اولین آپدیت گوشی های Xiaomi از طریق رایانه همراه کیان نمایندگی رسمی شیائومی در ایران منتشر شد

شرکت رایانه همراه کیان تنها نمایندگی رسمی شیائومی در ایران با پیگیری های شبانه روزی که ارتباط مستقیم با تیم R&D  شیائومی داشت، توانست مشکل تماس با سرشماره های اضطراری (پلیس-اورژانس-آتش نشانی) را پیدا کند و آن را با تیم فنی شیائومی درمیان بگذارد.

تیم فنی رایانه همراه کیان با ارسال لاگ گوشی های شیائومی و تنظیمات مربوطه موفق شد تا EC به‌ جای خوانده‌ شدن از روی سیم‌کارت ها، مستقیما از نرم‌افزار خود گوشی خوانده شود تاحتی مشکل تماس بدون سیم کارت با 112 هم حل شود.

با تلاش های فروان تیم فنی رایانه همراه کیان که با مدیریت مستقیم جناب آقای نوید پاشاپور انجام شد، تست های بتا با موفقیت روی تمام گوشی های مشکل دار انجام شد و به جمع بندی نهایی با شیائومی رسیدند، تا برای هریک از گوشی های مشکل دار یک آپدیت ارسال کنند تا مشکل تماس با سر شماره‌ های اضطراری در گوشی های شیائومی برطرف شود.

گوشی های زیر آپدیت MIUI را که مشکل تماس در آن حل شده را دریافت میکنند:

1-Redmi 9a

2-Redmi 9c

3-redmi note 8 (2021)

4-Mi 11 lite

5-Poco x3 pro

6-Redmi note 10pro

7-Poco f3

8-Poco x3 gt

9-Redmi note 10

10-Poco m3

به دستور مدیر شیائومی، آپدیت جدید برای تمامی گوشی ها به ترتیب ارسال می شود و هم اکنون اولین آپدیت گوشی در دسترس همگان می باشد و می توانید گوشی های شیائومی خود را آپدیت کرده تا مشکل تماس به کلی حل شود.

 

نوید پاشاپور مدیریت شرکت رایانه همراه کیان نمایدگی رسمی شیائومی اظهار داشت:

  3 افسانه درباره تلویزیون شیائومی

امید است که بتوانیم هر روز بیش از پیش در راستای رضایت و امنیت و ارامش هموطنانمان قدم برداریم.

 

                                                                                                                      

پربیننده ترین گام اول بررسی طرح صیانت در مجلس برداشته شد جزییات فنی از کارت دیجیتال داخلی واکسن ارتباط ماهواره‌ ای آیفون تنها به چند کشور محدود می‌ شود هشدار پلیس فتا درباره فریب تبلیغات اینترنتی وام بدون ضامن درآمد افزایش تعرفه تلفن ثابت، صرف تکمیل شبکه ملی اطلاعات می‌ شود

عضویت در کانال تلگرام خبربان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شیائومی
آپدیت گوشی
رایانه همراه کیان
رایانه همراه کیان
مشکل تماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

شرط مهم پرداخت سود سهام عدالت

  خبر قفل شدن گوشی‌های شیائومی در ایران صحت دارد؟

خبر خوش برای بازنشسته‌ها/ افزایش حقوق جدید در راه است

یارانه جدید چه زمانی واریز می‌شود؟

قیمت طلا و سکه در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰/ سکه ۱۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان شد

مجری سرشناس رادیو و تلویزیون درگذشت

خبر بعدی:

تصاویر | رویداد اپل برگزار شد | از معرفی تراشه قدرتمند تا آیفون ۱۳ سبزرنگ

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، در این رویداد که عنوان آن  “Peek Performance” است، اپل سریع‌ترین چیپست خود و همچنین یک رایانه کاملاً جدید با عملکرد بالا را معرفی کرد. این شرکت حالا تقریباً همه دستگاه‌های خود را در باند 5G آورده است.

آیفون SE – سریع‌تر، بهتر، ارزان‌تر

این اولین آپدیت آیفون SE از سال ۲۰۲۰ است و اکنون با 5G و تراشه سریع‌تر A15 Bionic عرضه خواهد شد.

این گوشی ۴۲۹ دلاری به اپل فرصت بیشتری برای رقابت با پیشروان صنعت یعنی سامسونگ، شیائومی و سایرین در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده می‌دهد و کاربران بیشتری را به دنبال اتصال سریع‌تر به اکوسیستم اپل می‌آورد.

عرضه آیفون SE جدید از ۱۸ مارس آغاز خواهد شد.

آی‌پد ایر جدید

آی‌پد ایر با طراحی جدید، اتصال 5G و چیپست سریع یعنی M1 که در مک‌بوک‌ها یافت می‌شود، اولین به روز رسانی خود را در دو سال اخیر دریافت کرد.

اپل ادعا کرد تراشه پیشرفته، دستگاه را دو برابر سریع‌تر از پرفروش‌ترین لپ‌تاپ در محدوده خود می‌کند. قیمت آی‌پد ۵۹۹ دلار است و از ۱۸ مارس عرضه می‌شود.

تراشه هیولا

اپل یک تراشه داخلی جدید به نام M1 Ultra را ارائه کرد که از ترکیب دو تراشه M1 Max ساخته شده است. تراشه‌ای که پیش‌تر قدرتمندترین تراشه اپل برای مک‌بوک ها بود. این تراشه دو برابر سریع‌تر است و در مک استودیو تازه راه‌اندازی شده بارگذاری می‌شود.

 

مک استودیو کاملا جدید

اپل «مک استودیو» را راه‌اندازی کرد؛ یک کامپیوتر قدرتمند با صفحه نمایش ۲۷ اینچی و با کارایی بالا برای نوازندگان، ویرایشگران ویدئو و فیلمسازان.

مک استودیو از تراشه M1 Max استفاده می‌کند که ۳.۴ برابر سریع‌تر از iMac است؛ این رایانه با تراشه M1 Ultra  حدود ۸۰ درصد سریع‌تر از Mac Pro برتر اپل است.

مک استودیو، اولین در نوع خود، قیمتی معادل ۱۹۹۹ دلار برای نسخه با تراشه M1 دارد و قیمت آن تا ۳۹۹۹ دلار برای رایانه با تراشه M1 Ultra اعلام شده است. در عین حال استودیو دیسپلی ۱۵۹۹ دلار قیمت دارد.

آیفون ۱۳ سبز

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شده بود، اپل، یک رنگ فوق‌العاده را به خانواده گوشی‌های آیفون ۱۳ اضافه کرده است؛ یک سبز زیبا.

کد خبر 662786 برچسب‌ها شرکت اپل کامپیوتر و رایانه کامپیوتر – تراشه موبایل