جدیدترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲-۲۰۲۳ در کلاس های مختلف

در این مقاله قصد داریم جدیدترین گوشی شیائومی را معرفی کنیم. اگر قصد خرید گوشی دارید و از آن دسته افرادی هستید که همیشه به دنبال به‌روزترین گوشی‌ها هستید و می‌خواهید بدانید اخرین مدل گوشی شیائومی چیست، قطعاً این مقاله برای شما جذاب خواهد بود.

این برند چینی یکی از پرکارترین سازندگان گوشی موبایل در دنیاست و با توجه به مناسب بودن قیمت روز گوشی شیائومی هوارداران بسیاری دارد. این کمپانی امسال چند مدل جدید را معرفی و عرضه کرده است. این آمار در حالیست که هنوز تا پایان سال فرصت زیادی باقیست و باید دید تا آخر سال ۲۰۲۳ شیائومی چه برنامه‌ای دارد و آیا می‌تواند رکورد سال گذشته خود را بزند یا خیر؟

خرید اقساطی 19کالا

گوشی های جدید شیائومی ۲۰۲۳

اگر اخبار تکنولوژی و موبایل را دنبال کنید متوجه می‌شوید که هر چند هفته شیائومی یک سورپرایز برای دنیای موبایل و طرفداران خود دارد و به طور کلی مدل‌های جدید بسیاری دارد. در جدول زیر گوشی های جدید شیائومی ۲۰۲۳ و ۲۰۲۲ را بر اساس تاریخ عرضه مشاهده می‌کنید:

جدیدترین های شیائومی تاریخ عرضه
“Xiaomi Redmi Note 12” ژانویه ۲۰۲۳
سری “K60” ژانویه ۲۰۲۳
“Xiaomi Redmi Note 12C” دسامبر ۲۰۲۲
 “Xiaomi Redmi Note 12 Pro speed” دسامبر ۲۰۲۲
سری “Xiaomi 13” دسامبر ۲۰۲۲
سری “Redmi Note 12” نوامبر ۲۰۲۲
“Xiaomi 12T Pro” اکتبر ۲۰۲۲
“Xiaomi 12T” اکتبر ۲۰۲۲
“+Xiaomi Redmi A1” سپتامبر ۲۰۲۲
سری “Balckshark5” مارس ۲۰۲۲

گوشی های ۲۰۲۳ شیائومی سری Redmi K60:

بعد از عملکرد موفق و فروش فوق‌العاده‌ای که مدل‌های خط تولید ردمی کی داشت، سری ۶۰ از این خط تولید در ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ معرفی و در ۲۰۲۳ روانه بازار شد.

جدیدترین گوشی شیائومی پردازنده بسیار قوی، نمایشگر فوق‌العاده و سرعت شارژ بالا از ویژگی‌های همه‌ی مدل‌های این سری است.

K60 PRO:

شیائومی K60 Pro یکی از گوشی های سال ۲۰۲۳ شیائومی است که به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شده و عملاً قدرت سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای دارد.

گوشی جدید شیائومی باتری ۵۰۰۰ خوب و همچنین پشتیبانی از فست شارژ ۱۲۰ واتی این گوشی باعث می‌شود در زمانی کمتر از ۲۰ دقیقه فول شارژ شود. البته ارگونومی و کیفیت ساخت نیز بسیار بالا بوده و با تجهیز شدن به دوربین ۵۴ مگاپیکسلی و نمایشگر فوق‌العاده، می‌تواند نیاز هر کاربری را برآورده سازد و شما را برای خرید وسوسه کند. با چنین مشخصاتی می‌توان این مدل را یکی از بهترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۳ جدید معرفی کرد.

شیائومی Redmi K60 Pro

فروش ویژه

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۱۱,۵۹۹,۰۰۰ تومان

فر توکار سینجر مدل XL 800

فر توکار سینجر مدل XL 800

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۷۰۰,۰۰۰ تومان

آب مرکبات گیری پارس خزر مدل لیموناد

آب مرکبات گیری پارس خزر مدل لیموناد

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۷۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro 4G ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۷۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۱۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Black Shark 5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

Xiaomi Redmi K60 Pro

قیمت شیائومی Redmi K60 Pro

Redmi K60:

نسخه استاندارد از گوشی های جدید شیائومی ۲۰۲۳ در خانواده‌ی ردمی کی، اعمال پردازشی خود را با یکی از قوی‌ترین تراشه‌های کوالکام یعنی Snapdragon 8 + Gen 1 انجام می‌دهد. در واقع گوشی K60 معمولی‌ترین عضو خانواده این سری است که سخت‌افزار فوق‌العاده و قدرتمندی دارد.

گوشی های جدید شیائومی 2023 باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپری تا ساعت‌ها شما را از شارژ مجدد بی‌نیاز می‌کند و حتی در صورت خالی شدن باتری با کمک فست شارژ ۶۷ واتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن فول‌شارژ می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان نمایشگر OLED فوق‌العاده‌ی آن اشاره کرد که ۶۸ میلیون رنگ را نمایش می‌دهد، وضوح کم‌نظیر ۵۲۶ پیکسل در هر اینچ دارد و همچنین روشنایی آن را تا ۱۴۰۰ نیت می‌توان افزایش داد.

گوشی شیائومی Redmi K60

Xiaomi Redmi K60

قیمت گوشی شیائومی Redmi K60

Redmi K40E:

از جدیدترین گوشی های شیائومی است که همراه با دیگر اعضای خانواده خود معرفی و در همان روز وارد بازار شد. تراشه قدرتمند و نسل جدید Dimensity 8200 در این مدل بکار گرفته شده که برای اجرای انواع بازی‌های گرافیکی مناسب است.

جدیدترین گوشی شیائومی 2023 نمایشگر فوق‌العاده این مدل با گوریلاگلس ویکتس محافظت می‌شود و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپری آن هم از فست شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

شما طراحی کدام مدل از این سری را بیشتر می‌پسندید؟

جدیدترین گوشی شیائومی پرچمدار سری ۱۳

قطعاً شما هم می‌دانید که بهترین گوشی هر برند را باید کلاس پرچمداران جست‌و‌جو کرد. جدیدترین پرچمداران شیائومی هم سری ۱۳ هستند که تا به امروز دو مدل از آنها وارد بازار شده است. در ادامه این دو گوشی را معرفی می‌کنیم.

اخرین مدل گوشی شیائومی

Xiaomi 13

با وجودی که شیائومی ۱۳ از جمله گوشی های شیائومی ۲۰۲۲ است، جدیدترین نسخه پرچمدار این برند محسوب می‌شود و همانطور که انتظار می‌رود مشخصات فوق‎‌العاده‌ای دارد. این مدل به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 مجهزست که نیازی به تعریف ندارد. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی آن عکس‌های فوق‌العاده‌ای ثبت می‌کند و نمایشگر هم یک پنل ۶.۳۶ اینچی اولد است که از وضوح بالایی برخوردار شده و پیک روشنایی ۱۹۰۰ نیتی دارد. گواهی نامه‌ی IP68 خیال شما را از بابت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار راحت می‌کند و فست شارژ ۶۷ واتی نیز باتری این گوشی را در کمتر از ۴۰ دقیقه فول شارژ می‌کند.

  تلویزیون 55 اینچ هوشمند 4K شیائومی مدل MI TV 55 P1 – فروشگاه اینترنتی کیشاپلند

شیائومی ۱۳

Xiaomi 13

Xiaomi 13 Pro

این پرچمدار شیائومی جدید هم بدنه‌ی فوق‌العاده محکمی دارد و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مقاوم است. شیائومی ۱۳ پرو نمایشگر LTPO OLED دارد و از فست شارژ ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

شیائومی ۱۳ پرو

Xiaomi 13 Pro

گوشی های جدید شیائومی سری Redmi Note 12

خط تولید ردمی مدل‌های متفاوت پرطرفداری دارد و بسیاری از کاربران بهترین گوشی شیائومی را از مدل های این خط تولید می‌دانند. از جمله گوشی های جدید شیائومی می‌توان به سری “Redmi note12” اشاره کرد که در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۲ معرفی شدند و بی‌راه نیست اگر بگوییم که این خانواده مورد انتظارترین گوشی‌های میانرده، بخصوص در بازار ایران هستند. از آنجایی که چینی‌ها هر سال امکانات عجیب و غریب و فراتر از انتظار به این سری اضافه می‌کنند، تعداد زیادی از کاربران بی‌صبرانه منتظر می‌مانند تا آخرین مدل شیائومی در این خط تولید را خریداری کنند.

گوشی شیائومی جدید خانواده ردمی در حال حاضر جدیدترین گوشی شیائومی ۲۰۲۳ و ۲۰۲۲ را در اختیار دارد که در نسخه‌های مختلف راهی بازار شدند، البته همه این مدل‌ها گلوبال نیستند و در واقع بازارهای هدف‌ متفاوتی دارند که به تدریج طی دو سال معرفی شدند؛ در ادامه پرطرفدارترین و جدیدترین مدل شیائومی از این سری را معرفی خواهیم کرد:

جدید ترین گوشی شیائومی

Redmi Note 12:

نسخه‌ی استاندارد همراه با دیگر مدل‌های این سری در ۲۷ اکتبر ۲۰۲۲ معرفی شد، اما ورود آن به بازار جهانی کمی تأخیر داشت و در ۱۱ ژانویه عرضه شد و عملاً در حال حاضر شیائومی نوت ۱۲ می‌توان آن را به عنوان جدیدترین گوشی شیائومی ۲۰۲۳ معرفی کرد.

شیائومی نوت 12

Redmi Note 12

این مدل در یک نسخه‌ی دیگر و مخصوص بازار چین عرضه شده که مشخصات نزدیکی به نسخه جهانی دارد و در اینجا به آن نپرداختیم.

Xiaomi Redmi Note 12 Pro

شیائومی نوت ۱۲ پرو در دو نسخه پرو و پروپلاس در دسترس مشتریان قرار گرفته است. نسخه پرو جدیدترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ با نسخه‌ی پلاس آن بجز دوربین و فست شارژ، هیچ فرقی ندارند.

قیمت جدیدترین گوشی شیائومی 2022

گوشی جدید شیائومی به واسطه امکانات عالی و قیمت مناسبی که دارد، توانسته طرفداران زیادی پیدا کند. نرم‌افزار بروز و استفاده از تراشه قدرتمند Dimensity 1080 که فنآوری ۶ نانومتری دارد، توجه گیمرها را به سمت آن معطوف کرده است. نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED این گوشی یکی از بهترین‌ها با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ پیکسلیست که فیلم دیدن و بازی کردن را برای شما لذت‌بخش‌ می‌کند. بعلاوه در زیر نور آفتاب هم روشنایی خوبی دارد. دوربین سه‌گانه ۵۰مگاپیکسلی به همراه باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با فست‌شارژ ۶۷ واتی کامل‌کننده مشخصات آخرین مدل گوشی شیائومی هستند.

ردمی نوت ۱۲ پرو

Redmi Note 12 Pro

Xiaomi Redmi Note 12 Pro +

نسخه پروپلاس هم از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژ سریع ۱۲۰ واتی استفاده می‌کند. شیائومی برای دوربین اصلی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس از یک لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده کرده که کیفیت بسیار بالایی دارد و عکس‌هایی با جزئیات بالا ثبت می‌کند.

جدیدترین مدل گوشی شیائومی قیمت جدیدترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ در بازار جهانی حدود ۳۳۹ یوروست.

ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس

Redmi Note 12 Pro Plus

Redmi Note 12 Discovery:

مشخصات گوشی شیائومی جدید نسخه‌ی دیسکاوری تا اندازه‌ی بسیار زیادی شبیه به مدل قبلی که معرفی کردیم، یعنی پرو پلاس است. فقط تفاوت اصلی این دو مدل در حجم باتریست که عملاٌ نسخه دیسکاروری باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری دارد و با فست شارژ ۱۲۰ واتی می‌توان آن را در کمتر از ۱۰ دقیقه فول شارژ کرد.

Redmi Note 12 Pro Speed:

این نسخه از سری ۱۲ هم به عنوان جدید ترین مدل شیائومی قیمت مناسبی دارد که مثل همیشه فروش خوبی برای این کمپانی به همراه داشته و با توجه به مشخصاتی که برای آن در نظر گرفته شده، انتظار می‌رود ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید در ۲۰۲۲ نیز به مراتب پرفروش و پرطرفدار باشد.

از جمله امکانات این شیائومی جدید می‌توان به مواردی چون بکارگیری یکی از تراشه‌های قدرتمند کوالکام یعنی Snapdragon 778G 5G، پنل نمایشگر اولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، اسپیکرهای استریو و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. نسخه فست‌شارژ این گوشی ۶۷ واتی بوده و شارژ کامل آن در کمتر از یک ساعت (حدود ۴۵ دقیقه) انجام می‌شود.

شیائومی Redmi Note 12 Pro Speed

Xiaomi Redmi Note 12 Pro Speed

قیمت شیائومی Redmi Note 12 Pro Speed

به نظر شما قیمت جدیدترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ از این سری در بازار موبایل ایران چقدر خواهد بود؟

جدیدترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ در بازار ایران چه مدل‌هاییست؟

در ادامه به معرفی مدل‌های جدید گوشی شیائومی می‌پردازیم…

Xiaomi 12T Pro:

در دنیایی که قیمت‌ گوشی‌های پرچم‌دار همیشه در حال افزایش است، خطوط تولیدی مانند سری «T» شیائومی واقعاً انتخابی عالی و هوشمندانه‌ای هستند. این مدل هم در کلاس خود می‌تواند به عنوان بهترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ هم انتخاب شود.

  بررسی تلویزیون شیائومی مدل های 2023

جدیدترین گوشی شیائومی 2022

شیائومی ۱۲ تی پرو در حال حاضر جدیدترین گوشی شیائومی در خط تولید تی این شرکت است که در مهر ماه ۱۴۰۱ معرفی و روانه بازار شد. این مدل، دستگاهیست که به خوبی مفهوم «قاتل پرچم‌دار» را نشان می‌‌دهد و می‌توان گفت اکنون در ارزش پیشنهادی خود بهتر از همیشه ظاهر شده است.

شیائومی تمام تلاش خود را کرده تا فروش این مدل را بالا برد، بنابراین دلایل مختلفی برای خرید این گوشی جدید شیائومی وجود دارد. صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی، ۱۲۰ هرتز، ۱۲ بیتی CrystalRes AMOLED هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد، این نمایشگر روشنایی و کنتراست فوق‌العاده، رنگ‌های عالی را ارائه می‌دهد و حتی دارای قابلیت پشتیبانی از HD10+ و Dolby Vision برای استفاده کامل از عمق رنگ ۱۲ بیتی نیز هست. تنظیم عالی بلندگوهای استریو با هارمن کاردون، تیونینگ و فنآوری Dolby Atmos و اکولایزرها هم تجربه لذت بردن از محتوای چندرسانه‌ای را در این شیائومی جدید کامل می‌کنند.

گوشی شیائومی 12T Pro

Xiaomi 12T Pro

همچنین، شرکت سازنده در بخش عملکرد هم جایی برای انتقاد باقی نگذاشته و با یکی از جدیدترین و بهترین تراشه‌های کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸+ Gen 1 قدرتش را به نمایش گذاشته است. به لطف این چیپست، ۱۲تی‌پرو از پس تمام وظایفش از جمله اجرای بازی‌های سنگین برمی‌آید. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هم عمر بالایی دارد و به لطف فنآوری ۱۲۰ واتی HyperCharge به سرعت شارژ می‌شود. تنظیمات دوربین نیز فوق‌العاده است و حتی در شرایط نوری ضعیف هم به طرز ماهرانه‌ای عمل می‌کند.

راستش را بخواهید، یافتن نقص جدی در این دستگاه دشوارست و به همین خاطر به جرأت می‌توان گفت این مدل بهترین گوشی جدید شیائومی است.

Xiaomi 12T:

گوشی شیائومی ۱۲t این میان رده پریمیوم یکی از جدید ترین گوشی های شیائومی بوده که در سال ۲۰۲۲ عرضه شده است. صفحه نمایش AMOLED با وضوح بالا، نرخ تازه‌سازی پویا ۱۲۰ هرتزی، قابلیت‌های HDR10+ و روشنایی بالای این گوشی کم‌نظیر است. عملکرد عالی، سرعت بالا و ثبات چشمگیر چیپست Dimensity 8100-Ultra هم برای بازی ایده‌آل است. عمر کلی باتری نیز راضی‌کننده است. بعلاوه، یک جفت بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos در این گوشی تعبیه شده که صدای بی‌نظیری ارائه می‌دهد، همچنین از نظر کیفیت عکس و فیلم هم کاملاً قابل‌اعتمادست.

شیائومی جدید

گوشی شیائومی 12T

Xiaomi 12T

جدیدترین گوشی شیائومی اقتصادی

قیمت موبایل یکی از مهم‌ترین فاکتورهاییست که همه‌ی ما زمان خرید گوشی مد نظر قرار می‌دهیم. اگر به دنبال یک گوشی جدید و قیمت مناسب هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید، چراکه چند مدل از جدیدترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۲ که در کلاس اقتصادی‌ها عرضه شده‌اند را معرفی می‌کنیم.

Redmi 12C:

ردمی ۱۲C که در اولین روز سال ۲۰۲۳ وارد بازار شده جدید ترین گوشی شیائومی در کلاس اقتصادی‌هاست.

این گوشی شیائومی ۲۰۲۳ بخاطر قیمت مناسبش، احتمالاٌ فروش خوبی هم خواهد داشت. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، عمر بالای باتری و تراشه‌ی مدیاتک تنها بخشی از مشخصات عالی این گوشی اقتصادی محسوب می‌شود.

+Xiaomi Redmi A1:

ردمی A1 Plus از گوشی های جدید شیائومی است که به یک پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای مدیاتک هلیو A22 مجهز شده و اسکنر اثر انگشت در پشت آن قرار دارد. مشخصات دوربین، شامل یک لنز اصلی ۸ مگاپیکسلی به همراه سنسور عمق QVGA و سنسور سلفی ۵ مگاپیکسلی است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری هم مشخصات این گوشی ارزان‌قیمت جدید شیائومی را تکمیل می‌کند.

Xiaomi Redmi A1:

یکی از تفاوت‌های شیائومی ردمی A1 با نسخه پلاس‌، اسکنر اثر انگشت عقب است که در این مدل استاندارد دیده نمی‌شود. A1 به لطف ترکیبی از نرم‌افزار تمیز، طراحی ارگونومیک و عمر بالای باتری، یک محصول اقتصادی خوب تلقی می‌شود. البته اگر به دنبال انجام کارهایی هستید که مستلزم پردازش سنگین است یا به گرفتن عکس‌های خوب علاقه‌مندید، ممکن است گوشیِ مناسب شما در این کلاس قیمتی وجود نداشته باشد؛ بنابراین بهترست مدل‌های دیگر را بررسی کنید.

قیمت جدیدترین گوشی شیائومی 2022

Xiaomi Redmi Note 11R و Redmi 11 Prime هم دو مدل دیگر از جدیدترین گوشی‌های شیائومی ۲۰۲۲ هستند که قیمتی اقتصادی دارند و برای انجام کارهای روزمره مناسبند.

Xiaomi Redmi Note 11R:

ردمی نوت ۱۱R یکی دیگر از گوشی های جدید شیائومی است که قیمتی اقتصادی دارد و می‌توانید آن را با حدود ۱۶۰ یورو در بازارهای جهانی خریداری کنید که نسبت به قیمتش امکانات بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد.

گوشی شیائومی 2023 در بطن گوشی جدید شیائومی ۲۰۲۲ تراشه Dimensity 700 قرار گرفته که قدرت قابل‌قبولی را حتی برای بازی کردن دارد. البته اگر اهل گیم هستید بهترست مدل دیگری را خریداری کنید، چرا که در این کلاس گوشی‌های چندان قدرتمندی وجود ندارد. نمایشگر ۶.۵۸ اینچی اخرین مدل گوشی شیائومی در کلاس اقتصادی رفرش ریت ۹۰ هرتزی و تراکم پیکسلی خوب ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ را دارد. باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با فست شارژ ۱۸ واتی از دیگر مشخصات جدیدترین گوشی شیائومی است.

شیائومی Redmi Note 11R

Xiaomi Redmi Note 11R

قیمت شیائومی Redmi Note 11R

 Xiaomi Redmi 11 Prime 4g:

ردمی ۱۱ پرایم اقتصادی نیز نزدیک به ۱۶۰ یورو قیمت دارد و در کلاس خود می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و از گوشی های جدید شیائومی ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

  معرفی بهترین گوشی پرچمدار شیائومی ۲۰۲۲-۲۰۲۳ (اردیبهشت ۱۴۰۲)

جدیدترین گوشی های شیائومی

برای این گوشی یک ترکیب سه‌گانه شامل لنزهای واید ۵۰ مگاپیکسلی، ماکرو و عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که در شرایط نوری مناسب، می‌توانید عکس‌های خیلی خوبی را با آن ثبت کنید. چیپست Helio G99 مسئول تامین قدرت این گوشیست. یک نقطه قوت آخرین مدل شیائومی اقتصادی، باتری حجیم و ۵۰۰۰میلی‌آمپری آنست که در مصارف عادی حتی تا ۲ روز را هم دوام می‌آورد. این باتری از فست شارژ ۱۸ واتی و شارژ معکوس ۵ واتی هم پشتیبانی می‌کند. ناگفته نماند رفرش ریت نمایشگر نیز ۹۰ هرتزیست. در کل اگر دنبال یک مدل اقتصادی و عالی می‌گردید، این گوشی شیائومی جدید یکی از بهترین گزینه‌هاست.

جدیدترین مدل گوشی شیائومیاین شیائومی جدید یک نسخه‌ی ۵g هم دارد که تفاوت آن با نسخه ۴g در اینست که از تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ استفاده می‌کند، سنسور ماکرو آن حذف شده و همچنین از شارژ معکوس هم پشتیبانی نمی‌کند.

جدیدترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ مخصوص گیم

در اول مقاله به جدیدترین گوشی شیائومی در بازار جهانی اشاره کردیم و در انتهای آن نیز چندین مدل از پرطرفدارترین‌های ۲۰۲۲ را به شما معرفی می‌کنیم.

گوشی های جدید شیائومی سری Blackshark5

گیمرهایی که دنیای گوشی‌های گیمینگ را رصد می‌کنند، حتماً می‌دانند که آخرین گوشی شیائومی از سری Balckshark شامل چه مدل‌هاییست.

آخرین مدل شیائومی شیائومی با معرفی سری پنجم “Black Shark” طرفداران گوشی‌های گیمینگ را هیجان‌زده کرده است. این سری در سه نسخه معمولی، پرو و RS معرفی شده که از بسیاری جهات شباهت‌های زیادی با هم دارند، ولی با این حال چیپست بکار رفته در این مدل‌ها وجه تمایز اصلی‌شان به حساب می‌آید. نسخه معمولی این سری جذاب گیمینگ با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه می‌شود و برخلاف نسخه RS، تنها با انتخاب یک چیپست در دسترس خواهد بود. تراشه پرقدرت Snapdragon 8 Gen 1 هم انتخاب شیائومی برای نسخه پرو است.

Black Shark 5:

نسخه معمولی جدیدترین مدل گوشی شیائومی این سری گیمینگ با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه می‌شود و برخلاف نسخه RS، تنها با انتخاب یک چیپست در دسترس خواهد بود. برخورداری از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی نمایشگر، نرم‌افزار کم‌نظیر با قابلیت شخصی‌سازی گسترده، رم بالا و … باعث شده گوشی بلک شارک ۵ تجربه جدید و لذت بخشی از دنیای گوشی‌های گیمینگ را برای کاربران خود به ارمغان آورد.

گوشی بلک شارک ۵

Black Shark 5

اخرین مدل شیائومی

Black Shark RS:

همانطور که قبلاً هم ذکر کردیم بلک شارک ۵ اراس با دو نوع چیپست مختلف یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸۸۸+ کوالکام عرضه می‌شود. اسنپدراگون ۸۸۸ با رم ۸ و اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس با رم ۱۲ عرضه می‌شود. با در نظر گرفتن قیمت، شما کدام نسخه را برای جدیدترین مدل شیائومی RS ترجیح می‌دهید؟

گوشی بلک شارک 5 اراس

Xiaomi Black Shark 5 RS

قیمت گوشی بلک شارک 5 اراس

Black Shark5 Pro:

تراشه پرقدرت Snapdragon 8 Gen 1 نیز انتخاب کارشناسان شیائومی برای گوشی بلک شارک ۵ پرو است. این ورژن هم به عنوان جدیدترین مدل گوشی شیائومی مشخصات فنی عالی و بسیار خوبی را ارائه می‌دهد؛ دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و فست‌شارژ ۱۲۰ واتی از جمله مواردی هستند که اخرین مدل شیائومی از سری BlackShark را ارزشمندتر می‌کنند و علاوه بر نیازهای گیمینگ کاربر، به سایر انتظارات او نیز پاسخ می‌گویند.

گوشی های جدید شیائومی

شیائومی فروش این سری پرطرفدار را از دوم آوریل ۲۰۲۲ در چین شروع کرده است.

کدام یک از جدیدترین گوشی شیائومی ۲۰۲۳ که در این مقاله معرفی شد نظر شما را بیشتر جلب کرده است؟ عملکرد شیائومی را در ساخت گوشی‌های جدید چه‌طور ارزیابی می‌کنید؟ به نظر شما قیمت بالاترین مدل گوشی شیائومی امسال در مقایسه با جدیدترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ و یا ۲۰۲۱ چطورست؟ نظرات خود را در قسمت کامنت با دوستانتان در مجله فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۲۹۹ رای

سوالات متداول

جدیدترین گوشی‌های شیائومی در بازار چه مدل‌هایی هستند؟

✔️ گوشی “Xiaomi Redmi 12C”و “Xiaomi Redmi Note 12” از جدیدترین گوشی‌هایی هستند که در بازار جهانی به فروش می‌رسند. البته این مدل‌ها هنوز در بسیاری از کشورها عرضه نشده است.

جدیدترین گوشی گیمینگ شیائومی کدام مدل است و چه مشخصاتی دارد؟

✔️سری “Black Shark5″که شامل سه نسخه معمولی، پرو و RS هست در فروردین ماه 1401 معرفی شدند. در ساخت این مدل‌ها از قوی‌ترین تراشه‌ها، به روزترین نرم افزار و جذاب‌ترین طراحی استفاده شده است و آخرین گیمینگ‌های شیائومی محسوب می‌شوند.

آخرین مدل گوشی ردمی چه گوشی است؟

✔️خانواده “Xiaomi Redmi Note 12” در کنار خانواده “Redmi K60” و سایر مدل‌هایی که در مقاله معرفی شدند آخرین گوشی‌های این خط تولید هستند که معرفی و روانه بازار شدند.

آخرین مدل پرچمدار عرضه شده توسط کمپانی شیائومی چیست؟

✔️ خانواده 13 شیائومی، آخرین پرچمدار این شرکت چینی به حساب می‌آیند که در دو نسخه پرو و معمولی عرضه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید