تلویزیون 50 اینچ شیائومی مدل 50P1 2023

xiaomi tvو Dolby Vision پشتیبانی میکند. همین باعث میشود تصاویر با کیفیت فوق العاده و بسیار بهتری به نمایش در آیند. همچنین صحنه های پر هیجان با کیفیت بسیار عالی و بدون تاری نمایش داد میشوند. تلویزیون شیائومی 50P1 با پشتیبانی از طیف گسترده رنگ برای ارائه کیفیت تصویر واقعی طراحی شده است. FRC) خواهد بود. یکی دیگر از مزیت هایی که این تلویزیون به آن مجهز میباشد وجود فناوری قدرتمند MEMC است . این فناوری در محتوای با نرخ فریم پایین به طور خودکار فریمهای جبرانی را بین فریمهای اصلی قرار میدهد تا بریدگی و لرزش صفحه را از بین ببرد. یکی دیگر از فاکتور های هنگام انتخاب تلویزیون ایده ال سیستم صوتی تلویزیون میباشد. بدون وجود صدایی با کیفیت و فراگیر کیفیت بالای تصاویر لذتی نخواهد داشت. به همین دلیل شیائومی در ساخت تلویزیون 50P1 از یک سیستم صوتی قدرتمند و عالی بهره گرفته است. این تلویزیون از سیستم صوتی 2.0 کاناله بهرهمند میبرد که شامل 2 بلندگو میباشد. هر بلندگو در تلویزیون توانایی پخش صدایی با توان خروجی 10 وات را دارد.

  • قیمت اقتصادی
  • مشاهده » لیست قیمت تلویزیون سامسونگ
  • حافظه رم داخلی 2GB DDR
  • دارای 3 پورت HDMI
  • توان صوتی کم
  • اما از پنل 10 بیتی و پورت HDMI 2.1 برخوردار نیست
  • طراحی زیبا

xiaomi tvکه این بدان معنی است با استفاده از این دستگاه شما تجربه شنیدن صدای طبیعی و بالاتری را نسبت به محصولات دیگر خواهید داشت. داشتن بلنگوهای قدرتمند از یک سو و همچنین داشتن صدایی رسا و طبیعی باعث شده که این مدل از تلویزیون توانایی رقابت با دیگر محصولات مجود در بازار را داشته باشد. کیفیت تصویر در این دستگاه به طوری است که بیننده حس می کند خود را در درون تصاویر و یا فیلمهای پخش شده از تلویزیون خواهد دید. علاوه بر داشتن بلندگوهای قدرتمند، شرکت شیائومی برای رسیدن به بهترین صدا و قابلیت پشتیبانی از فرمت های متنوع صوتی از امکانی نظیر DTS-HD, کالی ناب Dolby بهره برده است. همانطور که میدانید، این تکنولوژی ها سبب می شود که صدا و تصویر پخش شده از تلویزیون مکمل همدیگر باشند و کاربر به نهایت لذت و هیجان در خلال تماشای تلویزیون برسد. وجود تکنولوژی Dolby Audio در تلویزیون شیاومی L55M5 بسیار منحصر به فرد است که باعث میشود صدای خروجی از دستگاه بسیار واضح، رسا و طبیعی به نظر برسد.

راز ناگفته تسلط بر تلویزیون شیائومی در فقط 10 روز

پیشنهاد امروز گلدتگ تلویزیون 75 اینچ هوشمند شیائومی مدل QLED میباشد که محصول سال 2021 و نسخه گلوبال هست. پنلی 75 اینچی با رزولوشن 2160×3840 یا همان UHD استفاده شده است. در این تلویزیون زیبا یک لایه ی نقطه ی کوانتومی بین نور پس زمینه و دیسپلی وجود دارد تا رنگ ها غنی تر باشند. ،HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند. FRC) که توانایی تولید 1.07 میلیارد رنگ را دارد، مهر تاییدی بر زنده بودن رنگ ها و وضوح بالای تصویر می زند. سیستم عامل بکار رفته در Mi TV Q1 75 نیز اندروید نسخه ی 10 است که شما را به دریای بی کران اپلیکیشن های کاربردی متصل می کند. وظیفه پردازش نیز در این تلویزیون بر گردن چیپست قدرتمند از کمپانی MediaTek است که MT9611 نام دارد. این چیپست درون خودش 4 هسته از ARM Cortex-A55 با فرکانسی معادل 1500GHz را جای داده که در کنار پردازنده ی گرافیکی Mali G52 MP2 ایفای نقش می کند. این چیپست قدرتمند پردازش تصاویر با تکنولوژی های روز و عملکرد سیستم عامل و اپلیکیشن ها در این تلویزیون شیائومی انجام می دهد. در کنار این پردازنده ها 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت نیز حافظه ی ذخیره سازی در نظر گرفته شده که کافی و مناسب به نظر می رسد. بلوتوث نسخه 5.0 و wifi با استاندارد 802 نیز در دسترس هستند تا نیازی نباشد کنترل را به سمت تلویزیون بگیرید چرا که کنترل بلوتوثی است. قابیلت های دیگری مثل دستیار صوتی گوگل نیز برای شما درنظر گرفته شده تا بدون حتی لمس دکمه ای به این تلویزیون با کیفیت شیائومی دستور بدهید. پشت تلویزیون در سمت راست و پایین پورت های تلویزیون قرار دارد که تعدادی از آنها به صورت عمودی و تعدادی نیز افقی قرار گرفته اند.

  بهترین دوربین گوشی شیائومی در کلاس‌های قیمتی متفاوت (دی ۱۴۰۱)

xiaomi tvهمچنین وجود ارتقای کیفیت تصویر این امکان را فراهم می سازد که صحنه هایی که کیفیت تصویر پایینی دارند را در حد 4K دریافت نمایید. در این مدل حضور یافتهاند، که با همکاری هم صحنه هایی واقعی و طبیعی را به رخ تصویر می کشانند. این مدل به پنل VA مجهز شده و با داشتن زاویه ی دید گسترده از هر زاویه شما را با برترین تصاویر روبرو می سازد. همچنین وجود فناوری VA با استفاده از پیکسل های مجاور رنگ ها را در محدوده ی وسیع تری نمایش میدهد و از این رو بینندگان را مسحور و راضی نگه می دارد. سیستم عامل اندروید در این تلویزیون شیائومی گنجانده شده و با کارایی و برنامه های کاربردی موجود در آن دسترسی راحت کاربران را به محتوا و برنامه های مورد علاقه را ممکن می سازد. وجود ریموت کنترل جادویی طراحی شده دستیابی راحت را به برنامه ها فراهم می نماید.

می تی وی دارای دو سیستم عامل است.

علاوه بر این، از تونر ریسیور داخلی DVB-S2 نیز در این تلویزیون پشتیبانی می شود. مطمئن باشید کیفیت 4K روی تلویزیون شما به نمایش در می آید، خواه با سیم از طریق HDMI و USB و خواه بی سیم و از طریق wifi. شاید تمام موارد ذکر شده تا کنون مهم تر از سیستم عامل اندرویدی این دستگاه نباشد. می تی وی دارای دو سیستم عامل است. سیستم عامل فرعی تلویزیون مخصوص خود شیائومی است و Patch-wall نام دارد. سیستم عامل اصلی اندروید تی وی یا Android TV است. سیستم عامل اندروید تی وی در حال حاضر بهترین انتخاب است. می توانید هر برنامه ای که می خواهید از پلی استور دانلود کنید. فیلیمو، نماوا، انواع نرم افزار پخش کننده و مدیریت فایل، انواع بازی و حتی نرم افزارهای آموزش زبان و تناسب اندام همگی در اختیار شماست. تلویزیون شیائومی 4S یک تلویزیون همه چیز تمام است. این تلویزیون از تمام داوری ها در سرتاسر دنیا سربلند بیرون آمده است. بهترین کیفیت، بهترین قیمت و به روز بودن را یکجا دارید.

  1. طراحی مدرن و بدون حاشیه
  2. همچنین از مواد الکلی استفاده نکنید
  3. رزولوشن: ۴K (3840×2160)
  4. قیمت مناسب تلویزیون شیائومی
  5. اینترنت اشیا و محصولات سبک زندگی

  صفر تا صد ماجرای غیرفعال شدن گوشی های شیائومی / ایرانی ها هم نگران باشند ؟

چرا که کیفیت وحجم صدای می تی وی 4S در آخرین مرحله برای بلندگوی داخلی یک تلویزیون است. قلب تپنده ی تلویزیون شیائومی 4S یک چیپ ست ARM Cortex-CA55 است. چیپ ستی با 4 هسته ی پردازنده ی با سرعت MHz 1700 و پردازنده ی گرافیکی Mali-470 که با 2 گیگ رم DDR4 و 16 گیگ حافظه ی داخلی از نوع eMMC همراه شده است. با توجه به چیپ ست باید گفت همه ی تکنولوژی های بی سیم به روز است. لذا انتظار سرعت های بالای wifi و بلوتوث را داشته باشید. قبل تپنده ی می تی وی 4S یک چیپ ست ARM Cortex-CA55 است. چیپ ستی با 4 هسته ی پردازنده ی با سرعت MHz 1700 و پردازنده ی گرافیکی Mali-470 که با 2 گیگ رم و 16 گیگ حافظه ی داخلی همراه شده است. علاوه بر این، این تلویزیون دارای یک گیرنده دیجیتال داخلی نسخه ی دو (DVB-T2) نیز است. علاوه بر این، از تونر ریسیور داخلی DVB-S2 نیز در این تلویزیون پشتیبانی می شود.

به همین دلیل تولید گوشیهای شیائومی در سراسر جهان شناخته شده هستند. تلویزیونهای هوشمند شیائومی نیز آینده ای نه چندان دور کاملا شناخته شده میباشند. امروزه برای کاربران این امکان فراهم شده است که بتوانند مدلهای 43 اینچ و 55 اینچ، تلویزیون شیائومی 65 اینچ را با استفاده از فروشگاه آمازون در کشور آلمان خریداری کنند. مدل جدید این تلویزیون در 24 سپتامبر 2019 به صورت رسمی رونمایی و به بازار عرضه شد. تلویزیونهای هوشمند شیائومی تحت عنوان می فول اسکرین تیوی پرو (Xiaomi Mi Full Screen TV Pro) شناخته شدهاند. این تلویزیون در سایزهای 43 اینچ 55 اینچ و 65 اینچ در بازار وجود دارد. بسیاری از کاربران چینی ترجیح میدهند که تلویزیونهای شیائومی خریداری کنند. هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست که این تلویزیون به بازار آمریکا وارد شده است یا نه؟ اما برای ساکنان آمریکا تلویزیون وان پلاس محصولی است که بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد. وان پلاس محصولی دراماتیک و مورد انتظار است و این برند چینی در تاریخ 26 سپتامبر 2019 در کشور هند گوشی وان پلاس 7 تی را به بازار عرضه کرد.

  تلویزیون 43 اینچ 4K شیائومی مدل XIAOMI Mi TV 4X – فروشگاه اینترنتی کیشاپلند

تعداد این پیکسل ها چهار برابر صفحه های فعلی HDTV است. درباره تلویزیون شیائومی And i باید Google|مراقب تلویزیون شیائومی Scam باشید}

هر چقدر اندازه صفحه تلویزیون بزرگتر باشد کیفیت بهتری را نشان می دهد و این یک اصل غیر قابل انکار در همه تلویزیون ها است. وضوح صفحه نمایش تلویزیون شیائومی : 4K یا HD؟ وضوح ، تعداد پیکسل های تشکیل دهنده تصویر روی صفحه نمایش را توصیف می کند ، که بر اساس ردیف های افقی و ستون های عمودی توصیف شده است. پیکسل های بیشتر به تصویر واضح تر و جزئیات دقیق تر تبدیل می شوند ، بنابراین وضوح بالاتر (تقریباً همیشه) بهتر است. 1920 ، که Full HD نیز نامیده می شود ، استاندارد بوده و همچنان رایج ترین رزولوشن در تلویزیون های سراسر جهان است. با این حال ، تولیدکنندگان تلویزیون به سرعت در حال تغییر به سمت مجموعه های Ultra HD هستند (۴K نیز نامیده می شوند). تعداد این پیکسل ها چهار برابر صفحه های فعلی HDTV است. بزرگترین مزیت تلویزیونهای ۴K این است که اشیا کوچک روی صفحه دارای جزئیات بیشتری از جمله متن واضح تر هستند.

تلویزیون شیائومی بدترین دشمن شماست. 8 راه برای شکست دادن آن

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید تلویزیون شیائومی تهران وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید