برای اینکه بیشترین بهره را از کسب و کار خود ببرید، شیائومی Tv خود را اولویت بندی کنید

xiaomi tvکنترل mi به شما کمک میکند تا نهفقط زمانی که اتفاقی برای کنترل افتاد، بلکه زمانی که حوصله بلندشدن و برداشتن ریموت را ندارید هم بتوانید از آن استفاده کنید. چرا باید از کنترل mi استفاده کنیم؟ همانطور که گفته شد ممکن است ریموت از شما دور باشد، خراب شده باشد یا هر اتفاق دیگری. شما نمیتوانید صبر کنید تا ریموت جدید از راه برسد. اصلاً شاید ریموت تلویزیون یا دیگر وسایل شما در بازار موجود نباشد (این اتفاق فقط برای وسایل قدیمی نمیافتد. در این زمانها و موقعیتهاست که نرم افزار کنترل شیائومی به کمک شما میآید. یکی دیگر از ویژگیهایی که بعد از نصب کنترل mi میتوانید از آن استفاده کنید، ایجاد یک فضای شوخطبعانه با دوستانتان است. مثلاً زمانی که در حال تماشای یک فیلم هستید، میتوانید هر زمان که دوست دارید بدون در اختیار داشتن ریموت تلویزیون، فیلم را عقب ببرید، یا چند ثانیهای جلو بزنید.

  • بهترین عملکرد گیمینگ و سرعت عمل را می خواهید
  • قیمت تلویزیون های 58 تا 60 اینچ 17.700 تا 19.700 تومان
  • تکنولوژی HDR10+ و HLG
  • نمایشگر ۵۵ اینچی 4K UHD با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل
  • طراحی ظاهری باریک و صفحه تخت

xiaomi tv«فیلیپس» کمپانی پر آوازه هلندی نیز در تولید تلویزیون ایفای نقش میکند. فیلیپس با شناخت کامل از نیازهای مصرف کننده به راحتی تلویزیونهای بسیار با کیفیت و اعلا را تولید نموده است. کمپانی PHILIPS نیز محصولاتی بسیار با کیفیت و با طول عمر بالا را تولید میکند که میتواند هر سلیقهای را کاملاً راضی نماید. طراحی زیبا و بی نظیر تلویزیونهای فیلیپس موجب افزایش استقبال از این برند شده است. تلویزیون فیلیپس به لطف استفاده از برترین پردازندهها و پنل ها جزو برترین گزینههای خرید به شمار میرود. تلویزیونهای فیلیپس از پردازنده P5 در تلویزیونهای خود کمک گرفته و بیشترین سرعت و کیفیت تصویر را به وجود آورده است. یکی از مهمترین قابلیتهای منحصر به فرد تلویزیونهای فیلیپس استفاده از فناوری Ambilight میباشد. فناوری ambilight با استفاده از یک ردیف LED، سبب انتشار رنگ نمایشگر بر روی دیوار شده و دامنه دید را به نهایت میرساند. فیلیپس نیز همانند سونی از سیستم عامل اندروید بهره گرفته است. سیستم عامل اندروید بیشترین امکانات را در اختیار مصرف کننده قرار میدهد و بیننده را کاملاً مجذوب خود kalinab.com خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن به ادامه مطلب بروید!

یکی از جدید ترین تلویزیون های شرکت معروف شیائومی P150 است. همچنین یک مرکز کنترل خانه هوشمند است ، به لطف Android TV 10 سرگرمی بدون محدودیت است و به لطف دستیار Google بدون دست ، راحت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن به ادامه مطلب بروید! نمای حماسی در صفحه نمایش 50 اینچی بدون حاشیه صفحه فوق العاده 50 اینچی را بدون هیچ مانعی تماشا کنید تا شما را مستقیماً به صحنه فیلم ها ، سریال ها و بازی های مورد علاقه خود منتقل کند. این طرح ابتکاری بدون هیچ حاشیه ای از سه طرف ، نسبت صفحه نمایش به بدنه و زاویه دید تا 178 درجه برتر را ارائه می دهد و تجربه تماشایی همهجانبه و لذت بخشی را ارائه می دهد. ، که دامنه دینامیکی بالای آنها برجسته تر و سایه های تیره تر را برای افزایش وضوح تصویر ارائه می دهد ، کمک خواهد کرد. از سرگرمی نامحدود لذت ببرید!

  گوشی اقتصادی ردمی A1 با دوربین دوگانه و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی رونمایی شد

پنل این تلویزیون هم از نوع VA است که نشان از زاویه دید گسترده این تلویزیون دارد. این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید است؛ به این ترتیب می توان اپلیکیشن ها و بازی های مختلف را روی این تلویزون نصب کرد و در اینترنت به جستوجو پرداخت. برای بهرهمندی از سرویسهای اینترنتی، مانند تماشای فیلم به صورت آنلاین یا جستوجو در اینترنت، میتوانید از اتصال بیسیم Wi-Fi یا پورت LAN استفاده کنید. گفتنی است مدل 4 به دو اسپیکر مجهز شده است که توان خروجی صدای هرکدام 20 وات است و درمجموع میتواند 40 وات صدا تولید کند. همچنین این مدل برای سهولت کاربران، به چند درگاههای USB و HDMI مجهز شده است و امکان اشتراکگذاری فایلهای متنوع را فراهم میکند. تلویزیون 4S-2019 نسخه گلوبال از سری محصولات شرکت شیائومی است که با صفحه 43 اینچی و با کیفیت 4K به بازار ارائه شده است. که در صفحهای تخت نمایش داده میشود. رزولوشن 2160 × 3840 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب بوده و تصویری مناسب را به نمایش میگذارد.

به دلیل داشتن نوار صوتی داخلی تلویزیون ردمی نسبتاً گران تر می باشد، ولی با وجود شگفتی هایی که ردمی به همراه دارد مطمئنا مورد نظر مشتریان زیادی واقع گردیده است و طرفداران فوق العاده بالایی دارد. تلویزیون ردمی چیست ؟ تلویزیون های هوشمند ردمی سری ایکس (X43،X50،X55،X65) به صورت کلی دارای کیفیت تصویر فورکی هستند و توانایی نمایش بی عیب و نقص با بیش از 8 میلیون پیکسل را دارند. تلويزيون ردمی با پشتیبانی کردن از فناوری Dolby vision جزئیات و رنگ ها را با بالاترین سطح نمایش میدهد. فریم به فریم محتواها پویا و زنده نمایش داده می شود. مشکی ها و سفید های درخشان برای شما نمایان می شوند و تجربه سینمایی تان هر لحظه افزایش پیدا میکند. تلویزیون ردمی برای ورزش و بازی بسیار مناسب هست و بدون تاری تصویر را نمایش میدهد. با پشتیبانی کردن از فناوری Hybrid Log-Gamma با کیفیت بالا و همچنین طیف رنگی گسترده نمایش تصاویر را انجام میدهد.

  چهار تعاریف جدید درباره قیمت تلویزیون شیائومی شما نمی‌کنید اغلب میخواهم گوش دادن

OS در زبان فارسی سیستم عامل گفته میشود.

xiaomi tvتلویزیونهای نئو کیولد سر و گردنی از تلویزیونهای کیولد بالاتر هستند چرا که دسته اول از لامپهای ریزتر به نام mini-LED و دسته دوم از لامپهای LED استفاده میکنند. پس میتوان گفت تعداد لامپها در یک حجم صفحه بیشتر است و نواحی بیشتر را تعیین میکند. و کیفیت نورپردازی را چندین برابر میکند. تلویزیونهای OLED و QLED در هر دو برند سامسونگ و شیائومی تولید میشوند. اما فناوری نئو کیولد اکنون فقط در تلویزیونهای سامسونگ به کار میرود و میتوان گفت تلویزیونهای سامسونگ در این زمینه از هر مارکی جلو میزند. سیستم عامل آندروید در شیائومی بهتر است یا تایزن در سامسونگ؟ Operating System یا OS همان قلب تلویزیونهای هوشمند است که عملکرد تلویزیون را فرماندهی میکند. OS در زبان فارسی سیستم عامل گفته میشود. پلت فرم یا سیستم عامل به طور رسمی از سال ۲۰۱۳ به بعد در تلویزیونها مورد استفاده قرار گرفته و تلویزیونها را وارد دنیای هوشمند کرد.

تلویزیون شیاومی

ریموت کنترل این تلویزیون با توجه به مناطق جغرافیایی مختلف ممکن است، متفاوت باشد. طراحی تلویزیون 65 اینچ شیائومی L65M5-5ASP بسیار زیبا و شیک است. حاشیه ها، بدنه و پایه های این تلویزیون از جنس فلز هستند و بسیار با کیفیت ساخته شده اند. پایه های این تلویزیون در دو طرف آن قرار دارند و فضای کافی برای قرار گرفتن ساندبار جلوی تلویزیون را در اختیار شما قرار می دهند. حاشیه های صفحه نمایش این تلویزیون باریک هستند و باعث می شوند تا روی تصویر در حال پخش تمرکز کنید. ضخامت کلی تلویزیون نیز باریک است و طراحی مدرن و زیبایی دارد. صفحه نمایش این تلویزیون تخت است و جزو تلویزیون های صفحه تخت محسوب می شود و برای نصب روی دیوار کاملا مناسب است. شما می توانید با خرید پایه دیواری تلویزیون به راحتی آن را روی دیوار نصب کنید. این تلویزیون در سایز های 43 اینچ، 55 اینچ و 65 اینچ تولید می شود و شما می توانید با توجه به نیاز و ابعاد محیط خانه خود آن را انتخاب نمایید.

  • استفاده از فناوری Ambilight
  • پردازنده: Cortex A55
  • سیستم عامل سریع و راحت
  • سال ساخت: 2022

محصولاتی نظیر تلویزیون، دوربین، لپ تاپ، تبلت و … همگی طیف محصولات گسترده شیائومی را شامل می شوند. در ادامه با نت نوشت همراه باشید تا با تلویزیون Mi TV 4A شیائومی بیشتر آشنا شویم. بیشتر بخوانید: تفاوت تلویزیون ۴K با UHD در چیست؟ تلویزیون ۵۰ اینچی Mi TV 4A، ششمین مدل از سری Mi TV 4A است که در ادامه مدل های سال گذشته، مدل ۳۲ اینچی، ۴۳ اینچی، ۴۹ اینچی، ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچی ارائه شده است. بیشتر بخوانید: راهنمای تنظیمات مانیتور ۴k در ویندوز ۱۰ ؛ اینگونه از کیفیت صفحه نمایش لذت ببرید! تلویزیون Mi TV 4A شیائومی دارای نمایشگر ۵۰ اینچی با پاسخ دینامیکی ۸ میلی ثانیه ای و نسبت کنتراست ۱:۵۰۰۰ می باشد. از دیگر ویژگی های این تلویزیون ۴k زاویه دید فوق العاده ۱۷۸ درجه ای، HDR10 و استاندارد پخش تلویزیونی جدید هیبرید لوگاما (HLG) می kalinab باشد. در قلب این تلویزیون، یک چیپست ۶۴ بیتی Amlogic L962 با چهار هسته Cortex-A53، ۱٫۵ گیگا هرتزی قرار دارد و از ۲GB RAM و GB8 حافظه داخلی بهره می برد.

  تلویزیون شیائومی Q2 سایز 55 اینچ کیولد 55Q2

از این بخش با سرعت بیشتری میتوانید به کانالهای شاخص دسترسی داشته باشید. تقریبا تمام مشخصات شاخص یک اندروید تی وی خوب در Mi TV Stock دیده میشود و با استفاده از دستیار صوتی گوگل میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید. میتوانید از طریق ریموت آنها را باز کرده و مستقیما فیلمهای خود را در تلویزیون مشاهده کنید. امکان جستجو در بین فیلمها نیز فراهم شده است و برحسب شاخصهایی مانند نام کارگردان، بازیگر یا ژانر میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید. کنترل وسایل هوشمند خانه یا استفاده از برنامههایی همچون اسپاتیفای و یوتیوب موزیک نیز از طریق اندروید تی وی Mi TV Stock در اختیار شما قرار میگیرد. بهتر است بدانید که برای تنظیم بهتر و استفادهی آسان از اندروید تی وی خود، بهتر است که زمانی را برای تنظیم و یادگیری کار با ریموت و بخش تنظیمات آن بگذارید. همهی ریموتها در ابتدا برای جستجو به مشکل برمیخورند و شما نباید آن را به عدم کارکرد صحیح اندروید تی وی نسبت دهید. اندروید تی وی دارای ویژگیهای منحصربهفردی برای ورود به سیستمهای تلویزیونی است و در اکثر مواقع عملکرد مشابهی در همهی تلویزیونها ندارد. در همین راستا میتوانید با یک تنظیم درست، به مزایای خاص تلویزیون خود دست پیدا کرده و کیفیت بهتری را در پخش محتوای ویدیویی شاهد باشید. این روند در همهی اندروید تی ویها برقرار است و ارتباطی به Mi TV Stick ندارد. این محصول را میتوانید با قیمت پایینتری نسبت به محصولات مشابه بازار خریداری کنید و یقینا ارزش خرید آن، بعد از استفاده در طول سالهای آینده را درک خواهید کرد. خرید عمده و تکی این دانگل شیائومی از جی اس کالا امکان پذیر است، همچنین جی اس کالا تضمین گارانتی و کیفیت بالای محصولات را نیز ارائه میکند.

دیدگاهتان را بنویسید