تکنیک برای به حداکثر رساندن تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتلویزیون شیائومی یکی دیگر از محصولات با کیفیت، زیبا و کاربردی این برند محبوب است. شیائومی در ساخت این محصول از تازهترین فناوریهای جهان استفاده کرده تا باز هم بتواند بخش بزرگی از بازار مصرف را به خود اختصاص دهد. از مهمترین مزایای انواع مختلف تلویزیون شیائومی میتوان به وزن کم، قابلیت اتصال به بلوتوث و وایفای، ارائه تصویری واضح با رزولوشن بالا، انتقال صدا به بهترین شکل ممکن، پشتیبانی از انواع سیستمهای پخش و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. پیش از آشنایی با برخی از محبوبترین مدلهای تلویزیون شیائومی، خوب است با تاریخچه تلویزیون در ایران آشنا شوید. در سال 1337 خورشیدی، اولین ایستگاه تلویزیونی در تهران راهاندازی شد. تنها چند ماه بعد از آن، دومین ایستگاه تلویزیونی هم در شهر آبادان شروع بهکار کرد. بنابراین، این محصول فراگیر بهتدریج از همان تاریخ جای خود را در منازل مردم باز کرد. با این حال، تا اوایل دهه 1350 خورشیدی همه این دستگاهها تصاویر را بهصورت سیاهوسفید نمایش میدادند. از این تاریخ به بعد، تلویزیونهای رنگی هم کمکم وارد بازار ایران شدند و از سال 1356 به بعد، همه برنامهها بهصورت رنگی در معرض دید تماشاگران قرار گرفتند. این مدل تلویزیون شیائومی با برخورداری از نمایشگر 4K و وزنی معادل 7 کیلوگرم یکی از کاربردیترین محصولات این برند به حساب میآید. از مهمترین مزایای این تلویزیون خوب میتوان به 2 بلندگوی 10 واتی اشاره کرد که صدا را با بهترین شکل ممکن به گوش مخاطبان میرسانند. این محصول از طریق بلوتوث یا وایفای میتواند به طیف گستردهای از دستگاهها متصل شود و محتوای تصویری را با کیفیت عالی در معرض دید تماشاگران قرار دهد. این تلویزیون 65 اینچی یکی از محبوبترین محصولات این برند است. برخورداری از گارانتی 18 ماهه، ضمانت اصالت کالا و امکان بهرهمندی از خدمات پس از فروش برای مدت 5 سال از مهمترین مزایای این تلویزیون خوب است. این دستگاه بهسادگی میتواند تصاویر دریافتی را با سرعت 60Hz بازسازی کند.

4 راه‌های خلاقانه برای بهبود تلویزیون شیائومی

xiaomi tvدر ادامه ی موفقیت تلویزیون هوشمند شیائومی 55 اینچ (Mi TV 4S)، عضو بزرگ تر خانواده ی تلویزیون های شیائومی به عزیزان معرفی می شود. تلویزیون شیائومی 65 اینچ جدیدادامه دهنده ی موفقیت های تلویزیون های شیائومی است. تغییرات اندکی در این تلویزیون فراخور سایز بزرگ تر آن انجام شده است. می تی وی 4S با سایز 65 اینچی یک تلویزیون همه چیز تمام است که بعد از خرید کاملاً دلبسته ی آن می شوید. 1- ابتدا اینکه پنل 65 اینچی است و در نتیجه قاب باریکتر و زیبا تر به نظر می رسد. 3- ارتقاء حافظه از 8 به 16 گیگ را می توان بسیار عاقلانه دانست. ظاهر و طراحی ظاهری یک تلویزیون اولین و البته مهم ترین پارامتری است که در انتخاب آن معیار خریداران است. اگر تلویزیون ظاهری جذاب، خوب و شیک نداشته باشد شاید هیچ گاه مورد پسند خریداران قرار نگیرد. همچنین، مهم است که تلویزیون بیشتر از پولی که برای آن می دهید به نظر برسد تا در مهمانی ها خیالتان راحت باشد.

  چگونه با راهنمای خرید تلویزیون شیائومی بسیار بد برخورد کنیم

با استفاده از این تکنولوژی تک تک فریمها و صحنههای سریع و اکشن مورد پردازش قرار گرفته و به صورت کاملاً واضح پخش میگردد، این تکنولوژی از به وجود آمدن تاری تصاویر جلوگیری مینماید. قرار گرفتن این تکنولوژی در کنار رزولوشن ۴k و داشتن رفرش ریت ۶۰ هرتز به عنوان یک تلویزیون میان رده با عملکرد بسیار خوب، لذت تماشای تصاویر باکیفیت را به وجود میآورد. در تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ مدل P1 علاوه بر رعایت طراحی به شکل زیبا و کیفیت تصویر فوقالعاده بالا از سیستم صوتی خوبی استفاده شده که میتواند در همه فضا صدا را به صورت یکسان پخش کند. بر روی تلویزیون دو بلندگوی دو کاناله قرار گرفته که هر کدام صدا را به اندازه ۱۰ وات استخراج میکنند که بر روی یکدیگر صدای خروجی این تلویزیون ۲۰ وات است. برند شیائومی برای جلوگیری از کاهش صدای نمایشگرها با استفاده از تکنولوژیDolby Audio و Dolby DTSکیفیت صدا را بهبود بخشیده و موجب لذت بردن افراد از تماشای برنامه مورد علاقهشان میشود.

  • کیفیت تصویر تلویزیون
  • داشتن طیف وسیعی از مدل های میان رده
  • رزولوشن: ۴K (3840×2160)
  • در قسمت جست و جوی، نام برنامه مورد نظر را وارد کنید
  • بلندگو Dolby Audio, DTS-HD دو بلندگوی 10 واتی

به صورت خلاصه، هنگامیکه به آن نگاه می کنید، حس یک تلویزیون گران قیمت لوکس کاملاً منتقل می شود. در مورد قاب پشت تلویزیون شیائومی 4s اوضاع کمی متفاوت است. انتظار پلاستیک های طرح دار با طراحی مناسب برای مخفی کردن کابل ها را نباید داشته باشید. البته می توان پلاستیک استفاده شده در آن را مرغوب دانست و خیالتان راحت باشد که حس بدی را به شما منتقل نمی کند. اگر می خواهید از ابعاد تلویزیون آگاه شوید، باید بدانید که ارتفاع این تلویزیون 71 سانتیمتر و طول آن 123 سانتیمتر است. البته باید 5.5 سانتیمتر بابت پایه ها در ذهنتان مد نظر داشته باشید. 93% از پنل جلویی تلویزیون بوده و بقیه قاب و حاشیه است. وقتی در تلویزیون هوشمند شیائومی نگاه می کنید، نهایت کیفیت جلوه نمایی می کند. پنل این تلویزیون IPS-LCD بوده و با توجه به نوع لامپ پس زمینه ی آن به LED معروف است. این پنل می تواند تصاویری با کیفیت و عمق رنگ بالا را نمایش دهد.

 

سلام منو فارسی هم داره؟

xiaomi tvهمچنین پورتهای HDMI نیز می تواند گزینه بهتری برای انتقال دیتا از یک منبع به منبع دیگر باشد که بر روی این تلویزیون نیز 3 عدد از این نوع درگاه کار گذاشته شده است. قابل ذکر است که یکی از این درگاههای HDMI از قابلیت ARC برخوردار است. از ویژگی های دیگر این تلویزیون می توان به بلوتوث و وای فای اشاره کرد که این قابلیتها نیز به نوبه خود از اهمیت خاصی در تلویزیون برخوردار هستند. از طریق وای فای می توانید به تلویزیون شیائومی متصل شوید و به راحتی در میان صفحات وب گردش کرده و یا دیتاها را با سایر لوازم به اشتراک بگذارید. در این زمینه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. چطور میشه از برنامهChromeCast استفاده کرد؟ سلام خدمت شما برای استفاده حتما وای فای داشته باشید. برای راهنمایی بیشتر لطفا وارد لینک زیر شوید. سلام منو فارسی هم داره؟ با سلام و احترام – خیر منو انگلیسی هست. ورژن Hdmi چند هست؟

ازدواج و تلویزیون شیائومی بیشتر از آنچه فکر می کنید مشترک هستند

xiaomi tvاین تکنولوژی تک تک فریم صحنه های سریع و اکشن را پردازش کرده و آنها را صاف و واضح پخش می کند و از به وجود آمدن تاری جلوگیری می کند. به این ترتیب شما از تماشای فیلم ها و بازی های اکشن و سریع نهایت لذت را خواهید برد. تکنولوژی MEMC در کنار رزولوشن 4K باعث تولید صحنه های بسیار با کیفیت و دیدنی می شود و لذت تماشای هر چیزی را دوچندان می کند. رفرش ریت صفحه نمایش این تلویزیون 60 هرتز است و به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت عملکرد بسیار خوبی در این زمینه دارد. یقینا برای همه پیش آمده که ناگهان خود را محو تماشای دیواری پر از تلویزیونهای غولآسا در یک فروشگاه یافته باشید. حال میدانید این تصاویر را به کمک و لطف حضور چه فناوری مشاهده می نمایید. بله درست است فناوری که به آن روانسازی حرکت یا Motion Smoothing میگویند باعث ایجاد این صحنه ها می شود. تلویزیون شیائومی مدل P1 نیز از این قابلیت بهرهمند می باشند، با وجود این قابلیت پر افتخار شما صحنه های که در آن سرعت زیاد باشد را با کیفیت عالی و بدون گیر و افت تصویر دریافت می کنید.

شرکت شیائومی در زمینههای مختلف همچون تلویزیون، لوازم خانگی الکترونیک، گوشیهای هوشمند و رایانهها فعالیت دارد. محصولات شیائومی از کیفیت مطلوب برخوردار هستند و هر ساله شاهد افزایش کیفیت این محصولات هستیم. اما نکته قابل توجه این است که قیمت محصولات برند شیاومی به نسبت برندهای دیگر کمتر است. و توانسته است با سود کم در طول ۱۲ سال به کیفیت و فروش عالی برسد. رزولوشن تصویر تلویزیون شیائومی در مقایسه با تلویزیون سامسونگ؟ صفحههای نمایش از تعداد بسیار زیادی واحدهای سازنده صفحه تشکیل شدهاند که Resolutions تصویر را تعیین میکنند و به هر یک از این واحد پیکسل گفته میشود. رزولوشن اندازه بیشترین پیکسل نمایان شده در تصویر است که در دو جهت عمودی و افقی اندازهگیری میشود که با زوم و بزرگنمایی تصویرمی توانید اندازه بسیار ریز این پیکسلها را ببینید. Resolution در زبان فارسی به معنای وضوح تصویر است و کیفیت تصویر هر صفحه نمایشی همچون تلویزیون، گوشی، لپ تاپ و کامپیوتر به این ویژگی مربوط است. رزولوشن تلویزیون عامل بسیار مهم در کیفیت تصویر است اما تنها عامل نیست؛ یعنی عوامل دیگر نیز در کیفیت کلی تصویر دخیل هستند.

  1. کیفیت ساخت بدنه متوسط
  2. امکان نصب انواع برنامهها و بازیهای مختلف
  3. حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی
  4. حافظه رام (ROM) از نوع eMMC

  راهنمای خرید تلویزیونهای شیائومی + بررسی معایب تلویزیونهای شیائومی

ریموت کنترل تلویزیونهای شیاومی و سامسونگ هر دو از کیفیت مطلوب و عالی برخوردار هستند. به گونه ای که کنترل هوشمند تلویزیون را در اختیار شما قرار میدهند. ریموت های سامسونگ و شیاومی از طراحی شکیل و زیبا برخوردار هستند. ریموت کنترل تلویزیون های شیائومی در بعضی مدلها تا فواصل 20 متر نیز عملکرد عالی دارند. آیا در فناوریهای OLED، QLED و neo QLED سامسونگ پیشروتر است یا شیائومی؟ تفاوت تلویزیون شیائومی و سامسونگ در تکنولوژیهای OLED، QLED و neo QLED نیز به چشم می خورد . اینها هر کدام فناوریهای متفاوت پردازش نور هستند. که از نوع رایج نورپردازی یعنی LED بالاتر هستند. تلویزیونهای OLED از روش متفاوت استفاده میکنند. به گونهای که برای پخش نور به پس زمینه نیاز ندارد. نور OLED از طریق واکنشهای بین نیم راساناهای آلی صورت میگیرد که به سبب جریان الکتریکی از خود نور ساطع میکنند. تلویزیونهای نئو کیولد سر و گردنی از تلویزیونهای کیولد بالاتر هستند چرا که دسته اول از لامپهای ریزتر به نام mini-LED و دسته دوم از لامپهای LED استفاده میکنند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از تلویزیون شیائومی 65 بانه ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید