تنها کاری که باید برای قیمت تلویزیون شیائومی انجام داد

xiaomi tvماجرای تاسیس شیائومی مانند استارت آپ های مشهور نیست که از گاراژ خانه شان شروع کرده باشند! شیائومی چطور محبوب شد؟ شیائومی خیلی به تقویم تولیدات اهمیتی نمی دهد؛ برای همین در هر زمان که دوست داشته باشد تلویزیون های جدید خود را معرفی می کند. تلویزیون های سری P مدل های پروفشنال با قیمت مناسب هستند که از پنل LED بهره برده اند. این نمایشگرها در گروه قیمت اقتصادی هستند که البته مدل P1E ارزان تر از مدل اصلی این سری یعنی mi tv p1 می باشد. با توجه به امکانات بیشتر محصول و البته کارایی آن پیشنهاد می کنیم خرید تلویزیون شیائومی P1 را در اولویت نسبت به مدل سری اقتصادی قرار دهید. کاربرانی که سراغ خرید تلویزیون شیائومی می روند بنا به چند دلیل محصولات خود را از این برند تهیه می کنند. در صورت تمایل به خرید تلویزیون شیائومی می توانید به وبسایت افرالند مراجعه کنید و در قسمت محصولات همه مدل های موجود را بررسی و مقایسه نمایید. همچنین می توانید برای دریافت قیمت بروز تلویزیون و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید تلویزیون شیائومی می توانید با کارشناسان فروش افرالند تماس حاصل فرمائید.

  • برنامه تنظیم دوربین گوشی شیائومی را باز کنید
  • طراحی شیک با بدنه باریک
  • تنوع بسیار پایین در ایران
  • سیستم عامل اندروید 10
  • پشتیبانی از Dolby Audio
  • ساسان امین نژاد – فروردین 30, 1400
  • خوانندگان خود را آموزش دهید

xiaomi tvمزایا سیستم صوتی تلویزیون سونی در مقایسه با تلویزیون شیائومی؟ جدا از کیفیت تصویر، سیستم صوتی واضح و رسا هم یکی از ویژگیهای مهم در انتخاب تلویزیون است. کاربران میتوانند برای داشتن صدای قدرتمند در تلویزیونهای LEDشیائومی و QLED سونی کیفیت صدا را با هم مقایسه کنند تا تشخیص دهند کدام بهتر است. میدانیم که صدا تصویر را تکمیل میکند و بهترین نقش را در تلویزیون ایفا میکند. فناوری صوتی مدرن Dolby Atmos که در سال 2022 بیشتر در تلویزیون ها خود را نشان داده است. صدا را فراگیرو به صورت سه بعدی، بدون نویز منتشر میکند. تلویزیون سونی در مقایسه با تلویزیون شیائومی با استفاده از فناوری پیشرفته Acoustic Surface باعث شده صدا در تمام سطح نمایشگر پخش شود و نیازی به کمک کنندهها نداشته باشد وباعث تفاوت قابل توجهی به نسبت شیائومی شده است. یکی دیگر از مزایای تلویزیون شیائومی و سونی، سیستم صوتی شیائومی برای پخش صدا از طریق بلوتوث عمل میکند، در حالی که سیستم صوتی سونی ازامکانات ویژهتری بهرهمند است.

8 راه‌هایی که توییتر بدون اطلاع من، تلویزیون شیائومی من را نابود کرد

به بیان دیگر در هر زاویه که تمایل داشته باشید می توانید به تماشای تلویزیون شیائومی بپردازید. چون زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه این مدل تلویزیون های شیائومی از جمع شدن افراد در مرکز جلوگیری خواهد کرد. ممکن است برایتان سوال باشد که چرا با وجود برندهای معروف دیگر باید از تلویزیون های شیائومی خریداری نماییم؟ تلویزیون های شیائومی با وجود آن که در مدل های متفاوت تولید شده اند. و دارای سایز بندی های گوناگونی هستند در نتیجه کیفیت تصاویر متفاوتی ارائه می دهند. به بیانی دیگر دست مخاطبان هنگام انتخاب و خرید تلویزیون های شیائومی بازتر می باشد که در تلویزیون های با برندهای معروف این چنین نیست. در جدول زیر می خواهیم اشاره ای به مزایای تلویزیون شیائومی داشته باشیم . بهترین مدل معرفی شده در تلویزیون های شیائومی کدام است؟ مدل Ml Q1 تولید سال 2021 عنوان بهترین تلویزیون شیائومی معرفی شده است چون از پورت ها و ارتباطات متنوعی برخوردار است. از جمله اتصالات فراوانی که این تلویزیون دارد و برای کاربران جهت متصل کردن دستگاه های خارجی مناسب می باشد.

  تلویزیون شیاومی 55P1

راز تلویزیون شیائومی

همچنین مجموعه مزایای صوتی و پخشی نظیر سیستم صوتی فراگیر Surround sound system و فناوری Dolby digital plus، خروجی هدفون و … آن را به ابزاری کارآمد باقدرتی ورای تصور بدل ساخته است که بسیاری را حتی به قیمت پرداخت مبالغ بالا به خرید آنها ترغیب میکند. 6 حالت متفاوت صدا که در این تلویزیونها تعبیهشده، خریداران را به یک لوازم الکتریکی هوشمند هدایت نموده است. همچنین سرعت حرکت بالای فریمهای 60 هرتز، ورودی ویدیوی کامپوزیت (av) و … نیز توانستهاند، قیمت این تلویزیون شیائومی را بااینوجود در حدی ایدئال نگهدارند. اگرچه اندازه و سایزبندی مهمترین بخش یک خرید را به خود اختصاص نمیدهند، اما اولین معیاری هستند که در چشم خریداران جلوه میکنند. ازاینجهت زمانی که قصد تهیه یک تلویزیون رادارید تطابق آن با فضا و زیبایی طراحی ظاهریاش بهاندازه قیمت مهم است. به همین دلیل در بررسی قیمت تلویزیون شیائومی 65 اینچ، ابعاد، زیبایی، تجهیزات و … همگی در کنار هم باید موردتوجه قرار گیرند تا نمونهای ارزنده انتخاب شود.

در کنار همه اینها از دستیار گوگل؛ کرومکست و سایر گزینه های رایج تلویزیون های هوشمند پشتیبانی می شود. به لطف استفاده از یک پردازنده 4 هسته ای MediaTek MSD6886 شما می توانید تصاویر روان را دریافت کنید که به شما نشان می دهد ارزش تلویزیون شیائومی خیلی بیشتر از هزینه ای است که صرف می کنید. تلویزیون شیائومی MI 4S سری M5 مدل 2019 کیفیت صدای بسیار عالی را ارائه می دهد که در کنار کیفیت تصویر 4K می توانید از انواع مختلفی از محتواها لذت ببرید. در این دستگاه از پنل IPS LCD تولید شده توسط ال جی استفاده شده است که زاویه دید گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد. و دالبی ویژن را در اختیار ندارید. سال قبل بود که شیائومی سری جدی تلویزیون های هوشمند Ultra HD خود با نام تلویزیون شیائومی MI 4X مدل 2020 را به بازار عرضه کرد. این اولین مجموعه تلویزیون از این شرکت بود که به طور رسمی از Netflix و Prime Video پشتیبانی می کند.

  تلویزیون شیائومی 2023 بخریم یا نه؟

1️⃣ کیولد شیائومی بهتر است یا کیولد سامسونگ؟ 2️⃣ آیا کیفیت تلویزیون کیولد شیائومی کیو 1 خوب است؟ ✔️ هر چند کیفیت کیولدهای شیائومی به پایه سامسونگ نمی رسد ولی با توجه به ارزان بودن این کیولد واقعاً ارزش خرید بالایی دارد و به نسبت تلویزیون هایی با پنل LED/LCD کیفیت خیلی بهتری دارد. این نمایشگر یک مدل بالارده و ارزان قیمت است، پس گزینه عالی برای خرید است. 3️⃣ رقبای Mi TV Q1 کدام مدل ها هستند؟ 4️⃣ چرا باید تلویزیون شیائومی Q1 را خرید؟ ✔️ ارزان بودن؛ مهم ترین فاکتور برای خرید تلویزیون شیائومی Q1 ارزان بودن آن به نسبت رقبا و امکاناتی است که ارائه می دهد. اگر به دنبال یک تلویزیون با امکانات بالا هستید تلویزیون شیائومی کیو 1 عالی است اما اگر بهترین کیفیت را می خواهید باید سراغ برندی مانند سونی بروید. تلویزیون شیائومی Q1 کیفیت و چابکی را به رقبا دیکته می کند؛ یک کیولد همهجانبه با ترکیبی از امکانات پیشرفته و قیمت اقتصادی است.

xiaomi tvتلویزیون های شیائومی با شماره مدل و کد های مختلفی روانه بازار شده اند. شیائومی تلویزیون 4S را روانه بازار کرد و بعد از آن تلویزیون 4X و یا P1 را در اختیار کاربران قرار داده است. البته تفاوتی بین مدل 4X و4S وجود ندارد. ما مقایسه تلویزیون شیائومی 4X و 4S را در نوشته های قبلی ارائه داده ایم. این شرکت تلویزیون کیولد MI Q1 را با قابلیت های منحصر به فرد نیز روانه بازار کرده است که الان در بازار های اروپایی و هندوستان به فروش می رسد. تلویزیون شیائومی MI p1 هم می تواند به مانند مدل 4s باشد و شباهت های زیادی را با آن داشته باشد. تنظیم و راه اندازی تلویزیون شیائومی به صورت کلی مورد جدید است و مانند تلویزیون های سونی و یا ال جی و سامسونگ نیست. شیائومی از سیستم عامل اندروید Pachwall استفاده می کند که در این نوشته نحوه راه اندازی تلویزیون شیائومی و همچنین نحوه ست کردن ریموت کنترل آن با تلویزیون را ارائه می دهیم.

  تلویزیون 75 اینچ شیائومی مدل 75Q1

تلویزیون شیائومی P1 محبوب ترین و شناخته شده ترین مدل شیائومی در حال حاضر بازار می باشد که در بین مدل های میان رده با قیمت فوقالعاده اقتصادی عرضه می شود. تلویزیون شیائومی Mi P1 با کیفیت تصویر فورکی، مشخصات تصویری عالی، توان صوتی میان رده و امکانات آنلاین متنوع سوار بر خط تولید می شود. کاربرانی که یک تلویزیون با قیمت پایین و مشخصات بالا می خواهند، با دیدن تلویزیون p1 شیائومی هدف خرید خود را پیدا می کنند. سازندگان این برند امکانات ویژه ای را در این تلویزیون کار گذاشته اند، بنابراین می توان گفت علی رغم داشتن قابلیت های عالی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. قیمت تلویزیون شیائومی P1 نسبت به سایر برند های دیگر کمتر است و هم از امکانات و کیفیت تصویر بالایی برخوردار می باشد. تلویزیون P1 Xiaomi از فناوری 4k پشتیبانی می کند، وجود 3840× 2160 پیکسل در این قابلیت صحنه هایی با وضوح عالی و کیفیت بی نظیر را بر روی صفحه نمایش به اجرا در می آورد.

  1. ویدیو رضایت مشتری
  2. خروجی صدای نوری (SPIDF)
  3. ماتریکس پنل VA
  4. باندل تلویزیون شیائومی 55 اینچی و ساندبار ردمی
  5. پردازنده به کار رفته و سرعت پردازشگر

xiaomi tvجنس بدنه آن آلومینیوم براق است و یک مدل بالا رده با دو پایه فولاد نیمه براق رنگ مشکی می باشد. پایه تلویزیون های رسیور دار به صورتی طراحی شده است که در قسمت زیر آن دارای لاستیک عاج دار می باشد. تا بدون هیچ لرزشی بر روی سطح کالی ناب میز قرار بگیرد. پنل پشتی تلویزیون شیائومی رسیور دار دارای دیزاین خاص جهت پوشاندن کابل ها می باشد و جنس آن نیز بسیار عالی بوده و یک محصول بادوام و ماندگار است. با خیره شدن به تلویزیون شیائومی رسیوردار و تماشای فیلم ها و سریال ها بالاترین کیفیت برای شما نمایش می شود و شما را غوطه ور خواهد کرد. از طرفی دیگر پنل تلویزیون شیائومی رسیور دار از نوع IPS-LCD که در قسمت پس زمینه آن لامپ های ال ای دی کار گذاشته شده است. و توانایی تولید تصاویری با کیفیت و عمیق دارد. برای مشاهده تلویزیونهای جدید شیائومی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید. پنل تلویزیون شیائومی رسیور دار ۴۰۰ نیت روشنایی تولید می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید