بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی چه مدل‌هایی هستند؟(خرداد ۱۴۰۲)

گوشی گیمینگ شیائومی در بازار کم نیست، با توجه به اینکه شیائومی یکی از برندهای پرطرفدار بین جوانانست که مدل‌های قدرتمندی را وارد بازار می‌کند، یکی از سوالاتی که اکثر گیمرها و علاقه‌مندان بازی می‌پرسند اینست که بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی کدام مدل‌هاست؟ در این مقاله از مجله فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا قصد داریم گوشی های گیمینگ شیائومی را معرفی کنیم با ما تا انتهای مقاله همراه باشید و بگویید از نظر شما بهترین گوشی های شیائومی برای بازی کدامند؟

از زمان شیوع همه گیری کرونا، تعداد بیشتری از مردم وقت خود را صرف گشت و گذار در دنیای بازی‌های موبایل می‌کنند. از آنجایی که همه توانایی خرید یک گوشی فلگ شیپ را ندارند، تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند مانند شیائومی دست به تولید گوشی‌های گیمینگ اقتصادی زدند.

خرید اقساطی 19کالا

گوشی گیمینگ شیائومی

بهترین مدل گوشی های گیمینگ شیائومی

به دلیل مناسب بودن قیمت گوشی گیمینگ شیائومی مدل‌های متنوع مناسب بازی این برند در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد. در واقع شیائومی به طور مداوم در حال تولید گوشی‌های مختلف با فنآوری پیشرفته و قیمت مناسب است. این شرکت تمام تلاش خود را می‌کند تا بیشتر به ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم بپردازد و با کاهش هزینه‌ها برای سایر ویژگی‌های نه چندان مهم، گوشی‌های جذاب و مقرون به صرفه‌ای را روانه بازار کند.

طی این سال‌ها شیائومی توانسته رویکرد هدفمندتری را برای گوشی‌های خود پیش بگیرد. کاهش هزینه‌ها در جایی که به نظر آنها بی اهمیت است، این امکان را فراهم می‌کند تا قیمت گوشی شیائومی گیمینگ رقابت تنگاتنگی با برندهای بزرگ این عرصه داشته باشد.

گوشی گیمینگ شیائومی

در ادامه به معرفی مدل‌های مختلف از بهترین گوشی شیائومی از نظر گیمینگ می‌پردازیم.

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی متعلق به کدام مدل است؟

به نظر می‌رسد سازندگان گوشی های گیمینگ شیائومی از تولیدکنندگان کنسول‌های بازی‌ ایده گرفته‌اند. یعنی، آنها تصور می‌کنند که گیمرها یک گروه یکسان هستند که از چراغ‌های RGB و طرح‌های پرزرق و برق خوششان می‌آید. اگر شما هم یک گیمر با این مشخصات هستید حتماً از سبک طراحی گوشی‌های سری بلک شارک که عموماً از آلومینیوم براق هستند و یک چراغ RGB به همراه آرم Black Shark در پشت آنها به چشم می‌خورد خوشتان می‌آید!گوشی های گیمینگ شیائومیبهترین گوشی گیمینگ شیائومی هم جدیدترین و بالارده‌ترین کوسه‌ی سیاه شیائومیست که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

فروش ویژه

گوشی شیائومی  Redmi 10A ظرفیت 64 رم 4 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi 10A ظرفیت ۶۴ رم ۴ گیگابایت

گوشی شیائومی  Redmi 10A ظرفیت 64 رم 4 گیگابایت

بررسی ویدیویی گوشی شیائومی  Redmi 10A ظرفیت 64 رم 4 گیگابایت

گوشی سامسونگ + Galaxy S23 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵۱,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ + Galaxy S23 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

گوشی هوآوی Y9a ظرفیت 128 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان

گوشی هوآوی Y9a ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی شیائومی  Redmi 10A ظرفیت 64 رم 3 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵,۰۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi 10A ظرفیت ۶۴ رم ۳ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵۴,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy S23 5G ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۴۷,۷۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S23 5G ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

Xiaomi Black Shark 5 Pro

عملکرد بازی در این گوشی غیرقابل توصیف است. پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 در کنار ۸ تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم سریع بهترین پردازنده در اسنپدراگون محسوب می‌شود. عملاً گوشی بلک شارک ۵ پرو رکورد بنچمارک انتوتو را با میانگین امتیاز ۱میلیون و ۱۰۳هزار را شکسته است و قدرتمندترین گوشی جهان از دید آنتوتو محسوب می‌شود.

Xiaomi Black Shark 5 Pro

بلک شارک ۵ پرو

قیمت Xiaomi Black Shark 5 Proتصویر سه بعدی

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی

بهترین گوشی شیائومی برای گیم از یک نمایشگر۶.۶۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های مرتبط با این گوشی شیائومی مخصوص گیم می‌توان به باتری ۴۶۵۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی اشاره کرد که در عرض ۱۵ دقیقه آن را فول شارژ می‌‍کند؛ بعلاوه این مدل ماشه بازی پاپ آپ و همچنین رابط کاربری اختصاصی برای گیمرها نیز دارد. علاوه بر این‌ها، یک فنآوری خنک‌کننده مایع که از آسیب شدید گوشی در اثر گرما جلوگیری می‌کند نیز از ویژگی‌های اصلی این مدل است.

گوشی شیائومی گیمینگ

همان طور که گفتیم، این گوشی شیائومی گیمینگ بهترین گوشی هوشمند مخصوص بازی شیائومی در سال ۲۰۲۲ است و بهترین گوشی که می‌تواند بازی پابجی موبایل را در فوق‌العاده‌ترین حالت ممکن اجرا کند. این مدل از بلک شارک برای گیمرهای مدرن ساخته شده است و تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های لازم را برای یک تجربه بازی موبایل به شکلی خارق‌العاده‌ای در خود جای داده است. به نظر شما کدام بازی گوشی بلک شارک را می‌تواند به چاش بکشد؟ در این مقاله که لینک آن را دراینجا قرار داده‌ایم می‌توانید بازی‌های مورد نظر خود را انتخاب و نصب کنید.

قیمت گوشی های گیمینگ شیائومی

شما تجربه‌ی استفاده از کدام گوشی‌ هوشمند شیائومی گیمینگ را دارید؟

گوشی گیمینگ شیائومی در رده پرچمداران

بدون شک همه‌ی پرچمداران شیائومی گیمینگ هستند و عملاً توانایی اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها گرافیکی و آنلاین را دارند، با این حال در این مقاله بیشتر تمرکزمان روی گوشی گیم شیائومی است که نه ‌تنها قدرتمند هستند، بلکه جامعه‌ی هدفشان کاربران گیمر هستند و برای این دسته طراحی شده‌اند. از همین رو در ادامه چند مدل پرچمدار و خوش قیمت گیمینگ شیائومی را معرفی می‌کنیم.

  راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

Xiaomi 13 Ultra

بی‌شک نسخه اولترا پرچمدار این شرکت چینی، با توجه به مشخصاتی که دارد قوی‌ترین و بهترین گوشی گیمینگ شیائومی محسوب می‌شود. شیائومی ۱۳ اولترا در بطن خود از تراشه Snapdragon 8 Gen2 استفاده کرده که در حال حاضر قوی‌ترین چیپست اندرویدی‌ها محسوب می‌شود و تا چندین سال به راحتی می‌توانید با آن بازی‌ها را با بالاترین گرافیک و کیفیت اجرا کنید. نمایشگر بزرگ و ۶.۷۳ اینچی LTPO AMOLED این گوشی شیائومی گیمینگ به شما در تجربه بازی بهتر کمک می‌کند. این نمایشگر هر آنچه که نیاز داشته باشید را در خود جای داده و یکی از بهترین‌ صفحه نمایش‌های ساخته شده تا امروزست. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری به همراه فست شارژ ۹۰ واتی از دیگر دلایلیست که باید این مدل را بهترین گوشی گیم شیائومی دانست.

گوشی شیائومی 13 Ultra

گوشی شیائومی ۱۳ Ultra

قیمت گوشی شیائومی 13 Ultra تصویر سه بعدی

گوشی گیم شیائومی

Xiaomi 13

از برترین گوشی های گیمینگ شیائومی است که از سخت‌افزاری مشابه با ورژن اولترا بهره می‌برد و تفاوت آن بیشتر به نمایشگر و باتری برمی‌گردد. البته از نظر دوربین نیز متفاوت است، اما ما مدل شیائومی ۱۳ را از دید یک گیمر بررسی می‌کنیم. این گوشی گیمینگ شیائومی تمامی مواردی که یک گیمر حرفه‌ای به آن نیاز دارد را در اختیارش می‌گذارد و برای بازی کردن انتخاب مناسبی است و می‌تواند رضایت هر کاربری را جلب کند و بی‌دلیل نیست که از آن به عنوان یکی از بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی یاد می‌شود.

گوشی شیائومی 13

گوشی شیائومی ۱۳

Xiaomi Black Shark 5 RS

این موبایل گیمینگ شیائومی هم به تراشه‌ی پردازه‌ی معروف و قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ (یا اسنپدراگون +۸۸۸) مجهز شده و مشخصات فوق‌العاده‌ای دارد و از گوشی‌های شیائومی برای بازی به حساب می‌آید.

شیائومی بلک شارک 5 اراس

Xiaomi Black Shark 5 RS

قیمت شیائومی بلک شارک 5 اراس

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی

شیائومی بلک شارک ۵ اراس دارای بلندگوهای استریو عالی، دکمه‌های فیزیکی مخصوص بازی، نمایشگر با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی تصویر و روشنایی بالاست، همچنین عملکردی پایدار داشته از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. کمترین قیمت این مدل نیز در بازارهای آنلاین جهانی حدود ۴۷۰ یورو محاسبه شده که به برای یک گوشی با چنین مشخصاتی مقرون‌به‌صرفه درنظر گرفته می‌شود.

یکی دیگر از نقاط قوتی که در این مدل وجود دارد و می‌تواند نظر گیمرها را به خود جلب کند، برخورداری از ترکیب نرم‌افزاری اندروید ۱۲ و Joy UI 12.8 است که رابط کاربری اختصاصی برای گیم شیائومیست. تمام این ویژگی‌ها باعث شده که اسم این گوشی در لیست بهترین گوشی‌ های گیمینگ شیائومی به چشم بخورد.

گوشی های گیمینگ شیائومی در کلاس فلگشیپ کیلرها و میان‌رده‌ها

شیائومی مدل‌های زیادی از گوشی موبایل دارد که نه تنها برای بازی عالی هستند بلکه برای استفاده روزانه نیز بسیار کارآمد هستند. قیمت‌گذاری مناسب هنوز هم یکی از نقاط قوت این شرکت به حساب می‌آید، چراکه آنها سعی می‌کنند بهترین ویژگی‌ها را ارائه دهند و در عین حال قیمت گوشی شیائومی گیمینگ نیز هنوز مناسب است.

شیائومی در طراحی و تولید گوشی برای افراد مختلف بسیار عالیست و متناسب با نیازهای قشرهای مختلف مدل‌های گوناگونی را تولید می‌کند. با حذف یا کاهش برخی از ویژگی‌ها، شیائومی می‌تواند قابلیت‌های جدیدی را به گوشی‌های خود اضافه کند بدون اینکه هزینه ساخت دستگاه را بالا ببرد.

در ادامه چند مدل را معرفی می‌کنیم که با در نظرگرفتن قیمت گوشی شیائومی گیمینگ در کلاس خود محسوب می‌شوند.

Xiaomi 12T Pro

مدل شیائومی ۱۲T Pro در حال حاضر قیمتی نسبتاً بالا در بازار ایران دارد و به تراشه‌ی قدرتمند Snapdragon 8+ Gen1 مجهز شده و در حد یک پرچمدار واقعی عمل می‌کند. امتیاز بنچمارک آنتوتو نیز نشان می‌دهد این مدل در نوع خود بهترین گوشی شیائومی برای بازی است.

در واقع این گوشی گیمینگ از نظر سخت‌افزاری در دسته‌ی پرچمداران قرار می‌گیرد، اما با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارد میانرده یا قاتل پرچمدار خوانده می‌شود و شاید از جمله گوشی های گیمینگ شیائومی ارزان به حساب نیاید، اما بیش از پولی که می‌پردازید، به شما خدمات ارائه می‌کند.

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

یکی از نکات قابل توجه در این شیائومی گیمینگ نمایشگر AMOLED آنست که علاوه بر اینکه توسط گوریلاگلس ۵ محافظت می‌شود، وضوح فول اچ دی پلاس داشته از HDR10+ و همچنین نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی برای تصویر پشتیبانی می‌کند که آن را به گزینه‌ای عالی برای بازی با گرافیک بالا تبدیل کرده است.

گوشی شیائومی 12T Pro

  ردمی K50 با نمایشگر 2K ساخت سامسونگ ۲۶ اسفند معرفی خواهد شد

گوشی شیائومی ۱۲T Pro

از نظر باتری هم این مدل مشخصاتی دارد که آن را شایسته‌ی لقب بهترین گوشی شیائومی گیمینگ می‌کند. همچنین تأمین انرژی این مدل توسط یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری صورت می‌گیرد که قابلیت شارژ شدن با توان ۱۲۰ واتی را دارد. قیمت گوشی گیمینگ شیائومی در مارکت جهانی از ۵۵۰ یورو شروع می‌شود.

گوشی شیائومی برای بازی

Xiaomi 12T

نسخه پایه فلگشیپ کیلر شیائومی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این گوشی شیائومی برای بازی یک گزینه ایده‌‌‌آل است و به راحتی تمامی گیم‌های روز دنیا را اجرا می‌کند. تراشه قدرتمند Dimensity 8100-Ultra در بطن مدل شیائومی ۱۲T جا گرفته که توانسته نمره آنتوتویی بالای ۷۰۰ هزار را ثبت نماید. بهترین گوشی شیائومی برای بازی در رنج ۴۵۰ دلار توانایی‌های زیادی مثل نمایشگر عالی AMOLED، باتری حجیم و فست شارژ ۱۲۰ واتی دارد.

گوشی شیائومی 12T

گوشی شیائومی ۱۲T

Xiaomi Redmi Note 12 Pro 4G

ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G یکی از بهترین گوشی های شیائومی برای گیم که با صرف قیمتی مناسب می‌توانید آن را خریداری کنید. این نسخه از تراشه خوب Snapdragon 732G استفاده می‌کند و نسبت به کلاس قیمتی خود ارزش خرید بالایی دارد. البته اگر اندکی بیشتر هزینه کنید می‌توانید به سراغ نسخه ۵G بروید که در ادامه نیم‌نگاهی به مشخصات آن خواهیم داشت.

چیپست دایمنسیتی ۱۰۸۰ در بطن این گوشی شیائومی گیمینگ جای گرفته که قدرت قابل‌توجهی برای اجرای انواع بازی‌ها دارد. نمایشگر OLED بسیار روشن این مدل هم از رفرش ریت تصویر ۱۲۰هرتزی پشتیبانی می‌کند که آن را تبدیل به یک گوشی مخصوص گیم شیائومی می‌کند. درست است قیمت آن نسبت به نسخه ۴G بالاترست، اما مشخصات بسیار بهتری را ارئه می‌دهد.

گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G

گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G

قیمت گوشی های گیمینگ شیائومی

از نظر باتری نیز این گوشی شیائومی برای گیم عملکرد خوبی را از خود به جا گذاشته و علاوه بر داشتن باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، از فست شارژ خوب ۶۷ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

Xiaomi Redmi K60 Pro

اگر دنبال بهترین گوشی شیائومی برای گیم هستید و تریگرهای فیزیکی و ظاهر گیمینگ برای شما اهمیتی ندارد و مشخصات و قیمت اولویت شماست؛ مدل جدید ردمی بهترین گزینه برای خرید است. امکاناتی که شیائومی K60 Pro در اختیارتان می‌گذارد با یک پرچمدار برابری می‌کند و سخت‌افزار آن به حدی قدرتمندست که حتی نیازی به استفاده از گیم توربو شیائومی ندارید و به روان‌ترین شکل می‌توانید با آن به بازی بپردازید.

شیائومی برای اجرای روان‌تر و بهتر بازی، نرخ‌نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتزی را برای نمایشگر این مدل در نظر گرفته و از سایر قابلیت‌های آن نیز می‌توان به پشتیبانی از HDR10+ و پیک روشنایی عالی ۱۴۰۰ نیتی اشاره کرد. بهره‌مندی از تراشه‌ی پردازنده عالی Snapdragon 8 Gen 2 نیز مهم‌ترین فاکتوریست که در عملکرد فوق‌العاده‌ی این گوشی گیم شیائومی مؤثرست و به آن کمک کرده تا از بنچمارک آنتوتو امتیازی بالای یک میلیون را کسب کند تا در بین میان‌رده‌ها حسابی خودنمایی کند.

گوشی شیائومی Redmi K60 Pro

گوشی شیائومی Redmi K60 Pro

قیمت گوشی شیائومی Redmi K60 Pro

بهترین گوشی های شیائومی برای بازی

فست‌شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی معروف شیائومی نیز در این مدل پشتیبانی می‌شود و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن را در کمتر از ۲۰ دقیقه فول شارژ می‌کند و برای کاربران جای هیچ‌گونه نگرانی باقی نمی‌گذارد. در نهایت اگر قیمت گوشی گیمینگ شیائومی را نیز مد نظر قرار دهیم، این مدل برای گیمرها فوق‌العاده است، چرا که نسخه پایه‌ی آن در بازارهای آنلاین جهانی با قیمتی حدود ۴۶۰ یورو فروخته می‌شود.

Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus

نمی‌توان مدل ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس را یکی از قدرتمندترین گوشی های گیمینگ شیائومی دانست، اما همان‌طور که می‌دانید قیمت گوشی گیمینگ شیائومی هر چقدر هم که اقتصادی باشد، شما را ناامید نمی‌کند. با این حال در صورتی که قادر به افزایش بودجه‌یتان برای خرید نیستید، این مدل را می‌توان به عنوان بهترین گوشی شیائومی برای گیمینگ در کلاس اقتصادی معرفی کرد.

قیمت گوشی های گیمینگ شیائومی

البته این مدل با وجود قیمت نسبتاً پایین، قادر به اجرای سنگین‌ترین بازی‌هاست و کافیست گرافیک گیم‌ها را اندکی پایین بیاورید تا عملکرد تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ شما را شگفت‌زده کند. از دیگر نقاط قوت این مدل می‌توان به رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی نمایشگر و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری و محافظت پنل جلویی توسط گوریلاگلس ۵ اشاره کرد.

گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus

گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus

نظر شما در مورد قیمت گوشی های گیمینگ شیائومی در کلاس میانرده‌ها چیست؟

کدام گوشی شیائومی برای بازی بهتر است ؟

شیائومی یکی از برندهای پرکارست که دائم در حال تولید و عرضه مدل‌های متنوع گوشی تحت عناوین تجاری مختلف است. از این میان بلک شارک و خط تولید k در سری ردمی، متمرکز بر گیمینگ هستند و مختص بازی طراحی شده‌اند. مدل‌های مختلف از بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی با مشخصات تاثیرگذار و عالی عرضه می‌شوند و برچسب‌های قیمتی متفاوتی هم دارند ولی با این حال شیائومی سعی کرده در مقایسه با سایر برندها قیمت اقتصادی‌تری را برای گوشی‌ خود در نظر بگیرد.

  سری Redmi K50 برای اولین‌بار از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند

گوشی مخصوص گیم شیائومی ویژگی‌ و مشخصه‌هایی دارد که در زمان بازی برای کاربران جالب بوده و به آنها در بهبود عملکرد در زمان بازی کمک می‌کنند. مثلاً تریگرهای فیزیکی دارند که می‌توان به جای کنترلرهای لمسی آنها را بکار گرفت.

تا به اینجای مقاله تعدادی از بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی در کلاس‌های مختلف را بررسی کردیم. در ادامه هم بهترین گوشی گیمینگ شیائومی در کلاس میان‌رده را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی در کلاس میان رده چیست؟

“k50 gaming” را می‌توان بهترین گوشی گیمینگ شیائومی در کلاس خودش دانست که قیمتی بسیار مناسب دارد. البته مدل‌های پرچمدار امسال قطعاً از سخت افزار و نمایشگر بهتری برخوردارند، اما این گوشی ظاهری گیمینگ دارد و نسبت به قیمتش، بهترین گوشی شیائومی برای بازی محسوب می‌شود.

گوشی شیائومی مخصوص بازی

در ادامه با مجله فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا همراه باشید تا مشخصات این گوشی را بررسی کنیم و ببینیم آیا واقعاً این مدل شایسته عنوان بهترین گوشی گیمینگ شیائومی میان‌رده هست یا خیر؟

Xiaomi Redmi K50 Gaming

تجربه بازی حرفه‌ای و ارزان، همان چیزیست که شیائومی با گوشی ردمی k50 گیمینگ به دنبال آنست. این مدل یک انتخاب عالی برای گیمرهای حرفه‌ای است، چراکه ارزان‌ترین گزینه در بین گوشی‌های فلگ شیپ‌کیلر گیم محور محسوب می‌شود. این گوشی گیمینگ ارزان مشخصات قابل‌توجهی از جمله نمایشگر ۱۲۰هرتزی، چیپست قدرتمند Snapdragon 8 Gen1 و فست شارژ ۱۲۰ واتی دارد. این ویژگی‌ها در کنار یک سیستم خنک‌کننده خوب، آن را به یک گوشی شیائومی برای گیم تبدیل کرده است.

گرچه دوربین ویژگی مهمی برای گوشی های گیمینگ شیائومی نیست، اما این مدل در قسمت پشتی به دوربین سه‌گانه مجهزست که سنسور اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلیست و عکس‌های باکیفیتی را ثبت می‌کند.

گوشی گیم شیائومی

این گوشی جذاب که از ارزان‌ترین و بهترین گوشی شیائومی گیمینگ محسوب می‌شود مجهز به یک صفحه‌نمایش OLED با ابعاد ۶.۶۷ اینچ است که نرخ تازه‌سازی ۱۲۰هرتزی را ارائه می‌دهد و از فنآوری HDR10 + نیز پشتیبانی می‌کند. یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپری که می‌تواند با سرعت ۱۲۰ وات طی مدت ۱۷ دقیقه فول شارژ شود هم برای این گوشی شیائومی گیمینگ تعبیه شده، همچنین این مدل به بلندگوهای استریو نیز مجهزست.

بهترین قسمت در مورد این مدل اینست که مانند گوشی گیمینگ سامسونگ قیمت بالایی ندارد و با حداقل هزینه می‌توانید آن را خریداری کنید.

گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming

گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming

شیائومی به منظور جلوگیری از داغ شدن گوشی در حین بازی، سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته‌‌ای را برای این مدل در نظر گرفته که این قابلیت علاوه بر کمک به ارائه‌ی عملکرد پایدار، باعث خنک ماندن گوشی در زمان شارژ می‌شود. همچنین این گوشی‌ به تریگرهای پاپ-اپ مخصوص بازی نیز مجهز شده که یکی از قابلیت‌های اختصاصی برای گیمرهاست. همه‌ی این مشخصات باعث شده این مدل را بهترین گوشی شیائومی برای گیم بدانیم.

در این راهنمای خرید گوشی سعی کردیم شما را با بهترین مدل‌های گیمینگ شیائومی آشنا کنیم تا بدانید با هر بودجه‌ای می‌توان یک موبایل حرفه‌ای برای بازی تهیه کرد. البته همانطور که اول مقاله به آن اشاره کردیم، علاوه بر سخت‌افزار باید به مواردی مثل نمایشگر و باتری نیز توجه کنید.

موبایل گیمینگ شیائومی

به نظر شما بهترین گوشی شیائومی برای بازی کدام است؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دوستانتان در مجله فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۵۴ رای

سوالات متداول

بهترین گوشی فلگ شیپ شیائومی برای بازی چه مدلی است؟

✔️ درمقاله بالا بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی را معرفی و بررسی کردیم که توصیه می‌کنیم آن را مطالعه کنید.

بهترین گوشی شیائومی مخصوص بازی در کلاس میان رده چه مدلیست؟

✔️ “k50 gaming” را می‌توان با توجه به قیمت و مشخصاتی که ارائه می‌دهد، با ارزش‌ترین مدل میان رده برای گیمرها دانست.

کدام گوشی شیائومی مخصوص بازی طراحی شده و پرچمدار گیم محور این برند حساب می‌شود

✔️ “Black Shark 5 Pro” بهترین گوشی شیائومی گیمینگ محسوب می‌شود که طراحی آن مدرن و مطابق با سلیقه گیمرهاست و می‌تواند تجربه شگفت انگیزی از بازی کردن با موبایل را برای شما رقم بزند.

آیا گوشی های گیمینگ شیائومی به نسبت برندهای دیگر گران هستند؟

✔️ خیر؛ شیائومی همواره تلاش کرده با کم‌ترین قیمت بهترین پکیج را برای گیمرها فراهم کند و در این امر نیز بسیار موفق بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید