تلویزیون 65 اینچ 4K هوشمند شیائومی گلوبال مدل 65 Mi TV 4S ساخت 2023

xiaomi tvسیستم عامل اندروید تی وی بهترین است. می توانید هر برنامه ای که می خواهید از پلی استور دانلود کنید. فیلیمو، نماوا، انواع نرم افزار پخش کننده و مدیریت فایل، انواع بازی و حتی نرم افزارهای آموزش زبان و تناسب اندام همگی در اختیار شماست. تلویزیون شیائومی 4S یک تلویزیون همه چیز تمام است. این تلویزیون از تمام داوری ها در سرتاسر دنیا سربلند بیرون آمده است. بهترین کیفیت، بهترین قیمت و به روز بودن را یکجا دارید. نگران چینی بودن آن نباشید و به یاد تلویزیون های ارزان قیمت چینی که با نام تولید داخل به شما معرفی می شود نیوفتید. تلویزیون شیائومی 4S ساخت برند شیائومی است اگرچه از لحاظ قیمتی به آنها بیشتر شبیه است تا برند هایی مانند سونی و سامسونگ و ال جی. از ارزش خرید بالای آن نیز غافل نشوید چون که مشابه چنین کیفیتی در برند های مطرح 2 برابر برای شما هزینه دارد.

  • شبکه اترنت
  • استفاده از فناوری Ambilight
  • طراحی زیبای قسمت جلویی
  • افزودن به مقایسه

xiaomi tvبهترین تلویزیون شیائومی تا ۳۰ میلیون تومان ردمی X55 است که که از جدیدترین فناوریهای ارائه تصویر بهره میبرد و نسبت قیمت به کارایی، شما را شگفتزده کند. پوشش رنگی این تلویزیون یا اصطلاحا DCI-P3 به ۹۴ درصد میرسد که استاندارد فیلمهای روز و هالیوودی محسوب میشود. همچنین ما با پنلی ۱۲۰ هرتز طرف هستیم که به واسطه ورودی HDMI 2.1، میتواند میزبان کنسولهای پلیاستیشن 5 یا ایکسباکس سریز ایکس باشد. عمق رنگ ۱۰ بیت واقعی این تلویزیون در کنار زمان پاسخگویی زیر ۴ میلیثانیه و پشتیبانی از بهترین تکنولوژیهای نمایشی HDR، ردمی X55 را به یک تلویزیون مقرونبهصرفه اما قدرتمند و شگفتانگیز تبدیل کرده است. ردمی X55 هم از سیستم عامل اندروید پشتیبانی میکند و به واسطه چیپست قدرتمند مدیاتک که مجهز به پردازنده چهار هستهای Cortex-A73 است، دست شما را برای استفاده از بهترین اپلیکیشنهای اندرویدی و سایر قابلیتهای تلویزیون باز و راحت میگذارد. شیائومی را میتوان سلطان بیرقیب قیمتگذاری پایین در قبال کیفیت بالا و جهانی دانست و این قضیه را تلویزیون Mi LED 4S ثابت میکند.

پنج مطمئن راه‌ها تلویزیون شیائومی کسب و کار آنلاین شما به پایین

جزئیات موجود بسیار واضح مقابل دید قرار می گیرند و فرد را جهت تماشای بیشتر جذب می کند. شیائومی تکنولوژی صفحه را از PVA در نظر گرفته است که بسیار قدرتمند محسوب می شود. 3840 پيکسل به خوبی مقدار نویز را از کاهش می دهد. زمانی که نویز تصویر کاهش پیدا کند فرد شاهد افزایش چند برابر کیفیت می شود. رنگ های پخش شده توسط تلویزیون 65 اینچ شیائومی P1E بسیار متفاوت تر هستند. چرا که طیف گسترده تری از رنگ ها وجود دارند که همگی بسیار غنی هستند. فناوری پوشش رنگ DCI-P3 78% به پخش و طبیعی تر شدن رنگ ها کمک زیادی می کند. گاهی اوقات برخی از برنامه ها سرعت زیادی دارند. تلویزیون های مدل پایین در پخش چنین تصاویری دچار گیر و خطا می شدند. اما تلویزیون شیائومی L65M7-7AME با نرخ رفرش 60 هرتز چنین مشکلی را تمام کرده است. در نتیجه پرسرعت ترین تصویرها روان و هماهنگ با صدا پخش می شوند. زاویه ی دید این دستگاه 178 درجه می باشد.

  اسپیکر تلویزیون 5.1.4 شیائومی با ساب ووفر مستقل 200 واتی عرضه شد

کلید موفقیت شما: تلویزیون شیائومی

درگاههای ارتباطی تلویزیون Mi TV 75Q1 در سمت چپ و پایین صفحه تلویزیون قرار دارند. این تلویزیون دارای سه پورت HDMI که از HDMI 2.1 و eARC پشتیبانی می کند. همچنین دو پورت USB، یک خروجی ، یک پورت اترنت برای اتصال به اینترنت سیمی، یک خروجی صوتی نوری، سه سوکت RCA برای ورودی AV ترکیبی به کار رفته ست. تلویزیون همچنین از 5 گیگاهرتز برای اتصال به اینترنت بی سیم و همچنین بلوتوث 5 برای اتصال به ریموت و دستگاه های صوتی بی سیم مانند هدفون یا بلندگو پشتیبانی می کند. کمپانی سامسونگ و شیائومی در زمینه تولید تلویزیون های کیولد تا به امروز به خوبی عمل کرده اند. اگر بخواهیم تلویزیون Mi TV Q1 را برند های دیگر مقایسه کنیم، می توان تلویزیون های مدل Q70A و NANO90 که متعلق به برند های سامسونگ و ال جی هستند، مقایسه کرد. یکی از اصلی ترین تفاوت های تلویزیون 75Q1 با تلویزیون های مذکور، قیمت خرید آن است بنابراین اگر به فکر خرید یک تلویزیون باکیفیت و درعین حال مقرون به صرفه است، تلویزیون 75 اینچ شیائومی 75Q1 پیشنهاد مناسبی است. هر دو تلویزیون های کیولد سامسونگ و شیائومی، از پنل VA برخوردار اند اما تلویزیون NANO90 از پنل IPS و صفحه نمایش نانوسل برخوردار است. رفرش ریت هرسه تلویزیون برابر 120 هرتز بوده اما میزان کنتراست ، شدت نور و روشنایی تلویزیون Mi TV Q1 از هر دو مدل بالاتر است. همچنین زمان پاسخ گویی در این تلویزیون برابر 5 ms است و در تلویزیون های Q70A و NANO90به ترتیب برابر 4.5 ms و 3.9 ms است. پردازنده ی به کار رفته در این تلویزیون MediaTek 9611 است و در تلویزیون سامسونگ Q70A از پردازنده ی کوانتمی و برای تلویزیون نانو90 از پردازنده Alpha 7 gen4 استفاده شده است. سیستم صوتی هرسه تلویزویون دو کاناله بوده اما تلویزیون شیائومی Q1 قدرت تولید 30 وات صدا را دارد و دو تلویزیون دیگر تنها 20 وات را تولید می کند.

تلویزیون 32 اینچی شیائومی P1 یک تلویزیون هوشمند قدرتمند است که بر روی اندروید تی وی 9 با استفاده آسان اجرا می شود. این نقطه قوت تلویزیون شیائومی است، زیرا نرم افزار داخلی به همان راحتی Mi Box S شیائومی کار می کند! این تلویزیون از پردازنده چهار هستهای MSD6683 مدیاتک و پردازنده گرافیکی ARM Mali Mali 470 MP3 استفاده میکند. با 1.5 گیگابایت رم سخاوتمندانه و 8 گیگابایت ROM، به سرعت جابجا می شوید و برنامه ها را به راحتی ذخیره می کنید. برنامه هایی مانند Netflix، Youtube و Prime Video را می توان در عرض چند ثانیه راه اندازی و استفاده کرد. همچنین با چند کلیک به بیش از 5000 اپلیکیشن دیگر دسترسی دارید. علاوه بر این، Chromecast و Miracast داخلی هستند، بنابراین می توانید هر چیزی را از تلفن هوشمند خود پخش کنید. با استفاده از دستیار Google می توان دستگاه را با صدا کنترل کرد تا بتوانید دستان خود را آزاد نگه دارید.

  مزایا و معایب تلویزیون شیائومی

چگونه تلویزیون شیائومی خود را شبیه یک میلیون دلار کنید

اکثر تلویزیونهای این کمپانی با پایههای دو شاخهای روانه بازار شدهاند که مانع از لرزش و حرکت اضافی خواهند شود. مدل تلویزیون QLED با طراحی پایه متفاوت به عرصه رقابتی افزوده شده است. به طور کلی باید گفت که تلویزیونهای شیائومی نیز بر اساس متدهای روز طراحی در اختیار دوستدارن قرار گرفتهاند. تولید تلویزیون شیائومی در سایزهای مختلف باعث شده که کاربر مطابق با نیاز خود بتواند انتخابی مناسب را برای خود بر گزیند. کیفیت تصویر یکی از فاکتورهای اصلی یک تلویزیون ایده آل میباشد که میتواند نقش مهمی در جذب کاربران داشته باشد. شیائومی تلویزیونهای خود را با کیفت تصویر 4K یعنی در رزولوشن 3840×2160 پیکسل روانه بازار کرده است که قطعا برای نمایش محتوای خیره کننده عالی خواهد بود. بهره گیری از فناوریهای منحصر به فرد در زمنیه کیفیت تصویر منجر شده که کاربر برای مشاهده محتوای نفس گیر در کیفیت عالی آماده باشد. علاوه بر کیفیت تصویر عالی زاویه دید گسترده نیز نقس مهمی در خلق محتوای با کیفیت داشته است، بنابراین کاربر قادر است که در زوایای مختلف شاهد نمایش محتوای دلخواه بدون کاهش دقت در کیفیت تصویر باشد.

xiaomi tvاین تلویزیون ۶۵ اینچ ۲۰۲۱ شیائومی مجهز به پنلی از نوع IPS است که میتواند عمق رنگ بهتر و شفافیت تصویر فوقالعادهای را ارائه دهد. نکتهای که در مورد این تلویزیون وجود دارد، این است که در دو نسخه گلوبال (هند) و اسپانیا عرضه شده و تفاوتهای ظاهری و کیفیتی دارند که ما در این معرفی، به نسخه گلوبال که برتریهای زیادی دارد پرداختهایم. اگر گیمر کنسولهای پلیاستیشن 5 یا ایکسباکس سریز هستید، یا به دنبال تماشای فیلم، سریال یا مسابقات ورزشی با نرخ نوسازی بالا هستید، احتمالا این مدل از بهترین تلویزیون شیائومی به خاطر نرخ نوسازی ۶۰ هرتز مناسب خرید تلویزیون شیائومی شما نیست. یا پردازشگر مرکزی قدرتمند که در کنار ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیرهسازی قرار گرفته، میتوانند تضمینکننده ارائه کیفیتی راضیکننده باشند و ارزش خرید این تلویزیون را نسبت به قیمتی که دارد، افزایش دهند. خرید یک تلویزیون QLED، آن هم ۵۵ اینچ مدل سال ۲۰۲۲ فقط با ۲۰ میلیون تومان؟ این کاری است که از دست شیائومی برمیآید!

زمان پاسخگویی به مدت زمانی می گویند که یک پیکسل تغییر رنگ می دهد و یا خاموش و روشن می شود زمان پاسخگویی 9 میلی ثانیه ای نشان می دهد که صفحه نمایش تلویزوین شیائومی 4X بسیار سریع می باشد. این تلویزیون بازی های با فرکانس تصویر 60 هرتز را به خوبی پشتیبانی می کند. اما فرکانس بیشتر را هر چند نمایش می دهد اما چنگی به دل نمی زند. تلویزیون شیائومی 4X دارای 3 پورت HDMI می باشد که یکی از این پورت های قابلیت ARC را دارد. ARC یا Audio Return Chanel یا کانال بازگشت صوتی می گویند. این پورت کاربرد بسیار دارد. برای اتصال اسپیکر و یا گیرنده به تلویزیون از این پورت استفاده می شود. زمانی که از این پورت استفاده می شود می توان بایک ریموت کنترل هم تلویزیون و هم ساندبار را کنترل کرد. هر کابل HDMI از پورت HDMI ARC پشتیبانی می کند. شیائومی این پردازنده را به صورت FlagShip معرفی کرده است، به این معنی که بالاترین وسریع ترین پردازنده می باشد.

  خرید اقساطی تلویزیون شیائومی

آنها را کاملاً با نادیده گرفتن تلویزیون شیائومی تماشا کنید و درس را آموزش دهید

xiaomi tvشیائومی تلویزیون کیو ال ای دی Q1 را همانند تلویزیون های QLED سامسونگ به فناوری Quantum Dot مجهز کرده است. این فناوری حجم رنگ 100% و طیف وسیعی از رنگهای طبیعی را دربر میگیرد. بنابراین تلویزیون QLED شیائومی Q1 با برخورداری از تکنولوژی Quantum Dot توانایی تولید طیف گسترده ای از رنگ های طبیعی را دارد و جزییات و عمق تصاویر تولید شده در این مدل افزایش پیدا می کند. این تلویزیون رنگ های 100% دقیق و زنده ای تولید می کند. کیفیت و دقت رنگ بخصوص هنگام تماشای محتوای HDR مانند فیلم ها، بازی های جدید و با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است و تصاویر واقعی تر نمایش داده میشوند. در تصویر فوق میتوانید تفاوت رنگ در تلویزیون شیائومی 75Q1 مجهز به فناوری Quantum Dot را با یک تلویزیون معمولی مشاهده کنید. همانطور که در مشخصات تلویزیون Q1 مشاهده کردیم، این مدل دارای صفحه نمایش QLED و کیفیت تصویر 4K HDR است و کیفیت تصویر بهتری را نسبت به تلویزیون های LED معمولی به نمایش میگذارد.

  • صفحه قاب تلویزیون
  • طول 146 سانتیمتر
  • ایجاد صدایی فراگیر و بسیار قدرتمند تر از سایر رقبا
  • پایه تلویزیون

دیگر وقت آن رسیده در دکوراسیون خانه خود تجدید نظر کنید و خانه خود را با نصب تلویزیون پیشرفته شیائومی زیباتر و دلنشین تر کنید. کیفیت در تلویزیون پیشرفته شیائومی به گونهای است که میتواند هر فیلم و عکسی را تشخیص دهد و رنگ آن را تجزیه و تحلیل کند و تصویری زیبا با رنگی واقعی را برای شما به نمایش در بیاورد. همچنین میتواند تصاویر ایجاد شده را با میلیون ها پیکسل با عملکردی شفاف و وضوحی بالا و کیفیت باور نکردنی به شما نشان دهد. با دیدن تصویر شفاف و واضح، دیدن کوچکترین جزئیات نیز میسر میشود. MEMC یک فناوری است که در این تلویزیون به کار برده شده است. تلویزیون شیائومی P1E از پردازشگر مرکزی چهار هستهای A55 سود برده است. هنگامی که یک تلویزیون روشن میشود پیکسل ها آرایش افقی به خود میگیرند و سبب میشوند تصویری با وضوح بالا و کیفیتی باور نکردنی پخش شود تا ببینده از آن لذت ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید