جنگ علیه تلویزیون شیائومی

  • جک هدفون 3.5 میلی متری
  • فناوری MEMC و نمایش صاف و بدون تاری تصاویر
  • اصل از بدل
  • فضای ذخیره سازی تا 16 گیگابایت

xiaomi tvاگر از طرفداران گوشی های شیائومی هستید تلویزیون شیائومی هم رضایت تان را جلب می کند و اگر از گوشی های شیائومی خوشتان نمی آید، بهتر است بررسی شیائومی پی 1 را در افرالند مطالعه کنید. بالاخره انتظارها به پایان رسید و کمپانی شیائومی که در ساخت و طراحی گوشی های همراه فعالیت داشت این بار وارد عرصه تلویزیون شده است. از برترین تولیدات این کمپانی می توان به تلویزیون P1 اشاره داشت این مدل که از شکل ظاهری آراسته ای برخوردار میباشد، مورد استقبال بسیاری از کاربران و طرفداران شیائومی قرار گرفت. در واقع شیائومی همانطور که در ساخت و طراحی گوشی موفق به کسب محبوبیت شد در این راستا نیز تا حدودی مورد حمایت و توجه واقع شد. تلویزیون شیائومی P1 در سایزهای 32 43 50 55 اینچ طراحی شده که می توان بیان کرد انتخاب عالی برای محیط هایی متوسط می باشد. از این رو کسانی که تلویزیون هایی با سایز متوسط را بیشتر می پسندند این مورد برترین گزینه است.

آنچه Everybody Must درباره آن بیاموزید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvبنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که نمایش تصاویر در طبیعیترین رنگ و به شکل واقعی برایتان بسیار اهمیت دارد؛ این تلویزیونها میتواند نظر شما را به خود جلب کند. طراحی تلویزیون از دیگر مواردی است که در راهنمای خرید تلویزیون شیائومی این محصول باید به آن توجه کنید. کمپانی شیائومی نیز در طراحی تلویزیون عملکردی مناسب از خود برجای گذاشت. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون هوشمند را بخوانید. این کمپانی در طراحی تلویزیونها به کوچکترین جزئیات توجه مینماید. همین موضوع موجب شده که شاهد تلویزیونهایی بسیار باکیفیت از برند شیائومی باشیم. طراحی زیبا همواره سبب جلب توجه مشتریان شده است. بنابراین بسیاری از افراد به خرید تلویزیونهای شیائومی علاقهمند شدهاند. کمپانی شیائومی به این موضوع بسیار توجه کرده و تلویزیونهایی با طراحی ظریف و استحکام بالا تولید کرده است. با خرید تلویزیونهای این کمپانی میتوانید لذت تماشای فیلم و سریال با یک صفحه نمایش بدون حاشیه را تجربه کنید. تلویزیونهای این کمپانی مجهز به ریموت کنترل لمسی هستند.

بنابراین به خاطر داشته باشید که کیفیت تصویر 4K HDR یک سطح بیشتر از کیفیت تصویر 4K کیفیت دارد که در تلویزیون شیائومی کیفیت تصویر 4K HDR می باشد. البته همیشه که به تماشای تصاویر و یا فیلم ها نمی پردازید.شاید از آن دسته از کاربرانی هستید که با تلویزیون تصاویر بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی را پخش و تماشا می کنید. تلویزیون شیائومی 4X دارای زمان پاسخگویی کم است. این تلویزیون زمان پاسخگویی 9 میلی ثانیه ای دارد. نمی توتان گفت که بهترین است اما به نسبت بسیاری از تلویزیون های برند های مشهور بهتر می باشد. این تلویزیون از پورت HDMI ورژن 2.0b استفاده می کند که می تواند کیفیت تصویر 4K رابا نرخ 60 فریم در ثانیه نمایش و یا انتقال دهد . فرکانس تصویر آن 60 هرتز است. انچه مشاهده می شود صفحه نمایش ایده آل آن است که می تواند تصویر بازی را بدون نویز و بلور نمایش دهد.

  وقتی وزیر جوان ارتباطات قوانین باغ فین را زیر پا می‌گذارد / شیائومی ردمی K20 Pro، با جذاب‌ترین تلفن هوشمند سال آشنا شوید / چهره واقعی سحر تبر کدام است؟

قیمت تلویزیون به ابعاد آنها نیز بستگی خواهد داشت. از جمله مهمترین ویژگیهای مهم در راهنمای خرید تلویزیون شیائومی میتوان به رزولوشن تصویر اشاره کرد. کمپانی شیائومی اقدام به تولید تلویزیونهایی با رزولوشن HD، Full HD و 4k نموده است. در سالهای اخیر این کمپانی به تولید تلویزیونهای 8k نیز روی آورد. تلویزیونهای این کمپانی دارای قابلیتهایی نظیر HDR بوده که ویژگیهای منحصربهفردی دارند. این ویژگیها با هدف افزایش محدوده دینامیکی تعبیه شدهاند. در واقع وجود این ویژگیها به نمایش هرچه بهتر جزئیات تلویزیون کمک بسیاری زیادی کرده و موجب میشود؛ که رنگها به صورت طبیعیتر و با روشنایی بیشتر به نظر برسند. هستند، از عمق رنگ 10 بیتی با حداکثر روشنایی 4000 نیت پشتیبانی میکنند. این محصولات دارای قابلیت Dolby Vision نیز بوده که از عمق رنگ 8 بیتی همراه با 10000 نیت پشتیبانی میکنند. قابلیت HLG به کار رفته در تلویزیونهای شیائومی، به نمایش واقعبینانه تصاویر کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

تاکتیک های شگفت انگیز تلویزیون شیائومی که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند

استفاده از پردازنده قدرتمند در تلویزیون ها اهمیت ویژه ای دارد. تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s از پردازنده قدرتمند (Quad-Core (64bit استفاده میکند. عملکردی بسیار روان و مناسب را ارئه میدهد. با توجه به سرعت بالا در انجام دستورعمل ها میتواند تصاویری بسیار روان را به شما بدهد. به راحتی حتوای تصویری شما را پردازش میکند تا با کیفیتی بالا در اختیارتان قرار دهد. سرعت عمل بالای این پردازنده در تعویض کانال ها، فلش ها و یا پخش موسیقی بدون کوپکترین فاصه ای بسیار موثر است. همیشه کنترل راحت تلویزیون یکی از دغده های کاربران است. استفاده از ریموت کنترل های معمولی برای کاربران دیگر جذاب نیست. تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s این مشکل را حل میکند. با طراحی یک ریموت کنترل پیش رفته با قابلیت voice-activated Bluetooth این امکان را به شما میدهد تا فقط با صدای خود تلویزیون را کنترل کنید. با استفاده از این ریموت دیگر مکان قرارگیری شما مهم نیست.

برای مشاوره و خرید می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل L55M5-5ARU در سال 2019 درسایز55 اینچ ساخته شد که با رزولویشن 2160×3840 کیفیت تصویر عالی و واقعی را برای کاربران ایجاد کرده است. این تلویزیون مدل شیائومی زاویه دید 178 درجه را داراست که ببینده در هر زاویه ای قادر به تماشای تلویزیون با کیفیت عالی است. این تلویزیون مدل شیائومی کیفیت تصویر 4K را دارد که تصاویر را جذاب و به رنگ واقعیشان به نمایش در می آورد . تلویزیون شیائومی مدل L55M5-5ARU دارای صفحه نمایش LED است که با کیفیت تصویر 4K تصاویر را به بهترین کیفیت و شفافیت به ببیننده نمایان می کند. تلویزیون شیائومی مدل L55M5-5ARU به علاوه کیفیت بالای تصویری که دارد. از کیفیت صدای فوق العاده ای نیز برخوردار است که بیننده از شنیدن صدای شفاف و واضح این تلویزیون برند شیائومی لذت زیادی می برد.

  • به رفکت تصویر خیلی حساسید
  • پورت HDMI 2.1: دارد
  • بلوتوث نسخه 5.0
  • پشتیبانی از دستورات صوتی یا Voice Control

  جنجال موبایل چینی در ایران

xiaomi tvبنابراین هنگام خرید هر کدام از این دو برند بهتر است این متن مقایسه تلویزیون شیائومی با سامسونگ را مورد مطالعه قرار دهید . برای مشاهده انواع تلویزیون های شیائومی می توانید بر روی لینک تلویزیون xiaomi کلیک نمایید . ناگفته نماند کیفیت بالای مدلهای شیئومی و قیمت پایین آنها موجب این پدیده شده است. فروش تلویزیونهای شیائومی در چندین کشور از فروش تلویزیونهای سامسونگ پیشی گرفته است. پس میتوان گفت تلویزیونهای شیائومی نسبت به قیمت کمشان کیفیت بسیار عالی دارند. اما تلویزیونهای سامسونگ نیز قیمت مناسب دارند و لایق خرید هستند. در فرق و مقایسه تلویزیون سامسونگ با شیائومی با تفاوتها و تشابهاتی مواجه می شویم . اما در مجموع هر کدام در نوع خود مناسب هستند. و نکته صریح این است که هر کدام از تلویزیون در یک یا چند ویژگی بر هم برتری دارند. و نمیتوان به طور قطعی برچسب برنده را بر هیچکدام زد. پس بسته به نوع هدف خرید تلویزیون هر کدام از فرق تلویزیون سامسونگ با شیائومی با توجه با مقایسههای فوق میتوانند عالیترین انتخاب تلویزیون باشند. بررسی تلویزیون شیشه ای شیائومی ؛ تلویزیون شفاف چگونه کار می کند ؟ تلویزیون کریستال سامسونگ چیست ؟ تلویزیون سامسونگ بهتر است یا شیائومی ؟ هر دو تلویزیون از امکانات ویژه ای برخوردارند تلویزیون سامسونگ از نظر طراحی و کیفیت تصویر یک سر و گردن بالاتر از شیائومی است اما از لحاظ امکانات صدا و قابلیت های صوتی تقریبا در یک رده هستند . بیشترین تفاوت تلویزیون شیائومی با سامسونگ در چیست ؟ مهمترین تفاوت این دو برند در سیستم عامل است . سامسونگ از پلت فرم اختصاصی تایزن بهره می برد.

10 هک شگفت‌انگیز تلویزیون شیاومی

xiaomi tvتلویزیون شیاومی مدل 50Q2 دارای طراحی زیبا و بی نظیری می باشد که در سال 2022 میلادی تولید و روانه بازار گردید. این محصول کاربر پسند نمایشگری با اندازه 50 اینچ دارد که آن را به گزینه ای ایده آل برای مکانهای متوسط و کوچک کرده است. شیاومی در سال 2022 با تولید و ارائه تلویزیون کیولد مدل Q2 یکی از بهترین های موجود است که دنیایی از رنگ و شگفتی را بر روی نمایشگر خود به نمایش می گذارد. این تلویزیون 50 اینچ با برخورداری از فناوری کیولد قادر است محتواها را با کیفیت بسیار بالا و فورکی به نمایش بگذارد. نقاط کوانتومی که در Xiaomi 50Q2 بر روی رنگ ها کار می کنند و این بدان معناست که شادابی و سرزندگی رنگ ها را به آن ها بازمی گردانند. برخی از تلویزیون شیاومی تنها قادر هستند روشنایی تصویر را کنترل کنند و از عمق و کنتراست رنگ محتواها غافل اند که تلویزیون 50Q2 این مشکل را حل نموده.

  تحدیدهای تکراری

سیستم عامل در تلویزیون شیائومی از نوع اندروید می باشد، سیستم عاملی که به واسطه وجود گوشی های اندرویدی همه ما کم و بیش با آن آشنایی داریم و کارکرد با آن را بلدیم. البته اگر هم قبلاً با این سیستم عامل برخورد نداشته اید نگران نباشید، چون کارایی آن به قدری راحت است که هر کودک و سالمندی هم به راحتی می تواند با آن کار کند. این سیستم عامل قابلیت های تلویزیون شیائومی را چند برابر کرده و تلویزیون را به تلویزیونی هوشمند تبدیل می کند. وب گردی از جذابیت های این قسمت بوده که امکان سرچ هر آنچه که دوست دارید را برایتان فراهم می کند یا اینکه از طریق دستیارهای صوتی، Alexa, قیمت تلویزیون شیائومی 65 اینچ 4x Google Assistantاز طریق صدا بدون استفاده از ریموت به سرچ برنامه مورد نظر خود بپردازید و یا در نماوا فیلم قدیمی پیدا کنید تا سالمند شما احساس بی حوصله گی نکند. در واقع می توان گفت اندروید یک سرگرمی برای تمام نسل ها می باشد.

خوب است بدانید که این تلویزیون ال ای دی شیائومی با حافظه 16 گیگابایت که دارد به شما امکان میدهد حجم زیادی از محتوا و یا فایل های موردعلاقه تان را در آن ذخیره نمایید. حافظه RAM با 2 گیگابایت گنجایش، سرعت لود صفحات و یا سرعت سیستم عامل را در حد رضایت بخشی قرار می دهد. بلوتوث، وای فای و سایر پورت های کاربردی از امکانات در تلویزیون اسمارت MI P1 شیائومی است. تلویزیون 55 اینچ شیائومی 2021 P1 از طراحی Three Sided Bezel-less بهره می برد . به زبان ساده تر ما در این تلویزیون شاهد یک نوع طراحی زیبا و ظریف با حاشیه های باریک در 3 طرف صفحه نمایش تلویزیون هستیم تا بیننده راحت تر روی محتوای در حال پخش تمرکز نماید. قاب باریک بدنه با فریم مشکی ، جذابیت طراحی را دوچندان ساخته است . علاوه بر این مجهز به پایه های دو شاخه ای مستحکم است که تعادل این تلویزیون را به خوبی حفظ می کند . ابعاد تلویزیون شیائومی با پایه برابر با 1235×782×285 میلیمتر با وزن 11.9 گیلوگرم می باشد . خرید تلویزیون شیائومی با قیمت ارزان و امکانات بالا رده برای کاربرانی که به صرفه بودن قیمت و کیفیت برایشان اهمیت دارد .

تلویزیون شیائومی

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد kalinab لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید