راه اندازی تلویزیون شیائومی، نحوه کار با کنترل شیائومی

xiaomi tvتلویزیون شیائومی در یک کارتن کاهی رنگ بسته بندی شده است. داخل باکس از فیبر هایی برای نگه داری تلویزیون استفاده شده که ابتدا باید فیبر بالایی را از باکس یا کارتن در آورده و بعد کناره های تلویزیون را گرفته و تلویزیون را از باکس خارج کنید. بر می خورید. پایه ها را با پیچ روی تلویزیون در جای خود نصب می کنید. بعد از نصب پایه ، تلویزیون را روی میز قرار می دهید. البته نباید به شیشه تلویزیون و یا صفحه نمایش آن زیاد فشار وارد شود و به هیمن دلیل بهتر است، تلویزیون از کناره ها گرفته و روی میز قرار داده شود. کابل برق را وصل می کنید و مراحل تنظیمات و شروع تلویزیون را استارت می بهترین تلویزیون شیائومی قیمت زنید. شیائومی یک راهکار برا ست کردن ریموت کنترل با تلویزیون دارد. در تلویزیون شیائومی مدل 4S ریموت کنترل در اندازه های مختلف متفاوت است ریموت کنترل تلویزیون شیائومی 43 اینچ به صورتی بدون دکمه است و در آن دکمه های عددی وجود ندارد و اندازه آن هم کوچکتر می باشد.

  • گزینه ساعت و تاریخ (Timer and Clock) را انتخاب کنید
  • توان صوتی: 30 وات
  • زاویه دید 178 درجه
  • قیمت مناسب
  • کابل HDMI را به پورت های HDMI لپ تاپ و تلویزیون وصل کنید
  • ارتفاع 84 سانتیمتر
  • استفاده از پردازنده های با کیفیت

xiaomi tvشیاومی نیز در این محصول خود از این قابلیت استفاده میکند. تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s از دستیار صوتی Google Assistant پشتیبانی می کند. یکی از ویژگی های دستیار صوتی برای کاربران کنترل ساده سیستم های هوشمند دیگر مانند تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و یا تلویزیون است. استفاده از این فناوری بسیار ساده است. شما به راحتی فقط باید خواسته خود را به زبان بیاورید تا انجام شود. همچنین این محصول شیائومی مجهز به سیستم عامل اندروید است. با استفاده از این سیستم عامل میتواند به راحتی برنامه یا بازی های مورد علاقه خود را اجرا کنید و از آن ها لذت ببرید. تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s از فناوری های مختلفی برای قدرت صدای خروجی استفاده میشود. علاوه بر کیفیت تصویر، کیفیت صدا نیز اهمیت فوق العاده ای دارد. اگر کیفیت صدای تلویزیون شما پایین باشد، بدون شک از پخش محتوای خود لذت نمیبرید. امروزه تمام شرکت ها برای افزایش کیفیت صدا از فناوری های گوناگونی استفاده میکنند.

این تلویزیون همچنین قابلیت ارتقای سطح کیفیت تصاویری که وضوح پایینی دارند را نیز داشته و به کمک وسعت رنگ بالا و فرمتهای تصویر HDR قادر است تصاویر را در وضوحی بالا برای تجربه دیداری بینقص ارائه دهد. تلویزیون 50P1 از میزان صدای مناسبی برخوردار شده و در بخش هوشمند امکانات بسیار گستردهای را به لطف سیستم عامل اندروید در اختیار کاربران قرار میدهد. با وجود امکانات گسترده، کیفیت تصویر عالی و ویژگیهای پیشرفته، خرید تلویزیون شیائومی یک انتخاب فوق العاده برایتان خواهد بود. نمای حماسی با نمایشگر بدون حاشیه! تلویزیون 50P1 از سری P تلویزیونهای شیائومی به طور خاص از نظر طراحی و نمای ظاهری تحسین برانگیز است. نمایشگر این مدل به یقین مهمترین نقطه عطف در طراحی این تلویزیون خواهد بود. شیائومی از این نمایشگر با عنوان Limitless display یاد میکند. این عنوان در واقع به نمایشگری بدون حد و مرز (بدون فریم) اطلاق میشود. تلویزیون شیائومی 50P1 با طراحی بدون حاشیه (Bezel-less) برای تجربه مشاهده منحصر به فرد ساخته شده است.

  • جای نامناسب پورتها
  • کنترل کامل تمامی لوازم برقی از انواع برند ها
  • پردازنده عصبی
  • قیمت گذاری نامناسب
  • برروی آن کلیک کنید
  • نرخ پاسخگویی یک میلیثانیهای

  چهار تعاریف جدید درباره قیمت تلویزیون شیائومی شما نمی‌کنید اغلب میخواهم گوش دادن

در هنگام خرید تلویزیون اولین معیاری که هر شخصی آن را بسیار مهم میداند، سایز تلویزیون است. در هنگام خرید این محصول توجه داشته باشید که چند نفر از افراد منزل به تماشا تلویزیون میپردازند و تلویزیون در چه متراژی قرار دارد. قیمت تلویزیون به ابعاد آنها نیز بستگی خواهد داشت. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون ال جی را بخوانید. از جمله مهمترین ویژگیهای مهم در راهنمای خرید تلویزیون شیائومی میتوان به رزولوشن تصویر اشاره کرد. کمپانی شیائومی اقدام به تولید تلویزیونهایی با رزولوشن HD، Full HD و 4k نموده است. در سالهای اخیر این کمپانی به تولید تلویزیونهای 8k نیز روی آورد. تلویزیونهای این کمپانی دارای قابلیتهایی نظیر HDR بوده که ویژگیهای منحصربهفردی دارند. این ویژگیها با هدف افزایش محدوده دینامیکی تعبیه شدهاند. در واقع وجود این ویژگیها به نمایش هرچه بهتر جزئیات تلویزیون کمک بسیاری زیادی کرده و موجب میشود؛ که رنگها به صورت طبیعیتر و با روشنایی بیشتر به نظر برسند. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون سونی را بخوانید.

طراحی زیبا همواره سبب جلب توجه مشتریان شده است.

در نتیجه شما میتوانید تصاویر را به صورت واقعی تماشا کنید. در تولید تلویزیونهای اولد شیائومی لامپ تصویر به کار نمیرود. این موضوع سبب میگردد که پیکسلها به صورت جداگانه خاموش یا روشن شوند. خاموش و روشن شدن جداگانه پیکسلها سبب به وجود آمدن تصاویر واقعی خواهد شد. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که نمایش تصاویر در طبیعیترین رنگ و به شکل واقعی برایتان بسیار اهمیت دارد؛ این تلویزیونها میتواند نظر شما را به خود جلب کند. طراحی تلویزیون از دیگر مواردی است که در راهنمای خرید تلویزیون شیائومی این محصول باید به آن توجه کنید. کمپانی شیائومی نیز در طراحی تلویزیون عملکردی مناسب از خود برجای گذاشت. این کمپانی در طراحی تلویزیونها به کوچکترین جزئیات توجه مینماید. همین موضوع موجب شده که شاهد تلویزیونهایی بسیار باکیفیت از برند شیائومی باشیم. طراحی زیبا همواره سبب جلب توجه مشتریان شده است. بنابراین بسیاری از افراد به خرید تلویزیونهای شیائومی علاقهمند شدهاند. کمپانی شیائومی به این موضوع بسیار توجه کرده و تلویزیونهایی با طراحی ظریف و استحکام بالا تولید کرده است.

  Android TV 9.0 روی تلویزیون شیائومی نصب شده است

تلویزیون با وضوح کمتر از ۴K خریداری نکنید. ساده‌تر است ممکن است فرض کنید|باید ضبط راهنمای خرید تلویزیون شیائومی شبکه‌ها|راهنمای خرید تلویزیون شیائومی: بازگشت به مبانی}

تلویزیونها یکی از مهمترین لوازم موجود در هر خانه هستند. امروزه این جعبه جادویی علاوه بر منازل در دیگر اماکن نیز دیده میشود. شیائومی یکی از کمپانیهایی بوده که در سالهای اخیر توانسته محصولاتی باکیفیت نظیر تلویزیونهای پیشرفته را تولید و به بازار جهانی عرضه کند. اگر قصد خرید تلویزیونهای شیائومی را دارید، باید پیش از خرید، اطلاعاتی را در مورد این صنعت پرطرفدار کسب نمایید. در ادامه با راهنمای خرید تلویزیون شیائومی همراه باشید. تلویزیون با وضوح کمتر از ۴K خریداری نکنید. تمامی تلویزیون های شیائومی به غیر تلویزیون ۳۲ اینچی دارای کیفیت ۴L هستند. می توانید از تلویزیون های۸K صرف نظر کنید . تلویزیون های ۸K بسیار گران هستند و فیلم ها و نمایش های ۸K هنوز در دسترس نیستند. به دنبال نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز یا ۱۲۰ هرتز باشید: وقتی صحبت از نرخ تازه سازی می شود ، ۶۰ هرتز خوب است و می تواند هر چه که نیازشما است را از نمایشگر تلویزیون بر طرف کند.

تلویزیون شیائومی و چاک نوریس Effect

هستند، از عمق رنگ 10 بیتی با حداکثر روشنایی 4000 نیت پشتیبانی میکنند. این محصولات دارای قابلیت Dolby Vision نیز بوده که از عمق رنگ 8 بیتی همراه با 10000 نیت پشتیبانی میکنند. قابلیت HLG به کار رفته در تلویزیونهای شیائومی، به نمایش واقعبینانه تصاویر کمک بسیار زیادی خواهد کرد. طراحی تلویزیون از دیگر مواردی است که در راهنمای خرید تلویزیون شیائومی این محصول باید به آن توجه کنید. کمپانی شیائومی نیز در طراحی تلویزیون عملکردی مناسب از خود برجای گذاشت. این کمپانی در طراحی تلویزیونها به کوچکترین جزئیات توجه مینماید. همین موضوع موجب شده که شاهد تلویزیونهایی بسیار باکیفیت از برند شیائومی باشیم. طراحی زیبا همواره سبب جلب توجه مشتریان شده است. بنابراین بسیاری از افراد به خرید تلویزیونهای شیائومی علاقهمند شدهاند. کمپانی شیائومی به این موضوع بسیار توجه کرده و تلویزیونهایی با طراحی ظریف و استحکام بالا تولید کرده است. با خرید تلویزیونهای این کمپانی میتوانید لذت تماشای فیلم و سریال با یک صفحه نمایش بدون حاشیه را تجربه کنید.

  تلویزیون شیائومی 65P1E

xiaomi tvاز دست ندادن جزییات تصاویر یکی دیگر از ویژگی های این محصول است. پشتیبانی از فناوری HDR یکی دیگر از ویژگی های کاربر پسند تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s میباشد. این فناوری میتواند یک طیف کامل از رنگ ها را به شما ارائه دهد. وظیفه HDR بهتر دیده شدن تصاویر است. شما تمامی تصاویر را با رنگ واقعی آن ها دریافت میکنید. این موضوع باعث میشود تا تصاویری زنده و بسیار نزدیک به واقعیت را مشاهده کنید. این قابلیت برای اجرای بازی های ویدیویی و مشاهده سریال و فیلم های مورد علاقه شما بسیار مناسب است. پردازنده ها یکی از مهم ترین قطعات در تلویزیون ها هستند. به زبان دیگر میتوانیم بگوییم که پردازنده ها مغز تلویزیون نام دارند. استفاده از پردازنده قدرتمند در تلویزیون ها اهمیت ویژه ای دارد. تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s از پردازنده قدرتمند (Quad-Core (64bit استفاده میکند. عملکردی بسیار روان و مناسب را ارئه میدهد.

xiaomi tvسال ها قبل وقتی اولین تلویزیون اختراع شد، هیچ کس نمی دانست که درآینده ای نه چندان دوراین جعبه جادویی به وسیله ای هوشمند با قابلیت های فوق العاده تبدیل خواهد شد و مردم را درسراسر جهان سرگرم خواهد کرد. کمپانی معروف شیائومی، یکی از تولیدکنندگان این جعبه های جادویی هوشمند است که قصد داریم در این مطلب به معرفی یکی از محصولات جدید آن، یعنی تلویزیون شیائومی 55Q1 بپردازیم. تلویزیون شیائومی 55Q1 دارای فرمی بسیار مدرن و شکیل است و علی رغم ظاهر ساده اش، یک انتخاب کاملا مناسب برای داشتن چیدمانی امروزی در منزلتان است. این تلویزیون 123 سانتی متر طول و 72 سانتی متر عرض دارد و ضخیم ترین بخش آن هم 70 میلی متر است. در نگاه اول، متوجه فریم نقره ای رنگ و باریک تلویزیون می شوید که یک صفحه نمایش 96 درصدی را در اختیار شما قرار می دهد. البته حاشیه پایینی کمی ضخیم تر است و لوگوی شیائومی روی آن حک شده است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت تلویزیون شیائومی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید