باور کردن هر یک از از آن 10 افسانه درباره قیمت تلویزیون شیائومی شما را از رشد نگه می‌دارد

xiaomi tvماجرای تاسیس شیائومی مانند استارت آپ های مشهور نیست که از گاراژ خانه شان شروع کرده باشند! شیائومی چطور محبوب شد؟ شیائومی خیلی به تقویم تولیدات اهمیتی نمی دهد؛ برای همین در هر زمان که دوست داشته باشد تلویزیون های جدید خود را معرفی می کند. تلویزیون های سری P مدل های پروفشنال با قیمت مناسب هستند که از پنل LED بهره برده اند. این نمایشگرها در گروه قیمت اقتصادی هستند که البته مدل P1E ارزان تر از مدل اصلی این سری یعنی mi tv p1 می باشد. با توجه به امکانات بیشتر محصول و البته کارایی آن پیشنهاد می کنیم خرید تلویزیون شیائومی P1 را در اولویت نسبت به مدل سری اقتصادی قرار دهید. کاربرانی که سراغ خرید تلویزیون شیائومی می روند بنا به چند دلیل محصولات خود را از این برند تهیه می کنند. در صورت تمایل به خرید تلویزیون شیائومی می توانید به وبسایت افرالند مراجعه کنید و در قسمت محصولات همه مدل های موجود را بررسی و مقایسه نمایید. همچنین می توانید برای دریافت قیمت بروز تلویزیون و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید تلویزیون شیائومی می توانید با کارشناسان فروش افرالند تماس حاصل فرمائید.

  • قیمت معقول و مناسب
  • پشتیبانی از کدک های صوتی Dolby، DTS-HD، FLAC، AAC، OGG و
  • Mali 470 MP3
  • AZ Screen Recorder را روی تلویزیون راه اندازی کنید
  • پشتیبانی از کدک های ویدئویی MJPEG، MPEG1، H.263، VP8، VP9 و

xiaomi tvQ1E به پنلی مجهز به فناوری QLED است که تضمینکننده نمایش رنگهای واقعی و شفافیتی حیرتانگیز است. صفحهنمایش 4K این تلویزیون دارای عمق رنگ ۱۰ بیتی واقعی، ۱۷۸ درجه زاویه دید عالی و انبوهی از قابلیتهای تصویری HDR است. این تلویزیون از بکلایت Direct LED در کنار Full Array Dimming استفاده کرده که باعث میشود روشنایی تصویر به ۱۰۰۰ نیت برسد. البته که این تلویزیون از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز پشتیبانی میکند، اما وجود فناوری MEMC باعث میشود تا نمایش تصاویر سریع، فیلمها و بازیهای اکشن به بهترین شکل ممکن انجام شود. به سراغ جدیدترین و ارزانترین تلویزیون 4K شیائومی رفتیم. Mi TV P1 در دو سایز ۴۳ و ۵۵ اینچ که در بازه قیمتی ۱۲ تا ۱۷ میلیون تومان قرار دارند، از هر لحاظ بهترین انتخابهای شما به عنوان تلویزیونهایی مقرونبهصرفه خواهند بود. این تلویزیونهای شیائومی دارای پنلی LED از نوع PVA هستند که شیائومی سعی کرده تا بهترین خروجی ممکن را از آنها داشته باشد.

تلویزیون شیائومی

اکثر تلویزیونهای اقتصادی و میانرده دارای قاب پلاستیکی سخت هستند و برخورداری یک تلویزیون اقتصادی از قاب فلزی، ویژگی شاخصی برای آن محسوب میشود. در ضمن در اطراف نمایشگر تلویزیونهای شیائومی نیز مانند تلویزیونهای مدرن امروزی تقریباً هیچ قابی وجود ندارد که باعث میشود کاملاً غرق در فضای محتوای در حال نمایش شوید. برخی از تلویزیونهای شیائومی از وایفای ۵ گیگاهرتزی برخوردار هستند که هم باعث میشود سرعت اینترنت آنها بیشتر شود و هم برد وایفای آنها افزایش یابد؛ بنابراین چنانچه مودم شما هم ۵ گیگاهرتز باشد. در هنگام استفاده از اینترنت وای فای کمتر شاهد قطع وصل شدن اینترنت و افت سرعت آن هستید و اینترنت پایدارتر خواهد بود. برخورداری تلویزیونهای شیائومی از بلوتوث ۴٫۲ باعث شده است در هنگام انتقال صدا از سایر دستگاهها به این تلویزیونها از طریق بلوتوث، صدا با بالاترین کیفیت منتقل و توسط تلویزیون پخش شود. همانطور که گفتیم تلویزیونهای LED شیائومی جزو تلویزیونهای اقتصادی و ارزانقیمت محسوب میشوند و نباید از آنها انتظار عملکرد بسیار خوب و برخورداری از امکانات تلویزیونهای ردهبالا را داشته باشیم.

  • کیفیت ساخت بدنه متوسط
  • دو بلندگوی ۱۰ واتی واتی به همراه ۲ تیونر و ۲ ساب ووفر
  • کاربری خانگی و عمومی
  • به Google Assistant اجازه دهید برنامه های شما را جستجو کند
  • صفحه نمایش 32 اینچی
  • قابلیت نمایش 1.07 میلیارد رنگ به کمک تکنولوژی 8Bit + FRC
  • نوع *

  قیمت تلویزیون شیائومی: چه اشتباهی!

xiaomi tvجهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید پربیننده ترین قیمت یخچال فریزر اسنوا /۱۵خردادماه قیمت جدید کولر آبی (۱۴۰۰/۳/۱۶) قیمت تلویزیون ۵۰اینچ /۱۵خردادماه ارزان ترین تلویزیون های بازار چند؟ یخچال فریزر سامسونگ چند؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جدول /۱۲خردادماه پرفروش ترین کولرهای بازار چند؟ ارزانترین جاروبرقی های بازار چند؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید پربیننده ترین پرطرفدارترین تلویزیون های بازار چند؟

این شرکت از خودرو گرفته تا یخچال فریز،کمپرسور،…

این شرکت شروع به تولید تلویزیونهای ال ای دی باکیفیت قابلقبول و قیمت مناسب کرده است. نگران ضمانت و خدمات پس از فروش ان هم نباشید. تلویزیونهای استوا را شرکت انتخاب سرویس گارانتی کرده است. این شرکت از خودرو گرفته تا یخچال فریز،کمپرسور،… را تولید میکند و یک شرکت کرهای است.این نام جزو پنج شرکت بزرگ کرهای در جهان بوده و تلویزیونهای باکیفیت مناسب و قیمت خوبی هم دارد.تلویزیونهای دوو توسط شرکت انتخاب سرویس گارانتی شده است. این برند در تولید گوشی و تلویزیون کاملاً شناختهشده بوده و جزو مارکهای کاملاً پیشتاز هم هست. تلویزیونهای سامسونگ کیفیت بسیار خوب، خدمات پس از فروش گستره و عالی و کیفیت تصویر فوقالعادهای دارد. قیمت محصولات این شرکت هم به نصبت کیفیتی که ارائه میدهد مناسب است. تمام تلویزیونهای سامسونگ توسط شرکت سام سرویس گارانتی شده است. این نام کرهای هم همانند سامسونگ کاملاً شناختهشده بود و تلویزیونهای باکیفیت و دوام بسیار بالا، کیفیت تصویر بسیار خوب و گارانتی فوقالعاده ارائه میدهد. الجی جزو 5 برند برتر کرهای بوده و جزو بهترینهای تولیدکننده تلویزیون در ایران هم هست.

  نحوه فعال سازی volte در شیائومی برای افزایش کیفیت تماس‌ (همراه اول+ایرانسل)

از ویژگیهای بسیار کاربردی سری دستبندهای هوشمند نیز میتوان به توانایی بررسی الگوی خواب افراد و نشان دادن ضربان قلب، دارا بودن GPS و زیبایی، نه تنها به عنوان یک وسیله کاربردی بلکه به عنوان زیور آلات اشاره کرد. ضد آب بودن را نیز برتمام ویژگیهای این محصولات اضافه کنید. کمپانی Yeelight شیائومی نیز تخصص در طراحی و تولید محصولات متنوعی مانند چراغهای هوشمند دارد. پس از توضیحات مختصری راجع به زیر مجموعههایی از شیائومی، جای آن است که توضیحات مختصر، یا به عبارت دیگر تنها گوشهای از اطلاعات گوشیهای هوشمند شیائومی را به اختصار بیان کنیم. گوشیهای هوشمند پر قدرت شیائومی، در 2 سری مختلف برای سلیقههای بسیار متفاوت و مناسب با وضع اقتصادی تمام اقشار جامعه، دسته بندی شدهاند. سری پرچمداران MI که قیمت و کیفیت بالا و مشخصات منحصر به فردی را داراست. اما باز هم قیمتی مناسبتر در مقایسه با گوشیهای هوشمند هم رده دارند و از آن جمله میتوان به MI Note10 که بالاترین رده گوشیهای هوشمند شیائومی در سال 2020 بود، اشاره کرد. و پس از آن پیشرفتی دیگر با عنوان MI 11 که به تازگی معرفی شده نیز به دور از نگاهها باقی نخواهد ماند. سری دوم این گوشیها Redmi نام دارد که باب میل تمام افراد خاص پسند میباشد، به خصوص قیمت بسیار مناسب آن که محبوبیت این محصول را چند برابر کرده است. در گذشته در بین اکثر افراد، برند شیائومی بیشتر راجع به گوشی هوشمند مطرح بوده است اما امروزه تقریبا همه مردم، اطلاعات نسبی را در مورد محصولات متنوع شیائومی در اختیار دارند.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

دنیای تصویر و فیلم به سرعت در حال پیشرفت است و نمایشگرها نیز به تبع آن با حرکتی سریع و رو به جلو در حال رفتن هستند. تلویزیون ها به عنوان دوستی دیرینه در خانه های ما نیز دچار تغییرات بسیار زیادی شده اند که اگر تفاوت ده ساله آن را مرور کنید بهتر متوجه آن خواهید شد. این تغییر و تحول نه تنها به پایان نرسیده بلکه دچار سرعت روزافزون تری نیز گردیده است که می توان از تلویزیون های هوشمند به عنوان آخرین دستاورد این صنعت نام برد. اما اگر شما بودجه خود را برای این وسایل در نظر نگرفته اید و یا از آخرین باری که تلویزیون خریده اید خیلی نمیگزرد ، خرید این تلویزیون های هوشمند ممکن است زیادی به نظر برسد. اگر تلویزیون شما دارای ورودی HDMI می باشد ، این وسیله مناسب شماست. با دیدن تصویر این محصول بسیاری از سوالات شما در خصوص ظاهر آن پاسخ داده می شود اما نگاهی به مشخصات فنی این محصول بیندازیم.

  بررسی کیفیت تلویزیون های شیائومی ، مزایا ، نظرات و سوالات

قیمت تلویزیون شیائومی

تلویزیون 55 اینچی شیائومی Q1E جدید، نسخه مقرون به صرفهتر وکوچکتر Mi TV Q1 75 استاین تلویزیون به شما امکان میدهد از طیف رنگی گستردهای با Quantum Dot از طریق صفحه نمایش نامحدود 4K خود با فناوری MEMC لذت ببرید. به همین ترتیب، رزولوشن فوق العاده بالای 4K تلویزیون Q1E شیائومی تصاویری چهار برابر واضح تر از تلویزیون های FHD معمولی ارائه میدهد که به وضوح جزئیات بیشتر و کیفیت تصویر بهبود یافته اجازه میدهد. سطوح بهینه عمق کنتراست، روشنایی و شدت رنگ را تضمین میکنند، بنابراین میتوانید در خود غرق شوید و از فیلمها و بازیهای مورد علاقهتان لذت ببرید. فناوری MEMC که توسط Xiaomi Q1E 55 به کار گرفته شده است، بهطور خودکار فریمهای جبرانی را در محتوا با نرخ فریم آهسته به هم میریزد. به این ترتیب، Q1E وضوح تصاویر متحرک را افزایش میدهد و به جلوگیری از لرزش تصاویر غیر ثابت کمک میکند. بنابراین میتوانید از تجربه تماشای روان با تاری حرکتی کمتر در ورزشها، فیلمهای اکشن یا بازیها لذت ببرید.

xiaomi tvریموت کنترل تلویزیونهایی که به دستیار صوتی مجهز شدهاند دارای یک میکروفن داخلی برای انتقال فرمان صوتی هستند. پشتیبانی ریموت کنترل از بلوتوث نیز منجر شده که امکان کنترل و مدریت تلویزیون از فاصله دور امکان پذیر باشد. شیائومی همانند دو برند پیشتاز ال جی و سونی دست به تولید تلویزیونهای OLED زده است تا بتواند حرفهای بودن و تخصص خود را در این زمینه به رخ بکشاند. تلویزیون OLED شیائومی بدون نور پس زمینه روانه بازار شده است به طوری که تامین نور محتوا توسط پیکسلهای خود نور تامین خواهد شد، از این رو شاهد نمایش محتوای نفس گیر بر روی صفحه نمایش میباشید. مشاهده جزئیات غنی در صحنههای روشن و تاریک با کنتراست عالی قطعا لحظات دیداری هیجان انگیزی را برای شما رقم خواهند زد. شیائومی برای پیشرفت بیشتر در عصه تولید و ساخت تلویزیونهای کم نظیر دست به تولید تلویزیون Mi Q1 زده است تا محصولی منحصر به فرد ضمن نمایش تصاویر خیره کننده به بازار عرضه نماید. این محصول بی نظیر با بهره گیری از نمایشگر QLED قطعا بر طبق انتظار کاربران تصاویر را پر جنب و جوش و با طیف وسیعی از رنگهای زنده در معرض دید قرار میدهد. با وجود امکانات عالی و فناوریهای پیشرفته این مدل جزو تولیدات خوش فروش و مقرون به صرفه شیائومی میباشد که بسیاری از افراد به سمت خرید آن سوق داده شدهاند.

تلویزیون شیاومی

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کالی ناب.

دیدگاهتان را بنویسید