احتمال قفل شدن گوشی‌های شیائومی و ردمی در ایران

شیائومی در حال توسعه بازار خود در آمریکا است و برای فروش گسترده، چاره‌ای جز رعایت قوانین آمریکا علیه سوریه، کوبا، ایران، کره شمالی و سودان را ندارد.

این برند چینی از کوبا و سوریه، شروع کرده و ممکن است دامن ایران و … را نیز در بر گیرد.

کارشناسان می‌گویند ثبت گوشی به صورت بین‌المللی در کشور مقصد اولیه و یا استفاده از ROM متفاوت، می‌تواند قفل گوشی را باز کند.

گفتنی است شیائومی به کشورهایی مانند سوریه، کوبا، ایران و کره شمالی به طور مستقیم گوشی نمی‌فروشد و پس از آنکه گوشی‌ها وارد کشورهای نزدیک آنها شد، به این کشورها دوباره صادر می‌شود.

بدین ترتیب شیائومی هیچ تعهدی در قبال کاربران این کشورها نداشته و قادر است به صورت بین المللی گوشی‌ها را قفل کند./ کانال سلام

 

عضویت در کانال تلگرام خبربان

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران
تحریم چین
گوشی های شیائومی و ردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

شرط مهم پرداخت سود سهام عدالت

  بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی چه مدل‌هایی هستند؟(خرداد ۱۴۰۲)

خبر خوش برای بازنشسته‌ها/ افزایش حقوق جدید در راه است

یارانه جدید چه زمانی واریز می‌شود؟

قیمت طلا و سکه در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰/ سکه ۱۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان شد

مجری سرشناس رادیو و تلویزیون درگذشت

خبر بعدی:

خبرگزاری فرانسه: آزمایش جدید کره شمالی یک موشک قاره پیما بوده است

به گزارش این خبرگزاری، مقام ارشد آمریکایی اظهار کرد که این اقدام نشان دهنده تشدید جدی تنش ها توسط پیونگ یانگ است که با تحریم های تازه مجازات خواهد شد.

 این مقام می‌گوید ، اگرچه آزمایش‌های جداگانه  ۲۷ فوریه (۸ اسفند) و ۵ مارس (۱۴ اسفند) برد یا قابلیت موشک بالستیک قاره پیما را نشان ندادند، اما برخی اقدامات قبل از پرتاب در برد کامل بیانگر این بود که کره شمالی عناصر این سیستم جدید را آزمایش کرده است.

کره شمالی شنبه گذشته با انجام نهمین آزمایش موشکی خود در سال جاری میلادی، یک پرتابه ناشناس به سمت دریای شرقی شلیک کرد که بر اساس اعلام ژاپن این پرتابه به ارتفاع ۵۵۰ کیلومتر رسید و در مسافت ۳۰۰ کیلومتری فرود آمد. پیش از آن نیز در تاریخ ۸ اسفند ماه پیونگ یانگ یک موشک بالستیک آزمایش کرده بود که با محکومیت آمریکا و همسایه جنوبی خود روبرو شد.

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی روز پنجشنبه حین بازدید از مرکز ملی توسعه هوافضای این کشور از برنامه خود برای پرتاب تعدادی ماهواره شناسایی در سال های آینده برای ارائه اطلاعاتی در مورد اقدامات نظامی آمریکا و متحدانش خبر داد و گفت بسیاری از ماهواره های شناسایی نظامی در قالب یک طرح پنج ساله که سال گذشته اعلام شد، در مدار قرار می گیرد.

  خواندن پیام های مسدود شده در گوشی شیائومی، سامسونگ و آیفون+(ویدیو)

منبع: Agence France-Presse برچسب‌ها کره شمالی خبرگزاری فرانس‌ پرس ایالات متحده آمریکا