آموزش آپدیت تلویزیون شیائومی

xiaomi tvیکی از پیامهایی که بسیاری از کاربران تلویزیون شیائومی پس از مدتی استفاده با آن روبرو میشوند، پیامِ “Update Required” است؛ که نشان میدهد تلویزیون شما به آپدیت و بروز رسانی نیاز دارد. اگر قصد آپدیت تلویزیون خود را دارید و با دیدنِ این پیام دلهره به جانتان افتاده، بهتر است آرامش خود را حفظ کنید و در ادامه همراه ما باشید. چگونه میتوان تلویزیون شیائومی را آپدیت کرد؟ گام اول: تلویزیون شیائومی خود را روشن کرده و وارد بخش تنظیمات شوید. گام دوم: در بخش تنظیمات، بر روی عبارت «درباره» کلیک کنید و وارد این بخش شوید. گام سوم: حالا وارد رابطِ کاربریِ سیستم خود شوید. گام چهارم: در صورتیکه بر روی نسخهی تلویزیونی می یو آی کلیک کنید، تلویزیون به طور خودکار ورژنِ خود را بررسی کرده و تشخیص میدهد. گام پنجم: اگر نسخهی جدیدی عرضه شده بود، بر روی «آپدیت سریع» کلیک کنید. گام ششم: وقتی آپدیت به اتمام رسید، وارد رابط کاربری اصلی شوید. آپدیت تلویزیون شما با موفقیت به اتمام رسیده است. آپدیت تلویزیون شیائومیِ من با مشکل مواجه شده است؛ چه کنم؟ ابتدا یک بار تلویزیون را از برق بکشید و مجددا وصل کنید. پس از ریاستارتِ تلویزیون، مجددا برای دانلود نسخهی جدید تلویزیون خود اقدام کنید. وارد تنظیمات فضای کاربری خود شوید و پیکربندیِ اتوماتیک را ببندید. سپس Submit را انتخاب کرده و مجددا تلویزیون خود را خاموش کنید تا خود را بروزرسانی کند. اینترنت خود را چک کنید. در صورت اطمینان از وجود اتصال به شبکه، اگر دیدید تلویزیون هنوز هم نمیتواند خود را آپدیت کند؛ ممکن است نیاز به تنظیم مجددِ تلویزیون وجود داشته باشد.

حتی با وجود وزن ۱۲ کیلوگرمی تلویزیون، پایهها نیز پلاستیکی هستند. البته بهنظر میرسد که مقاومت پایهها برای تحمل وزن دستگاه کافیست اما پایههای فلزی میتوانست اطمینان بیشتری به خریدار بدهد. پشت دستگاه یا یک صفحه فلزی پوشانده اما پوشش مدارهای الکترونیکی و درگاهها نیز پلاستیکی است. محل اتصال پایه استاندارد VESA در ابعاد ۳۰ در ۳۰ سانتیمتر برای نصب تلویزیون روی دیوار در پشت دستگاه دیده میشود. ضخامت کلی تلویزیون بدون پایه حدود ۹ سانتیمتر است ولی اگر بخواهید تلویزیون را روی میز قرار دهید به حداقل پهنای ۲۸.۵ سانتیمتر نیاز دارید. اتصالات تلویزیون شیائومی Mi TV P1 کاملاً استاندارد میباشد. پشت دستگاه دو دسته درگاه قابل مشاهده می باشد که دسته اول شامل ورودی آنتن و گیرنده دیجیتال، ورودی تصویر کامپوزیت، خروجی صدای اپتیکال و درگاه شبکه هستند که رو به پایین قرار گرفتهاند. در لبه سمت چپ نیز دو درگاه USB 2.0، سه درگاه HDMI و خروجی هدفون حضور دارند.

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتلویزیون شیائومی Xiaomi Mi TV 4 65 از صفحه نمایشگر 65 اینجی بهره می برد و می تواند از رزولوشن ۴K نیز پشتیبانی کند . پنل هایی که در این تلویزیون استفاده شده از پنل های True 4K سامسونگ می باشد . رزولوشن صفحه نمایش این تلویزیون 3840×2160 می باشد که در نوبه خود دارای کیفیت بالایی می باشد . این تلویزیون قادر است فیلم ها و تصاویر شما را با کیفیتی باورپزیر پخش کند . مثل این که درست در جایی که فیلم مورد نظر پخش می شود هستید . این کیفیت بالا با این صفحه نمایش بزرگ در بین تلویزیون های شیائومی کم نظیر می باشد و به شما لذت تماشای یک فیلم با نهایت کیفیت را خواهد داد . از بخش کیفیت که بگذریم می توانیم به پردازنده قدرتمند این تلویزیون اشاره کنیم . این تلویزیون دارای 2 گیگ رم می باشد و می توانید بازی های سنگین را بدون این که هیچ مشکلی به وجود بیاید اجرا کنید و لدت ببرید .

  راهنمای مخفی تلویزیون شیائومی

رزولوشن تصویر در اندازههای متفاوت است که در تلویزیونهای مختلف اندازهی آن فرق میکند. در اینجا می توان گفت که تفاوت تلویزیون شیائومی و سامسونگ از لحاظ وضوح تصویر را نیز میتوان مورد توجه قرار داد. تلویزیون های امروزی هر کدام در استفاده از تکنولوژیهای جدید از یکدیگر پیشی میگیرند و عالیترین تکنولوژیهای روز دنیای الکترونیک را به کار میگیرند. یکی از این تکنولوژی ها، فناوری HDR یا Range High Dynamic که معادل فارسی آن محدوده داینامیک پویا است. این فناوری با افزایش تفاوت و فاصله میان تاریکی و نور، به واضحتر کردن تصویر میپردازد و تصویر خروجی را پویاتر و واقعیتر میکند. فناوری HDR دارای استانداردهای مختلفی است و در نسخههای مختلف موجود است. ، HDR10 از برترین این نسخهها هستند که در فناوریهای تصویر تلویزیون مورد استفاده قرار میگیرند. فناوری HDR۱۰ پرو نسخه تکامل یافتهتر HDR10 است که توسط سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته و در تلویزیونهای جدید این برند موجود است. تکنولوژی HLG یکی از برترین و پویاترین فناوریهای تصویر است که برای تکمیل نسخه های HDR ابداع شده است.

xiaomi tv1- چه نوع گیرنده هایی در این تلویزیون بکار رفته و تفاوت آنها چیست؟ این تلویزیون دارای دو گیرنده داخلی و خارجی است. گیرنده ی داخلی با نام DVB-T2 و گیرنده ی خارجی با نام DVB-S2 نشان داده می شود. با توجه به اینکه گیرنده ها نسخه ی دوم هستند، می توانند شبکه های 4K و HEVC را دریافت کنند. 2- در چه صورت می توان از قابلیت کروم کست (Chromecast) گوگل استفاده کرد؟ برای انتقال تصویر موبایل به تلویزیون و یا به اصطلاح انداختن تصویر از موبایل به تلویزیون می توانید به مقاله ی “راه اندازی کروم کست و انداختن تصویر موبایل بر روی تلویزیون شیائومی” در مجله خبری نگاهی بیاندازید. 3- آیا این تلویزیون از زبان فارسی پشتیبانی می کند؟ این تلویزیون می تواند ورودی زبان فارسی داشته باشد. برای این کار فقط لازم است نرم افزار “Keyboard for android tv” را از پلی استور گوگل روی تلویزیون نصب کنید. سپس از منوی تنظیمات باید این کیبورد را به عنوان پیشفرض سیستم انتخاب کنید. همچنین باید تیک زبان فارسی را در آن بزنید. 4- مدل دقیق این تلویزیون چیست و مربوط به چه سالی است؟ نام دقیق تلویزیون Mi TV 4X و مدل دقیق آن L65M5-5SIN است. این تلویزیون برای بازار کشور هند برای سال 2020 تولید شده و در سایت رسمی شیائومی برای هند موجود است. 5- با توجه به اینکه ارسال های شهرستان از طریق ترمینال اتوبوسرانی انجام میپذیرد امکان ضمانت سلامت تلویزیون وجود دارد ؟ ارسال های شهرستان از طریق ترمینال اتوبوسرانی ارسال می شود و باربری مربوطه کالای شما را بیمه خواهد کرد لذا از این بابت نگرانی نخواهید داشت. برای اطلاع بیشتر می توانید به صفحه ی “رویه های ارسال سفارش” مراجعه نمایید.

  1. دو بلندگوی ۱۰ واتی به همراه ۲ تیونر و ۲ ساب ووفر
  2. نرخ پاسخگویی یک میلیثانیهای
  3. برروی نصب برنامه کلیک کنید
  4. حافظه ۱۶ گیگابایتی
  5. اسکرول افقی جهت دسترسی راحتتر به بخشهای مختلف

این پنل توسط تلویزیونهای بالارده سامسونگ نیز مورد استفاده قرار میگیرد. پنلهای QLED رقابت مستقیم و تنگاتنگ با پنلهای اولد ال جی دارند. تلویزیونهای سری اولد OLED TV سامسونگ بازار عرضه شده اند و با استقبال گسترده روبرو نبودند. تلویزیون وان پلاس TV Q1 میتواند تمامی محتواها را با روشنایی بسیار بالایی به نمایش بگذارد. این تلویزیون در ارائه محتوای تصویری حرف های بسیار زیادی برای گفتن دارد. به گونهای که این محصول بخشهای تاریک تصاویر را به شکل عمیق تری به تصویر میکشد. تلویزیون وان پلاس TV Q1 میتواند تمامی رنگها را نیز به صورت غنی نمایش دهد. این تلویزیون کنتراست بهتری را در مقایسه با تلویزیونهای شیائومی دارد. تلویزیون وان پلاس از جمله تلویزیونهای بالارده محسوب میشود و به همین دلیل طبیعی است که در مقایسه با تلویزیون شیائومی قیمت بالاتری داشته باشد. اگر بخواهیم رویکرد شرکتهای وان پلاس و شیائومی را برای عرضه تلویزیونهای هوشمند شان بررسی کنیم باید استراتژی آنها را در عرضه گوشیهای هوشمند مورد بررسی قرار دهیم.

  تلویزیون شیائومی Higher از باراک اوباما را انجام دهید

انتخاب تلویزیون شیائومی

2160 میباشد که تصاویر را با کیفیت بالا و به صورت کاملاً طبیعی به نمایش می گذارد. برای این تلویزیون اسمارت شیائومی از دو بلندگوی دو کاناله استفاده شده است که هر کدام از این بلندگوها توان تولید 10 وات صدا را دارد که روی هم 20 وات صدا را تولید میکند. این شرکت برای ارتقا بخشیدن به کیفیت صدا در این تلویزیون از فناوری های خاصی استفاده کرده است تا صدای این تلویزیون اندروید دار را به صورت واضح و همه جانبه به گوش کاربران خود برساند. تلویزیون گلوبال شیائومی جزوه تلویزیون های ارزان قیمت موجود در بازار می باشد که با توجه به تکنولوژی های به کار رفته در این تلویزیون قیمتی بسیار مناسب را دارد. فروشگاه اینترنتی آریانا کالا نمایندگی فروش تلویزیون شیائومی در بانه و گناوه میباشد، که آنها را با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتریان خود در سراسر کشور ارسال میکند. تلویزیون 55 اینچ xiaomi مدل 4s از طریق فناوری Smart Home Control یا هوش مصنوعی می توانید از طریق تلویزیون گلوبال شیائومی خود سایر لوازم خانگی خود را کنترل کنید. شما می توانید با مچ کردن تلویزیون خود یخچال فریزر یا لباسشویی های هوشمند خود را از طریق تلویزیون خود تنها از طریق صوت کنترل کنید و می توانید برنامه های دلخواه خود را به آن بدهید. از نظر هوشمند بودن این تلویزیون را میتوانید به عنوان یکی از برترین تلویزیون های هوشمند همراه با قیمت مناسب در بازار معرفی کرد. LE، پورت AV، وروی هدفون و کابل LAN بهره برده است. این تلویزیون 55 اینچ اسمارت شیائومی از لحاظ ظاهری نمایی بسیار زیبا و لوکس را دارد که اگر آن را در محل پذیرایی خانه خود قرار بدین نمایی بسیار زیبا و لاکچری را به خانه شما می دهد. اگر به تصویر پایین نگاه کنید.

همچنین از قیمت مناسب تری نسبت به بقیه مدل ها برخوردار باشند که خیلی هم مجبور به پرداخت هزینه هنگفت برای آن ها نشوند. تلویزیون سری P شیائومی از محصولات 2021 این شرکت بوده که در دو نوع P1 و P1E ساخته شده اند. این مدل ها دارای سرعت رفرش ریت 60 هرتزی بوده که مناسب با حرکت چشم انسان می باشد. در تفاوت سری تلویزیون های شیائومی می رسیم به تلویزیون فورکی شیائومی در سال های 2022 در سه مدل A2, F2, MAX ساخته شده اند. در مقایسه تلویزیون های شیائومی که انجام دادیم به مدل های متفاوت این برند آشنا شدیم و متوجه شدیم که کدام مدل ها به درد گیمینگ خوده و کدام مدل های برای نمایش خانگی مناسب هستند. 1️⃣ تمام تلویزیون های شیائومی برای بازی مناسب هستند؟ ✔ تمام این تلویزیون های قابلیت بازی را دارند، اما برای بازی حرفه تمام این مدل ها مناسب نیستند. در فقط دو مدل MAX, kalinab Q1 قابلیت گیمینگ حرفه ای را دارا می باشند. 2️⃣ کیفیت تلویزیون های شیائومی چه گونه است؟ ✔ شیائومی در تصویر و کارایی کیفیت مناسبی دارد و باید گفت نسبت به قیمت منصفانه ای که دارند می توانند تا حد زیادی عالی به نظر برسند. این تلویزیون ها از امکانات بسیاری برخوردار هستند که در کیفیت کار تاثیر مستقیمی دارد. 3️⃣ تلویزیون شیائومی با ال جی و سونی برابری می کند؟ ✔خیر. این مدل از نظر رده از این برندها پایین تر بوده و قطعاً از امکانات کمتر و کیفیت پایین تری برخوردار هستند و خیلی نمی توان آن ها را با هم مقایسه کرد. هر چند که شیائومی در نوع خود عالی بوده و به عنوان یک تلویزیون اقتصادی شناخته می شوند.

  بایگانیهای تلویزیون شیائومی

با بهترین تلویزیون های شیائومی می توانید تجربه مشاهده ایده آلی را دریافت کنید. ✔ آیا تلویزیون های شیائومی کیفیت خوبی دارند؟ 🟢 شیائومی سعی کرده است، در هر تلویزیون بیشتر میزان قابلیت و فناوری ها را جای دهد تا بتواند پاسخگوی نیاز بیشتر کاربران باشد. اگر کیفیت تلویزیون برای تان مهم تر از قابلیت های آن است، شیائومی برای شما گزینه مناسبی نیست، اما اگر به آپشن ها و قابلیت های تلویزیون بیشتر از کیفیت آن اهمیت می دهید شیائومی ایده آل شماست. ✔ شیائومی بهتر است یا سامسونگ؟ 🟢 تلویزیون های شیائومی قیمت پایین تری از تلویزیون های سامسونگ دارند و به مراتب کیفیت آن ها نیز از تلویزیون های سامسونگ پایین تر است. اگر چه سامسونگ سعی کرده است، قیمت تلویزیون های هم رده شیائومی را کاهش دهد اما هنوز هم شیائومی ارزان تر است. ✔ تلویزیون های شیائومی دوام زیادی دارند؟ 🟢 تعاریف مختلفی از دوام وجود دارد. اگر بحث مقاومت باشد، تلویزیون های شیائومی کیفیت و مقاومت خوبی دارند. از طرف دیگر اگر مدت گارانتی تلویزیون شیائومی شما تمام شود، دیگر خبری از آپدیت های نرم افزاری و این ها نیست.

  • قابلیت نمایش 1.07 میلیارد رنگ به کمک تکنولوژی 8Bit + FRC
  • مشاهده » لیست قیمت تلویزیون سامسونگ
  • دارای چیپست مدیاتک (MediaTek) مدل MT9611
  • قیمت ایده آل نسبت به سایر رقبا

xiaomi tv2 ورودی USB نیز برای ایجاد نوع دیگر اتصال میان دستگاهها از طریق کابل USB و فلش مموری وجود دارد. خروجی هدفون، خروجی صدای اپتیکال و ورودی کامپوزیت از دیگر درگاههای کاربردی در تلویزیون شیائومی 50P1 هستند. برای ایجاد ارتباط با سایر دستگاههای خارجی بدون نیاز به کابل و رابط میتوانید از ویژگی بلوتوث در این تلویزیون استفاده کنید. این ویژگی قابلیت اتصال به انواع دستگاههای خارجی را که از بلوتوث پشتیبانی میکنند دارد. بلوتوث رایجترین راه اتصال به دستگاههای دیگر بوده و یک راه ارتباطی راحت و بدون دردسر خواهد بود. دو راه اتصال به اینترنت در تلویزیون 50P1 وجود دارد که میتوانید از طریق آنها به دنیای وسیع اینترنت دسترسی پیدا کنید. ورودی مخصوص برای اتصال کابل LAN در تلویزیون تعبیه شده تا ارتباط راحتی را برایتان ایجاد کند. همچنین ارتباط بیسیم از طریق Wi-Fi نیز در این مدل شیائومی وجود دارد و سرعت بسیار بالایی را با پهنای باند مناسب در اختیارتان قرار خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید