تلویزیون 55 اینچ 4k هوشمند شیائومی گلوبال رسیوردار 2023 مدل 55 MI TV 4S

شیائومی آینده ی صنعت لوازم الکترونیکی و خانگی چین و حتی جهان است. این شرکت بر اساس الگو برداری از شرکت اپل در حال وارد شدن به صنعت لوازم خانگی و همچنین الکترونیکی هوشمند است. تلویزیون های هوشمند شیائومی یکی از محصولات مهم در محصولات لوازم خانگی است. تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ (Mi TV 4S) را می توان قدم بزرگ شرکت شیائومی برای بدست آوردن سهم بیشتر از بازار تلویزیون دانست. تلویزیون شیائومی اندروید ۴S یک تلویزیون تمام و کمال است که با خرید آن در هر صورت احساس رضایت می کنید. البته این برند تنها در حوزه تلویزیون های شیائومی وارد رقابت با سایر رقبا نشده است. بلکه به تازگی پا را فراتر نهاده و اقدام به تولید مانیتور گیمینگ شیائومی مدل Xiaomi mi surface Curved Display 34 نیز نموده است که توصیه می کنیم به آن محصول نیز سری بزنید. در ادامه به بررسی تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ می پردازیم. طراحی زیبای یک تلویزیون اولین و مهم ترین چیزی است که به چشم خریدار می آید البته می تواند مهم ترین قسمت خرید تلویزیون نباشد.

  • نام شما *
  • سیستم عامل اندروید 9
  • پشتیبانی محدود از اپهای اندروید
  • تنوع محصولات اندک
  • دارای حالت های صدا Standard, Movie, News, Game, Custom

xiaomi tvبرای قرار دادن تلویزیون خود به اطراف و بالای تلویزیون توجه کنید که اشیایی قرار نداشته باشد که امکان سقوط آنها وجود دارد. نور خورشید ممکن است به صفحه تلویزیون شیائومی آسیب برساند و بهتر است تلویزیون شما به دور از تابش مستقیم نور خورشید باشد. توجه کنید که محل قرارگیری تلویزیون خود را به صورتی انتخاب کنید که پشت آن پنجره نباشد. به ارتفاع میز تلویزیون نیز توجه کنید. میز تلویزیون شما باید ارتفاع مناسب و استاندارد داشته باشد تا افراد در هنگام تلویزیون دیدن با مشکل مواجه نشوند. لازم است به این موضوع نیز توجه کنید که بهتر است، قسمت پشتی دستگاه شما به سمت دیوار باشد تا با تکان خوردن دستگاه تلویزیون سقوط نکند. یکی از متداول ترین موضوعاتی که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند، این است که برای افزایش طول عمر تلویزیون شیائومی باید چه نکاتی را چجوری گوشی شیائومی را به تلویزیون وصل کنیم در نظر بگیرید. نکاتی که باعث افزایش طول عمر تلویزیون شما میشود، در این قسمت مقاله به صورت کامل مورد ارزیابی قرار می گیرند.

xiaomi tvدرحالی که بهتر از این پیکربندی سخت افزاری را در بسیاری از تلویزیونهای هوشمند شاهد بودهایم، اما بدون شک مشخصات فنی تلویزیون شیائومی Mi Q1 QLED برای کارکرد خوب و بی نقص سیستم عامل Android TV دستگاه کافی خواهند بود. روی هم رفته، تلویزیون شیائومی مدل Mi Q1 QLED یک تلویزیون هوشمند زیبا و مقرون به صرفه است که تصاویر روشن، واضح و با کیفیتی را به نمایش میگذارد. در یک جمله میتوان گفت که تلویزیون هوشمند شیائومی Mi Q1 QLED تلویزیونی مقرون به صرفه برای تمام اهداف و کاربردها است. قیمت این دستگاه در کشور هند که بازار هدف کمپانی است، 54999 روپیه تعیین شده است که این مقدار تقریبا با 746 دلار آمریکا برابری میکند. در ازای این قیمت مناسب، تلویزیون Xiaomi Mi Q1 QLED یک پنل 55 اینچی QLED، طراحی زیبا، کیفیت تصویر خوب و خیلی امکانات دیگر را که معمولا در تلویزیونهای گرانقیمتتر شاهد آنها هستیم ارائه میکند.

  نقطه اتصال گوشی شیائومی کجاست و چگونه هات اسپات شیائومی را فعال کنیم؟

Avoid بالا 10 اشتباه ساخته شده توسط شروع تلویزیون شیائومی

بنابراین هنگام خرید هر کدام از این دو برند بهتر است این متن مقایسه تلویزیون شیائومی با سامسونگ را مورد مطالعه قرار دهید . برای مشاهده انواع تلویزیون های شیائومی می توانید بر روی لینک تلویزیون xiaomi کلیک نمایید . ناگفته نماند کیفیت بالای مدلهای شیئومی و قیمت پایین آنها موجب این پدیده شده است. فروش تلویزیونهای شیائومی در چندین کشور از فروش تلویزیونهای سامسونگ پیشی گرفته است. پس میتوان گفت تلویزیونهای شیائومی نسبت به قیمت کمشان کیفیت بسیار عالی دارند. اما تلویزیونهای سامسونگ نیز قیمت مناسب دارند و لایق خرید هستند. در فرق و مقایسه تلویزیون سامسونگ با شیائومی با تفاوتها و تشابهاتی مواجه می شویم . اما در مجموع هر کدام در نوع خود مناسب هستند. و نکته صریح این است که هر کدام از تلویزیون در یک یا چند ویژگی بر هم برتری دارند. و نمیتوان به طور قطعی برچسب برنده را بر هیچکدام زد. پس بسته به نوع هدف خرید تلویزیون هر کدام از فرق تلویزیون سامسونگ با شیائومی با توجه با مقایسههای فوق میتوانند عالیترین انتخاب تلویزیون باشند. بررسی تلویزیون شیشه ای شیائومی ؛ تلویزیون شفاف چگونه کار می کند ؟ تلویزیون کریستال سامسونگ چیست ؟ تلویزیون سامسونگ بهتر است یا شیائومی ؟ هر دو تلویزیون از امکانات ویژه ای برخوردارند تلویزیون سامسونگ از نظر طراحی و کیفیت تصویر یک سر و گردن بالاتر از شیائومی است اما از لحاظ امکانات صدا و قابلیت های صوتی تقریبا در یک رده هستند . بیشترین تفاوت تلویزیون شیائومی با سامسونگ در چیست ؟ مهمترین تفاوت این دو برند در سیستم عامل است . سامسونگ از پلت فرم اختصاصی تایزن بهره می برد.

xiaomi tvمقایسه تلویزیون شیائومی با سونی نشان میدهد که محصولات سونی با قیمت بالاتری عرضه شدند، این نکته میتواند نقطه ضعفی باشد که افراد با بودجه پایین نتوانند آن را تهیه نمایند. یکی دیگر از عیوب تلویزیونهای سونی که معمولا متداول است، ناگهانی خاموششدن آن میباشد. فلش مموری دارای ویروس، نوسانات برق، فرسودگی قطعههای مینبرد و آی سی برد پاور و کابل HDMI نامناسب از جمله دلایلی هستند که میتوانند منجر به ایجاد این مشکل در تلویزیونهای سونی شوند. همان طور که اشاره کردیم، محصولات شرکت شیائومی ارزانتر از محصولات سونی هستند. ارزانترین تلویزیون شیائومی در بازار، طبق آخرین آمار گرفته شده، 14 میلیون و 250 هزار تومان است؛ در حالی که شروع قیمت محصولات سونی از 21 میلیون و 600 هزار تومان است. گرانترین محصول عرضه شده به بازار از برند سونی 80 میلیون تومان و از برند شیائومی تا حدود 50 میلیون تومان میرسد. مطالعه مقاله خرید تلویزیون سونی به شما کمک خواهد کرد تا با انواع مدلهای این تلویزیون و قیمت هر کدام آشنا شده و خریدی آگاهانه و لذتبخش را تجربه کنید.

  قیمت تلویزیون شیائومی P1 سایز 55 کیفیت 4K گلوبال 2023 خرید محصولات شیائومی

رازهایی که والدینتان درباره راهنمای خرید تلویزیون شیائومی به شما نگفته اند

xiaomi tvریموت کنترل Mi Remote تلویزیونهای هوشمند شیائومی با طراحی ارگونومی مناسب دارای دکمه گوگل اسیستنت برای کنترل صوتی تلویزیون و همچنین دکمههای نتفلیکس و آمازون پرایم جهت دسترسی راحتتر به این سرویسهای استریم ویدیوی محبوب هستند. برخورداری از سیستم نور پسزمینه Direct LED باعث میشود نور پسزمینه بهصورت دقیقتری در تمام نقاط پنل توزیع شود و تلویزیون کنتراست بهتری پیدا کند. در این سیستم نور پسزمینه، دیودهای LED تأمینکننده نور پسزمینه برخلاف سیستم نور پسزمینه Edge LED در تمام نقاط پنل تعبیه شدهاند که باعث افزایش دقت نوردهی تلویزیون میشود. البته برخی از تلویزیونهای شیائومی دارای پنل VA هستند. اکثر تلویزیونهای اقتصادی و میانرده دارای قاب پلاستیکی سخت هستند و برخورداری یک تلویزیون اقتصادی از قاب فلزی، ویژگی شاخصی برای آن محسوب میشود. در ضمن در اطراف نمایشگر تلویزیونهای شیائومی نیز مانند تلویزیونهای مدرن امروزی تقریباً هیچ قابی وجود ندارد که باعث میشود کاملاً غرق در فضای محتوای در حال نمایش شوید. برخی از تلویزیونهای شیائومی از وایفای ۵ گیگاهرتزی برخوردار هستند که هم باعث میشود سرعت اینترنت آنها بیشتر شود و هم برد وایفای آنها افزایش یابد؛ بنابراین چنانچه مودم شما هم ۵ گیگاهرتز باشد. در هنگام استفاده از اینترنت وای فای کمتر شاهد قطع وصل شدن اینترنت و افت سرعت آن هستید و اینترنت پایدارتر خواهد بود. برخورداری تلویزیونهای شیائومی از بلوتوث ۴٫۲ باعث شده است در هنگام انتقال صدا از سایر دستگاهها به این تلویزیونها از طریق بلوتوث، صدا با بالاترین کیفیت منتقل و توسط تلویزیون پخش شود. شما در این مقاله با راهنمای خرید تلویزیون شیائومی آشنا شدید. همچنین از ویژگی های تلویزیون های شیائومی آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود. شیائومی در تلویزیونهای هوشمند خود از سیستم عامل «اندروید» بهره میبرد. این تلویزیونها به پیشرفتهترین امکانات ارتباطی، مجهز شدهاند و بالاترین سطح کیفیت kalinab.com را ارائه میدهند.

  آموزش تنظیمات حالت خواب گوشی یا Sleep Mode در سامسونگ و سایر گوشی‌ها

مطابق با ادعای شیائومی و مراجع رسمی، پنل IPS است. HDR10 و MEMC motion-smoothing و Contrast Dimming همراه شده است تا پنل 4K با رزولوشن 3840×2160 و عمق رنگ 10-bit به حداکثر کیفیت خود برسد. پنل تلویزیون شیائومی از نوع IPS می باشد. در تلویزیون های LED دیگر نگران پیکسل سوخته نیستید. به گیمر ها و علاقه مندان به فیلم های اکشن پیشنهاد می شود قابلیت کاهش نویز تصویر (Noise reduction) در تنظیمات تصویر را آف کنند. از نظر تعداد پورت ها نیز اوضاع خوب است. یکی از هیجان انگیزترین قسمت های تلویزیون کنترل آن است. لازم نیست کنترل را به سمت تلویزیون نشانه بگیرید و حتی از پشت دیوار نیز کار می کند. تلویزیون شیائومی 65 اینچ دارای دو بلندگوی 10 واتی است. اگر بخواهید با دیگر تلویزیون های مطرح بازار مقایسه کنید، چیزی کم ندارد. خصوصاً اینکه از تکنولوژی های دالبی و DTS نیز پشتیبانی می کند. اگر به حجم صدای بالاتر نیاز دارید مجبورید به سراغ ساندبار بروید.

  • حافظه ذخیره سازی: 16GB
  • فناوری Quantum Dots و تولید رنگی گسترده طبیعی
  • حافظه داخلی 8 گیگابایت
  • پردازشگر 4 هسته ای
  • قیمت به مراتب بالاتر از سایر رقبا
  • استفاده به عنوان مانیتور برای گیم

برای صدای این تلویزیون، از دو بلندگوی 30 واتی استفاده شده که از سیستمهای DTS-HD، Dolby Atoms و Mi Stereo sounds پشتیبانی میکنند. پردازندههای این تلویزیون، ۴ هستهای از شرکت Media-Tec و با هستههای ARM 4xCortex-A73 تشکیل شدهاند. همچنین، این تلویزیون مجهز به ۴ گیگ رم، ۶۴ گیگ حافظه داخلی و رابط کاربری MIUI است. برای خرید لوازم خانه، همیشه مسئله کیفیت و قیمت مورد توجه مصرفکنندگان بوده است. قیمت خرید تلویزیون شیائومی، به عوامل متعددی از جمله سایز صفحه تلویزیون، جنس بدنه، کیفیت صدا و تصویر، پشتیبانی از نرمافزارهای هوشمند و غیره بستگی دارد. ولی در کل، تلویزیونهای شیائومی و محصولات این شرکت، نسبت به سایر محصولات تولید شده توسط شرکتهای دیگر مانند سونی، سامسونگ و الجی از قیمتهای کمتری برخوردارند. پایین بودن قیمت هنگام خرید تلویزیون شیائومی، یکی از سیاستهای این شرکت برای جذب مشتری به شمار میرود. هرچند گاهی ممکن است این کم بودن قیمت، به کیفیت محصول نیز مرتبط باشد. در ادامه با دو دستگاه از ارزانترین تلویزیونهای شیائومی آشنا میشویم.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد kalinab.com لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید