آنچه آلبرتو ساووا می تواند به شما درباره تلویزیون شیاومی به شما آموزش دهد

xiaomi tvدر تلویزیون شیائومی 75 اینچ مدل MI TV Q1 با استفاده از برنامه CHROMECAST و MIRACAST برای پخش تصاویر و عکس خود به طور مستقیم میتوانید به تلویزیون متصل گردیده و از تماشای ان لذت ببریم . تلویزیون شیائومی 75 اینچ MI TV Q1 سمارت SMART سیستمی کاملا هوشمند و سبک زندگی مدرن و اسان را به ما تجربه مینماید از نوع کیفی A . دستیار گوگل و مرور گر اسان و نصب هر برنامه اجتماعی منجمله فیس بوک و تویتر و اینستاگرام و تلگرام و … با اتصال فقط به اینترنت میتوانید بهرمند شوید و از انها استفاده نمایید . با مرورگر هوشمند تلویزیون و نقطه اتصال اینترنت میتوانید در مورد تمام اشکال موجود در دنیا و هستی جستوجو نموده و کسب تجربه و زانیاری نمایید . تلویزیون شیائومی 75اینچ MI TV Q1 دارای کنترل صوتی میباشد . در مرورگر و کنترلی اسان را حتی در 3 متری میتوان فقط با گفتن اوکی گوگل به تلویزیون , kalinab.com برای جستجو مرورگر را اماده نمایید برای.

  • استفاده از تکنولوژی Dolby Vision & Dolby Atmos
  • ریموت کنترل
  • حالت مخصوص بازی
  • وبلاگ افرالند
  • اندروید: ۹
  • پشتیبانی از دستورات صوتی یا Voice Control
  • توییتر باند 13 در 26 میلی متر
  • پشتیبانی از Dolby Audio

xiaomi tvتلویزیون Mi LUX OLED پر وضوح ترین تلویزیون دنیاست که در آن از پنل OLED و LG Display استفاده شده است. سری های 4S و 4X در تلویزیون شیائومی محبوب ترین تلویزیون های بازار را در خود جای داده اند. در سری 4S تلویزیون شیائومی که با نام گلوبال نیز شناخته می شود می توان تلویزیون هایی با ابعاد 32، 43، 55 و 65 اینچ را خریداری نمود. این تلویزیون ها دارای قابلیت HDR هستند و از رزولوشن بالا برخوردار می باشند. تمامی تلویزیون های شیائومی در سری 4S دارای سیستم عامل اندروید و قابلیت های هوشمند هستند و از تعداد بالایی پورت ورودی و خروجی بهره مند می باشند. سری 4X نیز به فروش بالایی در بازار تلویزیون دست پیدا کرده است. تلویزیون های این سری دارای قدرت و تکنولوژی های برتر جهان هستند. کما اینکه در تلویزیون 65 اینچی 4X شاهد این بوده ایم که شیائومی از موتور جستجوگر Vivid Picture Engine استفاده کرده و طوفانی در این عرصه به پا نموده است.

  تلویزیون شیائومی Q1 مدل MI TV Q1 75 Inch

9) سیستم صوتی بسیار پرقدرت تلویزیون شیائومی که از کیفیت صداهای متفاوتی همچون DOLBY و DTS – HD پشتیبانی می کند. 10) طراحی ظاهری بسیار شیک و وزن نسبتا سبک با قاب فلزی که می تواند وجه خوبی به مکان مورد نظر شما بدهد. چرا خرید تلویزیون هوشمند برای جامعه امروزی نیاز است؟ خرید تلویزیون هوشمند این روز ها و با توجه به پیشرفت تکنولوژی کاربرد های فراوانی دارد. تلویزیون شیائومی S4 با نام مدل L55M5-5ASP نیز شناخته میشود. سری دیگری از 4S وجود دارد که با نام 4S گلوبال شناخته می شود. سری 4S دارای ابعاد 43 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ است. و نسخه 32 اینچی آن در بازار با نام 4A یافت می شود. تلویزیون های سری 4S دارای کیفیت تصاویر بسیار خوبی هستند که از کیفیت HDR پشتیبانی می کنند. تلویزیون 32 اینچی که همان 4A نامیده می شود تنها دارای کیفیتHD است. سیستم عامل تمام تلویزیون های سری 4S اندرویدی است و دارای تمام قابلیت های هوشمند است.

اسرار خودی برای تلویزیون شیائومی آشکار شد

اگر از طرفداران گوشی های شیائومی هستید تلویزیون شیائومی هم رضایت تان را جلب می کند و اگر از گوشی های شیائومی خوشتان نمی آید، بهتر است بررسی شیائومی پی 1 را در افرالند مطالعه کنید. بالاخره انتظارها به پایان رسید و کمپانی شیائومی که در ساخت و طراحی گوشی های همراه فعالیت داشت این بار وارد عرصه تلویزیون شده است. از برترین تولیدات این کمپانی می توان به تلویزیون P1 اشاره داشت این مدل که از شکل ظاهری آراسته ای برخوردار میباشد، مورد استقبال بسیاری از کاربران و طرفداران شیائومی قرار گرفت. در واقع شیائومی همانطور که در ساخت و طراحی گوشی موفق به کسب محبوبیت شد در این راستا نیز تا حدودی مورد حمایت و توجه واقع شد. تلویزیون شیائومی P1 در سایزهای 32 43 50 55 اینچ طراحی شده که می توان بیان کرد انتخاب عالی برای محیط هایی متوسط می باشد. از این رو کسانی که تلویزیون هایی با سایز متوسط را بیشتر می پسندند این مورد برترین گزینه است.

تلویزیون شیائومی

شیائومی در تلویزیون Q2 مرزهای رقابت را تنگ تر کرده و انتظارات را به سمتی کشانده که دیگر پیشبینی پذیر نیستند، در واقع این کیولد جدید شیائومی پلی رو به گذشته است باید دید نقشه های Xiaomi برای طرفدارانش تا چقدر موجب خوشنودیشان می شود؟ هنوز این محصول وارد بازار ایران نشده است، پیشنهاد میکنیم سری به تلویزیون شیائومی Q1E با مشخصاتی شبیه همین بزنید. در این بخش می توانید به وضوح تفاوت محصول جدید شیائومی با مدل های مشابه و رقبا را ببینید. هر چند در عمل شاید بیشتر مشخصات تلویزیون شبیه به سایر محصولات این برند باشد اما چند تغییر همچون داشتن سیستم عامل Google TV و ریموت کنترل جدیدتر می توانند مزیت رقابتی ویژه ای خلق کنند. خیلی لازم به توضیح نیست که تفاوت ها کدامند چرا که در جدول مشخصات بهتر می توانید متوجه موضوع شوید. هنر خلق کردن تصاویری که ذهن بیننده را جذب خود کننده یکی از توانایی های بی چون و چرای تلویزیون تلویزیون هوشمند شیائومی قیمت شیائومی Q2 است.

  فقط آنجا ننشین! شروع به دریافت بیشتر تلویزیون شیائومی

زیبایی را به خانههای شما میبخشند.

xiaomi tvهم sony وهم mi تی وی قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند. هر دو کمپانی از انواع پایههای دو شاخهای، پایه وسط با دوام بالا برخوردار هستند. همچنین بیشتر تلویزیونهای OLED سونی قابلیت تنظیم ارتفاع پایهها را دارد و در بیشتر نمایشگرهای LED شیائومی هم مشاهده شده است. جنس بدنهی هر دو برند از پلاستیک فشرده قابل بازیافت تشکیل شده است و با اکثر دکوراسیونها قابل ست هستند. هر دو از ساختار لوکس و خیره کنندهای برخوردارند. زیبایی را به خانههای شما میبخشند. برای درک بهتر مشخصات انواع تلویزیون سونی می توانید از وبسایت اصلی این کمپانی دیدن نمایید . مقایسه ریموت کنترل جادویی تلویزیون سونی با شیائومی کدام بهتر است؟ مقایسه در مدلهای مدرن سونی و بعضی مدلهای شیائومی نیازی به استفاده مکرر باتری نیست و از طریق وای فای قابل شارژ هستند. مقایسه و تفاوت قیمت تلویزیون شیائومی و سونی کدام ارزان تر است؟ کمپانی های شیائومی و سونی در ساخت تلویزیون های خود ازبهترین قطعات استفاده کردهاند و هر دو مارک های شناخته شدهای در بین کاربران هستند .

تلویزیون های شیائومی نیز به صورت معمول دارای 3 درگاه HDMI می باشد. صدای تلویزیون از جمله لزومات مهمی است که باید هنگام خرید به قدرت آن دقت کنید، صدایی با قدرت 8 تا 10 وات برای هر اسپیکر خوب و معمول است. تلویزیون هوشمند خریداری کنید زیرا با داشتن تلویزیون هوشمند می توانید به راحتی به اینترنت متصل شوید و با سیستم عامل اندرویدی آن نرم افزار های کاربردی را روی آن نصب کنید. مزیت های خرید تلویزیون شیائومی چیست؟ تلویزیون های هوشمند شیائومی دارای مزیت های بی شماری هستند که به صورت خلاصه آن ها را بیان می کنم. 1) تلویزیون های شیائومی led هستند که طول عمر بیشتری نسبت به تلویزیونهای LCD دارند و مصرق برق شان نیز کمتر است. 2) قیمت بسیار مناسب تلویزیون شیائومی نسبت به برند های دیگر. 3) هوشمند سازی تلویزیون های شیائومی و سیستم عامل اندروید ANDROID 9 که در تمام سری های آن وجود دارد. 5) استفاده از تراشه Reality Flow و MOTION SMOOTH که این تلویزیون ها را برای گیمر ها به یک گزینه مهم تبدیل می کند زیرا با این قابلیت تصاویز با سرعت بالا بدون هیچ گونه تاری نمایش داده می شوند.

  • حافظه داخلی 8 گیگابایت
  • دارای تکنولوژی HDR و …
  • سیم پیچی و اتصالات
  • پرسش و پاسخ
  • سخت افزار داخلی قوی
  • مشاهده » لیست قیمت تلویزیون سونی

  چگونه با راهنمای خرید تلویزیون شیائومی بسیار بد برخورد کنیم

در این تلویزیون از فناوری کوانتوم استفاده شده است و کیفیت تصاویر 8K را ارائه می دهد. همچنین امکانات و فناوری های منحصر به فردی در این تلویزیون گنجانده شده است که افرادی که قصد خرید تلویزیون شیائومی را دارند ، این تلویزیون نظر آن ها را به خود جلب می نماید. طراحی و فناوری دو عضو اصلی و معرف این تلویزیون به حساب می آید. استفاده از طراحی هوشمندانه در کنار فناوری های روز دنیا توانسته است این سری از تلویزیون های شیائومی را محبوب و منحصر به فرد نماید. تلویزیون شیائومی مدل Lux Edition Transparent که از قیمت بالایی برخوردار است اولین تلویزیون پنل شفاف تولید شده در جهان می باشد. شفاف بودن صفحه نمایش بدین معناست که در هنگام خاموش بودن آن می توان پشت پنل را مشاهده کرد و پنل آن همانند شیشه نور را از خود عبور می دهد. فناوری پنل به کار رفته در این تلویزیون OLED و متعلق به برند ال جی می باشد که یکی از بهترین مدل های تلویزیون در زمینه کنتراست تصاویر محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید