تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 4S با اندازه 55 اینچ و وضوح 4K معرفی شد

xiaomi tvاین نمایشگر در داخل یک بدنه آلومینیومی قرار گرفته و حاشیههای اطراف آن بسیار باریک هستند که به غیر از قسمت پایینی، تقریبا غیر قابل مشاهده به حساب میآیند. حاشیه پایینی تلویزیون شیائومی مدل Mi Q1 QLED که رنگی نقرهای دارد، از لوگوی شیائومی و همچنین چراغ ال ای دی که وضعیت تلویزیون را مشخص میکند میزبانی میکند. در سمت راست تلویزیون، شاهد نوشته Designed by Xiaomi هستیم که معنای آن «طراحی شده توسط شیائومی» است. این طرح یک ایده منحصر به فرد برای معرفی برند مربوط به تلویزیون به حساب میآید. در بسته بندی این تلویزیون دو پایه فلزی به همراه آن عرضه میشود که اتصال آنها به تلویزیون بسیار آسان و بی دردسر است. البته، کیفیت پیچهای پلاستیکی برای این پایهها میتوانست کمی بهتر باشد. اما یکی از نقاط قوت مشخصات تلویزیون شیائومی Mi Q1 QLED به انتخاب و تعبیه پورتهای روی این دستگاه مربوط میشود. این دستگاه به سه پورت HDMI 2.1 که از تکنولوژی صدا eARC پشتیبانی میکنند مجهز است.

  • طراحی ظاهری باریک و صفحه تخت
  • در بخش تاریخ، تاریخ حال حاضر را ثبت کنید
  • در مرحله بعدی منتظر بمانید تا Mi TV را شناسایی کند
  • در قسمت جست و جوی، نام برنامه مورد نظر را وارد کنید
  • سیستم عامل آسان و با کارایی بسیار
  • پخش صدا با کیفیت Dolby, DTS
  • محل نهچندان مناسب پورتهای کناری

xiaomi tvتلویزیون 43 اینچ شیائومی 4K اسمارت P1 2021 دارای کیفیت UHD 4K می باشد که در این عصر تکنولوژی و فناوری یکی دیگر از برندهای قدرتمند تلویزیون می باشد و در خدمت مردم جهان قرار گرفته است. تلویزیون 43 اینچ شیائومی 4K UHD اسمارت P1 از سیستم عامل ANDROID TV پشتیبانی میکند که مدیریت برنامه های اینترنتی را در تلویزیون عهده دار میباشد. تلویزیون شیائومی P1 2021 دارای طراحی باریک و مینیمالیستی بوده که بر روی دو پایه در میز تلویزیون و دکوراسیون قرار می گیرد. تلویزیون 43 اینچ شیائومی 4K UHD اسمارت P1 از برنامه های هوشمندی همچون برنامه های ALEXA ,NETFLIX ,GOOGLE ASSISTANT و تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل 4s گلوبال .. . 2160 پیکسل می باشد. این کیفیت 4K چهار برابر کیفیت FHD بوده که از برنامه های ترکیب رنگ زنده HDR پشتیبانی می کند و در کنار این فناوری نیز HDR 10 PRO هر کیفیت تصویر را در برترین کیفیت به جریان پخش می گذارد. از مهم ترین عوامل در تلویزیون شیائومی، توانایی پشتیبانی از قابلیت HDR می باشد.

  تلویزیون ردمی شیائومی چیست ؟

تلویزیون با وضوح کمتر از 4K خریداری نکنید.

از قبل به تنظیمات تلویزیون شیائومی خود بروید و شبکه ها و برنامه هایی که می خواهید با صدا جستجو کنید را انتخاب کنید. ریموت کنترل های تلویزیون شیائومی از جمله نقاط قوت این تلویزیون همه چیز تمام هستند. این کنترل ها دارای قدرت کافی بلوتوثی و دستیار صوتی گوگل هستند که به شما کمک می کند در کمترین زمان ممکن شبکه مورد نظرتان را تغییر دهید و یا به بخش تنظیمات بروید. این کنترل ها در حقیقت نسخه پیشرفته تر و نوین تر از ریموت کنترل تی وی باکس شیائومی هستند و ظاهری به همان شکل ساده و بدون دکمه ای دارند که جزو ویژگی های جذاب این کنترل می باشد. تلویزیون با وضوح کمتر از 4K خریداری نکنید. تمامی تلویزیون های شیائومی به غیر تلویزیون 32 اینچی دارای کیفیت 4L هستند. می توانید از تلویزیون های8K صرف نظر کنید . تلویزیون های 8K بسیار گران هستند و فیلم ها و نمایش های 8K هنوز در دسترس نیستند.

تلویزیون شیائومی همچنین با استفاده از دو عدد بلندگو 10 واتی، قادر به پخش صدایی باا توان 20 وات دارد که به کاربر تجربه بهتری از تماشای فیلم و تصاویر می دهد. وجود تلویزیونی با عملکرد عالی در هر منزلی ضروری است و تلویزیون شیائومی 50 اینچ 4K ال ای دی 50P1 نیز از گزینه هایی است که هیچ کس از انتخاب و خرید آن پشیمان نخواهد شد. این محصول با وجود قابلیت های پخش کیفیت بالا، طیف رنگی گسترده، صفحه تلتکست، ضبط دیجیتال و ویژگی هایی از این جمله دارای قیمتی کاملا مناسب و به صرفه برای تمامی کاربران است. اگر قصد خرید این کالا را با گارانتی 18 ماهه، تضمین اصل بودن کالا، تحویل فوری و مهلت تست دارید، می توانید به سایت آترین کالا مراجعه فرمایید. اگر هنگام خرید این محصول نیز به مشکلی برخورد کردید، می توانید از تیم پشتیبانی ما اطلاعات کافی را دریافت کنید.

آیا شما تلویزیون شیائومی را برای Passion یا Money شروع کردید؟ نبوده‌اید. و در واقع باید}

تلویزیون شیائومی یکی محبوبترین تلویزیون های موجود در بازار ایران است. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از حضور محصولات برند شیائومی به بازار ایان نگذاشته است اما با توجه به کیفیت بالای محصولات این برند، جلب رضایت کاربران را در پی داشته است. کیفیت بالای مصحولا شیائومی موجب شده است تا این برند چینی قادر به رقابت به برندهایی همچون ال جی و سامسونگ باشد. خرید تلویزیون شیائومی همانند دیگر تلویزیون از سایر برندها لازمه سنجش شرایط مختلفی توسط کاربران است. هر کاربر لازم است با توجه به شرایط و نوع استفاده اقدام به خرید تلویزیون نماید. تلویزیون های شیائومی در ابعاد مختلفی تولید خواهند شد. این برند تلویزیون های خود را از ابعاد 32 تا 75 اینچ طراحی و تولید نموده است تا کابران با توجه به مساحت محیط اقدام به انتخاب و خرید ابعاد نمایشگر نمایند. همچنین تلویزیون های شیائومی در وضوح تصاویر مختلفی نیز تولید شده اند. این برند چینی تلویزیونه عهای خود را از وضوج Full HD تا 4K تولید نموده است.

  قیمت ساعت هوشمند ۱۲ مرداد + لیست جدیدترین اپل واچ، شیائومی، سامسونگ و برندهای متفرقه

تلویزیون شیاومی

تلویزیون شیائومی مدل 55 اینچ MI TV P1 2021 ؛ یکی دیگر از تلویزیون های بالارده سری جدید شیاومی است که با امکانات ویژه و در عین حال قیمت بسیار ارزان در دسترس کاربران قرار گرفته است . قیمت شیائومی تلویزیون که مجهز به صفحه نمایش led از نوع تخت میباشد؛ ارزان است . کیفیت تصویر فورکی با رزولوشن 3840×2160 پیکسل ، این تلویزیون را به یکی از بهترین مدل های شیائومی تبدیل ساخته است . البته خوب است بدانید که این تلویزیون 55 اینچ شیاومی در چند اینچ دیگر نیز موجود شده که شامل 50 و 43 اینچ است . بوده و به دلیل مجهز بودن به پنل VA این امکان را فراهم می کند تا هر فردی اگر در زاویه ی 178 درجه با تلویزیون باشد بتواند تصاویر را با وضوح بسیار بالایی مشاهده نماید. یکی از مزایای تلویزیون شیاومی، قابلیت صاف کردن حرکت توسط فناوری MEMC بوده که تصویری روان و بدون لرزش را بهطور خودکار ارائه داده .

تلویزیون شیائومی و چاک نوریس Effect

xiaomi tvبه دنبال پشتیبانی HDR باشید: این فناوری رنگ هارا واقع گرایانه تر می کند و کنتراست بهتری را ارائه می دهد. تلویزیون های LED بسیار بهتر از اکثر دستگاه های LCD به نظر می رسند: تلویزیون های LED شیائومی دارای طول عمر بیشتر نسبت به بقیه تلویزیون ها هستند. حداقل به دنبال 3 درگاه HDMI باشید. و فرمت جدیدتر HDMI 1 را انتخاب کنید. تلویزیون های شیائومی نیز به صورت معمول دارای ۳ درگاه HDMI می باشد. صدای تلویزیون از جمله لزومات مهمی است که باید هنگام خرید به قدرت آن دقت کنید، صدایی با قدرت 8 تا ۱۰ وات برای هر اسپیکر خوب و معمول است. تلویزیون هوشمند خریداری کنید زیرا با داشتن تلویزیون هوشمند می توانید به راحتی به اینترنت متصل شوید و با سیستم عامل اندرویدی آن نرم افزار های کاربردی را روی آن نصب کنید. اگر دنبال تلویزیونی مطمئن هستید، ما به شما خرید تلویزیون شیائومی سری ۴S را پیشنهاد میدهیم. این سری دارای امکاناتی فوق العاده است که نسبت به قیمت آن میتوان گفت یک تلویزیون سگفت انگیز است. شما در این مقاله با طراحی تلویزیون های شیائومی آشنا شدید. همچنین از نکات مهم هنگام خرید تلویزیون شیائومی آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

  • وب گردی و دسترسی به جدیدترین اخبار روز دنیا
  • نام شما *
  • همچنین از مواد الکلی استفاده نکنید
  • دارای چیپست مدیاتک (MediaTek) مدل MT9611
  • مدل: Max

  صفر تا صد ماجرای غیرفعال شدن گوشی های شیائومی / ایرانی ها هم نگران باشند ؟

xiaomi tvHDR10، تمام جزئیات روشن و تاریک تصویر را با وضوح کافی نشان میدهد. شیائومی در این تلویزیون از فناوری MEMC استفاده کرده است. این فناوری در واقع مخفف کلمه Motion Estimation Motion Compensation بوده که کارکرد اصلی آن جبران حرکت است. در حالت معمول در زمان نمایش محتوای سریع مقداری وقفه، پرش و گاهاً لرزش اتفاق میافتد. این تلویزیون شیائومی به کمک فناوری MEMC فریمهای از دست رفته را جبران کرده و محتوا را بدون وقفه و بدون تاری نمایش میدهد. نرخ تازه سازی تصویر تلویزیون در زمان نمایش محتوای سریع به 60 هرتز خواهد رسید. بخاطر داشته باشید که تلویزیون از محتوای 4K با نرخ تازه سازی 60 هرتز پشتیبانی نمیکند. این تلویزیون از حالت تاخیر کم خودکار (ALLM) پشتیبانی میکند تا تاخیر ورودی در زمان بازی را به کالی ناب حداقل برساند. این تلویزیون شیائومی از سیستم عامل قدرتمند Android TV بهره میگیرد. با سیستم عامل اندروید میتوانید از 700000 فیلم و نمایش تلویزیونی لذت ببرید و 5000 برنامه را بارگیری کنید!

دیدگاهتان را بنویسید