بررسی تخصصی تلویزیون شیائومی

xiaomi tvاین تلویزیون ها محصول سال 2021 شیائومی می باشند که قابلیت اتصال به وای فای WiFi از بهترین امکانات این تلویزیون به حساب می آید. در بررسی تخصصی تلویزیون شیائومی طراحی تلویزیون سری P به دو مجموعهP1,P1E تقسیم می شود که در هر دو سری شما شاهد پایه های دوشاخه ای در دو طرف کار می باشید اما فریمی که در این دو مدل به کار رفته است کمی متفاوت بوده و در مدل P1 این فریم عملاً حس نمی شود و باریکی این فریم دید شما را بازتر می نماید اما در مدل P1E فریم باریک مشکی رنگی دور تادور صفحه نمایش را به خود اختصاص داده است. سرعت رفرش در این تلویزیون شیائومی برابر با 60 هرتز است و از پورت HDMI 2.1 در این مدل پشتیبانی نمی شود. پس اگر به دنبال تلویزیونی برای گیمینگ می گردید این مدل اصلاً مناسب شما نمی باشد. از نقد و بررسی تلویزیون شیائومی سری P بخواهیم حرف بزنیم باید از توان صوتی 20 واتی آن به شما اطلاع دهیم که یک توان صوتی مطلوب برای سایزبندی این تلویزیون های به حساب می آید. چون سایز بندی آن ها معطوف به 32,43,55,65 اینچ می باشد. باید به سری های کیولد فکر کنید که این سری ها معمولاً در سایز بزرگ ساخته شده و از قیمت بیشتری نسبت به بقیه مدل های دیگر برخوردار هستند که شاید برای شما خیلی مقرون به صرفه نباشد. اگر از لحاظ قابلیت های تلویزیون شیائومی بخواهیم به این مدل فکر کنیم باید گفت پردازش بسیار خوبی داشته و همچنین وجود سیستم عامل بی نظیر اندروید این تلویزیون را بی نظیر تر خواهد کرد. تلویزیون شیائومی در تمام مدل ها حافظه داخلی دارد؟ بله. تمام مدل ها از حافظه داخلی بهرهمند هستند اما میزان این حافظه در مدل های مختلف فرق دارد.

  • کیفیت تصویر فورکی و فول اچ دی
  • رابط کاربری مناسب و راحت
  • کنترل پنل با قابلیت کنترل صوتی
  • معرفی تلویزیون شیائومی

xiaomi tvاین روزها با گسترش استفاده از اینترنت و وجود محتواهای بسیار زیاد مانند فیلم در سطح فضای دیجیتال نیاز به مشاهده آنها بر روی صفحه بزرگتر مانند تلویزیون احساس میشود. همچنین با توجه به فیلتر بودن شبکههای پخش ویدئو مانند یوتیوب در کشور ما امکان استفاده از برنامه های ضد فیلتر بر روی این تلویزیونها ضرروی است. یکی از بهترین روشها برای این امر استفاده از تلویزیونهای اندرویدی است اما با توجه به قیمت بالای آنها این کار چندان به صرفه نیست. راه دیگر اسنفاده از اندروید باکس ها و یا دانگلهای اندرویدی میباشد. دانگل تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Stick قادر است تلویزیون شما را به یک دستگاه اندرویدی با قابلیت نصب انواع برنامهها تبدیل کند و شما از گشت و گذار در دنیال اینترنت لذت ببرید. در ادامه به بررسی و معرفی این محصول جذاب خواهیم پرداخت. وزن کم ۳۰ گرمی در کنار اندازه بسیار کوچک این دستگاه باعث میشود کاملا قابل حمل باشد و بتوان به راحتی آن را در جیب گذاشت.

راهنما برتر به تلویزیون شیائومی

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که آیا تلویزیون QLED شیائومی Q1 از طراحی خوبی برخوردار است؟ شیائومی با باریک کردن حاشیه ها سعی کرده تا تماشاگران را بیشتر روی تصویر متمرکز کند و در واقع آنها را در تصاویر با کیفیت بالا غرق کند. در حاشیه پایینی نقره ای رنگ می توانید لوگوی شیائومی را مشاهده کند. دو استند فلزی با اتصال پلاستیکی در بسته بندی گنجانده شده است. اتصال آنها به تلویزیون یک کار کاملا ساده است و مسلما شما از عهده آن بر خواهید آمد. تقاضای بالای تلویزیون شیائومی Q1 به خاطر صفحه نمایش QLED آن است. این پنل توسط سامسونگ تولید شده است. با این وجود شیائومی از این پنل در نمایشگر جدید خود استفاده کرده است. پنل های QLED از یک لایه نقطه کوانتومی بین صفحه LCD و لایه های بک لایت LED استفاده می کنند که باعث بهبود سطح کنتراست و روشنایی کلی می شود. به لطف استفاده از نقاط کوانتومی این دستگاه از 100 درصد پوشش رنگ NTSC و 95 درصد پوشش رنگی DCI-P پشتیبانی می کند.

  تلویزیون 55 اینچ شیاومی XIAOMI MI TV 55P1 الترا اچ دی اسمارت

6 راه‌هایی که اقتصاد کند چشم‌انداز من را در تلویزیون شیائومی تغییر داد

xiaomi tvبا استفاده از این تکنولوژی تک تک فریمها و صحنههای سریع و اکشن مورد پردازش قرار گرفته و به صورت کاملاً واضح پخش میگردد، این تکنولوژی از به وجود آمدن تاری تصاویر جلوگیری مینماید. قرار گرفتن این تکنولوژی در کنار رزولوشن ۴k و داشتن رفرش ریت ۶۰ هرتز به عنوان یک تلویزیون میان رده با عملکرد بسیار خوب، لذت تماشای تصاویر باکیفیت را به وجود میآورد. در تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ مدل P1 علاوه بر رعایت طراحی به شکل زیبا و کیفیت تصویر فوقالعاده بالا از سیستم صوتی خوبی استفاده شده که میتواند در همه فضا صدا را به صورت یکسان پخش کند. بر روی تلویزیون دو بلندگوی دو کاناله قرار گرفته که هر کدام صدا را به اندازه ۱۰ وات استخراج میکنند که بر روی یکدیگر صدای خروجی این تلویزیون ۲۰ وات است. برند شیائومی برای جلوگیری از کاهش صدای نمایشگرها با استفاده از تکنولوژیDolby Audio و Dolby DTSکیفیت صدا را بهبود بخشیده و موجب لذت بردن افراد از تماشای برنامه مورد علاقهشان میشود.

ریموت کنترل هوشمند شیائومی دارای برخی قابلیتهای عالی در راستای راحتی بیشتر کاربران است. دکمههایی برای دسترسی سریع به سرویسهای استریم فیلم از جمله نتفلیکس و Prime Video روی ریموت تعبیه شده تا بتوانید به سرعت به دیدن فیلمهای موردعلاقه خود در این سرویسهای معتبر بپردازید. همچنین دکمه دسترسی به دستیار صوتی گوگل روی ریموت قرار گرفته و با فشردن آن میتوانید به دستیار صوتی برای اجرای دستورات صوتی خود دسترسی پیدا کنید. Chromecast داخلی و Miracast از کاربردیترین ویژگیها در تلویزیون شیائومی هستند. این قابلیتها یک اتصال سریع و بیدردسر را میان تلویزیون با سایر دستگاههای خارجی بقرار میسازند. در واقع از طریق قابلیتهای Chromecast داخلی و Miracast میتوانید محتواهای در حال پخش از صفحه نمایشهای کوچک همچون گوشی و لپتاپ را به صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت تلویزیون 55Q1E انتقال دهید. به این ترتیب محتوای موردعلاقهتان در صفحه نمایشی بزرگتر و با وضوح بهتر نمایش داده میشود تا نهایت لذت را با این تلویزیون تجربه کنید. یکی از برترین ویژگیهایی که در این تلویزیون 55 اینچ وجود دارد مربوط به بخش پردازنده اصلی آن است. پردازنده چهار هستهای Cortex-A55 فوق العاده قدرتمند بوده و کارایی و عملکرد عالی را در تلویزیون Q1E ایجاد میکند. این تلویزیون هوشمند از 2 گیگابایت حافظه RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی میکند. با این میزان حافظه به راحتی قادر خواهید بود انواع برنامه و محتوای موردعلاقهتان را در تلویزیون 55 اینچ شیائومی داشته باشید.

  ردمی K50S Pro احتمالاً با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و تراشه Snapdragon 8+ Gen1 معرفی می‌شود

همچنین به شما این امکان را می دهد که سایر دستگاه های خانه هوشمند را از طریق تلویزیون کنترل کنید! با کنترل از راه دور بلوتوث عملی، می توانید تلویزیون را از هر زاویه ای (360 درجه) کار تلویزیون 75 اینچ شیائومی کنید. این تلویزیون دارای 1 پورت HDMI 2.1 با eARC، 2 پورت HDMI 2.0، 2 پورت USB2.0، پورت Lan Ethernet، ورودی AV، تیونر دیجیتال (سازگار با DVB-T2/C و DVB-S/S2)، بلوتوث V5.0 است. وای فای دو باند 2.4 گیگاهرتز/5 گیگاهرتز و خروجی صدای نوری. سیستم صوتی تعبیه شده در تلویزیون شیائومی با صدایی قدرتمند و با کیفیت و همچنین پشتیبانی از فناوری های ارتقا دهنده ی کیفیت صدا می تواند صدایی بی نظیر را پخش نماید. این سیستم صوتی 2 کاناله قدرت پخش صدای 10 واتی دارد و هر اسپیکر می تواند صدایی به قدرت 5 وات تولید کند. پشتیبانی از حالتهای مختلف صدا می تواند هماهنگی لازم را با هر نوع محتوایی به عمل آورد و کیفیت صوت پخش شده را ارتقا دهد. وجود فناوری هایی نظیر Dolby Audio و DTS-HD می تواند به تفکیک صدا در کانالهای مختلف کمک کند و صدایی همه جانبه و سه بعدی را در محیط پخش کند.

تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP محصولی نوین از برند شیائومی میباشد که با عنوان سری 4S وارد بازار شده است. وجود قابلیتهای فراوان و پیشرفته در این تلویزیون اسمارت باعث میشود تا لحظات خوشی را برای شما خلق کند. این محصول دارای صفحه نمایش تخت از نوع LED میباشد که از طریق آن محتواهایی عالی را برای شما به نمایش میگذارد. همچنین این تلویزیون 55 اینچ شیائومی نیز کیفیت 4k که این روزها محبوبیت خاصی را در بین کاربران پیدا کرده است را به خود اختصاص داده است. همراه با این کیفیت میتوانید تصاویری جذاب و کاملا طبیعی و زنده را از تلویزیون دریافت کنید و لذت تمام را از دیدن آن ببرید. توسط قابلیت HDR میتوانید محتواهایی با درخشش بالا و عمق بیشتر و جزئیات ریز و دقیق دریافت کنید. وجود نرخ رفرش 60 هرتز در این تلویزیون 55 اینچ شیائومی زمینه ساز این خواهد شد تا تصاویری سریع و تند به صورت پیوسته و عاری از هر گونه نویز و ناخالصی نمایش داده شوند.

با خرید Mi TV 4 به راحتی میتوانید این حالت را انتخاب کنید.

علاوه بر این طراحی تلویزیون شیائومی Mi TV 4 با قاب بسیار کوچک و نازک بوده که از روبرو قابل مشاهده نمیباشد.به این نوع طراحی اصطلاحا Borderless گویند. با تلویزیون 55 اینچ شیائومی Mi TV 4، لذت تماشای فیلم و هیجان انجام بازی بیش از قبل خواهد شد. در Mi TV 4 شیائومی تصاویر بسیار نزدیک به واقعیت است. به نسبت قبل رنگ ها غنیتر و تصاویر سه بعدیتر به نظرخواهد آمد. کارایی بالای تلویزیون 55 اینچ شیائومی Mi TV 4 به علت داشتن سخت افزاری قدرتمند بوده که تجربهای لذت بخش و جذاب برای سرگرم کردن شما خلق خواهد کرد. 8GB، سرعت پاسخگویی بالا، عملکرد سریعتر و اجرای روان بازیها از نکات قوت Mi TV 4 میباشد. خلق صدای متحرک و واقعی لذت تماشای فیلم و انجام بازی را چند برابر کرده و به ایجاد حس حضور خود در صحنه بسیار کمک میکند. هماهنگی لوازم خانگی شیائومی واقعا بی نظیر است. هر بار بیشتر از قبل شیائومی ثابت کرده که در ارائه خدمات پس از فروش چقدر تلاش میکند. ارزشی که شیائومی برای خریداران محصولات قبلی خود قائل میشود در هیچ برندی دیده نشده است. با نگه داشتن دکمه voice روی کنترل تلویزیون میتوانید سایر محصولات هوشمند خانگی شیائومی خود را کنترل کنید. مانند: پلوپز، ربات جاروبرقی، دوربین مدار بسته، کلید و پریز هوشمند، دستگاه تهویه هوا، چراغ مطالعه، تصفیه هوا و … پس از انجام تحقیقات متعدد، بهترین حالت رنگ و نور برای جلوگیری از بروز هرگونه آسیب به چشمان کودکان به دست آمده است. با خرید Mi TV 4 به راحتی میتوانید این حالت را انتخاب کنید. همچنین میتوانید تایمر خودکار برای خاموش شدن پس از مدت زمان مورد نظر تنظیم کنید.

  بهترین گوشی های موبایل بازار ایران [خرداد ماه ۱۴۰۱]

که طراحان این برند چینی از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

xiaomi tvحافظه ی این تلویزیون ها اغلب با 16 گیگ همراه شده است. اکنون می توانید برنامه های مورد نیاز خود را بر روی حافظه ی این تلویزیون ذخیره کنید. تفاوت ، فرق و مقایسه تلویزیون شیائومی با ال جی ؛ اگر بخواهیم تلویزیون های شیائومی را با دیگر مدل ها از نظر طراحی مورد قیاس قرار دهیم به این نکته می رسیم . که طراحان این برند چینی از هیچ تلاشی دریغ نکرده است. در سایزهای مختلف اعم از 32، 43، 55، 65 اینچ موجود می باشند، از این رو با توجه به نیاز خود می توانید سایز مد نظر را انتخاب و خریداری نمایید. شیائومی فریم نمایشگر های خود را به حدی باریک و ظریف طراحی می کند به حدی که به سختی دیده می شود اغراق. این نوع طراحی در اجرای عالی تصویر نیز موثر می باشد. پایه های دو شاخه ای برای اغلب آن ها در نظر گرفته است.

  • بهترین عملکرد گیمینگ و سرعت عمل را می خواهید
  • برخورداری از فناوری VRR
  • حافظه 16 GB
  • کیفیت ایده آل
  • طراحی نسبتا قدیمی و ساده
  • مشاهده » دانلود کاتالوگ تلویزیون سونی
  • بهره گیری از فناوری AQUOS
  • زاویه دید نامناسب

بهترین برند تلویزیون چینی بازار چیست ؟ ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که برای خرید تلویزیون بهترین تلویزیون چینی در بازار ایران کدام محصول باشد؟ بصورت واتساپ و تلفنی و یا هرطور که راحتتر هستید . برند تلویزیون شیائومی با توجه به بررسی تلویزیون های موجود در بازار باید گفت آن را میتوان به عنوان باکیفیت تلویزیون چینی معرفی کرد. همانطور که معلوم است شرکت شیائومی در چند سال اخیر با عرضه تلویزیون خواسته که با سایر برندهای معتبر دنیا رقابت کند. ساخت چین دلیل بر تقلبی بودن نیست. در این کشور عموم مردم ایران به این باورند که جمله MADE IN CHINA دال بر تقلبی بودن کالا دارد ولی ای چنین نیست. نه خود کشور چین. که فلان محصول را با قیمت تمام شده X میخواهند و تولید کننده مجبور است تا از کیفیت محصول بکاهد و قیمت محصول را پایین بیاورند. فروشگاه لوازم خانگی اشکان کالا در مورد اینکه چطوری تقلبی بودن یا نبودن را تشخیص بدهیم؟

آیا زمان حرف زدن بیشتر درباره تلویزیون شیائومی است؟

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد تلویزیون شیائومی یا ال جی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید