پخش کننده تلویزیون شیائومی Xiaomi Mi TV Box 3

xiaomi tvMi Box از سیستم عامل اندروید 6.0 بهره می برد. این سیستم عامل کمک خواهد کرد تا بتوان انواع اپلیکیشن ها و یازی های اندرویدی را دانلود و نصب کرد و حتی بدون گوشی هوشمند بازی ها را بر روی تلویزیون انجام داد. بنابراین می توان گفت در خانه یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بسیار بزرگ داریم! در نهایت، تلویزیون ها شنوا شدند! هر چیزی را که دوست دارید از Mi Box 3 بپرسید تا تنها در عرض چند ثانیه به جواب مورد نظر خود برسید. به عنوان مثال در مورد بهترین فیلم های اکشن، آب و هوای روز و یا آخرین اخبار هنرمندان بپرسید. درون ریموت کنترل این دستگاه یک میکروفن وجود دارد بنابراین این دستورات از طریق ریموت کنترل به تلویزیون فرستاده می شوند. به لطف این تکنولوژی صوت و صدا بسیار با کیفیت را بدون ذره افت کیفیت، و حتی با وضوح بیشتری خواهید شنید. Dolby Digital کمک شایانی برای ایجاد صدای دالبی و به صورت 3 بعدی خواهد کرد تا هیجان هنگام بازی به حداکثر برسد.

  1. طراحی زیبا و بی نقص
  2. کیفیت تصویر 4K با رزولیشن 2160*3840
  3. تلویزیون را روشن کنید
  4. سیستم عامل اندروید
  5. حافظه رم (RAM) برابر با 2 گیگابایت از نوع DDR
  6. افرالند – 1 سال پیش
  7. رفرش ریت: 120 هرتز
  8. استفاده از فناوری UpScaling

xiaomi tvحتما راجع به تلویزیون های میان رده کریستالی و سری نانو با سری جدید سامسونگ و ال جی 2022 شنیده اید. با ما همراه باشید تا با بهترین تلویزیون های قیمت مناسب بازار آشنا شوید. چرا باید تلویزیون سامسونگ بخریم؟ برند های محبوب زیادی در بازار وجود دارند که می توان آن ها را با توجه به بودجه مورد نظر و کاربردشان خریداری کرد یکی از محبوب ترین برند ها در این زمینه سامسونگ است اما چرا باید تلویزیون سامسونگ بخریم؟ سامسونگ ساخت تلویزیون خود را از سال ۱۹۷۰ میلادی با تلویزیون های سیاه و سفید شروع کرد و از سال ۱۹۸۰ میلادی اقدام به تولید تلویزیون های رنگی کرده است و هر چه پیش تر رفت با اضافه کردن قابلیت ها و امکانات بیشتر به محصولات خود تلویزیون های پیشرفته تری را تولید و به بازار عرضه کرد. تلویزیون سامسونگ را از کجا بخریم؟ چرا خریداران کیولد هر روز بیشتر می شوند؟

استراتژی قیمت تلویزیون شیائومی عاقلانه

تلویزیون 55 اینچ شیاومی مدل V53R تلویزیون 55 اینچ شیاومی مدل v53r محصول گلوبال سال 2020 از شرکت شیاومی کشور چین می باشد. اندازه نمایشگر 55 اینچ با کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل است. تلویزیون 43 اینچ شیاومی مدل Mi 4S تلویزیون 43 اینچ شیاومی مدل Mi 4s اسمارت, محصول گلوبال شده سال 2020, قیمت تلویزیون شیائومی 4s 67 از شرکت شیاومی کشور چین می باشد. اندازه نمایشگر 43 اینچ و با فریم نقره ای و کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل است. تلویزیون 55 اینچ Xiaomi مدل mi 4s تلویزیون 55 اینچ شیاومی مدل Mi 4s اسمارت, محصول گلوبال شده سال 2020, از شرکت شیاومی کشور چین می باشد. اندازه نمایشگر 55 اینچ و با فریم نقره ای و کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل است. تلویزیون 65 اینچ شیاومی مدل mi 4s تلویزیون 65 اینچ شیاومی مدل Mi 4s اسمارت, محصول گلوبال شده سال 2020, از شرکت شیاومی کشور چین می باشد. اندازه نمایشگر 65 اینچ و با فریم نقره ای و کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل است. تلویزیون 2021 شیاومی مدل Xiaomi 55p1 تلویزیون xiaomi 55p1 محصول سال 2021 شرکت شیاومی از کشور چین می باشد. اندازه نمایشگر 55 اینچ با صفحه نمایش تخت است. کیفیت تصویر 4K UHD با تکنولوژی HDR 10- HLG و نرخ نوسازی 60 هرتزی تصویر می باشد. صدای P1, با حجم خروجی 20 وات و فناوری های Dolby Audio- DTS HD, تلویزیون هوشمند شیائومی قیمت است.

  تلویزیون شیائومی Q1E

، HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند.

در این بخش به بررسی مهمترین فاکتور یک تلویزیون می پردازیم. در این هیولای زیبای شیائومی از پنلی 75 اینچی با رزولوشن 3840×2160 یا همان UHD استفاده شده است. ، HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند. 99%) تا در آن شاهد حضور گستره ای زنده و پویا از تمامی رنگ ها باشید. FRC) که توانایی تولید 1.07 میلیارد رنگ را دارد، مهر تاییدی بر زنده بودن رنگ هاو وضوح بالای تصویر این غول 75 اینچی شیائومی می زند. یکی از ویژگی های برجسته ی این 75 اینچی جذاب، پشتیبانی از قابلیت Motion Estimation / Motion Compensati یا به اختصار MEMC است؛ با این فناوری تصاویر تار بهبود پیدا می کنند و کمبود فریم ها تا حد زیادی جبران می شود پس اگر اهل تماشای ورزش های سریع هستید و یا فیلم های اکشن می بینید باید به شما بگوییم که تلویزیون Q1 شیائومی بهترین انتخاب شما خواهد بود(ناگفته نماند که برای بازی های با نرخ 4K@120fps نیز این قابلیت بیش از پیش چشم نوازی می کند) . نوع بک لایت پنل این تلویزیون نیز از نوع Direct LED بوده و از تکنولوژی Local Dimming بهره می برد که طبق اعلام شیائومی از 192 منطقه ی تنظیم نور تشکیل شده است و این باعث می شود تا هنگام تماشای تلویزیون در تاریکی رنگ ها و به خصوص رنگ سیاه بسیار واقعی تر به نظر برسد و با عمق بیشتری به نمایش در بیاید. چه کاری می تواند جذاب تر از بازی کردن در تلویزیونی 75 اینچی باشد؟

اثر گذار باشد که از همین رو شیائومی توانسته به این معیار بسیار مهم حاشیهای توجه داشته باشد و تلویزیون های خود را در فریم های زیبا و بسیار ظریف طراحی کند. بهره نگرفته و همین امر خود سبب شده تا تلویزیون های شیائومی آنطور که انتظار می رفت در بخش کیفیت تصویر قدرتمند ظاهر نشوند. البته که باید عنوان کرد شیائومی هنوز در ابتدای کار خود قرار دارد و با گذشت زمان قطعا می تواند در ادامه کار خود حرف های بسیاری برای رقابت با رقبای اصلی این زمینه داشته باشد. شیائومی برای ایجاد تعامل بیشتر با کاربران خود و دسترسی آسان تر مخاطبان به محتوای مورد نظر خود، از سیستم عامل محبوب اندروید بهره گرفته است. سیستم عامل اندروید محبوب ترین سیستم عامل حال حاضر دنیای ارتباطات به حساب می آید که می تواند رابط کاربری ساده و در عین حال حرفه ای بین کاربر و تلویزیون باشد. سرگرمی های مورد علاقه خود را بر روی تلویزیون نصب کنید و اوقات فراغت خود را با شیوه ای متفاوت سپری کنید. شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است.

  هرآنچه از شیائومی Mi Band 7 می‌دانیم

بیشتر بخوانید: تفاوت تلویزیون ۴K با UHD در چیست؟

محصولاتی نظیر تلویزیون، دوربین، لپ تاپ، تبلت و … همگی طیف محصولات گسترده شیائومی را شامل می شوند. در ادامه با نت نوشت همراه باشید تا با تلویزیون Mi TV 4A شیائومی بیشتر آشنا شویم. بیشتر بخوانید: تفاوت تلویزیون ۴K با UHD در چیست؟ تلویزیون ۵۰ اینچی Mi TV 4A، ششمین مدل از سری Mi TV 4A است که در ادامه مدل های سال گذشته، مدل ۳۲ اینچی، ۴۳ اینچی، ۴۹ اینچی، ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچی ارائه شده است. بیشتر بخوانید: راهنمای تنظیمات مانیتور ۴k در ویندوز ۱۰ ؛ اینگونه از کیفیت صفحه نمایش لذت ببرید! تلویزیون Mi TV 4A شیائومی دارای نمایشگر ۵۰ اینچی با پاسخ دینامیکی ۸ میلی ثانیه ای و نسبت کنتراست ۱:۵۰۰۰ می باشد. از دیگر ویژگی های این تلویزیون ۴k زاویه دید فوق العاده ۱۷۸ درجه ای، HDR10 و استاندارد پخش تلویزیونی جدید هیبرید لوگاما (HLG) می باشد. در قلب این تلویزیون، یک چیپست ۶۴ بیتی Amlogic L962 با چهار هسته Cortex-A53، ۱٫۵ گیگا هرتزی قرار دارد و از ۲GB RAM و GB8 حافظه داخلی بهره می برد.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

از این رو شیائومی از پردازنده 4 هسته ای بسیار قدرتمند Cortex A57 از نوع 64 بیتی برای پردازش تصاویر در تلویزیونهایش استفاده کرده . همچنین در کنار آن از پردازنده گرافیکی Mali به منظور پردازش بسیار کارآمد تصویر بهره می برد تا لذت مشاهده محتوا را برای کاربران چند برابر کند. همچنین از حافظه داخلی برای دانلود اپلیکیشن های محبوبتان بهره می برد . خوب حالا می رسیم به قسمت نرم افزار و سیستم عامل تلويزيون شيائومی اسمارت (Smart) . شرکت شیائومی در ساخت انواع تلویزیون هوشمند اش از سیستم عامل اندروید (Android TV) بهره می برد . که به همراه آن ، سرویس های خدماتی شيائومی همچون هوش مصنوعی Patchwall قرار دارد . مزایای سیستم عامل اندروید تی وی محیطی مشابه با اندروید بوده و همچنین پشتیبانی از نسخه های بالاتر نیز می باشد . از ویژگی های Patchwall می توان به قابلیت یادگیری برای انجام دادن کارهایی که کاربر دوست دارد؛ وجود انیمیشن های متنوع و جدید در کنار فونتهای مختلف با حالت پیمایش افقی است .

کیفیت این محصولات بهقدری بالا است که به اپل چین مشهور شده است. تلویزیونهای این شرکت هم، کیفیت بسیار بالا و قیمتهای خوبی هم دارند. اما تنها نقطهضعف این برند خدمات پس از فروش ضعیف ان در ایران است. البته به دلیل کیفت بالای این محصولات توجه شرکتهای خدمات پس از فروش همچون گلدیران و مادیران را به سمت خود جلب کرده است. ازاینرو خدمات پس از فروش این برند هرروز بهتر و بهتر میشود. MAGIC یک نام کرهای است که شهرت زیادی در ایران ندارد. اما مارکی است که کمتر دستخورده و توسط خود کشور کره هم تولید میشود. تلویزیونهای کرهای امتحان خود را در بازار ایران پس دادهاند. این تلویزیون کیفیت تصویر خوبی داشته وتوسط شرکت کاسپین کارانتی شده است. این برند کاملاً ایرانی بوده و نزدیک به 15 سال قدمت دارد. این مارک برای شهروندان ایرانی کاملاً شناختهشده است. اما شاید تلویزیونهای آن همانند یخچالفریزرهای این شرکت شناختهشده نباشد.

  شیائومی؛ حمله مورچه‌های نارنجی به بازار دیجیتال ایران

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvاگر یک گوشی شیائومی دارید ممکن است با تنظیم و نحوه بالابردن کیفیت آن آشنا نباشید. در این مطلب به تنظیمات دوربین گوشی شیائومی برای کاربران مبتدی و حتی حرفهای میپردازیم. اپلیکیشن دوربین شیائومی بدترین اپلیکشنی نیست که با آن در زمینه عکاسی و فیلمبرداری سر و کار خواهید داشت، اما برخی از کاربران با رابط کاربری شبیه به iOS آن نمیتوانند ارتباط برقرار کنند. اگر تا کنون در خصوص نحوه تنظیم دوربین گوشی شیائومی یا حتی قابلیتهای پایه آن شگفت زده شدهاید، ما به شما برخی نکات کاربردی و آموزش عکاسی برای استفاده بهتر از این اپلیکیشن خواهیم گفت. برای آشنایی بیشتر با برند شیائومی میتوانید به این مطلب مراجعه کنید. سوال اصلی این است که چگونه کیفیت دوربین گوشی شیائومی را بالا ببریم؟ برای پاسخ به این سوال، در ادامه تنظیمات مختلف دوربین گوشی های شیائومی را بررسی میکنیم. هنگامی که اپلیکیشن دوربین را در گوشی خود اجرا میکنید، با منظرهیاب و تعدادی آیکون نقطهای در اطراف صفحه مواجه خواهید شد.

  • قیمت ایده آل نسبت به سایر رقبا
  • سیستم عامل Android
  • کیفیت ساخت بالا و طول عمر طولانی
  • پردازشگر 4 هسته ای MTK6886 64bit Cortex A53 Quad core 1.5GHz
  • حافظه رم داخلی 2GB DDR
  • حافظه رام (ROM) از نوع eMMC
  • ورودی های محدود با استاندارد های متوسط

دانگل HDMI شیائومی Mi TV Stick جدیدترین محصول این کمپانی چینی است که امکان استفاده از سیستم عامل اندروید در تلویزیون را فراهم میکند. این دانگل از درگاه HDMI برای اتصال به تلویزیون بهره میبرد و از رزولوشن 1080P پشتیبانی میکند. جالب است بدانید که در جعبه محصول، کنترل نیز قرار گرفته است که از طریق میکروفون تعبیه شده در داخل آن، میتوان دستورات صوتی را اجرا کرد. از دیگر مشخصات این محصول میتوان به سیستم عامل اندروید نسخه ۹.۰، رم ۱ گیگابایت و حافظه ذخیرسازی ۸ گیگابایتی اشاره کرد. همچنین دانگل HDMI شیائومی Mi TV Stick امکان پخش ویدئو و سایر محتوای گوشی، تبلت و لپتاپ بروی تلویزیون را فراهم میکند. حتی میتوان هنگام پخش محتوا ویدئویی به تماسهای تلفنی پاسخ داد، بدون اینکه وقفه در پخش ویدئو ایجاد شود. Mi TV Stick از استاندارد صوتی Dolby Atmos و DTS:X پشتیبانی میکند و باعث میشود صدا پخش شده با کیفیت بالا به گوش برسد.

دیدگاهتان را بنویسید