مانیتور و تلویزیون های شیائومی – مگ تداکس

  • طراحی زیبا و استفاده از فلز
  • درگاه USB و HDMI
  • خروجی صدای دیجیتال S/PDIF
  • حافظه رام داخلی 16 گیگابایت از نوع eMMC
  • Afraland – 4 ماه پیش

xiaomi tvتوانسته است نظر بسیاری از کاربران را جلب نماید. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنمای خرید تلویزیون را بخوانید. توجه به مزایا و معایب تلویزیون شیائومی و بررسی کیفیت هر یک از مدلهای آن، جزو اطلاعات لازمه در زمان خرید این محصول است. تلویزیونهای شیائومی دارای پنل IPS بوده که این فناوری زاویه دید بالایی را فراهم خواهد کرد. در واقع مهندسان ارشد کمپانی از ابتدا بیان کردهاند که تامین پنل مورد استفاده این تلویزیونها، از کمپانی ال جی و سامسونگ میباشد. از این رو کیفیت تصویر و پنل نمایشگر تلویزیونهای شیائومی برای تمام کاربران تثبیت شده است.تلویزیونهای شیائومی از کیفیت تصویر 4K و همچنین عملکرد HDR10 پشتیبانی میکند. این پنل 4K تصاویر باکیفیت به همراه رنگهای اشباع شده با دامنه داینامیکی عالی را نمایش میدهند. از این رو میتوان گفت که سطح کنتراست و کیفیت تلویزیون شیائومی در حد معقول و رضایتبخش بوده، اما هنوز در سطح برندهای برتر چون سامسونگ و سونی حرفی برای گفتن ندارد.

xiaomi tvرزولوشن اندازه بیشترین پیکسل نمایان شده در تصویر است که در دو جهت عمودی و افقی اندازهگیری میشود که با زوم و بزرگنمایی تصویرمی توانید اندازه بسیار ریز این پیکسلها را ببینید. Resolution در زبان فارسی به معنای وضوح تصویر است و کیفیت تصویر هر صفحه نمایشی همچون تلویزیون، گوشی، لپ تاپ و کامپیوتر به این ویژگی مربوط است. رزولوشن تلویزیون عامل بسیار مهم در کیفیت تصویر است اما تنها عامل نیست؛ یعنی عوامل دیگر نیز در کیفیت کلی تصویر دخیل هستند. رزولوشن تصویر در اندازههای متفاوت است که در تلویزیونهای مختلف اندازهی آن فرق میکند. در اینجا می توان گفت که تفاوت تلویزیون شیائومی و سامسونگ از لحاظ وضوح تصویر را نیز میتوان مورد توجه قرار داد قیمت تلویزیون شیائومی 4s 69 . تفاوت تلویزیون شیائومی و سامسونگ در سایزهای مختلف و در مدلهای گوناگون از رزولوشنهای متفاوت برخوردار هستند. برای مثال اگر دو تلویزیون ۴۳ اینچ و تلویزیون ۷۰ اینچ از کیفیت FHD برخوردار باشند.

باز کردن Mike در تلویزیون شیائومی

اگر از طرفداران گوشی های شیائومی هستید تلویزیون شیائومی هم رضایت تان را جلب می کند و اگر از گوشی های شیائومی خوشتان نمی آید، بهتر است بررسی شیائومی پی 1 را در افرالند مطالعه کنید. بالاخره انتظارها به پایان رسید و کمپانی شیائومی که در ساخت و طراحی گوشی های همراه فعالیت داشت این بار وارد عرصه تلویزیون شده است. از برترین تولیدات این کمپانی می توان به تلویزیون P1 اشاره داشت این مدل که از شکل ظاهری آراسته ای برخوردار میباشد، مورد استقبال بسیاری از کاربران و طرفداران شیائومی قرار گرفت. در واقع شیائومی همانطور که در ساخت و طراحی گوشی موفق به کسب محبوبیت شد در این راستا نیز تا حدودی مورد حمایت و توجه واقع شد. تلویزیون شیائومی P1 در سایزهای 32 43 50 55 اینچ طراحی شده که می توان بیان کرد انتخاب عالی برای محیط هایی متوسط می باشد. از این رو کسانی که تلویزیون هایی با سایز متوسط را بیشتر می پسندند این مورد برترین گزینه است.

  شیائومی 12 لایت با دوربین اصلی 108 مگاپیکسل، تراشه Snapdragon 778G و نمایشگر ۱۲۰ هرتز معرفی شد

تلویزیون شیائومی Blueprint – شستشو و تکرار

به اینترنت متصل میشوند و شما به انواع سرگرمیها، بازی و فیلمها دسترسی پیدا خواهید کرد. برای مقایسه و فرق تلویزیون شیائومی با سونی و تفاوت بین این دو مارک آنها را به صورت جدا با هم بررسی میکنیم تا نشان دهیم که آیا کارکرد سونی بهتر یا شیائومی؟ سیستم عامل اندروید یا اندروید تی وی، یکی از محبوب ترین سیستم عامل های دنیاست که منحصراً مختص به گوگل است. میتوان گفت Android TV تمام استانداردهای لازم را داراست و نیازکاران را در تلویزیون سونی و تلویزیون شیائومی رفع کرده است. از مزایای سونی و شیائومی میتوانید انواع برنامههای گوگل پلی Google Play را روی تلویزیون Sony و تلویزیون Xiaomi نصب و اجرا کنید. مانند یک گوشی موبایل هوشمند از آن بهترین استفاده را ببرید. سیستم عامل اندروید نسخه 9 شیائومی بسیار سریع و آسان عمل کرده و خوشبختانه به وای فای متصل میشود و قابلیت آپدیت را نیز دارد.

استراتژی های موثر برای تلویزیون شیائومی که می توانید از امروز استفاده کنید

سیستمهای نمایشگر شیائومی موجود در بازار نیز همچون سایر برندها، از توان 20 وات (دو اسپیکر 10 وات) برخوردار هستند که از فناوری DTS وDolby Digital پشتیبانی میکنند. اندروید بالا، از دیگر مشخصههای تلویزیون شیائومی بوده که فرصت دانلود و نصب برنامههای متنوع را برای سیستم عامل تلویزیونهای شیائومی که اندروید 8 به بالا دارند را فراهم میکند. سیستم عاملها شاید از آشناترین نامها باشند. در واقع نسخهای همچون تلفن همراه در تلویزیون برندهای مختلف، به طور گسترده از سیستم عامل Android TV استفاده مینماید. شیائومی در تلویزیونهای خود از این سیستم عامل بهرهبرداری میکند، رابط کاربری آن زیبا و کاملاً ساده است. برند شیائومی همانطور که در گوشیهای خود نشان داده است، متخصص تولید محصولات با کیفیت و مقرونبهصرفه در بازار امروزی به شمار میرود. شیائومی با اعمال این تجربه در زمینه تولید تلویزیون، آن را تبدیل به صرفهترین در میان سایر برندهای هم رده خود کرده است. در حال حاضر قابلیت اتصال دستگاههای مختلف به یکدیگر شدنی است. به این صورت که تعامل زیادی میان دستگاههای مختلف صورت تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ 4s میگیرد. بنابراین با پیشرفت گوشیهای هوشمند و تلویزیونهای نسل جدید این امکان به وجود آمده که با روشهای مختلفی اتصال گوشیهای شیائومی به تلویزیون هوشمند انجام شود. این ویژگی یکی از کاربردیترین و جذابترین خصوصیات محسوب میشود. در این میان نحوه اتصال هر گوشی به تلویزیون هوشمند متفاوت است. کمپانی شیائومی یک ویژگی منحصر به فرد به نام Wireless display و یا Cast روی گوشیهای موبایل خود طراحی نموده که میتوان به وسیله آن صفحه نمایش گوشی را روی تلویزیون نمایش داد. از وقتی که تکنولوژی و نوآوری به چرخه تولید مرتبط شد، باعث رشد و موفقیت بیشتر گردید. به این صورت که محصولاتی که از آن چرخه عبور میکنند ضمن برخورداری از قابلیتهای هیجانانگیز، به فروش بالایی دست مییابند. این داستان برند شیائومی است. برندی که اگر چه قدمت زیادی ندارد ولی نام خود را در بین برندهای معتبر به عنوان بهترین تلویزیون شیائومی به نمایش در آورده است.

  آیا غیرفعال شدن گوشی شیائومی در ایران گزارش شد؟

درصورتی که جزو افرادی هستید که کیفیت تصویر تلویزیون برای شما مهمتر از قابلیت های آن می باشد. و با خود می پرسید ایا تلویزیون شیائومی خوب است از لحاظ تصویر و صدا ؟ ما تلویزیونی شیائومی را پیشنهاد نمی کنیم. اما در صورتی که قابلیت ها و امکانات تلویزیون را نسبت به کیفیت آن بیشتر می پسندید شیائومی از گزینه های مناسب شما است. برای بررسی لیست تلویزیونهای شیائومی میتوانید از سایت اصلی Xiaomi دیدن کنید . تلویزیون شیائومی ساخت کجاست ؟ برای اولین بار شیائومی توسط لی جون در کشور چین در سال ۲۰۱۰ بنیانگذاری شده است. بعد از ۱۰ سال متوالی توانست محبوبیت بسیار عالی کسب نماید. در این مدت زمانی کم با تعجب فراوان توانسته موفقیت بزرگی به دست بیاورد. چون با عرضه کردن بهترین محصولات، با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و پایین تر از سایر برندها و با کیفیتی هم سطح و بالاتر توانست این افتخار را کسب نماید.

تلویزیون شیائومی مدل P1 نیز از این قابلیت بهرهمند می باشند، با وجود این قابلیت پر افتخار شما صحنه های که در آن سرعت زیاد باشد را با کیفیت عالی و بدون گیر و افت تصویر دریافت می کنید. همچنین وجود این قابلیت به کمک گیمرها آمده و باعث شده در کمترین زمان بر حریف مورد نظر حملهور شوند. تلویزیون شیائومی P1 علی رغم طراحی بی نظیر و کیفیت تصویر فوقالعاده از سیستم صوتی با کیفیتی نیز بهرهور می باشد. این تلویزیون از دو بلندگوی دو کاناله بهرهور است، که از هر کدام صدا را به توان 10 وات از خود استخراج نمایند، که سر هم صدای خروجی این تلویزیون 20 وات می باشد. متأسفانه کاهش صدای نمایشگرهای شیائومی به این مدل نیز سرایت نموده است. شیائومی به کمک تکنولوژی Dolby Audio و Dolby DTS کیفیت صدای این تلویزیون را بهبود می بخشد تا شما از تماشای تلویزیون لذت بیشتری ببرید.

این فرمتها در تمام تصاویری که برای پخش روی نمایشگر تلویزیون آماده شدهاند، اجرا میشوند تا روی روشنایی بالا و وسعت رنگ استثنایی را ارائه دهند. کیفیت تصاویری که به لطف این فرمتها در تلویزیون 55 اینچ شیائومی وجود دارد باعث خلق تصاویری در بالاترین سطح کیفیت خواهد شد. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که همراه دوستان و خانوادهی خود به تماشای فیلمهای موردعلاقه، برنامههای تلویزیونی و بازیهای ورزشی میپردازید، خرید تلویزیون شیائومی مدل 55Q1E یکی از بهترین انتخابهایتان خواهد بود. این تلویزیون از زاویه دید فوق العاده 178 درجه برخوردار شده است. در واقع اگر تلویزیون شما زاویه دید محدودی داشته باشد با نگاه کردن به صفحه نمایش از زاویههای اطراف متوجه کاهش شدید روشنایی و تغییر رنگهای تصاویر خواهید شد. تلویزیون شیائومی با زاویه دید گستردهای که دارد قادر به حفظ روشنایی و وضوح تصاویر در زوایای اطراف نمایشگر خواهد بود. یعنی زمانی که به برنامه مورد علاقه خود نگاه میکنید، اهمیتی ندارد در چه موقعیتی از صفحه نمایش نشسته باشید، وضوح تصویر و روشنایی عالی در تمام زوایا ایجاد خواهد شد.

  • نمایش عالی رنگ با نقاط کوانتومی
  • Afraland – 5 ماه پیش
  • برروی آن کلیک کنید
  • زاویه دید 178 درجه
  • Afraland – 10 ماه پیش
  • سوالات متداول
  • پشتیبانی از کدک های صوتی Dolby، DTS-HD، FLAC، AAC، OGG و
  • سیم پیچی و اتصالات

  تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل MI TV 5 PRO

xiaomi tvاین ورژن قابلیت های جدید را دارد که می تواند هم کاربردی و هم سرگرم کننده باشد. شیائومی در این تلویزیون از جستجوی صوتی به روشی جدید استفاده می کند که در ادامه به آن می پردازیم. را با هم پشتیبانی کنیدف دیگر نگرانی در مورد نوع فرمت نیست و همه فرمت ها با آن قابل نمایش می باشد. تلویزیون شیائومی MI P1 دارای قابلیت پشتیبانی از جستجوی صوتی است. این تلویزیون برای قابلیت جستجوی صوتی از ریموت کنترل استفاده نکرده است و سویچ میکروفون در داخل تلویزیون تعبیه شده است. دیگر شما لازم نیست تا ریموت کنترل را به دست بگیرید و به عنوان میکروفون دستورات صوتی را به آن بدهید. کاربر می تواند هر لحظه با تلویزیون دستورات صوتی را اجرا کند. این یکی از تفاوت های مدل MI 4S با مدل MI P1 می باشد. تظیم کردن هر تلویزیون یک روش دارد اما در تلویزیون شیائومی ست کردن ریموت کنترل با تلویزیون راهکار خاصی وجود دارد. شما اول تلویزیون را روشن می کنید و بعد از آن در فاصله ای 20 سانتیمتر و کمتر ریموت کنترل را روبه روی تلویزیون قسمت لوگوی MI می گیرد.

تلویزیون شیائومی P1 دارای زمان پاسخگویی کم است. این تلویزیون از پنل IPS استفاده می کند و می تواند خیلی واکنش پذیر باشد. در آن پیکسل ها به تغییرات فریم حساس بوده و فورا واکنش خود را نشان می دهند. از طرفی تاخیر در انتقال داده در پورت های این تلویزیون کم بوده و کاربر بازی خیلی سریع نتیجه واکنش را مشاهده می کند. در تلویزیون شیائومی P1 از ویژگی های منحصر به فردتری استفاده شده است. را با هم پشتیبانی کند و شما در زمان نمایش اینگونه تصاویر نگرانی در مورد فرمت ها نخواهید داشت. میانبر هایی برای دانلود این گونه محتوا مانند نتفلیکس و دیسنی در دسترس می باشد. تلویزیون P1 از پردازنده ای فوق العاده بهره می برد که نسبت به ملد 4S کاراتر می باشد. شیائومی از MEMC استفاده می کند و می تواند نویز و بلور را به صورتی کاربردی از تصویر حذف کند. این تلویزیون در نوع خود بی نظیر است و می تواند با تلویزیون های ال جی و سامسونگ البته در رنج LED رقابت کند.

دیدگاهتان را بنویسید