با دنبال کردن چهار گام‌های ساده، نتایج قیمت تلویزیون شیائومی بهتری دریافت کنید

xiaomi tvبرای اطلاع از لیست قیمت تلویزیون شیائومی با کارشناسان کوروش استور تماس بگیرید. تمامی تلویزیون های شیائومی فروشگاه کوروش استور با گارانتی معتبر ارائه می شود، که توضیحات تکمیلی در ویدئو زیر هست که میتونید تماشا کنید و با نحوه تشخیص تلویزیون شیائومی گارانتی دار آشنا شوید. هوشمند بودن سری تلویزیون های شیائومی نیز به مهمترین ویژگی آن بدل شده زیرا با استفاده از سیستم عامل اندروید موجود در این می توان محبوب ترین اپ ها را بر روی آن نصب و از آن استفاده کرد. در تلویزیون های شیائومی روشنایی صفحه نمایش تا 400 کاندلا بر متر مربع کشش دارد که برای پشتیبانی از HDR بسیار خوب است. تا جای ممکن همه توضیحات لازم درباره کنترل تلویزیون شیائومی داخل ویدئو گفته شده که به راحتی استفاده کنید و با ویژگی های منحصر به فردش آشنا بشید. در همه تلویزیون های هوشمند شیائومی حافظه داخلی 2 گیگا بایتی و حافظه خارجی 8 تا 16 گیگا بایتی وجود دارد که می تواند به راحتی اکثر اپ های محبوب را در بر این تلویزیون نصب کرد. در تلویزیون های شیائومی از پردازنده قوی 4 هسته ای استفاده می شود که نقطه قوت این محصول است و تصویر را به بهترین شکل ممکن پردازش می کند. اکثر تلویزیون های LED شیائومی، از وضوح QLED و HDR برخوردارند که، روشنایی ، دقت رنگ و کنتراست بیشتری دارد و با الباقی تلویزیون های برند های معروف دنیا کاملا رقابت می کند. کیفیت صدا با دالبی چگونه است؟ کیفیت صدا تلویزیون شیائومی حدودا 20 واتی که آخرین حد ممکن در پخش صدا میان تمامی تلویزیون های امروزی است. از ویژگی های کم نظیر بلندگو تلویزیون شیائومی پشتیبانی از صدای با رزولوشن بالا یعنی DTS-HD و Dolby است. برای افرادی که نیاز به صدای بیشتری دارند نیز ویژگی متصل شدن به ساندبار نیز به این تلویزیون اضافه شده است.

  • امکان نصب انواع برنامهها و بازیهای مختلف
  • حافظه داخلی 2GB+8GB
  • تلویزیون کابل
  • پردازشگر گرافیکی Mali-470 MP3 up to 650MHz

xiaomi tvاگر می خواهید از زیبایی های طبیعت الهام بگیرید یک تلویزیون شیائومی پا به پای شما می آید! تلویزیون های شیائومی بدون هیچ زحمتی به زندگی روزانه شما رنگ می پاشند پس در اینجا یک امتیاز 5 ستاره ای به این شرکت تازه متولد شده چینی بدهکاریم. آیا قیمت تلویزیون های شیائومی پایین است؟ بدون هیچ مقدمه چینی می گوییم بله! قیمت در تلویزیون به موارد زیادی از جمله نوع پنل و سیستم عامل استفاده شده در آن بستگی دارد که البته شیائومی در این موارد کم کاری نکرده است. سیستم عامل اندروید مهمان هر کدام از تلویزیون های شیائومی است و از آنجایی که کاربران این پلت فرم را به تایزن و وب او اس ترجیح می دهند بهتر توانسته اند با آن کنار بیایند. اگر بخواهیم دسته بندی کنیم باید بگوییم تلویزیون سونی بیشترین قیمت را در بین رقبا دارد و پس از آن تلویزیون های ال جی و در رتبه سوم تلویزیون سامسونگ. 🔸 تلویزیون های LED: این تلویزیون ها قیمتی اقتصادی دارد و از پنل LCD با نور پس زمینه LED استفاده می کنند.

  • صفحه نمایش بدون حاشیه
  • فرمت نامناسب فلش
  • دو بلندگوی ۱۰ واتی به همراه ۲ تیونر و ۲ ساب ووفر
  • نظرات (0)

  مبانی تلویزیون شیائومی آشکار شد

شیائومی، این شرکت الکترونیکی چینی که بیشتر به خاطر تولید گوشیهای میان رده اقتصادی در بازار ایران شناخته شده است، دامنه فعالیتهای خود را گسترش داده و اکنون در ساخت تلویزیونهای باکیفیت نیز دست بالایی دارد. این کمپانی در سال 2020 میلادی با تولید تلویزیونهایی باکیفیت و مقرون به صرفه توانست محبوبیت زیادی کسب کند. تلویزیون 55Q1 از جدیدترین محصولات این شرکت، متعلق به سری Mi TV در سال 2021 میلادی است. شیائومی در ساخت این مدل، از فناوری QLED بهره برده است. نمایشگر کیولد در واقع همان نمایشگر LED است که با تکنولوژی quantum dot در نمایش رنگ و روشنایی خارق العاده عمل میکند بنابراین به نوعی خیلی بهتر از LED معمول است. صفحه نمایش بدون حد و حصر این تلویزیون شیائومی برای تجربه بصری همه جانبه طراحی شده است. تصاویر در نمایشگر این تلویزیون نوین از وضوح 4K UHD برخوردار خواهند بود. کنترل روشنایی در این تلویزیون به شیوهای کاملا حرفهای خواهد بود بنابراین عملکرد تلویزیون در اتاق روشن قابل تقدیر است.

بزرگترین اشکال استفاده تلویزیون شیائومی چیست؟|بیاموزید من تلویزیون شیائومی خود را در 2 روز درمان کردم}

xiaomi tvاین تلویزیون از درگاههای ارتباطی رایج پشتیبانی کرده تا توانایی اتصال به انواع دستگاههای خارجی را داشته باشد. کاربردیترین درگاه ارتباطی در تلویزیون، HDMI میباشد که در این مدل 3 درگاه مخصوص برای اتصالات HDMI قرار گرفته است. 2 ورودی USB نیز برای ایجاد نوع دیگر اتصال میان دستگاهها از طریق کابل USB و فلش مموری وجود دارد. خروجی هدفون، خروجی صدای اپتیکال و ورودی کامپوزیت از دیگر درگاههای کاربردی در تلویزیون شیائومی 50P1 هستند. برای ایجاد ارتباط با سایر دستگاههای خارجی بدون نیاز به کابل و رابط میتوانید از ویژگی بلوتوث در این تلویزیون استفاده کنید. این ویژگی قابلیت اتصال به انواع دستگاههای خارجی را که از بلوتوث پشتیبانی میکنند دارد. بلوتوث رایجترین راه اتصال به دستگاههای دیگر بوده و یک راه ارتباطی راحت و بدون دردسر خواهد بود. دو راه اتصال به اینترنت در تلویزیون 50P1 وجود دارد که میتوانید از طریق آنها به دنیای وسیع اینترنت دسترسی پیدا کنید. ورودی مخصوص برای اتصال کابل LAN در تلویزیون تعبیه شده تا ارتباط راحتی را برایتان ایجاد کند. همچنین ارتباط بیسیم از طریق Wi-Fi نیز در این مدل شیائومی وجود دارد و سرعت بسیار بالایی را با پهنای باند مناسب در اختیارتان قرار خواهد داد.

تنها ضروری عامل ضروری است درباره بیاموزی تلویزیون شیائومی

به صورت خلاصه، هنگامیکه به آن نگاه می کنید، حس یک تلویزیون گران قیمت لوکس کاملاً منتقل می شود. در مورد قاب پشت تلویزیون شیائومی ۴s اوضاع کمی متفاوت است. انتظار پلاستیک های طرح دار با طراحی مناسب برای مخفی کردن کابل ها را نباید داشته باشید. البته می توان پلاستیک استفاده شده در آن را مرغوب دانست و خیالتان راحت باشد که حس بدی را به شما منتقل نمی کند. اگر می خواهید از ابعاد تلویزیون آگاه شوید، باید بدانید که ارتفاع این تلویزیون ۷۱ سانتیمتر و طول آن ۱۲۳ سانتیمتر است. البته باید ۵٫۵ سانتیمتر بابت پایه ها در ذهنتان مد نظر داشته باشید. ۹۳% از پنل جلویی تلویزیون بوده و بقیه قاب و حاشیه است. وقتی در تلویزیون هوشمند شیائومی، نهایت کیفیت جلوه نمایی می کند. پنل این تلویزیون IPS-LCD بوده و با توجه به نوع لامپ پس زمینه ی آن به LED معروف است، تصاویری با کیفیت و عمق رنگ بالا را نمایش می دهد.

  قیمت ساعت هوشمند ۲۵ مرداد + لیست جدیدترین اپل واچ، شیائومی، سامسونگ و برندهای متفرقه

امکانات اسمارت موجود در تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP را در ادامه مطالب برای شما بیان خواهیم کرد. سیستم عامل این محصول اندروید میباشد که توسط آن جهانی جدید از کیفیت و کارایی و امکانات عالی و برنامههای متنوع به روی شما باز میشود. با این سیستم عامل تلویزیون عملکرد قوی را از خود نشان میدهد و باعث میشود تا شما بتوانید به مطالب داخل تلویزیون دسترسی سریعی را داشته باشید. Google Assistant یا همان دستیار گوگل نیز جزو قابلیتهای این محصول میباشد که باعث میشود تا خدمات متنوع در اختیار شما قرار بگیرد. همراه با این تکنولوژی میتوانید تلویزیون را از راه دور توسط صدای خود کنترل کنید همچنین امکان کنترل کردن دیگر وسایل هوشمند منزل را نیز به شما میدهد. نرم افزار Google Play نیز باعث میشود تا فروشگاهی بزرگ از برنامههای متنوع را در اختیار داشته باشید و هر آنچه را که میخواهید دانلود و نصب نمایید. با وجود قابلیت Chromecast built-in میتوانید شاهد اشتراک گذاری کاملا هوشمندانه باشید.

🔸 تلویزیون های QLED: در این تلویزیون های شیائومی که به پرچمدارهای این شرکت معروفند از پنل کوانتوم دات استفاده شده که وضوحی عالی، کنتراست شگفت انگیز و HDR در سطحی بسیار بالا نمایش داده می شود. ادغام فناوری و زیبایی در جدیدترین تلویزیون های شیائومی، پای کیولدها را به دنیای تکنولوژی باز کرد. تلویزیون های کیولد شیائومی بالارده ترین مدل های حال حاضر این شرکت محسوب می شوند که با نقاط کوانتومی دنیایی از رنگ ها را ایجاد می کنند. صفحه نمایش یک تلویزیون کیولد از تعداد نقاط بسیار ریز کوانتومی در ابعاد 2 تا 10 نانومتر تشکیل شده که حقیقتا با چشم قابل مشاهده نیستند. اما کار این ذرات در تلویزیون شیائومی چیست؟ مهم ترین وظیفه یک تلویزیون کیولد ایجاد دقت رنگ 100 درصدی برای محتوای در حال نمایش است که در تلویزیون های معمولی مشاهده نمی شود. دومین وظیفه ذرات کوانتومی در اسمارت تی وی های شیائومی دقت رنگ و کنتراست خارق العاده است.

تلویزیون شیاومی

این نسخه دارای سرعت اتصال و انتقال بیشتری نسبت به قبل است و از برد بالاتری در مانور برای اتصال برخوردار بوده و برای اتصال با دستگاههایی مانند سیستمهای صوتی و یا تلفنهای همراه میتواند گزینه بسیار خوبی باشد. AIRPLAY قابلیت بسیار مفیدی است که امروزه در تلویزیون برای هر کاربری به یک ضرورت تبدیل شده است، شیائومی نیز در این مدل 55Q2 مطابق نیاز کاربر این قابلیت را بر روی آن نصب کرده است. قابلیتی که میتوانید با استفاده از آن صفحه نمایشگر تلفن همراه هوشمند تان را بر روی تلویزیون بیاورید و با استفاده از آن از برنامههای تلفن همراه با استفاده از تلویزیون تان استفاده کنید. تلویزیون شیائومی مدل 55Q2 مانند بسیاری از تلویزیونها دارای درگاههای متصل کننده ای است که موجب راحت تر شدن کار شما در اتصال سایر دستگاهها به تلویزیون میشود. این درگاههای اتصال شامل HDMI در نسخه 2.0 است که برای اتصال نسل هشتم بوردها بسیار عالی است.

  2023 است 12 ماه تلویزیون شیائومی

با وضوح 4K Ultra HD، شگفتی را تجربه کنید!

این پایهها با استحکام کافی، وزن 11.7 کیلوگرمی بدنه تلویزیون را روی خود نگه میدارند. شیائومی 50P1 دارای بدنهای با ضخامت 89.2 میلیمتری است که ظرافت کافی را به آن هدیه بخشیده است. با وجود ضخامت کم میتوانید تلویزیون را از طریق براکت دیواری به دیوار متصل کنید. با توجه به ضخامت بدنه، اندکی بیرون زدگی از دیوار غیر قابل صرف نظر خواهد بود. با وضوح 4K Ultra HD، شگفتی را تجربه کنید! کیفیت تصویر اصلیترین پارامتر در تعیین ارزش واقعی تلویزیون است. تلویزیون شیائومی 50P1 با ارائه وضوح واقعی 4K Ultra HD در نمایشگر خود شما را به شگفتی وا میدارد. وضوح 4K، تصاویری واقعیتر را با جزئیات و عمق بیشتر ارائه میدهد. رزولوشن 2160×3840 پیکسل در صفحه نمایش، جزئیات 4 برابری وضوح فول اچدی را ارائه میدهد. پشتیبانی از فناوریهای پیشرفته در بخش تصویر عملاً به معنای کیفیت تصویر بهتر خواهد بود. HDR (محدوده دینامیکی بالا) بزرگترین پیشرفته در زمینه کیفیت تصویر تلویزیون بود.

که قابلیت این امکان، این است که صدا در تصویر ادغام می شود. و کیفیت صوتی و تصویری را در هماهنگی به اوج می رساند. کفیت صدا در محتوای شما به صورت کاملا هوشمند تشخیص میدهد . و پردازش کیفیت صدا را در ورزش موزیک فیلم و سریال بر عهده می گیرد. این تلویزیون دارای قدرت صدای 20 وات می باشد. که این 20 وات در دو کانال خروجی بارگزاری شده است. و در هر کانال قدرت خروجی 10 وات را داشته و هماهنگی صدا و تصویر را در حد اعلاء دریافت می کند. تلویزیون شیائومی P1 دارای یک ریموت کنترل هوشمند می باشد. که از طریق اتصال به بلوتوث نیز توانایی تغیر برنامه ها و کانال ها را دارد. و در جهتی از 360 درجه داخل اتاق می توانیم به تلویزیون دستور دهیم و تغیرات را داشت باشیم . این ریموت کنترل دارای کلید های میانبری است که صرفا شما را به برنامه دلخواهتان می رساند. و به صورت کاملا سریع prime video و netiix استفاده کنید و از دریافت آنها لذت برید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خرید تلویزیون های شیائومی لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید