تلویزیون شیائومی Xiaomi Mi TV 4 65

xiaomi tvبهترین تلویزیون شیائومی که با نام Xiaomi به بازار ارائه میگردند از همان مرحله اول ورود به بازار جزو مدل های محبوب بوده اند. به طور معمول شرکت شیائومی تلویزیونهای هوشمند خود را در سایز 43 اینچ تا 75 اینچ تولید میکند. برند شیائومی این روزها در عرصه تولید گوشیهای هوشمند فعالیت دارد. این برند با وارد شدن به عرصه تولید تلویزیون با برندهای معتبر و شناخته شدهای همچون ال جی، سامسونگ و سونی در رقابت است. برند شیائومی در ساخت و تولید مدلهای متنوع با رنج قیمت مناسب به راحتی کاربران را تحت تأثیر خود قرار داده است. از نظر طراحی این برند، در تولید محصولات خود تنوع اینچ مختلفی را ارائه میدهد. در واقع به این شکل به کاربران اجازه میدهد تا با توجه به بودجه و اندازه محیط خود، بهترین تلویزیون شیائومی را برای خود انتخاب کنند. این دستگاهها اغلب از نظر زیبایی به خوبی با دستگاههای رقبا در رقابت هستند. به طور معمول با خرید تلویزیون شیائومی شما یک محصول زیبا را در اختیار خواهید داشت.

  1. پشتیبانی از 1.07 بیلیون رنگ و عمق رنگ (8-Bit + FRC)
  2. در مرحله بعدی منتظر بمانید تا Mi TV را شناسایی کند
  3. کیفیت تصویر خارق العاده 4K HDR
  4. نسخه های HDR: HDR10+ / HLG
  5. کیفیت ساخت بالا و طول عمر طولانی
  6. خرابی مین برد
  7. مدل: Max
  8. لوازم جانبی و سایر

xiaomi tvتلویزیون شیائومی مدل 55Q2 از تلویزیونهای میان ردهی معرفی شده توسط این کمپانی در سال 2022 می باشد. شیائومی در این تلویزیون از امکانات و قابلیتهای بسیار زیادی پشتیبانی کرده که میتواند به راحتی هر کاربری را برای خرید تلویزیون شیائومی جذب کند. در نظر داشته باشید که این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K بوده و رزولوشن آن 2160×3840 پیکسل است که شامل تراکمی 8 میلیونی در پیکسلهای این تلویزیون 55 اینچی میباشد. شما میتوانید به راحتی هر برنامه ای را بر روی حافظه ی 16 گیگابایتی اين سیستم عامل نصب کنید. یکی از قسمتهایی که در تلویزیون برای کاربر بسیار حایز اهمیت است. وجود کیفیت تصویر بالا و بسیار مناسب بوده که شیائومی در این مدل به آن اهمیت بسیار زیادی داده است و در آن از کیفیت بالا تصویر 4K پشتیبانی کرده است. کیفیت تصویر 4K دارای رزولوشن بالای 3840×2160 پیکسل بوده و این معادله نشان میدهد که تلویزیون شیائومی مدل 55Q2 بیشتر از 8 میلیون پیکسل را در خود جایی داده و تراکم فوقالعاده بالایی دارد.

  • Afraland – 9 ماه پیش
  • دارای اسلات CI
  • مصرف برق حداقل : 54 وات
  • تنوع بسیار کم

در فرق ، تفاوت و مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی متوجه میشویم که تلویزیون در طول سالیان سال جزو پرکاربردترین وسیلهها در منزل بوده است در حال حاضر هم از اهمیت بالایی برخوردار است. در سالهای اخیر رقابتهای شدیدی بین انواع برندهها بوده است. ما در این مقاله میخواهیم تفاوت تلویزیون سونی با شیائومی ( فرق تلویزیون شیائومی با سونی ) ، اینکه کدام دو برند ارزش خرید دارد؟ آیا Sony و Xiaomi عملکرد یکسانی دارند؟ سونی بخریم یا شیائومی؟ کدام توانستهاند نیاز کاربران را بر طرف کنند ؟ را با جزئیات کامل مورد بررسی قرار دهیم پس تا آخر با ما همراه باشید. بررسی دو برند معتبر شیائومی و سونی، کدام بهتر است؟ فرق تلویزیون شیائومی با سونی و مقایسه این دو برند معتبر ما را به سمت انتخابی بهتر میبرد. این دو مارک هر دو قدمتی چندین ساله دارند که به امکانات و قابلیتهای خود هر ساله افزودهاند و در حال رقابت با دیگر کمپانیهایی همچون ال جی و سامسونگ هستند.

  سری شیائومی ۱۳ احتمالاُ از بدنه سرامیکی بهره خواهند برد

غفلت درباره قیمت تلویزیون شیائومی|آنچه باید درباره قیمت تلویزیون شیائومی و چرا بدانید|گوهر پنهان قیمت تلویزیون شیائومی}

این نمایشگر علاوه بر قیمت بسیار مناسب در برابر دیگر رقبا، از کیفیت و قابلیت های خارق العاده ای نیز برخوردار می باشد. این تلویزیون شیائومی برای آن دسته از مشتریانی طراحی شده است که میخواهند در کنار قیمتی مناسب، محصولی عالی در اختیار داشته باشند. در این بخش ما قصد داریم شما را با تمامی وجوه این نمایشگر آشنا کنیم به شما بگویم با توجه به قیمت تلویزیون شیائومی P1 آیا ارزش خرید دارد یا خیر؟ در واقع تلویزیون p1 یک نمایشگر با کیفیت تصویر عالی می باشد که این برگرفته از کنتراست و روشنایی بسیار خوبی می باشد که برای آن فراهم شده است. HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. اگر بخواهیم در مورد طراحی تلویزیون پی 1 صحبت کنیم، اول باید به این مورد که برای راهاندازی آن شما باید پایه ها را با پیچ بر روی دستگاه ببندید اشاره کنیم. پس در واقع جایگاه پایه ها قابل تغییر نمی باشد و کاملا ثابت هستند.

تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل MI TV 5 PRO دارای ویژگی های بی نظیری است که از هر لحاظ این تلویزیون را خاص می کند. تفاوت تلویزیون شیائومی Mi TV 5 Pro با مدل های پایین تر در این است که : ماتریس های IPS قدیمی حذف شده و ماتریس های QLED در Mi TV 5 Pro نصب شده اند. 64 گیگابایت و 4 بلندگو پر قدرت است.در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی های این تلویزیون را بررسی کنیم. کیفیت تصویر این تلویزیون شیائومی 4K QLED با پشتیبانی HDR 10 Plus است. این تلویزیون از فناوری پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد فیلم های 8K را بدون تبدیل قبلی مشاهده کنید. به طور حتم از تماشای تصاویر در این تلویزیون لذت خواهی برد گویی هر روز در سینما هستید. این تلویزیون همچنین دارای یک سیستم صوتی با چهار بلندگو 8 وات و پشتیبانی از کیفیت صدای Dolby و Dts است.

  مزایا و معایب تلویزیون شیائومی

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

تلویزیون شیائومی P1 محبوب ترین و شناخته شده ترین مدل شیائومی در حال حاضر بازار می باشد که در بین مدل های میان رده با قیمت فوقالعاده اقتصادی عرضه می شود. تلویزیون شیائومی Mi P1 با کیفیت تصویر فورکی، مشخصات تصویری عالی، توان صوتی میان رده و امکانات آنلاین متنوع سوار بر خط تولید می شود. کاربرانی که یک تلویزیون با قیمت پایین و مشخصات بالا می خواهند، با دیدن تلویزیون p1 شیائومی هدف خرید خود را پیدا می کنند. سازندگان این برند امکانات ویژه ای را در این تلویزیون کار گذاشته اند، بنابراین می توان گفت علی رغم داشتن قابلیت های عالی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. قیمت تلویزیون شیائومی P1 نسبت به سایر برند های دیگر کمتر است و هم از امکانات و کیفیت تصویر بالایی برخوردار می باشد. تلویزیون P1 Xiaomi از فناوری 4k پشتیبانی می کند، وجود 3840× 2160 پیکسل در این قابلیت صحنه هایی با وضوح عالی و کیفیت بی نظیر را بر روی صفحه نمایش به اجرا در می آورد.

شما اینجایید تا با ما به بررسی تخصصی تلویزیون شیائومی بپردازیم. ما ایرانی ها شیائومی را از طریق گوشی هایش می شناسیم که در اطراف خود چندسالی است در دست دوستان خود دیده و از رضایت آن های از این برند با خبریم. به همین دلیل به محض ورود تلویزیون شیائومی افراد بسیاری را به سمت خود جذب کرد، در حالی که از مدل های کمی برخوردار بوده و هنوز تنوع زیادی در این مدل در بازار نمی بینیم. افرالندی های عزیز اگر به دنبال تهیه یک تلویزیون شیائومی خوب هستید با ما همراه باشید تا بهتر با این برند آشنایی پیدا کرده و تلویزیون را از زوایای مختلف بررسی نمایید و در آخر به این نتیجه برسیم که آیا تلویزیون های این برند ارزش خرید دارند یا خیر؟ در زمان تهیه تلویزیون شیائومی باید به بسیاری موارد توجه کنید که شما ررا به این نتیجه برساند که آیا این تلویزیون را می توانید بخرید یا نه؟

  تلویزیون شیائومی 55 اینچ 4K HDR اندروید P1 مدل MI TV P1 55

فکر کنید تلویزیون شیائومی شما ایمن است؟ چهار روشی که می‌توانید امروز آن را از دست بدهید

xiaomi tvتا حد امکان از روشن کردن تلویزیون شیائومی در ساعت اوج مصرف برق خودداری کنید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان برای تمیز کردن تلویزیون شیائومی از مواد شوینده یا شیمیایی استفاده نکنید و فقط با دستمال مخصوص این کار را انجام دهید. اجازه ندهید تلویزیون برای مدت طولانی کثیف بماند و حتماً به صورت روزانه تلویزیون را با دستمال مخصوص تمیز کنید. یک دستمال نرم و مناسب برای تمیز کردن تلویزیون انتخاب کنید و این دستمال را فقط برای تمیز کردن تلویزیون اختصاص دهید. برای اینکه بتوانید در هنگام بروز خرابی متوجه شوید که کدام قسمت از تلویزیون شما خراب شده است، باید قسمت های مختلف تلویزیون شیائومی را بشناسید. قسمتهای مختلف تلویزیون شیائومی در این قسمت به صورت کلی مورد بررسی قرار گرفت که با شناسایی آنها می توانید راحت تر و بهتر از تلویزیون خود استفاده کنید. وسیله ای که می تواند به شما کمک کند که تنظیمات مورد نظر خود را بر تلویزیون اعمال کنید، ریموت کنترل است.

آیا زمان گفتن بیشتر درباره تلویزیون شیائومی است؟

xiaomi tvبه دلیل پیشرفته شدن تلویزیونها بدون شک تغییراتی در ریموت کنترلهای انها نیز به وجود خواهد آمد، به طوری ریموتها نیز مدرن و پیشرفته خواهند شد. تنظیمات کنترل تلویزیون شیائومی با طراحی ویژهایی ساخته شده است. شکل آن کاملا زیبا و در عین حال سبک میباشد تا هنگام کار با آن باعث ایجاد نارحتی برایتان نشود. دکمههایی که روی ریموت کنترل جایگذاری شدهاند کار با تلویزیون شیائومی را تا حد بسیار زیادی راحتتر kalinab کردهاند. برای رفع مشکلات کنترل تلویزیون شیائومی و نیز راهنمای استفاده از دکمه های کنترل تلویزیون شیائومی در ابتدا برای ست کردن ریموت کنترل با تلویزیون ریموت را روبروی لوگوی شیائومی روی تلویزیون بگیرید. سپس با فشار دادن دکمهایی که لوگوی شیائومی روی آن نوشته شده است. یعنی همان (mi)، بعد از آن ریموت کنترل با تلویزیون ست خواهد شد. هر کدام از دکمههایی که روی ریموت مشاهده میکنید کاربردهای مهمی را دارند، با زدن هر دکمه عملیاتی بر روی صفحه نمایشگر اجرا خواهد شد. 1) دکمه ابتدای ریموت کنترل یا همان pawer که قرمز رنگ میباشد برای خاموش و روشن کردن تلویزیون کاربرد دارد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل mi tv 4s دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید