بهترین تلویزیون شیائومی در ایران؛ از ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان

  • باندل تلویزیون شیائومی 55 اینچی و می ساندبار MDZ-27-DA
  • صفحه نمایش بدون حاشیه
  • استفاده از محافظ صفحه برای محافظت از پنل
  • کابل HDMI را به پورت های HDMI لپ تاپ و تلویزیون وصل کنید

xiaomi tvبهترین تلویزیون شیائومی موجود در بازار ایران کدام است؟ در این راهنمای خرید، خوشقیمتترین و در دسترسترین تلویزیونهای شیائومی را به شما معرفی کردهایم. وقتی به بازار تلویزیون نگاه میکنید، برندهای مطرحی مانند سامسونگ، الجی، سونی یا برندهایی از قبیل جیپلاس و اسنوا و دوو و سایرین به وفور یافت میشوند. شاید معمولترین سوال شما این باشد که قیمت کدام بهتر است یا کیفیت کدام یک بیشتر است. با این حال وقتی به سراغ خرید بهترین تلویزیون میروید، انبوهی از مشخصهها وجود دارد که باید به آنها اهمیت بدهید. مدل پنل، فناوری ورودیها، نرخ نوسازی، میزان روشنایی، عمق سیاهی، سیستم عامل و قدرت صدا، چیزهایی هستند که باید در نظر داشته باشید. اما میرسیم به برند شیائومی. شرکتی که طی سالهای گذشته نه فقط در بحث گوشیهای هوشمند، که در تولید تقریبا همه چیز یک خانه دست داشته و یکی از لاینهای ارزشمند آن، تلویزیون است. شیائومی همیشه به ارائه کیفیت بالای محصول با حاشیه سود بسیار کم که منجر به پایین آمدن قیمت تمام شده میشود، معروف است و این قضیه در مورد بهترین تلویزیون شیائومی بسیار صدق میکند.

  • در قسمت جست و جوی، نام برنامه مورد نظر را وارد کنید
  • طراحی ظاهری باریک و صفحه تخت
  • تلویزیون شیائومی
  • طراحی و ساخت تلویزیون شیائومی 65 اینچی 4X
  • پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant)
  • سیستم عامل مناسب
  • توضیحات تکمیلی
  • پردازنده قوی

xiaomi tvاولین گزینه استفاده از ویژگی داخلی میراکست است. این یکی از رایج ترین ویژگی هایی است که معمولاً برای نمایش داده های تلفن در رایانه یا تلویزیون استفاده می شود. تعداد محدودی از گوشی ها از این ویژگی پشتیبانی می کنند، اما گوشی شیائومی 11 دارای یک سیستم داخلی MIUI یا رابط کاربری است. این قابلیت اشتراک گذاری صفحه یا اسکرین شیرینگ (شامل اشتراک دسترسی به صفحه رایانه، تلویزیون است) می تواند تصویر با کیفیت بالا و انتقال صدا را بدون یک فرآیند طولانی مدت ایجاد کند. در ادامه نحوه اتصال گوشی شیائومی 11 به تلویزیون با ویژگی داخلی میراکست را ارائه می دهیم. در ابتدا، گوشی شیائومی 11 و تلویزیون خود را به یک شبکه وای فای متصل کنید. اگر این کار به درستی انجام نشود، اتصال موفقیت آمیزی نخواهید داشت. در مرحله بعد، منبع تلویزیون را به گزینه اسکرین میرورینگ بی سیم (قرینه سازی صفحه نمایش) یا Wireless Screen Mirroring تغییر تلویزیون 4k شیائومی مدل 4s سایز 65 اینچ دهید. به خاطر داشته باشید مراحل بسته به نوع و مدل تلویزیون شما می تواند متفاوت باشد.

  بررسی تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

این محصول از اینترنت اشیاء یا IoT نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید خانه هوشمند یا لوازم خانگی هوشمند خود را از طریق آن مدیریت کنید. این محصول دارای گیرنده دیجیتال پیشرفته نیز می باشد و شما را از خرید جداگانه آن بی نیاز می سازد. شیائومی این تلویزیون را به پردازشگر 4 هسته ای 64 بیتی مجهز نموده است و عملکرد آن قابل قبول است. تلویزیون 65L65M5-5ASP دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند. شیائومی به کمک تکنولوژی Dolby Audio و Dolby DTS کیفیت صدای این تلویزیون را بهبود می بخشد و صدای با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بلندگوهای این تلویزیون از نوع Bass Reflex هستند و صدای قدرتمند و با کیفیتی را تولید می کنند. به طور کلی کیفیت صدای این تلویزیون به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت کاملا مناسب است. طراحی تلویزیون L65M5-5ASP بسیار شیک و مدرن است و زیبایی خاصی به محیط خانه شما می بخشد.

صفحه نمایش های QLED از مواد کوانتومی استفاده می کنند.

xiaomi tvفناوری مورد استفاده در ساخت این نمایشگر IPS است. تلویزیون هایی که از این پنل یا همان IPS استفاده می کنند، دارای زاویه دید وسیع و زمان پاسخگویی سریع هستند. به همین دلیل، قیمت این تلویزیون ها کمی بالاتر از تلویزیون های پنل VA است. علاوه بر این وجود تجهیزات پیشرفته و پیچیده و مصرف کم انرژی از مزایای پنل های IPS به شمار می رود. شیائومی از کیفیت تصویر QLED در مدل 75 اینچی MI TV Q1 برای دستیابی به طیف وسیعی از کیفیت رنگ و روشنایی تصویر و همچنین شادابی تصویر و عکس استفاده کرده است. شفافیت این رنگ و کیفیت تفکیک رنگ سفید از قرمز و سایر رنگ های جذاب باعث افزایش سطح دید می شود. کیفیت QLED تلویزیون 75 اینچی Xiaomi MI TV Q1 دنیایی از رنگ های کوانتومی را ایجاد می کند که کیفیت برتر را در هر قسمت از تلویزیون به نمایش می گذارد. صفحه نمایش های QLED از مواد کوانتومی استفاده می کنند. از کوانتوم برای پخش رنگ و روشنایی یک تصویر استفاده می شود و آن را روشن تر، زنده تر، پر جنب و جوش تر و جذاب تر در هر قسمت از صفحه نمایش می کند. مدل 75 اینچی MI TV Q1 شیائومی می تواند 1.7 میلیون رنگ را نمایش دهد. با پشتیبانی از 1.7 میلیون رنگ، میتوانید جزئیات نرمتر را در عکسها و فیلمهای خود مشاهده کنید، نواحی تیره واضحتر و انتقال تصویر صافتر را مشاهده کنید.

  تاریخ رسمی عرضه ساعت S1 Active شیائومی تأیید شد

تفاوت پنل IPS و VA چیست؟

در تلویزیون های led/lcd الجی صرفا از پنل ips استفاده می شود و همچنین در تلویزیون های سامسونگ نیز تنها از پنل va استفاده شده است. دیگر برندها به توالی هر کدام از یکی از این پنل ها استفاده می کنند. تفاوت پنل IPS و VA چیست؟ In-Plane Switching، تفاوت اصلی بین IPS وTN ، قیمت و میزان دقت رنگ است. در واقع، پنل های IPS برای رفع نقص پنل TN طراحی شده اند. این پنل بیشتر در تلویزیونهای شرکت LG مورد استفاده قرار میگیرد. VA مخفف vertical alignment است و نوعی فناوری صفحه نمایش LCD است. پنل های VA دارای بهترین کنتراست و عمق تصویر در میان دیگر پنل های نمایشگر میباشد، اما زاویه دید کمتر و زمان پاسخگویی( response times ) طولانی تر نسبت به IPS از معایب این پنل است. هر چند سامسونگ با تغییر اسم به”PLS ” به طور محدودی از پنل IPS نیز استفاده کرده است(.

طراحی تلویزیون 65 اینچ شیائومی بسیار شیک و مدرن است.

این تلویزیون از دستیار صوتی گوگل یعنی Google Assistant پشتیبانی می کند و شما می توانید بسیاری از کارها را از طریق دستورات صوتی انجام دهید. همچنین به کمک این تلویزیون می توانید دستگاه هایی که از اینترنت اشیاء یا IoT پشتیبانی می کنند را نیز مدیریت نمایید. شیائومی از پردازشگر 4 هسته ای MTK A55 و پردازشگر گرافیکی Mali-470 MP3 در تلویزیون 2019 خود استفاده نموده است و وظیفه پردازش های مربوط به سیستم عامل آن را به عهده دارد. تلویزیون اندرویدی شیائومی 654X از پلتفرم PatchWall پشتیبانی میکند و از این طریق به حجم نامحدودی از فیلم، سریال، برنامه های ورزشی و غیره دسترسی خواهید داشت. طراحی تلویزیون 65 اینچ شیائومی بسیار شیک و مدرن است. حاشیه های اطراف صفحه نمایش این تلویزیون تقریبا باریک است و به شما کمک می کند تا روی محتوای در حال پخش تمرکز کنید. پایه های این تلویزیون نیز در دو طرف آن قرار دارند و فضای مناسبی برای قرار دادن ساندبار جلوی تلویزیون را ایجاد میکنند.

  قیمت ساعت هوشمند ۲۱ مرداد + لیست جدیدترین اپل واچ، شیائومی، سامسونگ و برندهای متفرقه

که در ادامه جزئیات بیشتری از این سیستم صوتی شرح شده است. همچنین این محصول از سری تلویزیون های هوشمند بازار نیز میباشد که امکانات و سرگرمی های بالایی را در اختیارتان قرار میدهد. تلویزیون 50 اینچ شیائومی مدل 50P1 2021 مجهز به سیستم عامل اندروید میباشد. قابلیت هایی همچون اتصال به اینترنت ، اتصال به موبایل هوشمند ، قابلیت نصب برنامه ، پشتیبانی از دستورات صوتی و. … از جمله امکاناتی میباشند که این تلویزیون به آن ها مجهز است. همان طور ;ه در بالا به آن اشاره شد این تلویزیون قدت بالا و قابل توجهی در نمایش تصاویر را دارا میباشد. تلویزیون 50 اینچ شیائومی مدل 50P1 2021 مجهز به صفحه نمایش LED است که نور ها را با قدرت عالی و کاملا تنظیم شده به نمایش میگزارد. در کنار این صفحه نمایش قدرتمند وجود کیفیت تصویری 4K در این تلوزیون باعث میشود تصاویر با کیفیت چهار برابر بهتر از کیفیت فول اچ دی به نمایش در آیند.

تلویزیون شیائومی

اهمیت آن : وقتی کانال تلویزیون رو عوض میکنید و یا بعد از چند ساعت بازی کردن یکدفعه استوپ میزنید و به کار دیگه ای میپردازید . یا هر تغییر یکدفعه ای از حالتی از تصویر که برای مدت طولانی ای استقرار داشته میتونه احتباس و هاله ای از محتوای قبلی را در محتوای جدید شما هم نمایش دهد که بعضا بسیار بد به نظر میرسه. اهمیت آن : وقتی کانال تلویزیون رو عوض میکنید و یا بعد از چند ساعت بازی کردن یکدفعه استوپ میزنید و به کار دیگه ای میپردازید . یا هر تغییر یکدفعه ای از حالتی از تصویر که برای مدت طولانی ای استقرار داشته میتونه احتباس و هاله ای از محتوای قبلی را در محتوای جدید شما هم نمایش دهد که بعضا بسیار بد به تلویزیون پرچمدار شیائومی نظر میرسه. اهمیت آن : وقتی کانال تلویزیون رو عوض میکنید و یا بعد از چند ساعت بازی کردن یکدفعه استوپ میزنید و به کار دیگه ای میپردازید . یا هر تغییر یکدفعه ای از حالتی از تصویر که برای مدت طولانی ای استقرار داشته میتونه احتباس و هاله ای از محتوای قبلی را در محتوای جدید شما هم نمایش دهد که بعضا بسیار بد به نظر میرسه.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد تلویزیون شفاف شیائومی قیمت لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید