بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان در برند های مختلف (اسفند ۱۴۰۱)

اگر بودجه شما حدود ۱۵ میلیون است و قصد خرید یک گوشی خوب در این رنج قیمتی دارید، با ۱۹کالامگ همراه باشید تا بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون را به شما معرفی کنیم.

بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون چه مدلیه؟

خرید یک گوشی هوشمند جدید می‌تواند یک فرآیند دلهره آور باشد، به خصوص اگر اطلاعات زیادی در مورد تکنولوژی و دنیای موبایل نداشته باشید. تعداد زیادی گوشی از برندهای مختلف با قیمت‌های مختلف در دسترس هستند که هر کدام جمعیت‌ خاصی را هدف قرار می‌دهند. بنابراین، حتماً از خودتان می‌پرسید بالاخره کدام مدل را باید انتخاب کنیم؟ اگر می‌خواهید اولین گوشی زندگیتان را بخرید یا قصد عوض کردن گوشیتان را دارید، ما اینجا هستیم تا با این راهنما در مورد نحوه انتخاب یک گوشی مناسب و مطابق با نیازهایتان، به شما کمک کنیم. در این راهنمای خرید سعی کرده‌ایم مدل‌های متنوع از برندهای مختلف را معرفی و تمام ویژگی‌های اصلی که باید در مورد هر گوشی بدانید را بررسی کنیم تا از طریق یک فرآیند گام به گام به تصمیم‌گیری شما برای خرید گوشی کمک کرده باشیم.

خرید اقساطی 19کالا

خوشبختانه، دست ما برای انتخاب بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تا حدود زیادی باز است و در واقع در این رنج قیمتی مدل‌های بسیار خوبی در بازار وجود دارد. در ادامه هفت گوشی برتر حدود ۱۵ میلیون را معرفی کرده‌ایم، در انتها حتماً برای ما بنویسید که مدل مورد علاقه شما کدام است؟

Xiaomi 11T Pro:

اولین موردی که در لیست بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون به شما معرفی می‌کنیم، یک مدل بسیار محبوب از شیائومی است که ارزش خرید بسیار بالایی دارد. در واقع این قاتل پرچمدار برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده که عملکرد بالایی از گوشی انتظار دارند، ولی می‌خواهند هزینه کمتری نسبت به یک گوشی پرچمدار پرداخت کنند.

بهترین گوشی تا 15 میلیون نمایشگر ۱۲۰ هرتزی فول اچ دی پلاس به همراه نرخ پاسخ لمسی سریع ۴۸۰ هرتز که نه تنها برای انجام فعالیت‌های معمول بی‌نظیرست، بلکه برای گیمرها و علاقه‌مندان به بازی هم شگفت‌انگیزست! این گوشی یکی از سریع‌ترین فست شارژهای دنیا را دارد که در عرض ۱۷ دقیقه قادرست گوشی را فول شارژ کند.

گوشی شیائومی 11تی پرو

Xiaomi11 t pro

پردازنده این گوشی شیائومی نیز بهترین چیپست سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود که تقریباً روی هر گوشی قرار گرفته، آن را به قدرت رسانده است. عملکرد گوشی بی نقص است و خبری از لگ و کندی حتی در اجرای گرافیکی‌ترین عناوین بازی‌ها هم نیست. تمام برنامه‌ها در یک چشم بهم زدن باز می‌شوند و جا به جایی بین صفحات به روانترین شکل ممکن صورت می‌گیرد.

فروش ویژه

گوشی سامسونگ + Galaxy S23 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵۷,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ + Galaxy S23 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

گوشی سامسونگ + Galaxy S23 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

تصویر سه بعدی

گوشی شیائومی 12T Pro ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت

قیمت ویژه: ۲۷,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی ۱۲T Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy S22 5G ظرفیت 128 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۳۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S22 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy S23 5G ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S23 5G ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

گوشی هوآوی nova 8 4G ظرفیت 128 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۲,۹۷۹,۰۰۰ تومان

گوشی هوآوی nova 8 4G ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

در بخش دوربین هم لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی معروف شیائومی در مشخصات این مدل هر خریداری را وسوسه می‌کند، اما باید بدانید که عکس‌های گرفته شده با این لنز در حالت پیش‌فرض با اندازه ۱۲ مگاپیکسل ذخیره می‌شوند، البته همچنان می‌توانید رزولوشن کامل ۱۰۸ مگاپیکسل را نیز داشته باشید. در کل عکس‌های گرفته شده در نور روز خوب هستند، فوکوس ثابت، نوردهی کافی و نمایش رنگ هم دقیق است؛ فقط ممکنست گاهی اوقات شارپنس عکس‌ها زیادی باشد.

  بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی چه مدل‌هایی هستند؟(خرداد ۱۴۰۲)

نظر شما در مورد این مدل چیست؟ آیا به نظر شما هم این گوشی شیائومی لایق عنوان بهترین گوشی شیائومی تا ۱۵ میلیون هست یا خیر؟

مزایا:

  • نمایشگر عالی
  • عملکرد رقابتی
  • عمر باتری تمام روز
  • شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی
  • ارزش خرید بالا

معایب:

  • کیفیت دوربین‌ متوسط
  • ضدآب نیست

Samsung Galaxy A73 5G:

این گوشی سامسونگ یک میانرده توانمند و کاملاً مجهز است که کاندیدای خوبی برای این رنج قیمتی در نظر گرفته می‌شود. همانطور که در لیست بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان مشخص است، این سامسونگ ۲۰۲۲ رقبای سرسختی دارد، بنابراین اگر تعصب خاصی روی برند نداشته باشید کار برای ای۷۳ سخت‌تر می‌شود.

بهترین گوشی سامسونگ تا 15 میلیون با این حال، صفحه نمایش Super AMOLED+ این گوشی کیفیت فول اچ دی پلاس را ارائه می‌دهد. رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی هم به روانتر کار کردن گوشی کمک شایانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این نمایشگر می‌توان به مقاومت بالای آن که به لطف گوریلاگلس ۵ تضمین شده، اشاره کرد.

گوشی a73

A73

نمی‌توان ادعا کرد سامسونگ بهترین تراشه ممکن را برای این مدل در نظر گرفته، اما با این وجود تراشه به کار رفته در این مدل در بین گوشی‌های میانرده ۵جی تراشه خوبی در نظر گرفته می‌‌شود. این گوشی به هیچ عنوان کند نیست و به لطف بهینه سازی‌های نرم افزاری در اجرای برنامه‌ها بسیار خوب عمل می‌کند.

بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون سامسونگ نخواسته از ترند لنزهای ۱۰۸ مگاپیکسلی جا بماند، در نتیجه سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی را به عنوان لنز اصلی این گوشی در نظر گرفته و با لنزهای ۱۲مگاپیکسلی اولتراواید، ۵ مگاپیکسلی عمق سنج و ۵ مگاپیکسلی ماکرو این مجموعه را کامل کرده است. کیفیت عکس‌های گرفته شده با این گوشی شما را به وجد می‌آورد. دوربین سلفی هم ۳۲ مگاپیکسلیست و در همه‌ی شرایط نوری عملکرد عالی را به کاربر خود ارائه می‌دهد.

نظر شما در مورد این مدل به عنوان بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون سامسونگ چیست؟ در این رنج قیمت شیائومی را ترجیح می‌دهید یا سامسونگ؟

مزایا:

  • طراحی زیبا
  • برخورداری از IP67، ضدآب تا ۱ متر به مدت ۳۰ دقیقه
  • نمایشگر عالی
  • پشتیبانی نرم افزاری بی‌نظیر
  • کیفیت بالای دوربین

معایب:

  • پشتیبانی از شارژر ۲۵ واتی
  • پنل پشت از جنس پلاستیک

Samsung Galaxy S20 FE 5G:

این مدل را به هیچ وجه نمی‌توان در لیست بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۵ میلیون نادیده گرفت. در حالی که بسیاری از گوشی‌های پرچمدار قیمت بسیار گزافی دارند، مدل‌هایی مثل نسخه اف ای اس ۲۰ عملکرد مشابه فلگشیپ‌ها را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهند. این مدل که یکی از بهترین گوشی های خوش قیمت و پرطرفدار ۲۰۲۰ سامسونگ است ویژگی‌هایی دارد که هنوز هم با گذشت چند سال توانسته جایگاه خود را در بازار موبایل حفظ کند.

بهترین گوشی تا 15 میلیون 2022 این گوشی سامسونگ به لطف بهره‌مندی از فریم‌های آلومینیومی، گواهینامه IP68 و گوریلاگلس ۳ ضد آب و بسیار مقاوم در برابر خط و خش و ضربه است. نمایشگر گوشی از نوع سوپرآمولد بوده که رفرش ریت فوق العاده ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد و به اجرای هر چه روانتر محتوا از جمله بازی‌ها کمک می‌کند.

پردازنده این گوشی عملکردی فراتر از انتظار دارد و از پس تمام وظایفش به خوبی برمی‌آید. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری گوشی هم علاوه بر شارژ سیمی ۲۵ واتی از شارژ وایرلس ۱۵ واتی و شارژ معکوس ۴.۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند که در این رنج قیمتی ویژگی چشمگیری محسوب می‌شود.

  گوشی‌های سری Redmi Note 11T شیائومی ماه جاری معرفی خواهند شد

کیفیت عکس‌های گرفته شده با لنز ۱۲ مگاپیکسلی هم رضایت کاربر خود را جلب خواهد کرد. دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی نیز در این رنج قیمتی بهترین گزینه است. همچنین، شما می‌توانید ویدئوهای ۴K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کنید که نتایجش واقعاً خوب به نظر می‌رسد.

مزایا:

  • قیمت مناسب
  • نمایشگر عالی
  • عمر باتری طولانی
  • عملکرد شگفت انگیز
  • ضد آب
  • تنوع رنگی بالا

معایب:

  • بدنه پلاستیکی

Xiaomi 12 Lite:

به نظر می‌رسد این مدل یک نسخه لایت از مدل‌های گرانتر شیائومی مثل ۱۲X و ۱۲پرو است. شیائومی ۱۲ لایت سخت افزاری دارد که در استفاده روزانه کاملاً قابل اعتماد است، دوربین این گوشی در موقعیت‌های چالش برانگیز عکس‌های عالی می‌گیرد و باتری‌اش تمام روز دوام می‌آورد و در کمتر از ۴۵ دقیقه هم شارژ می‌شود.

بهترین گوشی شیائومی تا 15 میلیون نرم‌افزار این گوشی شیائومی عاری از هر گونه تبلیغات است و دو به روز رسانی پلتفرم را به کاربر خود ارائه خواهد داد. ۱۲لایت یک گوشی میان رده خوب است، اما رقبای زیادی هم دارد که اصلی‌ترین آن از برند سامسونگ است و در ادامه آن را بررسی می‌کنیم. برای اطلاع از قیمت روز گوشی شیائومی حتماً سری به فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا بزنید.

شیائومی ۱۲ لایت

Xiaomi 12Lite

مزایا:

  • صفحه نمایش AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و ارائه رنگ زنده
  • سخت افزار بسیار خوب
  • دوربین قوی
  • باتری با ظرفیت بالا و فست شارژ ۶۷ واتی
  • طراحی جدید و زیبا
  • برخورداری از ویژگی‌های غنی نرم افزاری
  • دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

معایب:

  • تعداد بروزرسانی‌های نرم افزاری کم است
  • ضدآب نیست

Samsung Galaxy A53 5G:

ای۵۳سامسونگ را هم می‌توان در لیست بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون ۲۰۲۲ جای داد. این گوشی ترکیب بهبود یافته‌ای از بهترین قطعات نسل قبلی خود، ولی با قیمتی کمتر است. تعهد به‌روزرسانی فوق‌العاده این مدل به این معنی است که این گوشی مقرون‌به‌صرفه تا مدت‌ها پس از بازنشستگی سایرین، به روز خواهد ماند. بنابراین، اگر از آن دسته از افرادی هستید که یک گوشی را تا سالیان سال نگه می‌دارید ای۵۳ حتماً گزینه ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان دوربین‌های چهارگانه‌ی پشتی سامسونگ عکس‌های بسیار خوبی را هم در روز و هم در شب ارائه می‌دهند و تنها عیب آن عدم پشتیبانی از فیلم‌برداری ۴K با ۶۰ فریم بر ثانیه است.

صفحه نمایش بزرگ ۶.۵ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز شفاف و روان است و پخش ویدیو را لذت بخش می‌کند. چیپست Exynos 1280 از قدرتمندترین چیپست موجود در این محدوده است که حداقل تا چند سالی با نیازهای روزانه شما همگام خواهد بود. عدم وجود جک هدفون نیز ممکن است برای برخی خوشایند نباشد، اما این روزها غیرمنتظره هم نیست.

گوشی a53

A53

به طور کلی، این مدل بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون ۲۰۲۲ سامسونگ است که علاوه بر قیمت مناسب، امکانات جامعی از هر آنچه کاربران برای امور روزمره‌شان به آن نیاز دارند را ارائه می‌دهد.

مزایا:

  • صفحه نمایش بزرگ، واضح و روان
  • عمر باتری طولانی مدت
  • دریافت آپدیت مشابه پرچمداران
  • قیمت مناسب

معایب:

  • پردازنده متوسط
  • بدون قابلیت فیلمبرداری ۴K با ۶۰ فریم بر ثانیه

Xiaomi 12T:

یکی از بهترین گوشی ها تا ۱۵ میلیون گوشی ۱۲تی شیائومی است که تقریباً همه مشخصات آن مورد پسند اکثر کاربران واقع می‌شود. صفحه نمایش AMOLED با وضوح بالا، نرخ تازه سازی پویا ۱۲۰ هرتز، قابلیت‌ پشتیبانی از HDR10+ و روشنایی بالا از ویژگی‌های عالی آنست.

  تلویزیون 65 اینچ شیائومی مدل 65M5-5ASPXiaomi TV 4K Smart 65 Inch L65M5-5ASP

بهترین دوربین گوشی تا 15 میلیون بریدگی دوربین سلفی فوق‌العاده کوچک است، اما این به خاطر دوربین سلفی نسبتاً قدیمیست که روی این مدل کار شده است. چیپست Dimensity 8100-Ultra سرعت فوق العاده و ثبات چشمگیری ارائه می‌دهد که برای بازی کردن ایده‌آل است. عمر کلی باتری عالیست و فست شارژ ۱۲۰ واتی در عرض ۱۹ دقیقه گوشی را کاملاً شارژ می‌کند.

گوشی شیائومی 12T

Xiaomi 12T

ویژگی‌های مثبت این گوشی با یک جفت بلندگوی Dolby Atmos و کیفیت عکس و فیلم قابل اعتماد در روز و شب ادامه پیدا می‌کند. این دستگاه ضد پاشش آب است، ولی فریم فلزی و دوربین ماکرو پیشرفته‌ای که نسل قبلی داشته را از دست داده است.

مزایا:

  • نمایشگر بسیار روشن OLED عالی، ۱۲۰ هرتز، HDR10+
  • عمر باتری قابل اعتماد، یکی از سریع‌ترین فست شارژها
  • بلندگوها با حجم صدای بالا، کیفیت خوب و پشتیبانی از Dolby Atmos
  • کیفیت عکس و فیلم عالی است

معایب:

  • دوربین سلفی متوسط
  • فریم پلاستیکی

Honor 70:

Honor 70 بهترین دوربین گوشی تا ۱۵ میلیون را ارائه می‌دهد. یک مدل همه کاره‌ی واقعاً زیبا با دوربین عالی که از سایر گوشی‌ها متمایز می‌شود. سلفی‌های این مدل واقعاً بی‌رقیب است و شما را شگفت زده خواهد کرد.

بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

صفحه نمایش زیبا، طراحی جدید و لوکس گوشی و همینطور خوشدست بودن آن احساس بسیار خوبی را به شما می‌دهد.

بهترین گوشی بازار تا 15 میلیون فست شارژ ۶۶ واتی در عرض ۲۰ دقیقه باتری گوشی را ۶۰% پر می‌کند و در کنار آن پشتیبانی از شارژ معکوس برای شارژ کردن گجت‌های همراهتان تعبیه شده است. شاید چیپست بکار رفته در این مدل قوی‌ترین تراشه موجود در این رنج قیمتی نباشد، ولی برای انجام کارهای روزمره عالیست و از پس اجرای تمام برنامه‌ها و بازی‌ها به خوبی برمی‌آید.

مزایا:

  • طراحی باریک و سبک و صفحه نمایش خمیده
  • صفحه نمایش OLED روشن و ۱۰ بیتی با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
  • دوربین‌های بسیار خوب، سلفی‌های بی‌رقیب
  • شارژسریع رقابتی
  • استقامت بالای باتری حتی در صفحه نمایش روشن

معایب:

  • عدم وجود گوریلاگلس
  • عدم وجود اسپیکرهای استریو

در این مقاله بهترین گوشی بازار تا ۱۵ میلیون از انواع برندهای مطرح و پرطرفدار را معرفی کردیم. انتخاب شما کدام مدل است؟ تجربه کار با کدام گوشی را داشته‌اید؟ نظرات و تجربیات خود را در قسمت کامنت برای ما و دوستانتان در ۱۹کالامگ بنویسید. همچنین، برای اطلاع از قیمت ایفون و سایر برندها به فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا مراجعه کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۶ رای

سوالات متداول

بهترین دوربین گوشی تا 15 میلیون مربوط به چه مدلیست؟

✔️ آنر70 یکی از مدل‌هاییست که در این بازه قیمتی بهترین دوربین ممکن را ارائه می‌دهد، البته مدل‌های دیگری هم هستند که دوربین خیلی خوبی دارند و در مقاله کامل معرفی شده‌اند.

بهترین گوشی ایفون تا 15 میلیون چه مدلیست؟

✔️ با 15 میلیون شما نهایتاً می‌توانید نسخه 64 گیگابایتی آیفون اس ای را خریداری کنید که به نسبت مدل‌های دیگر از سایر برندها ارزش خرید کمتری دارد.

بهترین گوشی تا قیمت 15 میلیون از برند سامسونگ چیست؟

✔️ در مقاله بالا چند مورد از بهترین گوشی تا 15 میلیون تومان از برند سامسونگ به طور کامل معرفی شده‌اند.

بهترین گوشی موبایل تا 15 میلیون از برند شیائومی چیست؟

✔️ شیائومی گوشی‌های بسیار خوبی در حدود قیمتی 15 میلیون تومان ارائه می‌دهد که بهترین آنها در مقاله بالا معرفی و بررسی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید