تلویزیون 65 اینچ شیائومی 4K اسمارت MI 4S مدل L65M5-5ASP

xiaomi tvتلویزیون 65 اینچ شیائومی دارای سیستم عامل هوشمند اندروید می باشد که جدید ترین نسخه 2020 در این تلویزیون قرار دارد. اتصال به اینترنت از طریق وای فای می تواند کار را برای کاربران بسیار راحت کند و با وجود 16 گیگ حافظه داخلی برنامه های و اپلکیشن های مورد نیاز را بر روی این تلویزیون نصب کنند. همچنین 2 گیگ حافظه کوتاه مدت و 64 بیت Quad-Core سرعت مورد نیاز برای کار با برنامه ها و اپلکیشن های اجتماعی نیز به خوبی فراهم شده است. پشتیبانی از شبکه های اینترنتی همچون Netflix امکان دسترسی شما را به دنیایی از فیلم های موجود 4k با فرمت HDR را فراهم می کند. تلویزیون 65 اینچ MI 4S گلوبال شیائومی با امکانات هوشمند و کیفیت تصویر 4K در کنار یک طراحی زیبا می تواند برای مصرف کنندگان یک گزینه مناسب باشد. حافظه داخلی 16 گیگابایت , رم 2 گیگابایت برای اجرای برنامه های نرم افزار بسیار عالی می باشد و علاقمندان به اینترنت نهایت بهره را با استفاده از ریموت کنترل هوشمند با قابلیت ارسال صدا , تلویزیون شیائومی 65 اینچ بانه را ببرنند. قیمت تلویزیون MI 4S شیائومی سایز 65 اینچ بسیار مناسب می باشد. قیمت تلویزیون 65 اینچ نیز بسیار مناسب می باشد.

اما در سال ۲۰۱۹ شیائومی تصمیم گرفت تا ردمی را به برندی مجزا تبدیل کند. این اجازه میداد تا گوشیهای سری ردمی هم از سبد محصولات شیائومی خارج شوند تا کمی سری گوشیهای شیائومی مرتبتر و قابل درکتر باشند. بهتازگی ردمی سراغ تولید پرچمدار هم رفته و گوشی ردمی K40 پرو پلاس بهعنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت معرفی شده که با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ همراه است. در کنار این گوشی، سه مدل ردمی K40، ردمی K40 پرو و یک مدل گیمینگ ادیشن هم وجود داشته که هر چهار مدل آنها در بازار برای خرید در دسترس قرار دارند. در سال ۲۰۱۸ بود که یکی از گوشیهای موفق شیائومی با نام پوکو F1 معرفی شد. این گوشی در آن زمان پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸۴۵ را در محصولی که قیمت آن حدود ۳۰۰ دلار بود ارائه میکرد. بررسیها و اقبال از این گوشی آنقدر زیاد بود که برند زیرمجموعه جدید شیائومی یعنی پوکو توانست در سراسر دنیا به شهرت خوبی برسد.

تلویزیون شیاومی

پس از شایعات و اخبار فراوان، شیائومی به طور رسمی اولین تلویزیون OLED خود را با نام Mi TV Master با ویژگیهای جذاب، مطابق میل گیمرها معرفی کرد. تلویزیون 65 اینچ OLED شیائومی از وضوح 4K بهره برده و با رسیدن به فرکانس 120 هرتز و زمان پاسخ به فرکانس تنها 1 میلی ثانیه،هر گیمری را راضی خواهد کرد. هدف اصلی از تولید Mi TV Master نمایش تواناییهای شیائومی در ساخت تلویزیون بوده و به بدون شک این کمپانی با Mi TV Master کنسولهای بازی نسل نهم را هدف قرار میدهد. این تلویزیون 65 اینچی به سیستم عامل اندروید تی وی (Android TV) مجهز بوده و از فناوری بهروزرسانی متغیر (VRR) نیز پشتیبانی میکند. در کنار VRR، میتوانیم شاهد پشتیبانی این تلویزیون از رابط کاربری MIUI باشیم. اولین OLED گیمینگ شیائومی از پردازنده MediaTek بهره برده و بد نیست بدانید که با دقت رنگ بالای پنل OLED، سطح 1.5 برای DeltaE آن به ثبت رسیده است. تلویزیون Mi TV Master دارای یک سیستم صوتی قدرتمند، با آمپلی فایر 65 واتی است. این سیستم صوتی از صدای سه بعدی Panoramic بهره برده و به نظر میرسد که نیاز به خرید یک ساندبار را به صورت کلی از بین برده است. این تلویزیون پیشرفته به فناوری MEMC، با هدف بهبود عملکرد در تصاویری با سرعت بالا مجهز شده است. این ویژگی نیز برای کنسولهای نسل نهم بسیار حائز اهمیت است.

  تلویزیون 43 اینچ 4K شیائومی مدل XIAOMI Mi TV 4X – فروشگاه اینترنتی کیشاپلند

و Dolby Vision پشتیبانی میکند.

xiaomi tvاین تلویزیون از فناوری Quantum Dot برای پوشش حجم رنگی 100% و تولید طیف رنگی گسترده استفاده میکند. تلویزیون QLED شیائومی Q1 میتواند 1.07 میلیارد رنگ را به نمایش بگذارد. بنابراین هرچیزی که در این تلویزیون مشاهده میکنید واقعی است و جزییات بصورت دقیق نمایش داده خواهند شد. و Dolby Vision پشتیبانی میکند. فناوری HDR در واقع با تنظیم رنگ ها، سایه ها و ایجاد کنتراست تصویر، عمق تصاویر و صحنه ها را افزایش داده و همه چیز را واقعی تر نمایش می دهد. جزئیات و وضوح تصویر محتوای HDR نسبت به محتوای SDR بیشتر است و نویز تصویر کمی را نیز شاهد خواهید بود بنابراین لذت تماشای تلویزیون دوچندان خواهد شد. شیائومی این تلویزیون را به پردازشگر تصویر Mali G52 MP2 مجهز نموده است و این پردازشگر به خوبی محتوای HDR را پردازش می کند. تلویزیون 75 اینچ شیائومی Q1 دارای فناوری Local Dimming است وکنتراست تصویر خوبی را نیز ایجاد میکند.

2160 پیکسل، در تلویزیون 55 اینچ هایسنس 55B7100 بهره گرفته است. تلویزیون Hisense 55B7100 با استفاده از فناوری 4K و UHD قادر است تصاویری بسیار درخشان و بدون لرزش را به نمایش بگذارد و در فیلمهای سریع و هیجانی بیشترین سطح رضایت را داشته باشد. تلویزیون Hisense DLED 4K UHD TV 55B7100 توانایی پشتیبانی از فایلهای HDR و HDR Plus را داشته و رنگهای بسیار غنی و بزرگنمایی شده را به نمایش خواهد گذاشت. تلویزیون ارزان قیمت هایسنس از سیستم عامل VIDAA U کمک گرفته و با استفاده از برنامههای پیش فرض و امکان اتصال به سایر لوازم جانبی، بیشترین سطح رضایت را برای کاربر به ارمغان آورده است. برند «شارپ» با سابقه طولانی و حضور موفق در بازار ایران، نامی آشنا است. شارپ نیز همانند رقبای خود چندین سال است که در تولید تلویزیون فعالیت دارد. تلویزیونهای شارپ همیشه از کیفیت معقول و مناسب بر خوردار بودهاند و طرفداران مخصوص به خود را دارند. شارپ با بهره گیری از تجربیات خود و تولید تلویزیونهایی با کیفیت فوق العاده توانسته همیشه در صف اول خرید و در گزینههای اولیه خرید جای بگیرد.

  ظاهراً فروش محدود گوشی شیائومی 12T پیش‌ از رونمایی آغاز شده است

شیائومی برای Mi TV 4S، اندروید 9 پای رو در نظر گرفته، بنابراین، به گوگل پلی استور برای نصب اپلیکیشن های شخص ثالث دسترسی خواهید داشت. اگر مایل به پخش برنامه های گوشی، تبلت یا دیگر وسایل روی تلویزیون هستید، Mi TV 4S با قابلیت برقراری ارتباط وای فای 2.4 گیگاهرتزی و 5 گیگاهرتزی این امکان رو به شما میده. سه پورت HDMI و سه پورت USB و حافظه داخلی 16 گیگابایتی از دیگر قابلیت های این تلویزیون هوشمند هست. کنترل این تلویزیون دارای میکروفون داخلی هست و به راحتی می تونید به اون دستور بدین که صدا رو کم یا زیاد کنه و یا کانال رو عوض کنه. این تلویزیون می تونه به عنوان هاب خانگی هوشمند عمل کنه و این قابلیت، دقیقاً همون موضوع مورد علاقه شیائومی و مبحث مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاری ها هست. به گفته شیائومی، تلویزیون 65 اینچی Mi TV 4S، در ماه ژوئن با قیمت 597 دلار وارد بازار اروپا میشه.

  • درگاه شبکه
  • اسلات CI
  • پشتیبانی از پلتفرم PatchWall
  • قابلیت نصب روی دیوار
  • وزن :4 کیلوگرم
  • تغییرات جزیی نوشتاری بر روی جعبه و لوگوی شیائومی
  • پورت USB نسخه 2.0
  • نمایشگر ۵۵ اینچی 4K UHD با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل

این پلتفرم بیش از 700 هزار ساعت محتوا در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید به راحتی به تماشای برنامه مورد علاقه خود بپردازید. این تلویزیون از دستورات و جستجوی صوتی نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید به راحتی بسیاری از کارها را تنها از طریق صدای خود انجام دهید. این تلویزیون از دستیار صوتی گوگل یعنی Google Assistant پشتیبانی می کند. ریموت کنترل تلویزیون اندرویدی شیائومی 4X دارای دکمه Google Assistant است و به شما اجازه میدهد تا با فشردن آن دستورات صوتی مختلف خود را اجرا کنید. این ریموت کنترل دارای دکمه های اختصاصی اجرای برنامه های معروفی مانند Netflix یا Amazon Prime Video نیز می باشد و شما می توانید خیلی سریع و به راحتی به محتوای مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. تلویزیون اسمارت شیائومی 4X سایز 65 اینچ دارای اینترنت اشیا است و شما می توانید از طریق آن خانه هوشمند و لوازم خانگی هوشمند خود را کنترل و مدیریت نمایید.

شیائومی (Xiaomi) برندی شناخته شده در کشور ما به حساب میآید و در برخی کشورها، محبوبترین گوشیهایی که مردم خرید میکنند هم از این برند است. اما همزمان بسیاری هستند که هنوز اسم شیائومی به گوششان نخورده و اگر نوشتار انگلیسی آن را ببینند هم احتمال دارد نتوانند آن را درست تلفظ کنند! این دوگانگی، سؤالات و ابهامات زیادی را درباره این برند و محصولاتش ایجاد میکند که قصد پاسخ دادن به آنها را داریم. در مقالهای که میخوانید، هر چیزی که لازم از Xiaomi بدانید را نوشتهایم. امیدوار هستیم تا این پست بتواند راهنمای شما برای خرید محصولات متنوع و مختلف این غول چینی باشد. شیائومی از کجا آمد؟ وقتی شیائومی را با دیگر برندهای بزرگ سازنده گوشی (برندهایی مثل سامسونگ، اپل، ال جی، هواوی و غیره) مقایسه کنید، یک چیز بیش از همه خودنمایی میکند و آن این است که شیائومی هنوز برند جوانی به حساب میآید. این شرکت در سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را آغاز کرد و به همین دلیل هم جوانترین شرکتی به حساب میآید که در لیست ده تولید کننده بزرگ گوشی قرار دارد.

  تصاویر فاش‌شده از نمونه اولیه شیائومی 12 اولترا سه دوربین را در پنل پشتی نشان می‌دهند

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvاست و 10 بیت خالص نمی باشد. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 در نگاه اول فوقالعاده زیبا و جذاب بهنظر میرسد. این دستگاه مثل اکثر محصولات شیائومی ساده و شیک طراحی شده و با تمام سلیقهها جور درمیآید. از نمای روبرو پنل بزرگی با حاشیههای کمتر از ۱ سانتیمتر میبینیم که با حاشیه سیاه اطراف تصویر نمایشگر به حدود ۱.۵ سانتیمتر میرسد. لوگوی شیائومی در میانه لبه پایینی قرار گرفته و زیر آن بخش اضافهای را میبینیم که محل قرار گرفتن گیرنده ریموت، دکمه پاور و کلید روشن/خاموش کردن میکروفون تلویزیون است. پایههای تلویزیون با دو عدد پیچ به بدنه متصل میشوند و کمی زاویه دارند. به عنوان یک تلویزیون اقتصادی، میتوان امتیاز کامل را به طراحی این محصول داد. اگر کمی دقیقتر به تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 نگاه کنیم، میبینیم شیائومی حداکثر تلاش خودش را کرده تا قیمت دستگاه را پایین بیاورد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنمای خرید لوازم خانگی سامسونگ را بخوانید.

  • ورودی AV
  • ساسان امین نژاد – خرداد 15, 1400
  • پورت HDMI 2.1 Partial
  • کیفیت ساخت و قطعات برایتان مهم هستند
  • زاویه دید: ۱۷۸ درجه
  • حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی

به طور کلی ، تصاویر غنی تر و طبیعی نسبت به تلویزیونهای HD به نظر می رسند.. تصویر واضح تر این مزیت را نیز دارد که به شما امکان می دهد از فاصله کمتری به راحتی صفحه را مشاهده کنید و باعث می شود تلویزیون های بزرگتر در یک خانه با اندازه معمولی راحت تر مشاهده شوند. تلویزیون با وضوح کمتر از ۴K خریداری نکنید. تمامی تلویزیون های شیائومی به غیر تلویزیون ۳۲ اینچی دارای کیفیت ۴L هستند. می توانید از تلویزیون های۸K صرف نظر کنید . تلویزیون های ۸K بسیار گران هستند و فیلم ها و نمایش های ۸K هنوز در دسترس نیستند. به دنبال نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز یا ۱۲۰ هرتز باشید: وقتی صحبت از نرخ تازه سازی می شود ، ۶۰ هرتز خوب است و می تواند هر چه که نیازشما است را از نمایشگر تلویزیون بر طرف کند. نرخ تازه سازی بالاتر حرکت روان تری را برای همه نمایش های صفحه تلویزیون گرفته تا صحنه های ورزش های و بازی ها فراهم می کند.

تلویزیون شیائومی

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد kalinab لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید