تلویزیون شیاومی 4S 65اینچ

xiaomi tvبه دلیل داشتن کنتراست بالای تصاویر و زاویه دید مناسبی که دارد. میتوانید از هر نقطه ای بدون پایین بودن کیفیت برنامه مورد نظر خود را تماشا کنید. قابلیت 4K به شما کمک میکند تا تمام تصاویر با کیفیت های مختلف را با کیفیت 4K دریافت کنید. از دست ندادن جزییات تصاویر یکی دیگر از ویژگی های این محصول است. پشتیبانی از فناوری HDR یکی دیگر از ویژگی های کاربر پسند تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s میباشد. این فناوری میتواند یک طیف کامل از رنگ ها را به شما ارائه دهد. وظیفه HDR بهتر دیده شدن تصاویر است. شما تمامی تصاویر را با رنگ واقعی آن ها دریافت میکنید. این موضوع باعث میشود تا تصاویری زنده و بسیار نزدیک به واقعیت را مشاهده کنید. این قابلیت برای اجرای بازی های ویدیویی و مشاهده سریال و فیلم های مورد علاقه شما بسیار مناسب است. پردازنده ها یکی از مهم ترین قطعات در تلویزیون ها هستند. به زبان دیگر میتوانیم بگوییم که پردازنده ها مغز تلویزیون نام دارند.

تاریخچه مخفی تلویزیون شیائومی

xiaomi tvعلاوه بر این؛ یک جفت پورت HDMI 2.0؛ ورودی AV؛ یک جفت USB 2.0، خروجی هدفون، خروجی دیجیتال اپتیکال؛ ورودی آنتن وجود دارد. اتصال اترنت؛ اسلات CI، Wi-Fi در باندهای 2.4 و 5 گیگاهرتز و بلوتوث 5.0 هم وجود دارد. صدا معمولا یکی از نقاط ضعف تلویزیون های میان رده است. متاسفانه مدل 55 اینچ تلویزیون شیائومی P1 از این قاعده مستثنی نیست. اگر سطح صدا خیلی زیاد نباشد؛ کیفیت صدا قابل قبول است. اما اگر از حداکثر سطح صدا استفاده شود؛ تحریف صدا قابل توجه خواهد بود که آزار دهنده است. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 یکی از بهترین تلویزیونهای بازار در رده قیمتی حدود ۱۵ میلیون تومان است. کیفیت تصویر این تلویزیون در این رده قیمتی کمنظیر است و اگر به محتوای باکیفیت و بهویژه ویدیوهای 4K HDR دسترسی داشته باشید، لذت ویژهای را از انتخاب این محصول خواهید برد. البته طبیعیست که کیفیت این تلویزیون به مدلهای اولد یا کیولد نمیرسد اما بهازای مبلغی که پرداخت میکنید، بهترین خروجی را تحویل شما میدهد.

  • بهره مندی از برترین پردازنده ها
  • پورت HDMI با قابلیت HDMI-eARC
  • انتخاب نوع تلویزیون شیائومی
  • مشاهده » لیست قیمت تلویزیون سونی

بدنه این تلویزیون از جنس فلز می باشد و رنگ ان سیاه است . این رنگ سیاه زیبایی خاصی را به تلویزیون شیائومی Xiaomi Mi TV 4A 49” 2/32GB می بخشد و دکوراسیون خانه شما را خراب نمی کند . در پایین دستگاه محل کابل های ارتباطی می باشد .این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI 1.4 ، دارای 2 پورت USB 2.0 می باشد . شما می توانید با استفاده از یک حافظه خارجی مثل فلش مموری فیلم ها و موزیک های خود را در تلویزیون پخش کنید و از تماشای آن ها لذت ببرید . این تلویزیون قابلیت آن را دارا می باشد که به اینترنت وصل شده و دارای وای فای می باشد . سیستم عاملی که این تلویزیون پشتیبانی می کند اندروید می باشد و می توانید انواع بازی ها را با بالاترین کیفیت در این تلویزیون اجرا کنید . صفحه نمایش این تلویزیون از نوع led می باشد و تصویر با کیفیت بالایی را برای شما می دهد .

  تلویزیون هوشمند 55 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 55 L55M6-6AEU

معرفی تلویزیون شیائومی

از دیگر نکاتی که در فرق و تفاوت تلویزیون شیائومی با ال جی مشخص می شود این است که تلویزیون های شیائومی نیز با داشتن سیستم عامل اندروید به عنوان مدل های هوشمند تلقی می شوند. سیستم عامل اندروید با داشتن رابط کاربری راحت و آسان امکان برقراری ارتباط را برای همه فراهم می کند. گفتنی است که این سیستم عامل از سرعت و کاربری فوق العاده ای نیز برخوردار می باشد، اما باید این را نیز در نظر گرفت که لود صفحات به توانایی پردازشگر و سرعت اینترنت نیز بستگی دارد. اما به نحوه ی چینش و طراحی سیستم عامل نیز بستگی دارد. سیستم عامل اندروید به نحوه ی ساده طراحی شده که همیشه برنامه و اپلیکیشن های موجود در دسترس قرار بگیرند. می باشد. با وجود قابلیت Chrom cast و Miracast که از موارد پشتیبانی شده ی این تلویزیون و سیستم عامل به شمار می رود امکان انتقال محتوا را از گوشی به تلویزیون خواهید داشت. حافظه ی این تلویزیون ها اغلب با 16 گیگ همراه شده است.

توان خروجی صدا در این تلویزیون اولترا اچ دی برابر با 20 وات است . قیمت تلویزیون led شیائومی در مقایسه با امکاناتی که دارد ؛ مقرون به صرفه می باشد . خروجی صدای 20 وات از بلندگوهای دوکاناله سبب شده تا کاربر از تماشای فیلم لذت ببرد. مجهز بودن به فناوری DTS Decoder موجب می شود صدایی همه جانبه را پخش کند. از همه مهمتر به موتور پردازشگر Upgraded graphics engine مجهز شده که عملکرد فوق العاده ای در پردازش داده های صوتی و تصویری ارائه خواهد داد. تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز 55 اینچ دارای سیستم عامل اندروید نسخه ی 10 است. یک رابط کاربری آسان و بدون دردسر که به راحتی امکان دسترسی به آن وجود دارد. در کنار این سیستم عامل کاربرپسند ، امکان اتصال به اینترنت wi-fi شرایطی را فراهم کرده تا کاربر بتواند برنامه مورد نظر خود را به سادگی از طریق مرورگر وب پیدا کند.

پایه های این تلویزیون هم مانند اکثر تلویزیون های امروزی همانطور که گفته شد از نوع گوشه ای/خرچنگی هستند که فضای اشغالی نسبتا زیادی رو نیز میطلبد. این پایه ها تماما از جنس فلز بوده و کیفیت و استحکام خوبی دارند. امکان نصب جابه جای پایه ها و همچنین فضای مدیریت کابل برای آنها در نظر گرفته نشده و همینطور ساده بدون قابلیت و ویژگی خاصی تعبیه شده اند. پشت تلویزیون Mi 4s هم مانند تمامی دیگر رقبای این بازهی قیمتی از پلاستیک ساده بوده که برخلاف رقبایی مانند سامسونگ Tu7000 طرح دار نیست. تلویزیون شیائومی Mi 4s یک در دو مدل پنل VA و پنل IPS تولید و عرضه شده که مدل مورد بررسی ما 55اینچ پنل VA هست. این تلویزیون در مجموع نمره خوبی در خصوص کیفیت تصویر رو به خودش اختصاص میده چراکه در رقبای همقیمت خودش در مواردی بسیار پیشی میگیره و تصویر بسیار خوبی برای عرضه داره. پنل های VA عمدتا به دلیل کنتراست بالا و مشکی عمیق مشهور هستن درحالی که در نقطه متقابل زاویه دید متوسطی هم دارند که در حد و اندازه رقابت با نمایشگر IPS و OLED نیست.

 

xiaomi tvپیشنهاد امروز گلدتگ تلویزیون 75 اینچ هوشمند شیائومی مدل QLED میباشد که محصول سال 2021 و نسخه گلوبال هست. پنلی 75 اینچی با رزولوشن 2160×3840 یا همان UHD استفاده شده است. در این تلویزیون زیبا یک لایه ی نقطه ی کوانتومی بین نور پس زمینه و دیسپلی وجود دارد تا رنگ ها غنی تر باشند. ،HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند. FRC) که توانایی تولید 1.07 میلیارد رنگ را دارد، مهر تاییدی بر زنده بودن رنگ ها و وضوح بالای تصویر می زند. سیستم عامل بکار رفته در Mi TV Q1 75 نیز اندروید نسخه ی 10 است که شما را به دریای بی کران اپلیکیشن های کاربردی متصل می کند. وظیفه پردازش نیز در این تلویزیون بر گردن چیپست قدرتمند از کمپانی MediaTek است که MT9611 نام دارد. این چیپست درون خودش 4 هسته از ARM Cortex-A55 با فرکانسی معادل 1500GHz را جای داده که در کنار پردازنده ی گرافیکی Mali G52 MP2 ایفای نقش می تلویزیون شیائومی 4s بانه کند. این چیپست قدرتمند پردازش تصاویر با تکنولوژی های روز و عملکرد سیستم عامل و اپلیکیشن ها در این تلویزیون شیائومی انجام می دهد. در کنار این پردازنده ها 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت نیز حافظه ی ذخیره سازی در نظر گرفته شده که کافی و مناسب به نظر می رسد. بلوتوث نسخه 5.0 و wifi با استاندارد 802 نیز در دسترس هستند تا نیازی نباشد کنترل را به سمت تلویزیون بگیرید چرا که کنترل بلوتوثی است. قابیلت های دیگری مثل دستیار صوتی گوگل نیز برای شما درنظر گرفته شده تا بدون حتی لمس دکمه ای به این تلویزیون با کیفیت شیائومی دستور بدهید. پشت تلویزیون در سمت راست و پایین پورت های تلویزیون قرار دارد که تعدادی از آنها به صورت عمودی و تعدادی نیز افقی قرار گرفته اند.

JavaScript seems to be disabled in your browser. برای به کار گرفتن قابلیت این وبسایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکنشده باشد. P1 یکی از تلویزیون های 2021 شیائومی است که با مدل L55M6-6AEU نیز در بازار شناخته میشود. تلویزیون 55P1 جزو تلویزیون های ارزان قیمت بازار است و برای تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی به صورت روزمره کاملا مناسب است. شیائومی این تلویزیون را به صفحه نمایش LED و کیفیت تصویر 4K مجهز کرده است و کیفیت تصویر خوبی را در اختیار شما قرار میدهد. ، HLG و Dolby Vision را دارد. تلویزیون شیائومی P1 از طیف رنگی گسترده ای برخوردار است و همه چیز روی این تلویزیون واقعی به نظر میرسند. شیائومی از پردازشگر گرافیکی Mali G52 MP2 برای پردازش تصاویر در این تلویزیون کرده است و تصاویر با کیفیتی را به نمایش میگذارد. شیائومی تلویزیون P1 سایز 55 اینچ را به سیستم صوتی 2 کاناله و توان صوتی 20 وات مجهز کرده است.

  تلویزیون شیائومی Q2

با توجه به قرارگیری در قسمت چپ زمانی که تلویزیون را به دیوار نصب می کنید به راحتی به آن ها دسترسی دارید. گیرنده ی دیجیتالی نیز شما را از خرید جداگانه ی دستگاه ممکن می سازد. از مهمترین معیارها در خرید تلویزیون بعد از قیمت و طراحی کیفیت تصویر می باشد. از این رو شیائومی این برند تازه به دوران رسیده جهت راضی نگه داشتن کاربران خود از جدید ترین قابلیتهای روز دنیا بهره گرفته تا به این صورت که انتظار می رود توانایی ارائه برترین صحنه ها را داشته باشد. برترین تولیدات این برند در سال 2021 تلویزیون شیائومی P1 می باشد. از برترین قابلیت های گنجانده شده در این مدل پشتیبانی از قابلیت HDR می باشد. فناوری HDR با افزایش دامنه رنگ های گرم موجب افزایش کنتراست و درخشندگی تصاویر شده و می تواند هر بیننده ای را مجذوب خود نماید. رنگ های گرم یا به اصطلاح RGB می توانند رنگ های بسیار روشنتر و با کیفیت را به ثبت برسانند و هر بیننده ای را کاملا راضی نماید.

  1. قیمت ایده آل
  2. سخت افزار داخلی قوی
  3. پردازشگر گرافیکی Mali-470 MP3 up to 650MHz
  4. به رفکت تصویر خیلی حساسید
  5. پورت HDMI 2.1: دارد
  6. بلوتوث نسخه 5.0

البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون ال جی را بخوانید. مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی نشان میدهد که محصولات سونی با قیمت بالاتری عرضه شدند، این نکته میتواند نقطه ضعفی باشد که افراد با بودجه پایین نتوانند آن را تهیه نمایند. یکی دیگر از عیوب تلویزیونهای سونی که معمولا متداول است، ناگهانی خاموششدن آن میباشد. فلش مموری دارای ویروس، نوسانات برق، فرسودگی قطعههای مینبرد و آی سی برد پاور و کابل HDMI نامناسب از جمله دلایلی هستند که میتوانند منجر به ایجاد این مشکل در خرید تلویزیون شیائومی تلویزیونهای سونی شوند. تلویزیونهای شیائومی از سیستم عامل اندروید استفاده میکنند و همین امر باعث کارآیی آسان و سرعت بالا در اجرای این تلویزیونها شده است. تلویزیونهای LED این شرکت از نور پس زمینه Direct در محصولات خود استفاده میکنند و در حالت کلی روشنایی ایجاد شده در تلویزیونهای شیائومی مطلوب بوده و کیفیت بالایی دارد. شیائومی به سه دسته OLED ، QLED و LED تقسیم میشوند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد فروشگاه فروش تلویزیون 75 اینچ شیائومی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید