بررسی تلویزیون شیائومی مدل های 2023

xiaomi tvوجود فناوریهای قدرتمند صوتی در تلویزیونهای شیائومی این محصولات را ویژه و خاص کرده است. خوشبختانه تکنولوژیهای جدیدی که به این تلویزیونها اضافه شده همگی باعث پرقدرت شدن کیفیت صدا خواهند شد. Dolby Atmos، DTS و Dolby Audio نمونههایی از فناوریهای تلویزیون شیائومی هستند. بالا بودن کیفیت صوتی در تلویزیونهای شیائومی یکی از درخشانترین ویژگیهایی بوده که این نمایشگرها از آن بهره بردهاند. ریموت کنترل هوشمند از تجهیزات بهروزی است که تلویزیونهای شیائومی از آنها برخوردار هستند. وجود این خصوصیت و تکنولوژی باعث شده تا محتوای داخل این نمایشگرها بهروزتر و با دنیای وب عجینتر باشد. ریموت هوشمند بهطور کلی امکان کنترل کردن تلویزیون را از راه دور داده و دسترسی آسان به دنیای وب را برای کاربر خود فراهم میآورد. تلویزیونهای شیائومی به عنوان جدیدترین تکنولوژی در بازارهای لوازم خانگی بوده که توانسته کابران زیادی را به سمت خود جلب نمایند. قطعاً در سالهای آینده شاهد پیشرفت چند برابر آن خواهیم بود چنانچه که رقیب سرسخت برندهای مشهور میگردد. در اینجا به بررسی تلویزیون شیائومی پرداختیم؛ حال به نظر شما تلویزیونهای این برند چگونه هستند؟ اگر از کیفیت فعلی این تلویزیونها بگوییم آن چنان که باید تکامل نیافتهاند و نیاز به بررسیهای بیشتر دارند. همچنین معایبی از آنها به چشم میخورد که در صدد رفع آن بر آمدند. بنابراین با مرور زمان کیفیت تلویزیونهای شیائومی افزایش مییابد و مسلماً با پی بردن به کیفیت آن استقبال مشتریان نیز بیشتر خواهد شد.

xiaomi tvاین تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید است؛ به این ترتیب می توان اپلیکیشن ها و بازی های مختلف را روی این تلویزون نصب کرد و در اینترنت به جستوجو پرداخت. برای بهرهمندی از سرویسهای اینترنتی، مانند تماشای فیلم به صورت آنلاین یا جستوجو در اینترنت، میتوانید از اتصال بیسیم Wi-Fi یا پورت LAN استفاده کنید. گفتنی است 4S-2019 به دو اسپیکر مجهز شده است که توان خروجی صدای هرکدام 8 وات است و درمجموع میتواند 16 وات صدا تولید کند. همچنین این مدل برای سهولت کاربران، به چند درگاههای USB و HDMI مجهز شده است و امکان اشتراکگذاری فایلهای متنوع را فراهم میکند. تلویزیون 4S-2019 نسخه گلوبال از سری محصولات شرکت شیائومی است که با صفحه 54.6 اینچی و با کیفیت 4K به بازار ارائه شده است. که در صفحهای تخت نمایش داده میشود. رزولوشن 2160 × 3840 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب بوده و تصویری مناسب را به نمایش میگذارد.

  • خرابی مین برد
  • مدل: Max
  • لوازم جانبی و سایر
  • Afraland – 9 ماه پیش
  • دارای اسلات CI
  • مصرف برق حداقل : 54 وات
  • تنوع بسیار کم

  چگونه پیدا کردن بهترین تلویزیون شیائومی {برای شما|در شما|در مورد شما |به محصول(سرویس) {خاص|خاص} شما.

تلویزیونهای کمپانی شیائومی از سال 2019 وارد بازار ایران شده و در حال رقابت با برندهای معتبر و مشهوری همچون ال جی، سامسونگ و سونی میباشد. کمپانی شیائومی با تولید تلویزیونهای با کیفیت در انواع و سایزهای مختلف در حال رقابت با تلویزیونهای میان رده اقتصادی سری هفت ال جی و سامسونگ بوده است. شیائومی در طراحی و ساخت تلویزیون های خود جدا از نمایشگرهای LED معمولی از نمایشگرهایی با عنوان QLED هم پرده برداری کرده است. کیولدها، پنل های کمپانی سامسونگ بوده اند که شیائومی از آن ها بهره گرفته است. به دلیل قیمت پایین تلویزیون های شیائومی نمی نمی توان از آن انتظار سری و سطح های مختلفی از تصویر را داشت و باید به این مقدار از کیفیت و طراحی اکتفا کنید. شیائومی آستین بالا زده و دست به کار شده تا در تلویزیون های خود به حالت های پیشرفته تری برسد. تعبیه پنل های کیولد سامسونگ در برخی از تلویزیون های شیائومی به معنای نمایش دادن محتواهای تصویری فوق العاده ای است.

قیمت تلویزیون شیائومی

قاب باریک با فریم های نقره ای رنگ جذابیت دو چندانی را به نمایشگر بخشیده اند که بینندگان را در همان نگاه اول مجذوب زیبایی و منحصر به فرد بودن خود می نماید. بدنه یکدست مشکی باعث هماهنگی بیشتر آن با هر محیطی شده و همچنین با به کارگیری پلاستیک مرغوب در طراحی بدنه نوید مقاومت بیشتر را به مخاطبان می دهد، تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند. حاشیه هایی که بسیار نازک طراحی شده اند از هر زاویه بینندگان را به دیدن صحنه های جنجالی و شگفتانگیز دعوت می نمایند. پورت های ورودی خروجی متناسب با نیاز های امروزه را به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت دارد و تمام نیازهای شما را مرتفع می سازد. تلویزیون P1 شیائومی از پورت HDMl و USB و گیرنده ی دیجیتالی پشتیبانی می کند. شما از طریق می توانید اتصال این نمایشگر را با سایر وسایل ممکن می سازد. سازندگان خلاق شیائومی این درگاه ها را در قسمت پشتی تعبیه نمودهاند، تا از آویزان شدن سیم و کابل در اطراف نمایشگر جلوگیری نمایند.

اما این PatchWall چیست؟

، پشتیبانی می کند و وضوح خروجی آن ۴K می باشد. سیستم عاملی که تلویزیون P1 از آن قدرت می گیرد Android 10 است. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون ۵۵ اینچی شیائومی قابلیت PatchWall می باشد. اما این PatchWall چیست؟ تراشه ی چهار هسته ای MediaTek MT9611 به همراه یک پردازنده گرافیکی با نام Mali G52 MP2 و ۲ گیگابایت حافظه رم مسئولیت سنگین پردازش تصاویر، رابط کاربری و اپلیکیشن های نصب شده ی اندروید را بر عهده دارند. در ضمن این تلویزیون باشکوه ۱۶ گيگابايت فضای ذخیره در اختیار کاربران می گذارد که دو برابر Mi TV 4S است و حرکتی رو به جلو محسوب می شود. شیائومی Xiaomi Mi TV 4S 55 دارای فریم ۷ میلیمتری (۱۶ میلیمتری در پایین) آلومینیومی می باشد و در پایین، لوگوی کلاسیک MI نمایان است. تنها دکمه موجود دکمه پاور است که بسیار کوچک است و در زیر تلویزیون درست پشت چراغ نشانگر وضعیت قرار می گیرد. برای سایر کنترل ها استفاده از کنترل از راه دور ضروری است.

  غیرفعال شدن گوشی های شیائومی در ایران صحت دارد؟

گوشیهای شیائومی دارای حالتی بهنام Supermoon هستند.

xiaomi tvممکن است این قابلیت هنگام ثبت عکسهای سلفی و زمانی که دکمه اصلی شاتر در نقطهای ناخوشایند قرار دارد، کاربردی باشد. بسیاری از گوشیها هنگامی که در حال ضبط ویدیو هستند، میتوانند عکس هم بگیرند و این قابلیت در تنظیمات دوربین گوشی شیائومی نیز وجود دارد و کار کردن با آن بسیار ساده است. به سادگی ضبط ویدیو را آغاز کنید، سپس روی آیکون گرد کنار دکمه توقف (Stop) تپ کنید. Image capture while recording فعال کنید. عکس گرفتن از ماه با گوشی شیائومی؛ چگونه با گوشی شیائومی از ماه عکس بگیریم؟ گوشیهای شیائومی دارای حالتی بهنام Supermoon هستند. این حالت تنها مخصوص عکاسی از ماه است و فیلترها و افکتهای متفاوتی برای بالابردن کیفیت عکس هایی که از با دوربین گوشی شیائومی خود از ماه میگیرید دارد. وقتی این حالت را فعال کنید، دوربین بهصورت خودکار خود را پارامترهای مناسب برای ثبت واضحترین تصویر از ماه، تطبیق میدهد. البته لازم به ذکر است که کیفیت نهایی عکس، به رزولوشن دوربین و کیفیت سنسور آن نیز بستگی دارد.

تلویزیون های ال جی با سیستم عامل WebOS وارد بازار شده اند.

پس سیستم عامل هم به نظر ما یکی از مهم ترین بخش های تلویزیون است. که به شما وسعت انتخاب و قدرت عملکرد بالاتری را خواهد داد. در این راهنمای خرید تلوزیون حالا می رسیم به سیستم عامل است برای تلویزیون های اندرویدی در صورتی که قصد دارید تلویزیون های اندروید خریداری کنید. پیشنهاد ما این است که سونی و تلویزیون ال ای دی شیائومی را کالی ناب فراموش نکنید . البته فیلیپس هم در قدم سوم گزینه خوبی برای سیستم عامل اندروید به حساب می آید. تلویزیون های ال جی با سیستم عامل WebOS وارد بازار شده اند. WebOS بر پایه لینوکس طراحی شده و اپلیکیشن هایش را میتوانید از سایت ال جی و اپ استور ال جی دانلود کنید. سامسونگ هم با سیستم عامل تایزن Tizen که بر پایه لینوکس طراحی شده روانه ی بازار شده که اپلیکیشن و نرم افزار و بازی های آن رو میتوانید در اپ استور سامسونگ نصب کنید.

  • امکان استفاده از تلویزیون بهعنوان هات اسپات وای فای
  • حافظه داخلی 2GB+8GB
  • سیستم عامل: اندروید 10
  • پشتیبانی از 1.07 بیلیون رنگ و عمق رنگ (8-Bit + FRC)
  • در مرحله بعدی منتظر بمانید تا Mi TV را شناسایی کند
  • کیفیت تصویر خارق العاده 4K HDR
  • نسخه های HDR: HDR10+ / HLG
  • کیفیت ساخت بالا و طول عمر طولانی

  تلویزیون شیائومی |خرید تلویزیون شیائومی با قیمت مناسب

xiaomi tvاز زمان های گذشته با اختراع تلویزیون تا زمان حال این جعبه جادویی همیشه یکی از ضروری ترین وسایل دیجیتال در هر خانه ای محسوب می شدند. امروز با رشد تکنولوژی تلویزیون ها در سایزهای مختلف 32 اینچ تا 68 اینج متناسب با دکوراسیون و متراژ خانه ها طراحی و وارد بازار شدند. این تلویزون ها علاوه بر وزن کم و زیبایی خیره کننده دارای ضخامت بسیار کم با حاشیه های باریک هستند. شیائومی به عنوان یک کمپانی چینی موفق در تولید گوشی به تازگی در زمینه تولید تلویزیون قدم گذاشته است و با معرفی مدل های متنوع تا کنون موفق عمل کرده است. تلویزیون هوشمند 43 اینچ شیائومی MI TV P1 یکی از این مدل هاست که در ادامه آن را مورد بررسی قرار می دهیم. بنابراین با پارس شیائومی همراه بمانید. در نگاه اول به تلویزیون Mi TV P1 43 متوجه فریم های نازکی دور تلویزیون خواهید شد که ضخامتی حدود 9 میلی متر دارد. از سمت جلو این تلویزیون از از سه طرف بدون حاشیه است و قسمت پایین تلویزیون برآمدگی کوچکی دارد که لوگو «Mi» و دکمه پاور درست زیر این قسمت مخفی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید