بررسی امکانات و قابلیت های تلویزیون شیائومی مدل های 2023 و 2023

  • پورت HDMI با قابلیت HDMI-eARC
  • انتخاب نوع تلویزیون شیائومی
  • مشاهده » لیست قیمت تلویزیون سونی
  • قیمت ایده آل
  • سخت افزار داخلی قوی
  • پردازشگر گرافیکی Mali-470 MP3 up to 650MHz

xiaomi tvتراشه ای که وظیفه عملکرد این نرم افزار را به عهده دارد MediaTek MT9611 است که یک تراشه SoC چهار هسته ای است. در کنار این قطعه سخت افزاری پردازنده گرافیکی Mali G52 MP2 و رم 2 گیگابایتی خرید تلویزیون شیائومی 4k 43 اینچ استفاده شده است. Mali G52 مسئول اجرای جزئی رابط HDMI 2.1 در تلویزیون شیائومی P1 است. ویژگی که باعث می شود تا تلویزیون Xiaomi Mi TV P1 از اکثر رقبای اندرویدی متمایز شود این است که علاوه بر سیستم عامل، PatchWall هم وجود دارد. این نرم افزار یک رابط طراحی شده توسط شیائومی است که به شما امکان دسترسی به برنامه ها و محتوای مورد علاقه تان را می دهد. این از طریق توصیه های شخصی که Shell بر اساس تجزیه و تحلیل محتوای کار بر تولید می کنید؛ ایجاد می شود. بیایید به ماتریس VA در مدل 55 اینچی تلویزیون شیائومی P1 برگردیم. هنگام بررسی تصویر ماکرو روی صفحه می توانید توزیع پیکسل های فرعی RGB را به وضوح ارزیابی کنید. اجازه دهید این را بگوییم که وضوح تصویر ماتریس نشان دهنده نحوه دیدن تصویر است.

  1. طول 146 سانتیمتر
  2. دسترسی سخت و مشکل به درگاههای تلویزیون
  3. دارای وای فای 2.4GHz/5GHz
  4. قابلیت جستجوی صوتی یا Voice Search
  5. پردازنده به کار رفته و سرعت پردازشگر
  6. کنتراست و وضوح رنگی 100 درصدی میخواهید
  7. دارای دکمه خاموش/روشن پایین تلویزیون
  8. بهره مندی از برترین پردازنده ها

xiaomi tvاین سبک طراحی از شیائومی در واقع یک دیزاین پیشگامانه تلقی میگردد. نمایشگر 50 اینچ تلویزیون شیائومی P1 از سه طرف بدون حاشیه است و شما جز فریمی باریک در پایین صفحه چیزی نخواهید دید. در ابتدای هر چیز باید گفت که این سبک طراحی نمای مدرنی به این تلویزیون 50 اینچ بخشیده است. کاهش حاشیه موجب افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه تلویزیون شده است. این سبک طراحی اجازه میدهد که شما از ظرفیت 100 درصدی نمایشگر برای تماشا استفاده کنید. طراحی سه طرف بدون حاشیه، زاویه دید 178 درجه را ارائه میدهد. به لطف این سبک طراحی از تجربه تماشای همه جانبه لذت خواهید برد. نمایشگر بدون حاشیه تنها بخشی از جذابیت طراحی تلویزیون شیائومی 50P1 را بازگو میکند. این تلویزین با اندازه 50 اینچ برای قرارگیری در محیطهایی با متراژ متوسط تا تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ 4s بزرگ مناسب است. رنگ مشکی بدنه این مدل آن را به مکمل خیلی خوبی برای بیشتر دکوراسیونها مبدل میسازد.

  تلویزیون 55 اینچ شیائومی 4S فورکی اندروید 2023 مدل Xiaomi MI TV 4S 55

چرا شما هرگز تلویزیون شیائومی را ببینید این واقعاً کار می‌کند

سیستم عامل اصلی اندروید تی وی است. سیستم عامل اندروید تی وی بهترین است. می توانید هر برنامه ای که می خواهید از پلی استور دانلود کنید. فیلیمو، نماوا، انواع نرم افزار پخش کننده و مدیریت فایل، انواع بازی و حتی نرم افزارهای آموزش زبان و تناسب اندام همگی در اختیار شماست. تلویزیون شیائومی 4S یک تلویزیون همه چیز تمام است. این تلویزیون از تمام داوری ها در سرتاسر دنیا سربلند بیرون آمده است. بهترین کیفیت، بهترین قیمت و به روز بودن را یکجا دارید. نگران چینی بودن آن نباشید و به یاد تلویزیون های ارزان قیمت چینی که با نام تولید داخل به شما معرفی می شود نیوفتید. تلویزیون شیائومی 4S ساخت برند شیائومی است اگرچه از لحاظ قیمتی به آنها بیشتر شبیه است تا برند هایی مانند سونی و سامسونگ و ال جی. از ارزش خرید بالای آن نیز غافل نشوید چون که مشابه چنین کیفیتی در برند های مطرح 2 برابر برای شما هزینه دارد.

هیاهوی جدید درباره راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

هستند، از عمق رنگ 10 بیتی با حداکثر روشنایی 4000 نیت پشتیبانی میکنند. این محصولات دارای قابلیت Dolby Vision نیز بوده که از عمق رنگ 8 بیتی همراه با 10000 نیت پشتیبانی میکنند. قابلیت HLG به کار رفته در تلویزیونهای شیائومی، به نمایش واقعبینانه تصاویر کمک بسیار زیادی خواهد کرد. طراحی تلویزیون از دیگر مواردی است که در راهنمای خرید تلویزیون شیائومی این محصول باید به آن توجه کنید. کمپانی شیائومی نیز در طراحی تلویزیون عملکردی مناسب از خود برجای گذاشت. این کمپانی در طراحی تلویزیونها به کوچکترین جزئیات توجه مینماید. همین موضوع موجب شده که شاهد تلویزیونهایی بسیار باکیفیت از برند شیائومی باشیم. طراحی زیبا همواره سبب جلب توجه مشتریان شده است. بنابراین بسیاری از افراد به خرید تلویزیونهای شیائومی علاقهمند شدهاند. کمپانی شیائومی به این موضوع بسیار توجه کرده و تلویزیونهایی با طراحی ظریف و استحکام بالا تولید کرده است. با خرید تلویزیونهای این کمپانی میتوانید لذت تماشای فیلم و سریال با یک صفحه نمایش بدون حاشیه را تجربه کنید.

  تلویزیون شیائومی نکات

این سیستم عامل باعث می شود که میلیون های برنامه ی اندرویدی در اختیار شما باشد و می توانید تمام نیاز های خود از یک تلویزیون را با نرم افزار مناسب پاسخگو باشید. از فیلیمو و نماوا تا پلیرهای متنوع و قوی و حتی انواع بازی و و نرم افزار های ورزشی و آموزش زبان همگی را می توانید به راحتی روی این تلویزیون نصب کنید. برای انتقال تصویر از موبایل یا لپ تاپ و کامپیوتر به تلویزیون نیز می توانید از قابلیت کروم کست تلویزیون است استفاده کنید. این قابلیت توسط گوگل توسعه داده شده است و برای اینترنت اشیاء هدف گذاری شده است. تلویزیون شیائومی 4X یک بهبود غیر قابل چشم پوشی در سری های تلویزیون شیائومی است. البته به همان اندازه که این محصول لوکس شده است، قیمت آن نیز افزایش داشته است. اگر ظاهر تلویزیون برای شما اهمیت بیشتری دارد و به عمق رنگ ها اهمیت بیشتری می دهید و نه کنتراست تصویر، می تواند انتخابی عالی باشد.

تلویزیون شیاومی

xiaomi tvتلویزیون شیائومی MI TV 4S نیز مانند دیگر تلویزیون ها با داشتن 3 درگاه HDMI و 2 پورت USB به اتصال دستگاه های خارجی کمک می کند. برای مثال کنسول بازی خود را از طریق کابل HDMI به راحتی به تلویزیون متصل کرده تا تمامی اطلاعات با کیفیت عالی 4K به نمایش درآیند. قسمتی نیز در پشت تلویزیون وجود دارد که برای اتصال هدفون مناسب است و صدا را مستقیما به گوش هایتان هدایت می کند. پنل تلویزیون از نوع IPS بوده و با رزولوشن بالای 3840 در 2160 کیفیتی برابر با 4K ارائه می دهد. تقسیم بندی هر تصویر به بلوک های ریز باعث می شود دقت نمایش بالا رود و جزئیات بیشتری نشان داده شود. پردازنده ی 4 هسته ای 64 بیتی نیز بر روی عملکرد عالی تلویزیون اثر گذاشته و سرعت تلویزیون را در انجام دستورات بالا خواهد برد. اسپیکر های تلویزیون شیائومی مدل MI TV 4S دو عدد بوده و با توان صوتی 10 وات صدایی مناسب و رسا ایجاد می کنند.

یکی از نقاط قوت در طراحی تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s ریموت کنترل voice-activated Bluetooth است. استفاده از این ریموت بسیار ساده است و به شما این امکان را میدهد تا به صورت صوتی تلویزیون را کنترل کنید. این محصول شیائومی در اندازه های مختلف وارد بازار میشود. 55،65 اینچ. می توانید به راحتی با توجه به ابعاد محل مورد نظر یکی از آن ها را انتخاب کنید. این محصول شیائومی با هر سلیقه و دکوراسیونی همخوانی دارد. میتواند زیبایی محیط خانه شما را دو چندان کند. شیاومی با تولید این مدل تلویزیون های خود رضایت کاربران مختلف خود را جلب می کند. تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s به شما این امکان را میدهد تا تصاویر را با کیفیت بالایی مشاهده کنید. به دلیل قابلیت 4K میتوانید برنامه های مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت ببینید. رفرش ریت 60Hz و رزولوشن 3840×2160 پیکسل کمک میکند تا تصاویری روان با عمق رنگ بالایی را مشاهده کنید. پنل این تلویزیون از نوع VA است.

  بهترین گوشی شیائومی در بازار ایران (قیمت مناسب در سال 1401 – 2022)

7 عملی نکات در مورد راهنمای خرید تلویزیون شیائومی و توییتر.

البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون ال جی را بخوانید. از جمله مهمترین ویژگیهای مهم در راهنمای خرید تلویزیون شیائومی میتوان به رزولوشن تصویر اشاره کرد. کمپانی شیائومی اقدام به تولید تلویزیونهایی با رزولوشن HD، Full HD و 4k نموده است. در سالهای اخیر این کمپانی به تولید تلویزیونهای 8k نیز روی آورد. تلویزیونهای این کمپانی دارای قابلیتهایی نظیر HDR بوده که ویژگیهای منحصربهفردی دارند. این ویژگیها با هدف افزایش محدوده دینامیکی تعبیه شدهاند. در واقع وجود این ویژگیها به نمایش هرچه بهتر جزئیات تلویزیون کمک بسیاری زیادی کرده و موجب میشود؛ که رنگها به صورت طبیعیتر و با روشنایی بیشتر به نظر برسند. هستند، از عمق رنگ 10 بیتی با حداکثر روشنایی 4000 نیت پشتیبانی میکنند. این محصولات دارای قابلیت Dolby Vision نیز بوده که از عمق رنگ 8 بیتی همراه با 10000 نیت پشتیبانی میکنند. قابلیت HLG به کار رفته در تلویزیونهای شیائومی، به نمایش واقعبینانه تصاویر کمک بسیار زیادی خواهد کرد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون را بخوانید.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ q1 ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید