قیمت تلویزیون شیائومی 55 اینچ گلوبال 2023 مدل 4S خرید محصولات شیائومی

xiaomi tvانتظارها به پایان رسید و سرانجام اولین تلویزیون هوشمند آسیایی از بازار چین وارد بازارهای جهانی شد. به جرات می توان گفت قیمت تلویزیون شیائومی 55 اینچ گلوبال بسیار مناسب است و بهترین مدل هوشمندی می باشد که در این سطح می توان خرید. 4s هم چنان تلاش کرده است با هر چه کمتر نگه داشتن قیمت، بالاترین کیفیت ها را ارائه دهد. امکانات، صفحه نمایش، پردازنده ها، عملکرد و از همه مهمتر قیمت رقابتی آن مجموعه ای را ارائه داده است که به سختی قابل رقابت است. تلویزیون شیائومی 4s گلوبال در حد مدل های پیشرفته متوسط و فوق متوسط می باشد و بیش از انتظارات عمل کرده است و به توصیه خریداران این بهترین انتخاب برای شما می باشد. در مقایسه با تلویزیون سامسونگ هر دو دارای کیفیت 4K می باشند، اما در عوض قیمتی که این محصول دارد بطور باور پذیری ارزان تر است. شایان ذکر است نسخه گلوبال دارای گیرنده دیجیتال، رسیور داخلی و رسیور خارجی است می باشد و هر آنچه نیاز دارید را به تنهایی در دل خود جای داده است.

  • استفاده از محافظ صفحه برای محافظت از پنل
  • مشاهده » دانلود کاتالوگ تلویزیون سونی
  • معرفی تلویزیون شیائومی
  • قیمت اقتصادی

xiaomi tvدنیای تصویر و فیلم به سرعت در حال پیشرفت است و نمایشگرها نیز به تبع آن با حرکتی سریع و رو به جلو در حال رفتن هستند. تلویزیون ها به عنوان دوستی دیرینه در خانه های ما نیز دچار تغییرات بسیار زیادی شده اند که اگر تفاوت ده ساله آن را مرور کنید بهتر متوجه آن خواهید شد. این تغییر و تحول نه تنها به پایان نرسیده بلکه دچار سرعت روزافزون تری نیز گردیده است که می توان از تلویزیون های هوشمند به عنوان آخرین دستاورد این صنعت نام برد. اما اگر شما بودجه خود را برای این وسایل در نظر نگرفته اید و یا از آخرین باری که تلویزیون خریده اید خیلی نمیگزرد ، خرید این تلویزیون های هوشمند ممکن است زیادی به نظر برسد. اگر تلویزیون شما دارای ورودی HDMI می باشد ، این وسیله مناسب شماست. با دیدن تصویر این محصول بسیاری از سوالات شما در خصوص ظاهر آن پاسخ داده می شود اما نگاهی به مشخصات فنی این محصول بیندازیم.

اسرار تلویزیون شیائومی برتر

xiaomi tvو با Quantum Dot یا نقاط کوانتومی ، تصویری را تولید کرده . که بیشتر روی نقاط روشنایی تصویر متمرکز هست. و نقاط روشنایی وشفافیت تلویزیون را بهتر نشان میدهد . در رقابت روشنایی، کیولد ها برنده و در نمایش بهتر نقاط تاریک اولد ها برنده هستند. در نمایش با کیفیت رنگ هر دو عالی هستند برای گیمر ها که ریسپانس های بالا یا پاسخ به تصویر اهمیت دارد بهتر است که اولد بخرند. چون با زمان یک دهم میلی ثانیه نسبت به کیولدها که 2.8 میلی ثانیه است اولدها گزینه بهتری هستند. البته نقاط ضعفی که در اولدها باید اشاره کرد این است که برای تصاویر ثابت، کم کم اثر هاله ی تصویر را روی تلویزیون ایجاد تلویزیون شیائومی 4s 65 اینچ قیمت می کند. تکنولوژی بعدی که می خواهم در راهنمای خرید تلویزیون بر اساس قیمت به شما معرفی کنم، تکنولوژی نئو کیولد (Neo QLED) است که توسط شرکت سامسونگ ارائه شده و از مینی LEDها استفاده می کند. در این وسط هم ال جی هم بیکار ننشسته و تکنولوژی کیوند (QNED) را روانه بازار کرده که از Mini LED ها استفاده میکند.

  طراحی حاشیه‌های سری شیائومی 13 احتمالاً مانند گلکسی S22 خواهد بود

سطح کنتراست بهینه و رنگهای غنی، تجربه تماشای بسیار رضایت بخشی را تضمین میکند. رزولوشن به کار رفته در این تلویزیون 3840 × 2160 پیکسل با زاویه دید 178 درجه بوده و شما میتوانید از 5 حالت تصویر مانند حالتهای movie، standard، sport، custom و vivid بهرهمند شوید. از دیگر ویژگیهای مفید این تلویزیون میتوان به کنترل رنگ و کنترل نویز اشاره کرد. را تماشا کنید. مقاله ما در خصوص بهترین تلویزیون اندروید را بخوانید. تلویزیون Mi Q1 QLED Ultra HD شیائومی، بهترین تلویزیون 4K شیائومی بوده که ارزش خرید بالایی دارد. این تلویزیون در ابعاد 55 اینچ ارائه شده و مجهز به سیستمعامل اندروید، chromecast داخلی و دستیار صوتی گوگل است. این تلویزیون دارای رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل بوده و از خروجی صدای 30 وات بهره میبرد. صفحه نمایش QLED این تلویزیون کیفیت تصویر بینظیری را در اختیار کاربران قرار داده و Vivid Picture Engine عملکرد خوبی را ارائه کرده است.

xiaomi tvامروزه تلویزیون به یکی از ملزومات هر خانه ای تبدیل شده است. به گزارش ایسنا، بنابراعلام بابانوئل، با توجه به این که برندهای زیاد در مدل های متنوع در بازار جهانی در عرصه ی تلویزیون مشغول اند برای مصرف کننندگان انتخاب سخت شده است. تلویزیون 4S شیاومی با توجه به طراحی عالی، کیفیت ساخت بالا، امکانات و ویژگی هایی روز دنیا، قیمت بسیار مناسبی دارد و جزو تلویزیون های اقتصادی به شمار می رود. پنل ها به چند دسته VA ،IPS ،OLED و پلاسما تقسیم می شوند که هر کدام معایب و مزایای خود را دارند. تلویزیون 4S 65 اینچ شیاومی از پنل VA بهره برده و همین باعث شده کنتراست و وضوح رنگ عالی و حتی کیفیت تصویر بسیار خوبی داشته باشد. 2160 است یعنی به عبارتی بالای 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش جای گرفته و به دلیل تراکم بالا شاهد کیفیت تصویر خوبی خواهیم بود. هر چه رفرش ریت بالاتر باشه تصویر و محتوای ما روان تر است و بدون لگ می باشد.

استندهای L مانند آلومینیومی این تلویزیون با ظرافت خاصی طراحی شده اند و در قسمت های جانبی آن قرار می گیرند. حسگر ریموت و دکمه پاور نیز در زیر صفحه نمایشگر تلویزیون تعبیه شده اند. اگر دوست ندارید تلویزیونتان را روی میز قرار دهید، می توانید با جدا کردن پایه ها و نصب یک براکت دیواری آن را به دیوار منزل متصل کنید. این تلویزیون به خاطر وزن کم خود (تقریبا 14.5 کیلوگرم) مانند یک قاب عکس روی دیوار قرار می گیرد و از این بابت نگرانی نخواهید داشت. این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید 10 است که چیپست Mediatek 9611 چهار هسته ای از آن پشتیبانی می کند و قابلیت دانلود و نصب حدود 7000 برنامه اندرویدی را از پلی استور دارد. قدرت چیپست مدیاتک آن قدر بالاست که اجرای هر بازی و برنامه ای را با بیشترین سرعت ممکن برای شما امکان پذیر می کند و از این لحاظ این تلویزیون گزینه مناسب برای گیمر هاست. به علاوه، قابلیت اتصال به اینترنت و LAN نیز به کاربران اجازه می دهد تا وبگردی از طریق تلویزیونشان را تجربه کنند و با دوستانشان تعامل داشته باشند.

  تلویزیون شیائومی – نمای کلی

فناوری های متعددی نیز در این قسمت به کار گرفته اند. اکنون می توانید در هر قسمت از محیط از صدایی فراگیر بهره مند شوید. تلویزیون های هوشمند ال جی با سیستم عامل webos همراه شده اند. جدیدترین نسخه ی این سیستم عامل با ورژن 6.0 از یک صفحه ی اصلی برخوردار می باشد که در قسمت پایین واقع می شود. رابط کاربر پسند این سیستم عامل سبب می شود به راحتی به تمامی اپلیکشن ها دسترسی داشته باشید. گفتنی است که با داشتن ریموت کنترل جادویی و دستیارهای صوتی امازون و الکسا و میکروفون داخلی قرار گرفته در ریموت کنترل شما می توانید به راحتی از طریق صدا به خواسته یتان برسید. فروشگاه گوگل پلی نیز که جزو برترین های این سیستم عامل است امکان دانلود هر گونه برنامه را به شما می دهد. ناگفته نماند که برنامه و اپلیکیشن های بی نظیر و سرگرم کننده را در این سیستم عامل کار گذاشته اند تا اوقات فراغت را توسط آن ها سپری کنید.

مرحله 4. برای شروع اتصال، دستگاه را از لیست انتخاب کنید.

مرحله 2. در منو Settings گوشی هوشمند خود، گزینه Wi-Fi را انتخاب کنید و پس از آن Wi-Fi Direct را فعال کنید. مرحله 3. تلویزیون به طور خودکار لیستی از دستگاههای موجود را اسکن کرده و نمایش میدهد. مرحله 4. برای شروع اتصال، دستگاه را از لیست انتخاب کنید. مرحله 5. درخواست اجازه دادن برای اتصال را بپذیرید. چگونه گوشی شیائومی را به تلویزیون سامسونگ وصل کنیم؟ مرحله 1. نوار بالا گوشی را به پایین بکشید تا گزینههای Control Center در اختیار شما قرار بگیرد و سپس گزینه Cast را انتخاب کنید. مرحله 2. در اینجا از شما خواسته میشود تا Bluetooth و WiFi خود را روشن کنید. پس از آن گوشی شروع به جستوجو و یافتن دستگاههای در مجاورت شما میکند. مرحله 3. تلویزیون هوشمند خود را در فهرست دستگاههای موجود انتخاب کنید. مرحله 4. با انتخاب گزینه Allow در تلویزیون سامسونگ، اجازه دهید تا گوشی به آن متصل شود. چگونه گوشی سامسونگ را به تلویزیون سامسونگ وصل کنیم؟ مرحله 1. لمسی از بالا صفحه گوشی به پایین داشته باشید تا گزینههای Quick panel در اختیار شما قرار بگیرد و سپس آیکون Smart View را انتخاب کنید. مرحله 2. تلویزیون هوشمند خود را در فهرست دستگاههای موجود انتخاب کنید. مرحله 3. پس از مشاهده پیام ظاهر شده، گزینه Start now را لمس کنید.

  • خودتان باشید، آموزنده باشید
  • قیمت مناسب
  • وزن: ۲۱.۳ کیلوگرم
  • صدای واضح و رسا با متوسط صدا با توان صوتی 20 و 30 وات
  • افرالند – 1 سال پیش
  • خروجی صدای نوری (SPIDF)
  • نوع پنل: VA
  • رم ۲ گیگابایتی

  تلویزیون شیاومی 4S 65اینچ

ریموت کنترل تلویزیونهایی که به دستیار صوتی مجهز شدهاند دارای یک میکروفن داخلی برای انتقال فرمان صوتی هستند. پشتیبانی ریموت کنترل از بلوتوث نیز منجر شده که امکان کنترل و مدریت تلویزیون از فاصله دور امکان پذیر باشد. شیائومی همانند دو برند پیشتاز ال جی و سونی دست به تولید تلویزیونهای OLED زده است تا بتواند حرفهای بودن و تخصص خود را در این زمینه به رخ بکشاند. تلویزیون OLED شیائومی بدون نور پس زمینه روانه بازار شده است به طوری که تامین نور محتوا توسط پیکسلهای خود نور تامین خواهد شد، از این رو شاهد نمایش محتوای نفس گیر بر روی صفحه نمایش میباشید. مشاهده جزئیات غنی در صحنههای روشن و تاریک با کنتراست عالی قطعا لحظات دیداری هیجان انگیزی را برای شما رقم خواهند زد. شیائومی برای پیشرفت بیشتر در عصه تولید و ساخت تلویزیونهای کم نظیر دست به تولید تلویزیون Mi Q1 زده است تا محصولی منحصر به فرد ضمن نمایش تصاویر خیره کننده به بازار عرضه نماید. این محصول بی نظیر با بهره گیری از نمایشگر QLED قطعا بر طبق انتظار کاربران تصاویر را پر جنب و جوش و با طیف وسیعی از رنگهای زنده در معرض دید قرار میدهد. با وجود امکانات عالی و فناوریهای پیشرفته این مدل جزو تولیدات خوش فروش و مقرون به صرفه شیائومی میباشد که بسیاری از افراد به سمت خرید آن سوق داده شدهاند.

آیا میدانید mi remote چیست؟

با استفاده از Mi Remote دستگاههای الکترونیکی خود را با گوشی کنترل کنید. بدون استفاده از کنترل کانال تلویزیون را به سرعت عوض کنید، اطلاعات برنامههای تلویزیونی مختلف را ببینید یا آنها را روی گوشی خود تماشا کنید. برای شما که به دنبال راحتی هستید؛ به جنگ کنترل دست کیست پایان دهید! آیا میدانید mi remote چیست؟ بهطور کلی کنترل، یکی از وسایل پراستفاده و پرکاربرد در زندگی ماست. اگر فقط کمی اهل تماشای تلویزیون باشید، متوجه میشوید که بدون این وسیله، تلویزیون تقریباً ناکارآمد خواهد بود. سروکار داشته باشید حتماً تجربه کردهاید که گاهی خود وسیله هست، اما ریموتش نیست! بنابراین باید در حفظ این وسیله نهایت دقت را به خرج دهیم؛ اما اگر بنابر اتفاق، ریموت هر وسیلهای دچار حادثه شد (مثلا روی زمین افتاد و به چند تکه تقسیم شد، یا بدون هیچ دلیل خاصی دیگر کار نکرد) چه باید کرد؟ وسیله را دور بیندازیم و یک دستگاه با ریموت بخریم؟

تلویزیون شیائومی

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با kalinab وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید