بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی چه مدل‌هایی هستند؟(آذر ۱۴۰۱)

گوشی گیمینگ شیائومی در بازار کم نیست، با توجه به اینکه شیائومی یکی از برندهای پرطرفدار بین جوانانست که مدل‌های قدرتمندی را وارد بازار می‌کند، یکی از سوالاتی که اکثر گیمرها و علاقه‌مندان بازی می‌پرسند اینست که بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی کدام مدل‌هاست؟ در این مقاله از مجله فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا قصد داریم گوشی های گیمینگ شیائومی را معرفی کنیم با ما تا انتهای مقاله همراه باشید و بگویید از نظر شما بهترین گوشی های شیائومی برای بازی کدامند؟

از زمان شیوع همه گیری کرونا، تعداد بیشتری از مردم وقت خود را صرف گشت و گذار در دنیای بازی‌های موبایل می‌کنند. از آنجایی که همه توانایی خرید یک گوشی فلگ شیپ را ندارند، تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند مانند شیائومی دست به تولید گوشی‌های گیمینگ اقتصادی زدند.

خرید اقساطی 19کالا

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

به دلیل مناسب بودن قیمت گوشی گیمینگ شیائومی مدل‌های متنوع مناسب بازی این برند در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد. در واقع شیائومی به طور مداوم در حال تولید گوشی‌های مختلف با فناوری پیشرفته و قیمت مناسب است. این شرکت تمام تلاش خود را می‌کند تا بیشتر به ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم بپردازد و با کاهش هزینه‌ها برای سایر ویژگی‌های نه چندان مهم، گوشی‌های جذاب و مقرون به صرفه‌ای را روانه بازار کند.
طی این سال‌ها شیائومی توانسته رویکرد هدفمندتری را برای گوشی‌های خود پیش بگیرد. کاهش هزینه‌ها در جایی که به نظر آنها بی اهمیت است، این امکان را فراهم می‌کند تا قیمت گوشی شیائومی گیمینگ رقابت تنگاتنگی با برندهای بزرگ این عرصه داشته باشد.

گوشی گیمینگ شیائومی

در ادامه به معرفی مدل‌های مختلف از بهترین گوشی شیائومی از نظر گیمینگ در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ می‌پردازیم.

بهترین گوشی گیمینگ ۲۰۲۲ شیائومی متعلق به کدام مدل است؟

به نظر می‌رسد سازندگان گوشی های گیمینگ شیائومی از تولیدکنندگان کنسول‌های بازی‌ ایده گرفته‌اند. یعنی، آنها تصور می‌کنند که گیمرها یک گروه یکسان هستند که از چراغ‌های RGB و طرح‌های پرزرق و برق خوششان می‌آید. اگر شما هم یک گیمر با این مشخصات هستید حتماً از سبک طراحی گوشی‌های سری بلک شارک که عموماً از آلومینیوم براق هستند و یک چراغ RGB به همراه آرم Black Shark در پشت آنها به چشم می‌خورد خوشتان می‌آید!شیائومی گیمینگبهترین گوشی گیمینگ شیائومی هم جدیدترین و بالارده‌ترین کوسه‌ی سیاه شیائومیست که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

Xiaomi Black Shark 5 Pro

عملکرد بازی در این گوشی غیرقابل توصیف است. پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 در کنار ۸ تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم سریع بهترین پردازنده در اسنپدراگون محسوب می‌شود. عملاً گوشی بلک شارک ۵ پرو رکورد بنچمارک انتوتو را با میانگین امتیاز ۱میلیون و ۱۰۳هزار زده و قدرتمند ترین گوشی جهان از دید آنتوتو محسوب می‌شود.

گوشی بلک شارک ۵ پرو

فروش ویژه

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۱۴,۱۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی ۱۲T ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۳,۷۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy M13 ظرفیت ۶۴ رم ۴ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۱۷,۵۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۷,۲۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro 4G ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۹,۷۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy A52s 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۱۰,۰۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco X4 GT 5G ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

Xiaomi Black Shark 5 Pro

قیمت گوشی بلک شارک ۵ پروتصویر سه بعدی

بهترین گوشی های شیائومی برای بازی

بهترین گوشی شیائومی برای گیم از یک نمایشگر۶.۶۷ اینچی با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های مرتبط با این گوشی شیائومی مخصوص گیم می‌توان به باتری ۴۶۵۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی اشاره کرد که در عرض ۱۵ دقیقه آن را فول شارژ می‌‍کند؛ بعلاوه این مدل ماشه بازی پاپ آپ و همچنین رابط کاربری اختصاصی برای گیمرها نیز دارد. علاوه بر این‌ها، یک فناوری خنک کننده مایع که از آسیب شدید گوشی در اثر گرما جلوگیری می‌کند نیز از ویژگی‌های اصلی این مدل است.

بهترین گوشی شیائومی برای گیم

همان طور که گفتیم، این گوشی شیائومی گیمینگ بهترین گوشی هوشمند مخصوص بازی شیائومی در سال ۲۰۲۲ است و بهترین گوشی که می‌تواند بازی پابجی موبایل را در فوق‌العاده‌ترین حالت ممکن اجرا کند. این مدل از بلک شارک برای گیمرهای مدرن ساخته شده است و تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های لازم را برای یک تجربه بازی موبایل به شکلی خارق‌العاده‌ای در خود جای داده است.

قیمت گوشی های گیمینگ شیائومی

شما تجربه‌ی استفاده از کدام گوشی‌ هوشمند شیائومی گیمینگ ۲۰۲۲ را دارید؟

  جنگ علیه تلویزیون شیائومی

گوشی‌ موبایل گیمینگ شیائومی در رده پرچمداران

بدون شک همه‌ی پرچمداران شیائومی گیمینگ هستند و عملاً توانایی اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها گرافیکی و آنلاین را دارند، با این حال در این مقاله بیشتر تمرکزمان روی گوشی گیم شیائومی است که نه ‌تنها قدرتمند هستند، بلکه جامعه‌ی هدفشان کاربران گیمر هستند و برای این دسته طراحی شده‌اند. از همین رو در ادامه دو مدل پرچمدار و خوش قیمت گیمینگ شیائومی را معرفی می‌کنیم.

Xiaomi Redmi K50 Gaming

همان طور که از نام آن برمی‌آید، ردمی k50 گیمینگ برای بازی و مختص گیمرها طراحی شده و با توجه به مشخصات فوق‌العاده و قابلیت‌های ویژه‌ای که ارائه می‌دهد، بهترین گوشی شیائومی سری گیمینگ محسوب می‌شود.

ردمی k50 گیمینگ شیائومی

Redmi K50 Gaming

گوشی های گیمینگ شیائومیطراحی این گوشی شیائومی مخصوص بازی کاملاً با سبک و سیاق گیمرها جور در می‌آید و هیجان انگیز است. از نظر متریال به کار رفته در گوشی هم شیائومی سنگ تمام گذاشته است.

شیائومی برای اجرای روان‌تر و بهتر بازی نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز را برای نمایشگر این مدل در نظر گرفته و از سایر قابلیت‌های آن نیز می‌توان به پشتیبانی از HDR10+ و محافظت توسط Corning Gorilla Glass Victus اشاره کرد. بهره‌مندی از تراشه‌ی پردازنده عالی Snapdragon 8 Gen 1 نیز مهم‌ترین فاکتوریست که در عملکرد فوق‌العاده‌ی این گوشی گیم شیائومی مؤثرست و به آن کمک کردن تا از بنچمارک انتوتو امتیازی حدود ۹۵۰هزار را کسب کند.

فست شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی معروف شیائومی نیز در این مدل پشتیبانی می‌شود و باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپری آن را در کمتر از ۲۰ دقیقه فول شارژ می‌کند و جای هیچ‌گونه نگرانی در مورد تأمین انرژی مورد نیاز برای گیم‌ها باقی نمی‌گذارد. در نهایت اگر قیمت گوشی گیمینگ شیائومی را نیز مد نظر قرار دهیم، این مدل پیشتازست، چرا که کم‌ترین قیمت‌ آن در بازارهای آنلاین جهانی برابر با ۴۶۰ یورو است.

مقاله پیشنهادی: معرفی بهترین بازی گوشی اندروید به همراه لینک دانلود

Xiaomi Black Shark 5 RS

این موبایل گیمینگ شیائومی هم به تراشه‌ی پردازه‌ی معروف و قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ (یا اسنپدراگون +۸۸۸) مجهز شده و مشخصات فوق‌العاده‌ای دارد و از گوشی های شیائومی برای بازی به حساب می‌آید.

گوشی بلک شارک 5 اراس

Xiaomi Black Shark 5 RS

قیمت گوشی بلک شارک 5 اراس

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی

شیائومی بلک شارک ۵ اراس دارای بلندگوهای استریو عالی، دکمه‌های فیزیکی مخصوص بازی، نمایشگر با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی تصویر و روشنایی بالاست، همچنین عملکردی پایدار داشته از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. کمترین قیمت این مدل نیز در بازارهای انلاین جهانی حدود ۴۷۰ یورو محاسبه شده که به برای یک گوشی با چنین مشخصاتی مقرون‌به‌صرفه درنظر گرفته می‌شود.

یکی دیگر از نقاط قوتی که در این مدل وجود دارد و می‌تواند نظر گیمرها را به خود جلب کند، برخورداری از ترکیب نرم‌افزاری اندروید ۱۲ و Joy UI 12.8 است که رابط کاربری اختصاصی برای گیم شیائومیست. تمام این ویژگی‌ها باعث شده که اسم این گوشی در لیست بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی به چشم بخورد.

گوشی های گیمینگ شیائومی در کلاس میانرده ها

شیائومی مدل‌های زیادی از گوشی موبایل دارد که نه تنها برای بازی عالی هستند بلکه برای استفاده روزانه نیز بسیار کارامد هستند. قیمت‌گذاری مناسب هنوز هم یکی از نقاط قوت این شرکت به حساب می‌آید، چراکه آنها سعی می‌کنند بهترین ویژگی‌ها را ارائه دهند و در عین حال قیمت گوشی شیائومی گیمینگ نیز هنوز مناسب است.

شیائومی در طراحی و تولید گوشی برای افراد مختلف بسیار عالیست و متناسب با نیازهای قشرهای مختلف مدل‌های گوناگونی را تولید می‌کند. با حذف یا کاهش برخی از ویژگی‌ها، شیائومی می‌تواند قابلیت‌های جدیدی را به گوشی‌های خود اضافه کند بدون اینکه هزینه ساخت دستگاه را بالا ببرد.

در ادامه چند مدل را معرفی می‌کنیم که با در نظرگرفتن قیمت گوشی شیائومی گیمینگ در کلاس خود محسوب می‌شوند.

Xiaomi 11T 5G

این مدل در حال حاضر قیمتی حدود ۱۰ میلیون دلار در بازار ایران دارد و به تراشه پردازنده‌ی قدرتمند Dimensity 1200 مدیاتک مجهز شده که با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایت حافظه همراه است و امتیاز ۶۱۹ هزاری را از بنچمارک آنتوتو کسب کرده، از همین جهت می‌توان این مدل را در نوع خود بهترین گوشی شیائومی برای بازی نامید.

گوشی شیائومی 11t

Xiaomi 11T

بهترین گوشی شیائومی برای بازیدر واقع شیائومی ۱۱ تی از نظر سخت‌افزاری در دسته‌ی پرچمداران قرار می‌گیرد، اما با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارد میانرده خوانده می‌شود و عملاً از جمله گوشی های گیمینگ شیائومی ارزان با تمام مشخصاتی که معمولاً در مورد گوشی‌های فلگ شیپ پیدا می‌شود، است.

  تلویزیون شیائومی TV F2

یکی از نکات قابل توجه در این گوشی نمایشگر امولد آنست که علاوه بر اینکه توسط گوریلاگلس ویکتس پشتیبانی می‌شود، وضوح فول اچ دی پلاس داشته از HDR10+ و همچنین نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی برای تصویر پشتیبانی می‌کند و که آن را به گزینه‌ای عالی برای بازی با گرافیک بالا تبدیل کرده است.

از نظر باتری هم این مدل مشخصاتی دارد که آن را شایسته‌ی لقب بهترین گوشی شیائومی گیمینگ می‌کند. در واقع تأمین انرژی این مدل توسط یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری صورت می‌گیرد که قابلیت شارژ شدن با توان ۶۷ وات را داراست.

Xiaomi 11 Lite 5G NE

شیائومی ۱۱ لایت ۵g ne بهترین گوشی گیمینگ شیائومی در سال ۲۰۲۱ با قیمتی حدود ۹ میلیون تومان محسوب می‌شود. این گوشی به خاطر برچسب قیمتی مناسب در قبال کیفیت و قابلیت‌های فوق‌العاده یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید گوشی شیائومی مخصوص بازی به شمار می‌آید.

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

در واقع شاید نتوان عنوان بهترین گوشی های شیائومی برای بازی را به آن اختصاص داد، اما این مدل امتیاز بنچمارک انتوتوی حدود ۵۰۰ هزار دارد و از همین جهت یک گوشی شیائومی مناسب بازی در نظر گرفته می‌شود.

Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G یکی از بهترین گوشی های شیائومی برای گیم است که با صرف قیمتی حدود ۵ میلیون تومان می‌‍توان خریدست. تراشه‌ی پردازه Snapdragon 695 5G در بطن این گوشی شیائومی گیمینگ جای گرفته که قدرت قابل‌توجهی دارد و هم چنین اینترنت ۵ جی نیز پشتیبانی می‌کند. نمایشگر سوپر امولد بسیار روشن این مدل هم از رفرش ریت تصویر ۱۲۰هرتزی پشتیبانی می‌کند.

گوشی شیائومی نوت 11 پرو ۵ جی

Redmi Note 11 Pro 5G

قیمت گوشی گیمینگ شیائومی

تراشه‌ی پردازه Snapdragon 695 5G در بطن این گوشی شیائومی گیمینگ جای گرفته که قدرت قابل‌توجهی دارد و هم چنین اینترنت ۵ جی نیز پشتیبانی می‌کند. نمایشگر سوپر امولد بسیار روشن این مدل هم از رفرش ریت تصویر ۱۲۰هرتزی پشتیبانی می‌کند.

از نظر باتری هم این گوشی شارژ دهی طولانی دارد و با سرعت خوبی شارژ می‌شود. در واقع ظرفیت باتری در این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرست و با فست شارژ ۶۷ واتی می‌توان در عرض ۱۵ دقیقه آن را از ۰ تا ۵۰ درصد شارژ کرد.

Xiaomi Redmi Note 10 5G

ردمی نوت ۱۰ ۵g یکی از گوشی های گیمینگ شیائومی نیست. همان‌طور که میدانید قیمت گوشی گیمینگ شیائومی هر چقدر هم که اقتصادی باشد، حدود ۵ میلیون نیست و اصولاً مدل‌هایی که اقتصادی به شمار می‌روند، عملکرد رضایت‌بخشی در بازی‌ها ندارند، با این حال در صورتی که قادر به افزایش بودجه‌یتان برای خرید نیستید، این مدل را می‌توان به عنوان بهترین گوشی شیائومی برای گیمینگ در محدوده‌ی قیمتی ۴.۵ تا ۵.۵ میلیون تومان به شما معرفی کرد.

گوشی شیائومی نوت 10 5g

Redmi Note 10 5G

گوشی شیائومی گیمینگالبته ناامید نشوید، این مدل با وجود قیمت پایین، قادر به اجرای سنگین ترین بازی‌ها نیز هست؛ درواقع تراشه به کار رفته در این گوشی Dimensity 700 است که قدرت کافی برای اجرای بازی‌های سنگین را به کاربر گیمر خود می‌دهد.

از دیگر نقاط قوت این مدل می‌توان به رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی نمایشگر و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و محافظت پنل جلویی توسط گوریلاگلس ۳ اشاره کرد، بعلاوه این گوشی از نسل پنجم اینترنت نیز پشتیبانی می‌کند.

نظر شما در مورد قیمت گوشی های گیمینگ شیائومی در کلاس میانرده‌ها چیست؟

کدام گوشی شیائومی برای بازی بهتر است ؟

شیائومی یکی از برندهای پرکارست که دائم در حال تولید و عرضه مدل‌های مختلف گوشی تحت عناوین تجاری Mi ،Redmi ، و Black Shark است. از این میان بلک شارک و خط تولید k در سری ردمی، متمرکز بر گیمینگ هستند و مختص بازی طراحی شده‌اند. مدل‌های مختلف از بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی با مشخصات تاثیرگذار و عالی عرضه می‌شوند و برچسب‌های قیمتی متفاوتی هم دارند ولی با این حال شیائومی سعی کرده در مقایسه با سایر برندها قیمت اقتصادی‌تری را برای گوشی‌ خود در نظر بگیرد.

گوشی مخصوص گیم شیائومی ویژگی‌ و مشخصه‌هایی دارد که در زمان بازی برای کاربران جالب بوده و به آنها در بهبود عملکرد در زمان بازی کمک می‌کنند. مثلاً تریگرهای فیزیکی دارند که می‌توان به جای کنترلرهای لمسی آنها را بکار گرفت.

  رفع مشکلات گوشی های شیائومی و راه ‌حل‌های کاربردی و آسان برای عیب یابی گوشی شیائومی

تا به اینجای مقاله تعدادی از بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی در کلاس‌های مختلف را بررسی کردیم. در ادامه هم دو مدل از بهترین های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ را معرفی می‌کنیم. به نظر شما بهترین گوشی گیمینگ شیائومی کدام مدل است؟

عنوان بهترین گوشی گیمینگ شیائومی ۲۰۲۱ متعلق به کدام مدل است؟

“k40 gaming” را می‌توان به نوعی بهترین گوشی گیمینگ شیائومی در سال ۲۰۲۱ دانست که قیمتی بسیار متناسب دارد. در ادامه با مجله فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا همراه باشید تا مشخصات این گوشی را بررسی کنیم و ببینیم آیا واقعاً این مدل شایسته عنوان بهترین گوشی گیمینگ شیائومی ۲۰۲۱ هست یا خیر؟

Xiaomi Redmi K40 Gaming

تجربه بازی حرفه‌ای و ارزان. این همان چیزی است که شیائومی با این گوشی خود به دنبال آن است. این مدل یک انتخاب عالی برای گیمرهای حرفه‌ای است، چراکه احتمالاً ارزان‌ترین گزینه در بین گوشی‌های فلگ شیپ گیم محور است. همچنین برخی از مشخصات قابل توجه ردمی کی ۴۰ گیمینگ از جمله نمایشگر ۱۲۰هرتزی، چیپست سریع Dimensity 1200 و فست شارژ ۶۷ واتی، آن را به یک گوشی شیائومی برای گیم تبدیل کرده است.

گوشی گیمینگ ردمی k40

Redmi K40 Gaming

گوشی شیائومی برای بازی

گرچه دوربین ویژگی مهمی برای گوشی های گیمینگ شیائومی نیست، اما این مدل در قسمت پشتی به دوربین سه‌گانه مجهز است که سنسور اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلیست و عکس‌های باکیفیتی را ثبت می‌کند.

این گوشی جذاب که ازارزان‌ترین و بهترین گوشی شیائومی گیمینگ محسوب میشود مجهز به یک صفحه نمایش OLED با ابعاد ۶.۶۷ اینچ است که نرخ تازه سازی ۱۲۰هرتز را به کاربر گیمر خود ارائه می‌دهد و از فناوری HDR10 + نیز پشتیبانی می‌کند. یک باتری بزرگ ۵۰۶۵ میلی آمپری که می‌تواند با سرعت۶۷ وات ظرف مدت ۴۲ دقیقه فول شارژ شود هم برای این گوشی تعبیه شده، بعلاوه این مدل به بلندگوهای استریو نیز مجهزست.

بهترین قسمت در مورد این گوشی این است که لازم نیست قیمت گزافی برای داشتن آن بپردازید و چندان گران نیست.

شیائومی به منظور جلوگیری از داغ شدن گوشی در حین بازی سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته‌‌ای را برای این مدل در نظر گرفته که این قابلیت در کنار ارائه‌ی عملکرد پایدار بهتر باعث خنک ماندن گوشی در زمان شارژ می‌شود.

گوشی شیائومی مخصوص بازی

این گوشی‌ مجهز به تریگرهای پاپ-اپ مخصوص بازی نیز هست که یکی از قابلیت‌های اختصاصی آن برای گیمرهاست.

در این مقاله بهترین گوشی شیائومی برای بازی را معرفی کردیم، به نظر شما کدام گوشی شیائومی برای بازی بهتر است ؟ نظرات و تجربیات خود را در مورد گوشی شیائومی با ما و دوستانتان در مجله فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۴۸ رای

سوالات متداول

بهترین گوشی فلگ شیپ شیائومی برای بازی چه مدلی است؟

✔️ “Xiaomi Black Shark 5 RS” و یک مدل جدید و قدرتمند دیگر را در این مقاله معرفی بررسی کردیم که از بهترین گوشی های شیائومی برای بازی به حساب می‌آیند. این مدل‌ها دارای بلندگوهای استریو عالی، دکمه‌های فیزیکی مخصوص بازی، رفرش ریت بالای نمایشگرهرتزی، همچنین عملکرد پایدار و شارژ سریع ۱۲۰ واتی هستند. تمام این ویژگی‌ها باعث شده که اسم این گوشی ها در لیست بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی به چشم بخورد.

در سال 2021 بهترین گوشی شیائومی مخصوص بازی چه مدلیست؟

✔️ “k40 gaming” را می‌توان به نوعی بهترین گوشی شیائومی در سال ۲۰۲۱ دانست.

در سال 2022 کدام گوشی شیائومی برای بازی بهتر است؟

✔️ “Black Shark 5 Pro” بهترین گوشی هوشمند مخصوص بازی شیائومی در سال 2022 است و بهترین گوشی که می‌تواند بازی پابجی موبایل را در فوق‌العاده‌ترین حالت ممکن اجرا کند. این مدل از بلک شارک برای گیمرهای مدرن ساخته شده است و تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های لازم را برای یک تجربه بازی موبایل به طور خارق‌العاده‌ای در خود جای داده است.

آیا گوشی های گیمینگ شیائومی به نسبت برندهای دیگر گران هستند؟

✔️ تجربه بازی حرفه‌ای و ارزان. این همان چیزی است که شیائومی با این گوشی گیمینگ خود به دنبال آن است. این مدل یک انتخاب عالی برای گیمرهای حرفه‌ای است، چراکه احتمالاً ارزان‌ترین گزینه در بین گوشی‌های پرچمدار گیم محور است.

دیدگاهتان را بنویسید