حقایق کثیف درباره تلویزیون شیائومی فاش شد

xiaomi tvتلویزیون شیائومی به لطف استفاده از سیستم عامل Android بیشترین امکانات و قابلیتها را در اختیار کاربر قرار داده و بیننده را کاملاً سرگرم خواهد کرد. تلویزیونهای بسیار باکیفیت شیائومی با استفاده از سیستم عامل اندروید، محیطی بسیار ساده و شیک را به وجود آورده و دسترسی را بسیار آسان نموده است. با به کارگیری تلویزیون شیاومی مدل Xiaomi 4S فناوریهای روز دنیا توانسته تصاویر و امکانات قابل ملاحظهای را ایجاد نماید و هر منتقدی را انگشت به دهان نماید. برای درک بهتر از کیفیت تلویزیون شیائومی تلویزیون 4S را مورد بررسی قرار دادهایم تا با این محصول بیشتر آشنا شوید. 2160 پیکسل کمک گرفته است. قابلیت 4K به وسیله فناوری HDR تقویت شده و تصاویری به مراتب با کیفیتتر از رقبا را به نمایش خواهد گذاشت. شیائومی از پردازنده قدرتمند و حافظه رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 8 گیگابایت برای افزایش کارایی بهره گرفته است. شیائومی به منظور افزایش رضایت مندی مصرف کننده از ورودیهای متنوع HDMI و USB و همچنین سیستم عامل اندروید استفاده کرده است.

  1. قابلیت Smart Home برای مدیریت و کنترل لوازم خانگی هوشمند
  2. Afraland – 5 ماه پیش
  3. بدنه کاملا فلزی
  4. سرویس های اینترنت
  5. امکان استفاده از تلویزیون بهعنوان هات اسپات وای فای

xiaomi tvزاویه دید متوسط یکی از قواعد استفاده از پنل VA است. یکی از نقاط قوت اصلی پنل های VA کنتراست طبیعی آنها است. در این زمینه، آنها تمایل دارند با استفاده از ماتریس IPS نسبت به تلویزیون های دیگر عملکرد بهتری داشته باشند. بنابراین تلویزیون شیائومی P1 کنتراست بسیار قانع کننده ای را دارد. رنگ های سیاه عمیق نشان داده می شوند گرجه توانایی نمایش جزئیات در مناطق سایه محدود است؛ این به دلیل نور پس زمینه Edge LED است. در مورد روشنایی باید بگوییم که این محصول دارای روشنایی متوسطی است. بنابراین در هنگام مشاهده محتوای HDR تاثیری را که می توان از تلویزیون های سامسونگ یا سونی مشاهده کرد را بدست نمی آورید. البته لازم به یادآوری است که پخش مناسب محتوای HDR را می توان در تلویزیون هایی با حداکثر روشنایی 1000 نیت یا بیشتر مشاهده کرد. اما چنین مدل هایی در گروه قیمت متوسط قرار نمی گیرند. در هر صورت؛ اگر این سری از تلویزیون های شیائومی را با نور محیط بسیار کم یا بدون آن تماشا کنید؛ محتوای HDR خوب به نظر می رسد.

  • برخورداری از فناوری VRR
  • طراحی نسبتا قدیمی و ساده
  • طراحی زیبا و بی نقص
  • قطعات نایاب

xiaomi tvتلویزیون شیاومی مدل Q2 یکی از کچکترین عضوهای تلویزیون کیولد سال 2022 میلادی است. این محصول بی نظیر در سه اندازه نمایشگر 50، 55 و 65 اینچ تولید و در بازارهای جهانی عرضه می گردد. بدنه Xiaomi Q2 تماما مشکیست و ظاهری زیبا و چشم نواز دارد که این موضوع باعث انتخاب اغلب افراد می شود. کیفیت تصویر بالا و استفاده از تکنولوژی نقاط کوانتومی از دیگر ویژگی های برجسته ای هستند که از آنها برخوردار است. قابلیت نقاط کوانتومی باعث می شود تا محتوای پخش شده با رنگ هایی طبیعی و واقعی نمایش داده شوند و حس حضور در صحنه را برای بینندگان به ارمغان بیاورند. وجود 1.7 میلیارد رنگ در صفحه نمایش جلوه واقعی کیفیت فورکی (4K) را نشان می دهد. کمپانی شیاومی برای پردازش دقیق تمامی جزئیات فایل های تصویری دریافتی این تلویزیون 50 اینچ کیولد از پردازشگر قدرتمند MTK 9611 چهار هسته ای A55 استفاده کرده است.

  تلویزیون شیائومی: آیا شما آماده برای یک خوب چیز هستید؟

6 تاکتیک‌هایی که هرگز شکست نمی‌خورند تلویزیون شیائومی

تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s یکی از محصولات حرفه ای شیاومی میباشد. Xiaomi 4S TV در سایز های مختلف وارد بازار میشود. در این مقاله برای بررسی کامل این تلویزیون با ما همراه باشید. با توجه به این که این تلویزیون دارای قابلیت های مختلف در زمینه صدا و تصویر می باشد، طرفداران زیادی را به سمت خود جلب میکند. علاوه بر استفاده از فناوری های گوناگون، به دلیل طراحی زیبا و منحصر به فرد خود نظرات مثبت زیادی را در بر دارد. طراحی مینیمال و فریم نقره ای مورد استفاده در این تلویزیون باعث میشود تا جلوه زیبایی به دکوراسیون داخلی شما ببخشد. با توجه به تکنولوژی پیشرفته این محصول شما هیچ کدام از جزییات را از دست نمیدهید. مشاهده تصاویر واقعی با کیفیت 4K یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن است. این محصول شیائومی برای تمام کسانی که مشاهده تلویزیون یکی از تفریحات آن ها است، بسیار مناسب میباشد.

۲ هست یا ۲.۱ ؟ نسخه 2 hdmi دارد. این مدل ۲۰۲۰ هست؟ با سلام و احترام – بله 2020 می باشد. گفته شده سیستم عاملش اندرویده، ولی گفته نشده اندرویدش چنده, kalinab.com اندروید چند روشه؟ اندروید 9 روی این مدل موجود می باشد. بر روی دیوار نصب میشوند..! با سلام و احترام بله قابل اتصال به دیوار نیز می باشند. قبلیت ضبط فیلم هم داره ؟ با سلام و عرض ادب. امکان ضبط فیلم برای تلویزیون های قدیمی قابلیت محسوب میشده است. تلویزیون شیائومی یک دستگاه اندرویدی است. مانند موبایل باید برنامه ی مورد علاقه خود را برای ضبط و عکس گرفتن را نصب کنید تا از آن استفاده کنید. با سلام و احترام – بله این مدل دارای انواع پورت ورودی می باشد. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. Attachments The maximum upload file size: 100 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded.

  طراحی حاشیه‌های سری شیائومی 13 احتمالاً مانند گلکسی S22 خواهد بود

ده راه‌ها برای حفظ تلویزیون شیائومی شما رشد بدون سوزاندن روغن نیمه شب

xiaomi tvاگر به دنبال یک انتخاب مناسب برای دیدن فیلمها و نمایشهای تلوزیونی هستید که می خواهید علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب کارایی بیشتر از یک نمایشگر داشته باشد. پیشنهاد ما به شما تلویزیون شیائومی 65 اینچ 4k می باشد این تلوزیون چند کاره می تواند علاوه بر نمایشگر بودن نقش یک تلفن همراه 65 اینچ را هم داشته باشد. چرا که علاوه بر وضوح بسیار مناسب و بالا می تواند به اینترنت و وای فای وصل شده و به علت داشتن حافظه مناسب می تواند فایلهای بارگیری شده شما را ذخیره کند. البته لازم به ذکر است که این قیمت به علت نوسانات بازار ثابت نبوده و می تواند کم ویا زیاد شود از طرفی نوع خرید و فروشنده و یا خریدار هم می تواند در مقدار قیمت این تلوزیون تاثیرگذار باشد. اما از دیگر نکات ونقاط قوت این تلویزیون می توان به داشتن سیستم اسپیکر دو کاناله و کابل قوی اشاره کرد.

فناوری اچ ال جی بر خلاف نسخههای HDR ، در محیط پخش زنده نیز عمل میکند و عملکرد و اثر بسیار سریع دارد. تلویزیونهای شیائومی در اکثر تلویزیونهای خود از فناوری HDR10 و HLG استفاده میکند که ترکیب قوی و عالی میسازند به نحو احسن کیفیت تصاویر را ارتقاء میدهند. و HLG بهره میبرد. از HDR10 قویتر است چرا که نسخه پرو از ابر داده استاتیک بهره میبرد؛ پس قطعاً ترکیب آن با HLG قویتر و باکیفیتتر است. آیا در فناوریهای OLED، QLED و neo QLED سامسونگ پیشروتر است یا شیائومی؟ تفاوت تلویزیون شیائومی و سامسونگ در تکنولوژیهای OLED، QLED و neo QLED نیز به چشم می خورد . اینها هر کدام فناوریهای متفاوت پردازش نور هستند. که از نوع رایج نورپردازی یعنی LED بالاتر هستند. تلویزیونهای OLED از روش متفاوت استفاده میکنند. به گونهای که برای پخش نور به پس زمینه نیاز ندارد. نور OLED از طریق واکنشهای بین نیم راساناهای آلی صورت میگیرد که به سبب جریان الکتریکی از خود نور ساطع میکنند.

  تلویزیون 65 اینچ شیائومی 4K HDR اسمارت MI TV 4S 65

چگونه در تلویزیون شیائومی شاد باشیم – نه!

Mi TV Stick همچنین فیلم ها را بر اساس تنظیمات شخصی YouTube و Google Play شما پخش میکند. دیگر لازم نیست تایپ کنید، کافی است دکمه میکروفون را بر روی کنترل نگه دارید و شروع کنید به دستور دادن کنید و دستگاه به سرعت چیزی که به دنبال آن هسید را پیدا میکند. چه در جست و جوی برنامه ای باشید و یا آهنگ، فیلم و یا به دنبال وضعیت آب و هوا باشید همه اینها را به راحتی برای شما انجام میدهد. با استفاده از Chromecast به کار رفته در این دانگل اندرویدی شیائومی شما به راحتی قادر خواهید بود فیلم، عکس و یا هر چیز دیگری را از تگوشی خود بر روی تلویزیون مشاهده نمایید. دانگل تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Stick از هر دو حالت صوتی DTS و Dolby multichannel HD پشتیبانی میکند. که نتیجه آن صدایی نرم، پویا، واقعی و استریو در هنگام تماشای ویدئوهای ultra HD Blu-ray است. سیستم عامل اندروید ۹.۰ به کار رفته در این دانگل،با سرعت بالا و کارایی بسیار زیاد، به منظور تبدیل تلویزیون معمولی شما به تلویزیون هوشمند طراحی شده است. این دستگاه با رم DD4 و ۱ گیگابایت به همراه ۸ گیگابایت رام عرضه شده است. بنابراین فضای کافی برای نصب همه برنامهها و بازیها را خواهید داشت و نگرانی از اتمام حافظه نخواهید داشت.

در ادامه مشخصات این تلویزیون را مرور میکنیم. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 را فروشگاه اینترنتی پی بی ۳۶۰ برای بررسی در اختیار ما گذاشته است. این فروشگاه با عنوان «پایگاه زندگی دیجیتال» محصولات متنوعی را عرضه میکند، از جمله گوشی موبایل، لوازم صوتی و تصویری، لپتاپ، تجهیزات شبکه و گجتهای مختلف. برای خریدن تلویزیون شیائومی و دیگر محصولات میتوانید به وبسایت فروشگاه اینترنتی پی بی ۳۶۰ مراجعه کنید. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 در نگاه اول فوقالعاده زیبا و جذاب بهنظر میرسد. این دستگاه مثل اکثر محصولات شیائومی ساده و شیک طراحی شده و با تمام سلیقهها جور درمیآید. از نمای روبرو پنل بزرگی با حاشیههای کمتر از ۱ سانتیمتر میبینیم که با حاشیه سیاه اطراف تصویر نمایشگر به حدود ۱.۵ سانتیمتر میرسد. لوگوی شیائومی در میانه لبه پایینی قرار گرفته و زیر آن بخش اضافهای را میبینیم که محل قرار گرفتن گیرنده ریموت، دکمه پاور و کلید روشن/خاموش کردن میکروفون تلویزیون است.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد kalinab.com بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید