافت کنید که باعث میشود محتوا خیلی واقعی روی صفحه به نمایش درآید و رنگها را با کیفیت تلویزیون شفاف شیائومی قیمت عالی نمایش میدهد. در بخش صوتی هم اسپیکرهایی با پشتیبانی از فناوریهای DTS-Virtual:X و Dolby Audio و همچنین DTS-HD را در اختیار خواهید داشت که صدای فراگیر سینمایی را ارائه میکند. ما از همکاری با آمازون و ارائه تجربه چندرسانهای خانگی پریمیوم Fire TV به کاربران خود خوشحالیم. این نخستین تلویزیونهای هوشمند شیائومی با سیستم عامل Fire TV است که به کاربران تجربه محتوای باکیفیت و دستیار هوشمند الکسا را ارائه میکند. به گزارش وب سایت شیائومی xiaomi فرانسه این تلویزیونها را هم اکنون برای فروش قرار داده است. نسخه ۴۳ اینچی ۳۹۹ یورو، نسخه ۵۰ اینچی ۴۴۹ یورو و نسخه ۵۵ اینچی آن هم ۴۹۹ یورو قیمتگذاری شده است.

کمپانی چینی شيائومي سعی کرده از فناوری ها و تکنولوژی های مختلف تصویر از جمله hdr و HLG بهره ببرد تا تصاویر با کیفیت هر چه زیباتر بر روی mi tv به نمایش گذاشته شوند. فناوری صفحه نمایش نیز می تواند گزینه ای مهم باشد که در هنگام خرید تلویزیون های جدید شیائومی و خرید تلویزیون شیائومی باید مد نظر قرار داد. Xiaomi mi tv با فناوری صفحه نمایش led ، oled و qled تولید و طراحی شده است. اولد و کیولد کیفیت عالی و روشنای مناسب تصویر را تضمین می کنند. از دیگر ویژگی های تلویزیون led شیائومی می توان به حضور گیرنده دیجیتال و تیونرهای داخلی ، پردازنده چهار هسته ای تصویر ، کنترل لمسی ، حافظه رم و حافظه داخلی و پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی اشاره کرد. هوشمند بودن به معنای قابلیت اتصال به اینترنت است. انواع تلویزیون شیائومی 2021 2022 اسمارت با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای wifi تولید و طراحی شده اند.

  می پد ۵ شیائومی می‌تواند ویندوز ۱۱ را اجرا کند

تلویزیون شیائومی آن! درس از اسکار

xiaomi tvقیمت تلویزیون به ابعاد آنها نیز بستگی خواهد داشت. از جمله مهمترین ویژگیهای مهم در راهنمای خرید تلویزیون شیائومی میتوان به رزولوشن تصویر اشاره کرد. کمپانی شیائومی اقدام به تولید تلویزیونهایی با رزولوشن HD، Full HD و 4k نموده است. در سالهای اخیر این کمپانی به تولید تلویزیونهای 8k نیز روی آورد. تلویزیونهای این کمپانی دارای قابلیتهایی نظیر HDR بوده که ویژگیهای منحصربهفردی دارند. این ویژگیها با هدف افزایش محدوده دینامیکی تعبیه شدهاند. در واقع وجود این ویژگیها به نمایش هرچه بهتر جزئیات تلویزیون کمک بسیاری زیادی کرده و موجب میشود؛ که رنگها به صورت طبیعیتر و با روشنایی بیشتر به نظر برسند. هستند، از عمق رنگ 10 بیتی با حداکثر روشنایی 4000 نیت پشتیبانی میکنند. این محصولات دارای قابلیت Dolby Vision نیز بوده که از عمق رنگ 8 بیتی همراه با 10000 نیت پشتیبانی میکنند. قابلیت HLG به کار رفته در تلویزیونهای شیائومی، به نمایش واقعبینانه تصاویر کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

تلویزیون شیائومی را کجا پیدا کنیم

کنترل تلویزیون 4X را می توان تلفیقی از Mi TV 4S نسخه های RU و SP دانست. اعداد در آن حذف شده است و ظاهری نو و مانند اپل به آن داده است. البته دکمه های نتفلیکس و آمازون پرایم به آن اضاف شده است. در کنترل استفاده از این کنترل بلوتوثی بسیار لذت بخش است. کلیه ی مشخصات تلویزیون شیائومی 4X با نسخه ی گلوبال S برابر است. پردازند هی ARM Cortex-A55 می باشد که یک پردازنده ی 64 بیتی پر سرعت با کارت گرافیک Mali-470 همراه شده است. این مجموعه دارای 2 گیگ رم DDR4 و 16 گیگ حافظه ی داخلی است. در هر صورت این سخت افزار هنوز هم در مقایسه با تلویزیون های داخلی خیلی بهتر است ولی می توانست برای رقابت با سونی و مانند mi TV 5 Pro از نوع Amlogic باشد. این سری از تلویزیون شیائومی نیز مانند سری های دیگر خود دارای گیرنده های DVB-T2 و DVB-S2 است که می توانید با هیجان بالا از آن ها استفاده کنید.

قیمت تلویزیون شیائومی

در حقیقت 4K به عنوان یکی بهترین کیفیت تصویرها سعی دارد تا هر تصویر را واقعی نشان دهد. وضوح صفحهنمایش ای ای دی شیائومی 2160×3840 است که نسبت به کیفیت تصویر Full HD بسیار بهتر عمل میکند. به وسیله کیفیت تصویر 4K میتوانید هیجان بیشتری به تصاویر، برنامهها و فیلمهای مورد علاقه خود بدهید چراکه هر تصویر بدون افت کیفیت و با نهایت ظرافت و دقت به معرض نمایش گذاشته میشوند. بیشتر بدانید: منظور از سرعت رفرش تصویر در تلویزیون شیائومی چیست؟ سرعت رفرش تصویر این ال ای ای 60 هرتز میباشد که کار اصلی آن ارائه تصاویری با کیفیت و بدون نویز است. در حقیقت این واحد شروع به حذف تار شدن لحظههای سریع مانند فیلمهای اکشن و فوتبال میکند که در نتیجه آن شاهد کیفیت بالا در لحظات سریع میکند. بلندگوهای تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP از طراحی و قدرت بالایی برخوردار است. شرکت شیائومی همانند سایر برندها ال ای دی خود را با توان صدای 20 وات وارد بازار کرده است.

  سامسونگ یا شیائومی؛ دوئل موبایل‌های چینی و کره‌ای در ایران

می تی وی کاملاً نماد ایت خواسته از مشتریان است. قبل از روشن کردن تلویزیون شیائومی، قاب آلومینیمی باریک از جنس آلومینیم آندایز شده ی نسبتا براق خود نمایی می کند. در قسمت پایین حاشیه، آرم Mi خودنمایی می کند. پایه ها از جنس فولاد با رنگ کوره ای نیمه براق سیاه رنگ به همراه کفی لاستیکی عاج دار هستند. این لاستیک ها باعث می شود که تلویزیون بر روی میز تلویزیون سر نخورد. در مجموع، هنگامیکه به این تلویزیون نگاه می کنید، کاملا حس این دارید که در حال نگاه کردن به یک تلویزیون گران قیمت لوکس هستید. قاب پشتی تلویزیون شیائومی 4s کمی حرکت به عقب است. در این حوزه با توجه به اهمیت کمتر آن، تلاش شده است که کمی مباحث صرفه ی قیمتی بیشتر رعایت شود. البته هنوز می توان پلاستیک ABS به کار رفته در آن را مرغوب دانست. ارتفاع این تلویزیون 84 سانتیمتر و طول آن 148 سانتیمتر است.

xiaomi tvگفتنی است این سیستم عامل اندروید در نسخه های جدیدش به دستیار صوتی گوگل مجهز شده تا کاربر به راحتی تنظیمات تلویزیون را از طریق صوت انجام دهد. خوب است بدانید که این تلویزیون شیائومی هوشمند مدل 55 اینچ از ChromeCast به صورت داخلی بهره می برد. هم چنین می توانید به سرویس Playstation Now که دارای سرگرمی ها و بازی هایی آنلاین است، به لطف سیستم عامل اندروید مستقیما دسترسی داشت. و این خبر خوبی برای گیمرهاست . تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل MI TV P1 2021 مجهز به پورتهای متعددی از HDMl و USB و همچنین گیرنده ی دیجیتال DVB-T2 است. سه عدد پورت HDMl و دو ورودی USB که در قسمت پشتی آن قرار گرفته و به واسطه ی این پورت ها می توانید انواع لوازم و تجهیزات دیگیر را به تلویزیون شیائومی متصل نمایید. البته محل تعبیه پورت ها در قسمت چپ بدنه به گونه ای است که هنگام نصب به دیوار نیز می توانید بدون دردسر از آنها استفاده نمایید.

xiaomi tvاین تلویزیون نسبت به سایر کمپانیها کیفیت تصویر مناسبی دارد. کمپانی شیائومی در سالهای اخیر به تولید تلویزیونهایی با کیفیت تصویر OLED و QLED پرداخته است. این تلویزیونها حجم رنگی معادل با 100% را به کاربر نمایش میدهند. در نتیجه شما میتوانید تصاویر را به صورت واقعی تماشا کنید. در تولید تلویزیونهای اولد شیائومی لامپ تصویر به کار نمیرود. این موضوع سبب میگردد که پیکسلها به صورت جداگانه خاموش یا روشن شوند. خاموش و روشن شدن جداگانه پیکسلها سبب به وجود آمدن تصاویر واقعی خواهد شد. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که نمایش تصاویر در طبیعیترین رنگ و به شکل واقعی برایتان بسیار اهمیت دارد؛ این تلویزیونها میتواند نظر شما را به خود جلب کند. طراحی تلویزیون از دیگر مواردی است که در راهنمای خرید تلویزیون شیائومی این محصول باید به آن توجه کنید. کمپانی شیائومی نیز در طراحی تلویزیون عملکردی مناسب از خود برجای گذاشت. این کمپانی در طراحی تلویزیونها به کوچکترین جزئیات توجه مینماید. همین موضوع موجب شده که شاهد تلویزیونهایی بسیار باکیفیت از برند شیائومی باشیم.

  • خوانا بنویسید
  • رفرش ریت: 60 هرتز
  • سیستم عامل اندروید Android
  • اصل از بدل

  بررسی قابلیت های تلویزیون 4K اندرویدی شیائومی P1 2023

و با او هم صحبت شوید. و می توانید دستورات و فرامین صوتی را به آن بدهید. که با آن بتوانید صفحات را تغیر دهید. و خدمات آن را در اختیار داشته باشید. فرامین صوتی با صدای خودتان به تلویزیون میدهد . و تلویزیون به خدمت شما در می آید. هم چنین با صدای خودتان می توانید در اینترنت جست و جو کنید. و در دنیای مجازی غوطه ور شوید. و فیلم ها و عکس ها و برنامه های مورد دلخواه تان را در کیفیت 4K به اشتراک بگذارید. تلویزیون شیائومی 55 اینچ P1 قابلیت اتصال به موبایل را داشته و این قابلیت به شما امکان می دهد که محتویات موبایلتان را در تلویزیون بهترین تلویزیون شیائومی قیمت به اشتراک بگذارید. و محتوا های داخل موبایلتان را در تلویزیون پخش کنید. در کل این برنامه ها محتوای فیلم ها و عکس و موزیک را قالب پخش کرده و هر امکانات دیگر را در اختیار شما می گذارد. تلویزیون شیائومی P1 دارای کیفیت صدای هوشمند دالبی اتنس است.

  • پردازشگر گرافیکی Mali-470 MP3 up to 650MHz
  • مختصرگو باشید
  • حافظه رام داخلی 16 گیگابایت از نوع eMMC
  • قیمت ایده آل
  • بهره گیری از فناوری AQUOS
  • صوتی و تصویری
  • برند: شیائومی

از ویژگی هایی که امروزه باید هر تلویزیونی از آن برخوردار باشد، امکان اتصال آنها به تلفن همراه است. تلویزیون شیائومی 50P1 نیز جزء مواردی است که با برخورداری از این قابلیت به کاربر امکان دسترسی بیشتر و کنترل از راه دور را می دهد. مخاطب از طریق Bluetooth و Wi-Fi می تواند این محصول را با تلفن همراه خود هماهنگ کرده و از این طریق برنامه ها و کانال های موجود بر روی تلویزیون را کنترل کند. قابل ذکر است که امکان دانلود برنامه ها از طریق تلویزیون شیائومی به دلیل برخورداری از حافظه داخلی نیز وجود دارد. شرکت شیائومی در تولید تلویزیون مدل 50P1 خود از یک مشخصه جذاب به نام MEMC (Motion Estimation Motion Compensation) برخوردار است. این ویژگی باعث ترمیم نواحی نامشخص از شیء در حال حرکت و تبدیل آنها به یک تصویر واضح و یک پارچه است. این ویژگی مناسب صحنه هایی است که در آنها جنب و جوش بسیار بوده و امکان مشاهده کرکترها یا اشیاء به طور واضح وجود نداشته باشد.

این است یک سریع روش حل یک مشکل با تلویزیون شیائومی

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت تلویزیون شیائومی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید