جدیدترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ در کلاس های مختلف

شیائومی یکی از پرکارترین سازندگان گوشی موبایل در دنیاست. اگر اخبار تکنولوژی و موبایل را دنبال کنید متوجه می‌شوید که هر از چند هفته شیائومی یک سورپرایز جدید برای دنیای موبایل و طرفداران خود دارد. این کمپانی امسال بالای ۳۲ گوشی معرفی و عرضه کرده است. این آمار در حالیست که هنوز تا پایان سال فرصت زیادی باقیست و باید دید تا آخر سال ۲۰۲۲ شیائومی چه برنامه‌ای دارد و آیا می‌تواند رکورد سال گذشته خود را بزند یا خیر؟ در این مقاله قصد داریم جدیدترین گوشی شیائومی را معرفی کنیم. اگر قصد خرید گوشی دارید و از آن دسته افرادی هستید که همیشه به دنبال به روزترین گوشی‌ها هستید و می‌خواهید بدانید اخرین مدل گوشی شیائومی چیست، قطعاً این مقاله برای شما جذاب خواهد بود.

جدیدترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ در بازار ایران چه مدل‌هاییست؟

در جدول زیر گوشی های ۲۰۲۲ شیائومی را بر اساس تاریخ عرضه مشاهده می‌کنید:

خرید اقساطی 19کالا

جدیدترین های شیائومی تاریخ عرضه
“Xiaomi 12T Pro” اکتبر ۲۰۲۲
“Xiaomi 12T” اکتبر ۲۰۲۲
“+Xiaomi Redmi A1” سپتامبر ۲۰۲۲
“Xiaomi Redmi Note 11R” سپتامبر ۲۰۲۲
“Xiaomi Redmi 11 Prime” سپتامبر ۲۰۲۲
“Xiaomi Redmi Note 11T Pro” می ۲۰۲۲
“Xiaomi Redmi Note 11SE” می ۲۰۲۲
“Xiaomi Redmi 10 Prime 2022” می ۲۰۲۲
سری “Redmi Note 11” ژانویه ۲۰۲۲
سری “Balckshark5” مارس ۲۰۲۲
” Redmi 10A” و “Redmi10 5G” مارس ۲۰۲۲
سری “K50” مارس ۲۰۲۲
ردمی “K40S” مارس ۲۰۲۲

در ادامه به معرفی مدل‌های جدید گوشی شیائومی می‌پردازیم…

Xiaomi 12T Pro:

در دنیایی که قیمت‌ گوشی‌های پرچم‌دار همیشه در حال افزایش است، خطوط تولیدی مانند سری «T» شیائومی واقعاً انتخابی عالی و هوشمندانه‌ای هستند. شیائومی ۱۲ تی پرو در حال حاضر جدیدترین گوشی شیائومی در مارکت موبایل است که در مهر ماه ۱۴۰۱ معرفی و روانه بازار شد. این مدل، دستگاهیست که به خوبی مفهوم «قاتل پرچم‌دار» را اثبات می‌‌کند و می‌توان گفت اکنون در ارزش پیشنهادی خود بهتر از همیشه ظاهر شده است.

جدیدترین گوشی شیائومی

شیائومی تمام تلاش خود را کرده تا فروش این مدل را بالا برد، بنابراین دلایل مختلفی برای خرید این گوشی جدید شیائومی وجود دارد. صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی، ۱۲۰ هرتز، ۱۲ بیتی CrystalRes AMOLED هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد، این نمایشگر روشنایی و کنتراست فوق‌العاده، رنگ‌های عالی با قابلیت سفارشی‌سازی زیادی را ارائه می‌دهد و حتی دارای گواهینامه HD10+ و Dolby Vision برای استفاده کامل از عمق رنگ ۱۲ بیتی نیز هست. تنظیم عالی بلندگوهای استریو با هارمن کاردون، تیونینگ و فنآوری Dolby Atmos و اکولایزرها هم تجربه چندرسانه‌ای عالی را در این شیائومی جدید کامل می‌کنند.

گوشی شیائومی 12T Pro

Xiaomi 12T Pro

فروش ویژه

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro 4G ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۱۱,۵۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۶,۳۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

تصویر سه بعدی

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۵,۳۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 11 4G ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رم ۶ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۱,۶۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی نوکیا C10 ظرفیت ۳۲ رم ۱ گیگابایت

گوشی نوکیا C10 ظرفیت 32 رم 1 گیگابایت

تصویر سه بعدی

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۵۲,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی اپل مدل آیفون iPhone 13 Pro Max ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت اکتیو

همچنین، شرکت سازنده در بخش عملکرد هم جایی برای انتقاد باقی نگذاشته و با جدیدترین و بهترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸+ Gen 1 قدرتش را به نمایش گذاشته است. به لطف این چیپست، ۱۲تی‌پرو از پس تمام وظایفش از جمله اجرای بازی‌های سنگین بر می‌آید. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هم عمر بالایی دارد و به لطف فنآوری ۱۲۰ واتی HyperCharge به سرعت شارژ می‌شود. تنظیمات دوربین نیز فوق‌العاده است و حتی در شرایط نوری ضعیف هم به طرز ماهرانه‌ای عمل می‌کند.

راستش را بخواهید، یافتن نقص جدی در این دستگاه دشوارست و به همین خاطر به جرآت می‌توان گفت این مدل بهترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ است.

Xiaomi 12T:

گوشی شیائومی ۱۲t این میان رده پریمیوم یکی از جدید ترین گوشی های شیائومی است که در سال ۲۰۲۲ عرضه شده است. صفحه نمایش AMOLED با وضوح بالا، نرخ تازه سازی پویا ۱۲۰ هرتزی، قابلیت‌های HDR10+ و روشنایی بالای این گوشی کم نظیر است. عملکرد عالی، سرعت بالا و ثبات چشمگیر چیپست Dimensity 8100-Ultra هم برای بازی ایده آل است. عمر کلی باتری نیز راضی کننده است. بعلاوه، یک جفت بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos در این گوشی تعبیه شده که صدای بی‌نظیری ارائه می‌دهد، همچنین از نظر کیفیت عکس و فیلم هم کاملاً قابل‌اعتمادست.

جدیدترین گوشی شیائومی 2022

گوشی شیائومی 12T

Xiaomi 12T

+Xiaomi Redmi A1:

ردمی A1 Plus از گوشی های جدید شیائومی است که به یک پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای مدیاتک هلیو A22 مجهز شده و با اسکنر اثر انگشت در پشت آن قرار دارد. مشخصات دوربین، شامل یک لنز اصلی ۸ مگاپیکسلی به همراه سنسور عمق QVGA و سنسور سلفی ۵ مگاپیکسلی است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری هم مشخصات این گوشی ارزان‌قیمت جدید شیائومی را تکمیل می‌کند.

  مشخصات احتمالی دوربین و طراحی پنل پشتی شیائومی 12 اولترا منتشر شد

Xiaomi Redmi A1:

یکی از تفاوت‌های شیائومی ردمی A1 با نسخه پلاس‌، اسکنر اثر انگشت عقب است که در این مدل استاندارد دیده نمی‌شود. A1 به لطف ترکیبی از نرم‌افزار تمیز، طراحی ارگونومیک و عمر باتری بادوام، یک محصول اقتصادی خوب تلقی می‌شود. البته اگر به دنبال انجام کارهایی که مستلزم پردازش سنگین هستند یا علاقه‌مند به گرفتن عکس‌های خوب هستید، ممکن است گوشیِ مناسب شما در این کلاس قیمتی وجود نداشته باشد؛ بنابراین بهترست مدل‌های دیگر را بررسی کنید.

گوشی جدید شیائومی

Xiaomi Redmi Note 11R و Redmi 11 Prime هم دو مدل دیگر از جدیدترین گوشی‌های شیائومی ۲۰۲۲ هستند که قیمتی اقتصادی دارند و برای انجام کارهای روزمره مناسبند.

Xiaomi Redmi Note 11T Pro:

این مدل که در کلاس خود می‌تواند به عنوان بهترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ هم انتخاب شود، در دو نسخه پرو و پروپلاس در دسترس مشتریان قرار گرفته است. نسخه پرو جدیدترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ با نسخه‌ی پلاس آن بجز باتری و فست شارژ، هیچ فرقی ندارند. گوشی جدید شیائومی به واسطه امکانات عالی و قیمت مناسبی که دارد، توانسته طرفداران زیادی پیدا کند. نرم‌افزار بروز و استفاده از تراشه قدرتمند Dimensity 8100 که فناوری ۵نانومتری دارد، توجه گیمرها را به سمت ردمی نوت ۱۱ تی پرو معطوف کرده است. نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD این گوشی یکی از بهترین‌ها از نظر رفرش ریت و رزولوشن تصویرست که فیلم دیدن و بازی کردن را برای شما لذت بخش‌تر از همیشه می‌کند. گرچه زیر نور آفتاب روشنایی چندان بالایی ندارد. دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی به همراه باتری حجیم ۵۰۸۰ میلی‌آمپری با فست شارژ ۶۷ واتی کامل کننده مشخصات آخرین مدل گوشی شیائومی هستند. نسخه پروپلاس از یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری با شارژ سریع ۱۲۰ واتی استفاده می‌کند. قیمت جدیدترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ در بازار جهانی حدود ۲۵۰ یوروست.

گوشی های جدید شیائومی

Xiaomi Redmi Note 11SE:

یکی دیگر از گوشی های جدید شیائومی که قیمتی اقتصادی دارد و می‌توانید آن را با حدود ۱۵۰ یورو در بازارهای جهانی خریداری کنید. ردمی نوت ۱۱ اس ای نسبت به قیمتش امکانات بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. در بطن گوشی جدید شیائومی ۲۰۲۲ تراشه Dimensity 700 قرار گرفته که قدرت قابل‌قبولی را حتی برای بازی کردن دارد. البته اگر اهل گیم هستید بهترست مدل قبلی را خریداری کنید، چرا که در این کلاس گوشی‌های چندان قدرتمندی وجود ندارد. نمایشگر ۶.۵ اینچی اخرین مدل گوشی شیائومی در کلاس اقتصادی رفرش ریت ۹۰ هرتزی و تراکم پیکسلی خوب ۴۰۵ پیکسل در هر اینچ را دارد. باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با فست شارژ ۱۸ واتی از دیگر مشخصات بارز جدیدترین گوشی شیائومی در این رنج قیمتیست.

ردمی نوت ۱۱ اس ای

Redmi Note 11SE

قیمت ردمی نوت ۱۱ اس ای

Xiaomi Redmi 10 Prime 2022:

این مدل اقتصادی نیز نزدیک به ۱۴۰ یورو قیمت دارد و در کلاس خود می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و از گوشی های جدید شیائومی ۲۰۲۲ محسوب می‌شود. برای ردمی ۱۰ پرایم یک ترکیب چهارگانه شامل لنزهای واید ۵۰ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که در شرایط نوری مناسب، می‌توانید عکس‌های خیلی خوبی را با آن ثبت کنید. تقریباً دیگر همه با تراشه خوش نام Helio G88 آشنایی دارید. این چیپست مسئول تامین قدرت این گوشیست. نقطه قوت اصلی آخرین مدل شیائومی اقتصادی، بی‌شک باتری حجیم و ۶۰۰۰ میلی‌آمپری آنست که در مصارف عادی حتی تا ۲ روز را نیز به سادگی دوام می‌آورد. این باتری از فست شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. ناگفته نماند رفرش ریت نمایشگر نیز ۹۰ هرتزیست. در کل اگر دنبال یک مدل اقتصادی و عالی می‌گردید، این گوشی شیائومی جدید یکی از بهترین گزینه‌هاست.

ردمی ۱۰ پرایم

redmi 10 prime

آخرین مدل گوشی شیائومی

سریRedmi Note 11:

از جمله گوشی های جدید شیائومی می‌توان به سری “Redmi note11” اشاره کرد که در تاریخ ۲۸ اکتبر مصادف با ۶ آبان معرفی شدند و بی‌راه نیست اگر بگوییم که این خانواده پرطرفدارترین گوشی‌های میانرده، بخصوص در بازار ایران هستند. از آنجایی که چینی‌ها هر سال امکانات عجیب و غریب و فراتر از انتظار به این سری اضافه می‌کنند، تعداد زیادی از کاربران بی‌صبرانه منتظر می‌مانند تا آخرین مدل شیائومی را خریداری کنند.گوشی جدید شیائومیخانواده ردمی در حال حاضر جدیدترین گوشی شیائومی ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ را  در اختیار دارد که در نسخه‌های مختلف راهی بازار شدند، البته همه این مدل‌ها گلوبال نیستند و در واقع بازارهای هدف‌ متفاوتی دارند که به تدریج طی دو سال معرفی شدند؛ در ادامه پرطرفدارترین و جدیدترین مدل شیائومی از این سری را معرفی خواهیم کرد:

  اندروید ۱۴ برای شیائومی(لیست کامل مدل‌های دریافت‌کننده اندروید ۱۴ شیائومی)

Redmi Note 11:

این گوشی جدید شیائومی به عنوان یک مدل استاندارد قیمت پایینی دارد و خوشبختانه شیائومی تراشه قدرتمندی برای آن در نظر گرفته است. چیپست Snapdragon 680 که با فنآوری ۶ نانومتری ساخته شده، می‌تواند از پس اجرای انواع بازی‌ها و برنامه‌ها بربیاید، علاوه‌ بر آن این گوشی به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های شیائومی مصرف باتری بهینه‌ای هم دارد. دوربین ردمی نوت ۱۱ نیز ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و نسخه فست شارژش هم ۳۳ واتی بوده که می‌تواند باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری این گوشی شیائومی جدید را در ۶۲ دقیقه شارژ کند و آن را به یکی از بهترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ مبدل کرده است.
.

گوشی شیائومی نوت ۱۱

Xiaomi Redmi Note 11 4G

 

اخرین مدل گوشی شیائومی

Redmi Note 11S:

ردمی نوت ۱۱ اس جدیدترین گوشی شیائومی با پسوندS است که بخاطر قیمت مناسبش، فروش خوبی هم دارد. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، عمر بالای باتری و نمایشگر آمولد تنها بخشی از مشخصات عالی این شیائومی جدید محسوب می‌شود.
جدیدترین گوشی شیائومی 2022

ردمی نوت ۱۱ اس

Xiaomi Redmi Note 11S

Redmi Note 11 Pro:

نسخه پرو این سری هم به عنوان جدیدترین گوشی شیائومی ۲۰۲۱ قیمت مناسبی دارد که مثل همیشه فروش خوبی برای این کمپانی به همراه داشته و با توجه به ارتقایی که در آن اعمال شده، انتظار می‌رود این گوشی در ۲۰۲۲ نیز به مراتب پرفروش و پرطرفدار باشد. از جمله امکانات ردمی نوت ۱۱ پرو می‌توان به مواردی چون بکارگیری یکی از تراشه‌های قدرتمند مدیاتک یعنی Helio G96، پنل نمایشگر سوپر آمولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، اسپیکرهای استریو و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. نسخه فست‌شارژ این گوشی ۶۷ واتی بوده و شارژ کامل آن در کمتر از یک ساعت (حدود ۴۵ دقیقه) انجام می‌شود.

شیائومی نوت 11 پرو

Redmi Note 11 Pro 4G

جدیدترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ در بازارهای جهانی کدام است ؟

در اول مقاله به جدیدترین گوشی شیائومی در بازار جهانی اشاره کردیم و در ادامه نیز چندین مدل از پرطرفدارترین‌های ۲۰۲۲ را به شما معرفی می‌کنیم.

گوشی های جدید شیائومی سری Blackshark5:

گیمرهایی که دنیای گوشی‌های گیمینگ را رصد می‌کنند، حتماً می‌دانند که اخرین گوشی شیائومی از سری Balckshark شامل چه مدل‌هاییست.

آخرین مدل شیائومی شیائومی با معرفی سری پنجم “Black Shark” طرفداران گوشی‌های گیمینگ را هیجان‌زده کرده است. این سری در سه نسخه معمولی، پرو و RS معرفی شده که از بسیاری جهات شباهت‌های زیادی با هم دارند، ولی با این حال چیپست بکار رفته در این مدل‌ها وجه تمایز اصلی‌شان به حساب می‌آید. نسخه معمولی این سری جذاب گیمینگ با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه می‌شود و برخلاف نسخه RS، تنها با انتخاب یک چیپست در دسترس خواهد بود. تراشه پرقدرت Snapdragon 8 Gen 1 هم انتخاب شیائومی برای نسخه پرو است.

Black Shark 5:

نسخه معمولی جدیدترین مدل گوشی شیائومی این سری گیمینگ با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه می‌شود و برخلاف نسخه RS، تنها با انتخاب یک چیپست در دسترس خواهد بود. برخورداری از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی نمایشگر، نرم‌افزار کم نظیر با قابلیت شخصی‌سازی گسترده، رم بالا و … باعث شده گوشی بلک شارک ۵ تجربه جدید و لذت بخشی از دنیای گوشی‌های گیمینگ را برای کاربران خود به ارمغان آورد.

اخرین مدل شیائومی

Black Shark RS:

همانطور که قبلاً هم ذکر کردیم بلک شارک ۵ اراس با دو نوع چیپست مختلف یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸۸۸+ کوالکام عرضه می‌شود. اسنپدراگون ۸۸۸ با رم ۸ و اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس با رم ۱۲ عرضه می‌شود. با در نظر گرفتن قیمت شما کدام نسخه را برای جدیدترین مدل شیائومی RS ترجیح می‌دهید؟

گوشی بلک شارک 5 اراس

Xiaomi Black Shark 5 RS

قیمت گوشی بلک شارک 5 اراس

Black Shark5 Pro:

تراشه پرقدرت Snapdragon 8 Gen 1 نیز انتخاب کارشناسان شیائومی برای گوشی بلک شارک ۵ پرو است. این ورژن هم به عنوان جدیدترین مدل گوشی شیائومی مشخصات فنی عالی و بسیار خوبی را ارائه می‌دهد؛ دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و فست‌شارژ ۱۲۰ واتی از جمله مواردی هستند که اخرین مدل شیائومی از سری BlackShark را ارزشمندتر می‌کنند و علاوه بر نیازهای گیمینگ کاربر، به سایر انتظارات او نیز پاسخ می‌گویند.

گوشی های جدید شیائومی

شیائومی فروش این سری پرطرفدار را از دوم آوریل در چین شروع کرده است، ولی هنوز مشخص نیست چه زمانی به بازار ایران می‌رسد. به نظر شما چه بازه قیمتی برای این مدل‌های گیمینگ در نظر گرفته خواهد شد؟

  تلویزیون شیائومی 50 اینچ 4K ال ای دی 50P1

Redmi 10A:

گوشی ردمی ۱۰a را می‌توان نسخه اقتصادی Redmi 10 در نظر گرفت که در روزهای پایانی مارس ۲۰۲۲ معرفی شده است. پیش‌بینی می‌شود این مدل که جدیدترین گوشی شیائومی در محدوده اقتصادی‌ها هم هست مانند نسل قبل خود فروش خوبی داشته باشد، البته از نظر چیپست ارتقایی نداشته و ناامیدکننده به نظر می‌رسد، ولی شیائومی از نظر نرم‌افزار این مدل را آپدیت کرده است.

ردمی 10a

Redmi 10A

 

گوشی شیائومی جدید

 Redmi 10:

گوشی شیائومی ردمی ۱۰ یکی از گوشی‌های خوش استایل شیائومی با یک نمایشگر بزرگ است که مشخصاتی مشابه “note11e” دارد، به جز چند مورد خیلی جزئی این دو گوشی از ویژگی‌های یکسانی برخوردارند، به طوریکه می‌توان گفت فقط اسم آن‌ها برای عرضه به بازارهای مختلف عوض شده است.

گوشی شیائومی ردمی ۱۰

redmi 10

جدیدترین مدل گوشی شیائومی

سری Redmi K50:

بعد از عملکرد موفق و فروش فوق‌العاده‌ای که سال گذشته سری “K40” از‌آن خود کرد، سری ۵۰ از این خط تولید در سومین ماه سال ۲۰۲۲ معرفی و روانه بازار شد.

گوشی شیائومی k50

Redmi K50

قیمت گوشی شیائومی k50

جدیدترین گوشی های شیائومی

تنها چند هفته بعد از رونمایی از اولین عضو این خانواده یعنی K50 Gaming، شیائومی نسخه‌های پرو و ردمی k50 را نیز رسماً معرفی کرد. شاید اصلی‌ترین تفاوت نسخه گیمینگ با دو نسخه دیگر در تراشه بکاررفته آنها باشد. ورژن گیمینگ این خانواده قدرت خود را از جدیدترین و قوی‌ترین تراشه کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 1 می‌گیرد و دو مدل دیگر متکی به بروزترین چیپست‌های مدیاتک هستند.

K50 Gaming:

این مدل جذاب با همکاری یکی از بهترین تیم‌های فرمول یک یعنی AMG Petrounas طراحی و ساخته شده است. پردازنده بسیار قوی، نمایشگر فوق‌العاده و تریگرهای فیزیکی باعث جذابیت دوچندان ردمی k50 گیمینگ شده است.

ردمی k50 گیمینگ شیائومی

Redmi K50 Gaming

شیائومی جدید

K50 PRO:

تراشه قدرتمند و نسل جدید Dimensity 9000 برای اجرای انواع بازی‌های گرافیکی مناسب است. همچنین پشتیبانی از فست شارژ ۱۲۰ واتی و باتری خوب باعث می‌شود در کم‌ترین زمان فول شارژ شود. البته ارگونومی و کیفیت ساخت ردمی k50 پرو نیز بسیار بالا بوده و با تجهیز شدن به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر فوق‌العاده، می‌تواند نیاز هر کاربری را برآورده سازد و شما را برای خرید وسوسه کند.

گوشی k50 پرو

Redmi K50 Pro

قیمت گوشی k50 پرو

Redmi K50:

معمولی‌ترین عضو خانواده این سری ، ردمی k50 است که سخت‌افزار قدرتمندی دارد. باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپری به همراه فست شارژ ۶۷ واتی شما را تا ساعت‌ها از شارژ مجدد بی‌نیاز می‌کند و حتی در صورت خالی شدن باتری، در کوتاه‌ترین زمان ممکن فول شارژ می‌شود.

قیمت جدیدترین گوشی شیائومی 2022

گوشی شیائومی k50

Redmi K50

قیمت گوشی شیائومی k50

به نظر شما قیمت جدیدترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ از این سری در بازار موبایل ایران چقدر خواهد بود؟

Redmi K40S:

گوشی ردمی k40s از جدیدترین گوشی های شیائومی است که با فاصله نسبتاً زیادی از خانواده خود معرفی شد و از نظر سخت‌افزار شباهت‌های زیادی با ورژن معمولی سری “K40” دارد، ولی از لحاظ طراحی کاملاً متفاوت است.

جدیدترین مدل شیائومی

 

ردمی k40s

Redmi K40S

قیمت ردمی k40s

شما طراحی کدام مدل از این سری را بیشتر می‌پسندید؟

کدام یک از جدیدترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ که در این مقاله معرفی شد نظر شما را بیشتر جلب کرده است؟ عملکرد شیائومی را در ساخت گوشی‌های جدید چه‌طور ارزیابی می‌کنید؟ به نظر شما قیمت بالاترین مدل گوشی شیائومی امسال در مقایسه با قیمت جدیدترین گوشی شیائومی ۲۰۲۰ و یا ۲۰۲۱ چطورست؟ نظرات خود را در قسمت کامنت با دوستانتان در مجله فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲۹۳ رای

سوالات متداول

جدیدترین گوشی‌های شیائومی در بازار چه مدل‌هایی هستند؟

✔️ گوشی “Xiaomi Redmi Note 11T Pro”، “Xiaomi Redmi Note 11SE”و همچنین “Xiaomi Redmi 10 Prime 2022” از جدیدترین گوشی‌هایی هستند که در بازار جهانی به فروش می‌رسند. البته این مدل‌ها هنوز در بسیاری از کشورها عرضه نشده است.

جدیدترین گوشی گیمینگ شیائومی کدام مدل است و چه مشخصاتی دارد؟

✔️سری “Black Shark5″که شامل سه نسخه معمولی، پرو و RS هست در فروردین ماه 1401 معرفی شدند. در ساخت این مدل‌ها از قوی‌ترین تراشه‌ها، به روزترین نرم افزار و جذاب‌ترین طراحی استفاده شده است و آخرین گیمینگ‌های شیائومی محسوب می‌شوند.

آخرین مدل گوشی ردمی چه گوشی است؟

✔️ “Redmi Note 11T Pro” و پرو پلاس، در کنار خانواده “Redmi K50” و سایر مدل‌هایی که در مقاله معرفی شدند آخرین گوشی‌های این خط تولید هستند که معرفی و روانه بازار شدند.

آخرین مدل پرچمدار عرضه شده توسط کمپانی شیائومی چیست؟

✔️ خانواده 12 شیائومی، آخرین پرچمدار این شرکت چینی به حساب می‌آیند که در سه نسخه پرو، معمولی و X عرضه شدند. البته نسخه X مثل ورژن لایت است و به قدرتمندی مدل‌های دیگر این خانواده نیست.

دیدگاهتان را بنویسید