تصویر فاش‌شده از گوشی هوشمند شیائومی 12T Pro دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی آن را نشان می‌دهد

تصویر واضحی از شیائومی 12T Pro دردسترس قرار گرفته است و گفته می‌شود این دستگاه درواقع نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی ردمی K50 اولترا خواهد بود که تغییراتی جزئی روی آن اعمال شده است. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد شیائومی به‌زودی از این محصول برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد کرد.

تصویر شیائومی 12T Pro در دنیای واقعی، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی آن را تأیید می‌کند. همان‌طور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید، ماژول دوربین اصلی این دستگاه شبیه شیائومی 12 پرو است.

شیائومی 12T پرو | Xiaomi 12T Pro

مقاله‌ی مرتبط:

عبارت 200MP با حروف درشت روی ماژول دوربین شیائومی 12T Pro حک شده است که نشان می‌دهد این گوشی واقعاً از حسگر بزرگ ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. این محصول اولین گوشی هوشمند شیائومی خواهد بود که از این حسگر استفاده می‌کند. به‌هرحال، این شرکت اولین برندی نیست که چنین دوربینی روی گوشی‌های هوشمند خود بهره گرفته، زیرا موتورولا مدتی قبل این افتخار را به‌خود اختصاص داد.

به نوشته‌ی Gizmochina، حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده‌شده در دوربین اصلی شیائومی 12T Pro احتمالاً ISOCELL HP1 سامسونگ و ابعاد پیکسل‌های این سنسور 1/1.22 اینچی، معادل ۰٫۶۴ میکرومتر است. ازطرف دیگر حسگر HP3 سامسونگ می‌تواند با کمک فناوری موسوم به Pixel Binning، تصاویری با وضوح ۵۰ مگاپیکسل ثبت کند. این سنسور حتی می‌تواند در نور کم تصاویری با وضوح ۱۲٫۵ مگاپیکسل بگیرد.

سیستم دوربین پشتی شیائومی 12T Pro احتمالاً درکنار دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی به یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. همچنین امکان دارد این گوشی به صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و وضح Full HD پلاس مجهز شود. از دیگر ویژگی‌های موردانتظار برای این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1، رم LPDDR5 و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 اشاره کرد. علاوه‌براین گفته می‌شود این دستگاه از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد و از فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد.

  بهترین گوشی تا ۲۰ میلیون تومان (اسفند ۱۴۰۱)