تصادفی قیمت تلویزیون شیائومی نکته

xiaomi tvدر مقایسه بین آنها باید بگوییم از لحاظ هوشمندی کاملاً شبیه به سیستمهای سونی است. در سال 2018 سونی سیستم عامل اندروید 8 را در محصولات خود به کار برد و آپدیت این سیستم عامل را به اندروید تی وی 8.0 به روز کرد. برای تلویزیون های اندرویدی خود استفاده کرده است و باعث کارایی بیشتر سونی شده است. همچنین قابلیت استفاده از شبکه بزرگ یوتیوب را برای کاربران خود فراهم کرده است. در جریان باشید که در حال حاضر مزایا تلویزیون های سونی و شیائومی این است که هر دو دارای سیستم عامل اندروید هستند و به آن ها Android Tv نیز می گویند. پیشنهاد ما برای طرفداران تلویزیون های اولد شیائومی این است که می توانند بر روی خرید تلویزیون شیائومی OLED بانه دات کام کلیک کنند و وارد نتیجه اول شوند . درگاه های ارتباطی ورودی و خروجی جزء بخشهای مهم تلویزیون است برای انتقال و اشتراک گذاری اطلاعات کاربرد دارد.

  • بلندگو Dolby Audio, DTS-HD دو بلندگوی 10 واتی
  • حافظه ۱۶ گیگابایتی
  • تنوع بسیار پایین در ایران
  • The CI + slot
  • نداشتن تلویزیون هایی در رده کیفیت QLED

xiaomi tvهمین باعث میشود تصاویر با کیفیت فوق العاده و بسیار بهتری به نمایش در آیند. همچنین صحنه های پر هیجان با کیفیت بسیار عالی و بدون تاری نمایش داد میشوند. تلویزیون شیائومی 50P1 با پشتیبانی از طیف گسترده رنگ برای ارائه کیفیت تصویر واقعی طراحی شده است. FRC) خواهد بود. یکی دیگر از مزیت هایی که این تلویزیون به آن مجهز میباشد وجود فناوری قدرتمند MEMC است . این فناوری در محتوای با نرخ فریم پایین به طور خودکار فریمهای جبرانی را بین فریمهای اصلی قرار میدهد تا بریدگی و لرزش صفحه را از بین ببرد. یکی دیگر از فاکتور های هنگام انتخاب تلویزیون ایده ال سیستم صوتی تلویزیون میباشد. بدون وجود صدایی با کیفیت و فراگیر کیفیت بالای تصاویر لذتی نخواهد داشت. به همین دلیل شیائومی در ساخت تلویزیون 50P1 از یک سیستم صوتی قدرتمند و عالی بهره گرفته است. این تلویزیون از سیستم صوتی 2.0 کاناله بهرهمند میبرد که شامل 2 بلندگو میباشد.

حقیقت ممنوع در مورد تلویزیون شیائومی که توسط یک حرفه ای قدیمی فاش شد

وضعیت تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 از نظر امکانات ارتباطی کاملاً استاندارد هستند. پشت دستگاه دو دسته برای استفاده بیشتر در اختیار کاربران قرار دارد. دسته اول شامل ورودی آنتن و گیرنده دیجیتال، ورودی تصویر کامپوزیت، خروجی صدای اپتیکال و درگاه شبکه است. در سمت چپ نیز دو درگاه USB 2.0، سه درگاه HDMI و خروجی هدفون نیز قرار دارد. برای ارتباط راحت تر نیز از بلوتوث ۵.۰ و وایفای دوبانده ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی کمک می گیرد. یکی دیگر از ویژگیهای این تلویزیون، میکروفون اختصاصی برای ارتباط صوتی قرار دارد و در صورت عدم نیاز غیرفعال خواهد شد. با توجه به اینکه اندروید تیوی ۱۱ فعال نیست؛ تلویزیون شیائومی Mi TV P1 همانند اکثر تلویزیونهای بازار به سیستم عامل اندروید تیوی ۱۰ برای دسترسی کمک گرفته است. رابط کاربری ساده شاید بسیار خوب نباشد اما عملکرد روان و راحتی دارد. این شرکت، رابط کاربری اختصاصی خودش یعنی پچوال (PatchWall) را هم به بازار ارائه داده است؛ البته که شباهت زیادی به tvOS اپل نیز دارند که برای فعال کردن آن باید منطقه مکانی پوشش داده شود.

  قیمت عجیب تلویزیون غولپیکر شیائومی+عکس

این تلویزیون کیفیت ساخت بسیار خوبی داره و جنس بدنه اون فلزی هست. Mi 4x در سایز های 43، 50, 55 و 65 اینچ تولید و عرضه شده. با ما همراه باشید تا به بررسی جزء به جزء این تلویزیون ارزشمند بپردازیم. تلویزیون فور ایکس شیائومی همراه با دو پنل VA و IPS تولید و عرضه می شود که بستگی به سایز و ریجن آن متفاوت است، کیفیت تصویر 4X خوب است اما نه عالی! البته باید گفت که در این رنج قیمت از رقبای خود پیشروتر است و تصویر به مراتب بهتری را ارائه می کند. 2160 پیکسل به رزولوشن 4K (فورکی) می رسد، روشنایی در حالت HDR به 383 نیت می رسد که فاصله زیادی با استاندارد HDR10 با 700 نیت روشنایی دارد اما قابل قبول است و تصاویر درخشانی را به نمایش می گذارد. یک میانرده اقتصادی خوش قیمت و با ارزش که با ویژگی ها و امکاناتی که عرضه می کند به یکی از گزینه های برتر بازار ایران بدل شده است. تلویزیون شیائومی 4X ارزش خرید بیشتری نسبت به رقبای ال جی و سامسونگی سری 7 خود دارد، 4X از نظر کیفیت ساخت و کارایی بر قیمت بهترین گزینه موجود برای خرید در رنج قیمتی خودش است. رشته کامپیوتر (نرم افزار) خوندم و علاقه مند به مباحث اتومبیل، موبایل هوشمند، تکنولوژی(در کل) و عکاسی هستم. در حوزه های تولید محتوا، عکاسی و سئو فعالیت دارم.

4s با رفرش ریت 60Hz و رزولوشن 3840×2160 پیکسل تصاویر روان با عمق رنگ فوق العاده ای مشاهده نمایید. این تلویزیون چون دارای پنل VA است از کنتراست بالایی برخوردارد است و همچنین با زاویه دید(178O درجه)بالایی که دارد تصاویر را از هر زاویه ای که هستید با بهترین کیفیت و وضوح نگاه کنید. کیفیت 4K به هر طریقی می تواند بر روی تلویزیون شما به نمایش در آید خواه با سیم از طریق HDMI و USB و خواه بی سیم و از طریق wifi. این تلویزیون شیائومی نیز از فناوری HDR پشتیبانی می کند که به کمک این فناوری طیف کامل و دقیق از رنگ ها برای شما ارائه خواهد شد تصاویر خیره کننده ایی برای شما به نمایش می گذارد. HDR در هر چه بهتر دیده شدن تصاویر کمک می کندو باعث می شود تصویری با کنتراست بالا و دقیق و تنظیم شده را مشاهده کنید. فناوری HDR در تلویزیون این امکان را فراهم می کند تا صحنه ها را با رنگ اصلیشان مشاهده نمایید و این سبب می شود صحنه هایی زنده و نزدیک به واقعی را نظاره گر باشید.

با آن قابل نمایش است که نشان می دهد روشنایی تصویر در حال پخش را تا حد چشمگیری بالا می برد. کیفیت صوتی آن بسیار عالی است و دارای توان خروجی 20 وات بوده و این میزان صدا بسیار فرح بخش است. ودارای سیستم عامل اندروید است که به سهولت می توانید به جستجو در صفحات گوگل بپردازید. این تلویزیون به راحتی می تواند پاسخگوی انتظارات افرادی باشد که همواره خواهان محصولی تک و جدید هستند و از همه مهمتر قیمت آن به نسبت رقبایش بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. شیائومی در سال های اخیر توانسته فعالیت های خود را در عرصه های مختلف گسترش دهد و در همین راستا در یکی دو سال اخیر توانسته تلویزیون های مختلفی را با امکانات و قابلیت های به روز روانه بازار های بین المللی کند.ظاهرا این برند اکنون خود را در کنار سایر تولید کننده های بزرگ تلویزیون ثابت کرده و این باور نیز به وجود امده است که تلویزیون های شیائومی از سطح کیفیتی مناسبی برخوردار هستند.اکنون و درسال 2021 تلویزیون شیائومی مدل P1 در سایز های مختلف به بازار عرضه شده اند و با وجود طراحی و ویژه گی های خاص خود می تواند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.کیفیت صدا و تصاویر ان بسیار بالاست و می تواند شما را در محتوای در حال پخش غوطه ور کنند.تلویزیون P1 شیائومی دارای سیستم عامل اندروید (Android) و امکانات هوشمند مختلفی است.این تلویزیون دارای 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است.در این تلویزیون از دو پردازنده CPU:Quad A55 و GPU: Mali G52 MP2 برای پردازش محتوای در حال پخش و پردازش گرافیکی به صورت جداگانه استفاده شده است.این تلویزیون دارای گیرنده سه گانه DVB-T2/C, DVB-S2 برای دریافت شبکه های تلویزیونی مختلف است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش با رزولوشن 2160×3840 پیکسل است و از کیفیت تصویر فورکی برخوردار است. در این تلویزیون بسیار عالی طراحی شده است. وجود این میزان پیکسل و داشتن تصاویر با کیفیت 4K UHD سبب کیفیت بلورین کنتراست دقیق را بر هر محتوای در حال پخش خواهد شد. و شما می توانید در بهترین کیفیت ممکن به تماشای تصاویر و فیلم ای در حال پخش بپردازید. نیز از گوگل سوال کنید و پاسخ مناسب را در یافت کنید.

  • اصل از بدل
  • نوع پنل: VA
  • نرم افزار Android tv
  • Afraland – 6 ماه پیش
  • حافظه داخلی: 16 گیگ
  • دارای 2 پورت USB 2.0
  • رنگ های غیر طبیعی

  رونمایی از سه پرچمدار شیائومی در نمایشگاه ایران تلکام 2017

همچنین قابلیت استفاده از شبکه بزرگ یوتیوب را برای کاربران خود فراهم کرده است. درگاه های ارتباطی ورودی و خروجی جزء بخشهای مهم تلویزیون است برای انتقال و اشتراک گذاری اطلاعات کاربرد دارد. مقایسه میان تلویزیون هوشمند شیائومی با سونی در پورت ها و درگاه های ارتباطی، در بین کاربران بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است. تلویزیون اندروید شیائومی پیشرفتهای باورنکردنی داشته و در ردیف برندهای شناخته شده مانند ال جی LGسامسونگ SUMSUNG قرار گرفته است. تشخیص تفاوت های بین شیائومی و سونی مزایا و معایب بین این دو برند کار آسانی نیست چون هر دو برند در زمینه اتصالات ورودی و خروجی خوب عمل کردهاند. تلویزیون شیائومی کیولد دارای حافظه داخلی و درگاه های USB، LAN، HDMI و اترنت هستند و قابلیت اتصال به بلوتوث و Wifiرا از طریق پورت نوری به صورت بی سیم را دارند. تلویزیون سونی اولد دارای انواع پورت ها و درگاه های ارتباطی پیشرفته است. به شما این امکان را می دهد به راحتی با تلویزیون بدون محدودیت ارتباط برقرار کنید با کمبود ورودی و خروجی مواجه نشوید.

xiaomi tvبا استفاده از این تکنولوژی تک تک فریمها و صحنههای سریع و اکشن مورد پردازش قرار گرفته و به صورت کاملاً واضح پخش میگردد، این تکنولوژی از به وجود آمدن تاری تصاویر جلوگیری مینماید. قرار گرفتن این تکنولوژی در کنار رزولوشن ۴k و داشتن رفرش ریت ۶۰ هرتز به عنوان یک تلویزیون میان رده با عملکرد بسیار خوب، لذت تماشای تصاویر باکیفیت را به وجود میآورد. در تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ مدل P1 علاوه بر رعایت طراحی به شکل زیبا و کیفیت تصویر فوقالعاده بالا از سیستم صوتی خوبی استفاده شده که میتواند در همه فضا صدا را به صورت یکسان پخش کند. بر روی تلویزیون دو بلندگوی دو کاناله قرار گرفته که هر کدام صدا را به اندازه ۱۰ وات استخراج میکنند که بر روی یکدیگر صدای خروجی این تلویزیون ۲۰ وات است. برند شیائومی برای جلوگیری از کاهش صدای نمایشگرها با استفاده از تکنولوژیDolby Audio و Dolby DTSکیفیت صدا را بهبود بخشیده و موجب لذت بردن افراد از تماشای برنامه مورد علاقهشان میشود.

  صفر تا صد ماجرای غیرفعال شدن گوشی های شیائومی / ایرانی ها هم نگران باشند ؟

کیفیت تصویر این مدل 4K است. این کیفیت که با رزولوشن بالا شناخته میشود، یکی از آخرین تکنولوژی های تصویر است که تا الان معرفی شده است. این تلویزیون رنگ هارا با کیفیت واقعی آن ها نشان می دهد و در تماشای تصاویر شی را از نزدیک دارید مشاهده می کنید . علاوه بر این بلندگو های با کیفیتی نیز در این تلویزیون به کار رفته که صدای کاملا شفافی را به شما ارایه می دهند . این تلویزیون دارای دو بلندگوی قوی و اورجینال می باشد که هنگامی که می خواهید اهنگ یا فیلمی را با صدای بلند گوش کنید افت کیفیت نمی کند . تلویزیون شیائومی Xiaomi Mi TV 4A 49” 2/32GB دارای ریموت کنترل می باشد که می توانید برای کنترل دستگاه از آن استفاده نمایید . به علاوه این دستگاه به قدری سبک می باشد که می توانید در هر سطح عمودی نصب کنید و یا با استفاده از پایه های آن این دستگاه را روی میز یا هر شی صافی قرار دهید . هارد این تلویزیون بسیار قوی می باشد و هنگام بازی های سنگین مشکلی پیش نخواهد آمد . شما می توانید ساعت ها به مشاهده فیلم و یا بازی کردن بپردازید بدون این که کوچکترین مشکلی در تلویزیون پیش آید . در خلاصه اگر دنبال یک تلویزیون با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید این تلویزیون می تواند جزو اولویت های شما باشد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از تلویزیون ۶۵ اینچ شیائومی 4s ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید