تلویزیون شیائومی: آیا شما آماده برای یک خیلی خوب عامل هستید؟

xiaomi tvسایزبندی تلویزیون شیائومی هر سری متفاوت میباشد و ردههای بالا بیشتر در سایزهای بزرگ ساخته شدهاند. مثلاً در مدل Q1 فقط سایز 75″ تولید شده و Q1E سایز 55″ دارد. تلویزیون MAX از سری LED ها نیز فقط سایز 86″ را دارا میباشد، اما در سایر نمایشگرها شاهد سایز 32″ تا 65″ شاهد هستیم و میتوان به تنوع بالاتری در این زمینه دست پیدا کرد. محل پورتها در تمام مدلها پشت کار قرار گرفته و خیلی برای دسترسی مشکلی ندارند، مگر زمانی که به دیوار متصل شوند. چیزی که در تصویر بیش از هر چیزی اهمیت دارد میزان رزولوشن آن بوده و تعیین میکند نمایشگر شما چند مرده حلاج است. مثلاً در تلویزیونهای Xiaomi تمام مدلهایی که تا به حال ساخته شدهاند فورکی میباشند و حدود 8 میلیون پیکسل را به صفحه نمایش شما عرضه تلویزیون 4k شیائومی مدل 4s سایز 65 اینچ میکنند. این یعنی وضوح تصویری عالی و متناسب که کار شما را راه انداخته و تصویر بسیار نزدیک به واقعیت را تداعی میکند. نور پس زمینه در تلویزیونهای LED Xiaomi از نوع Local Dimming بوده و نور را بر طبق محیطی که در آن قرار دارد تنظیم مینماید.

  • تنوع بسیار کم
  • قیمت ایده آل
  • مجهز به چراغ LED برای نمایش اعلان
  • رم ۱ گیگابایتی
  • رنگ های غیر طبیعی
  • اتصال +C1

xiaomi tvتلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s یکی از محصولات حرفه ای شیاومی میباشد. Xiaomi 4S TV در سایز های مختلف وارد بازار میشود. در این مقاله برای بررسی کامل این تلویزیون با ما همراه باشید. با توجه به این که این تلویزیون دارای قابلیت های مختلف در زمینه صدا و تصویر می باشد، طرفداران زیادی را به سمت خود جلب میکند. علاوه بر استفاده از فناوری های گوناگون، به دلیل طراحی زیبا و منحصر به فرد خود نظرات مثبت زیادی را در بر دارد. طراحی مینیمال و فریم نقره ای مورد استفاده در این تلویزیون باعث میشود تا جلوه زیبایی به دکوراسیون داخلی شما ببخشد. با توجه به تکنولوژی پیشرفته این محصول شما هیچ کدام از جزییات را از دست نمیدهید. مشاهده تصاویر واقعی با کیفیت 4K یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن است. این محصول شیائومی برای تمام کسانی که مشاهده تلویزیون یکی از تفریحات آن ها است، بسیار مناسب میباشد.

البته 5.5 سانتیمتر بابت ارتفاع پایه ها مد نظرتان باشد .

در مجموع، هنگامیکه به این تلویزیون نگاه می کنید، کاملا حس این دارید که در حال نگاه کردن به یک تلویزیون گران قیمت لوکس هستید. قاب پشتی تلویزیون شیائومی 4s کمی حرکت به عقب است. در این حوزه با توجه به اهمیت کمتر آن، تلاش شده است که کمی مباحث صرفه ی قیمتی بیشتر رعایت شود. البته هنوز می توان پلاستیک ABS به کار رفته در آن را مرغوب دانست. ارتفاع این تلویزیون 84 سانتیمتر و طول آن 148 سانتیمتر است. پس حواستان باشد که با میز تلویزیون کنونی شما تطابق دارد یا خیر. البته 5.5 سانتیمتر بابت ارتفاع پایه ها مد نظرتان باشد . 94% از نمای جلویی تلویزیون پنل و بقیه قاب است. هنرنمایی شیائومی با روشن کردن تلویزیون های شیائومی به نمایش در می آید. مشخصات پنل مانند زاویه ی دید 178 درجه و کنتراست 1:3000 و زمان پاسخگوی 8 میلی ثانیه و نرخ نوسازی تصویر 60 هرتز بیان گر استفاده از پنلی از نوع IPS است.

  جنجال موبایل چینی در ایران

xiaomi tvبی شک مدل های فورکی و 8کی کیفیت عالی و بی نظیری را ارائه می دهند. اما قیمت مدل های فول اچ دی و اچ دی ارزانتر است. کمپانی چینی شيائومي سعی کرده از فناوری ها و تکنولوژی های مختلف تصویر از جمله hdr و HLG بهره ببرد تا تصاویر با کیفیت هر چه زیباتر بر روی mi tv به نمایش گذاشته شوند. فناوری صفحه نمایش نیز می تواند گزینه ای مهم باشد که در هنگام خرید تلویزیون های جدید شیائومی و خرید تلویزیون شیائومی باید مد نظر قرار داد. Xiaomi mi tv با فناوری صفحه نمایش led ، oled و qled تولید و طراحی شده است. اولد و کیولد کیفیت عالی و روشنای مناسب تصویر را تضمین می کنند. از دیگر ویژگی های تلویزیون led شیائومی می توان به حضور گیرنده دیجیتال و تیونرهای داخلی ، پردازنده چهار هسته ای تصویر ، کنترل لمسی ، حافظه رم و حافظه داخلی و پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی اشاره کرد. هوشمند بودن به معنای قابلیت اتصال به اینترنت است.

این فناوری با تقویت رنگهای قابل پشتیبانی در صفحه نمایش قادر است وضوح تصویر فراتر از مدلهای LED معمولی را ارائه دهد. بهرهمندی از فناوری صفحه نمایش کیولد باعث شده تلویزیون 55Q1E در رده مدلهای عالی این برند با وضوح تصویر فوق العاده قرار گیرد. همانطور که اشاره شد فناوری کیولد بیشترین تأثیر را در افزایش و تقویت رنگ دارد. همین باعث شده color gamut یا وسعت رنگ در تلویزیون شیائومی افزایش یابد. با افزایش وسعت رنگ، رنگهای قابل نمایش در صفحه نمایش تلویزیون نیز گسترش یافته و تمامی تصاویر در وضوح رنگ بهتری نمایش داده میشوند. در صفحه نمایش کیولد شیائومی بیش از 1.07 میلیارد رنگ پشتیبانی شده تا طیف رنگی گستردهای را برای هر تصویر ایجاد کند. اغلب تلویزیونها به دلیل داشتن طیف رنگی محدود توانایی نمایش بسیاری از سایه و رنگهای تصویر را ندارند و با نمایش شبیه به هم رنگها باعث از بین رفتن جزئیات تصویر میشوند. این در حالی است که وسعت رنگ فوق العاده در تلویزیون 4K شیائومی 55Q1E باعث نمایش تمامی رنگها و جداسازی سایهها برای تشخیص جزئیات کامل تصاویر میشود.

  شش افسانه درباره تلویزیون شیائومی

چرا هیچ کس درباره تلویزیون شیائومی صحبت نمی کند و امروز چه کاری باید انجام دهید

توانایی ایجاد فریم های مجازی در بین فریم های اصلی باعث افزایش وضوح و کاهش تار شدن تصاویر در سرعت بالا می شود. اگر چه رفرش ریت تلویزیون کیولد شیائومی Q2 تنها 60 هرتز است اما با کمک این فناوری می تواند سطح تاری تصاویر را کاهش دهد. شاید یکی از جنبه های ویژه تلویزیون شیائومی کیو 2 همین بخش طراحی و دیزاین آن باشد چرا که سازنده از بهترین قطعات با کیفیت مرغوب استفاده کرده است. فریم نمایشگر دور تا دور از آلومینیوم فوقالعاده با کیفیت و درجه یک بهره برده است که همچون یک حفاظ همهجانبه بر صفحه نمایش مسلط است. در قیمت پایین تلویزیون این فریم گستردهتر شده و یک طراحی متفاوت و زیبا به محصول بخشیده است. در بخش زیرین نمایشگر علاوه بر اینکه اسپیکرها جای گرفته اند یک باکس مستطیلی حضور دارد که به دکمه های تلویزیون اختصاص داده شده. در همین قسمت می توانید قابلیت سرچ صوتی را فعال یا غیر فعال کنید که یک آپشن جذاب به حساب می آید.

چراکه تلویزیون بالا فناوری GAME MODE را د خود گنجانده است تا در کنار سیستم ALLM بتواند تصاویر را با سرعت بسیار بالا و با وضوح بالا از دیگر دستگاه های رایانه ای به تلویزیون منتقل کند. برای اینکه تلویزیون P1 با دیگر دستگاه های اطراف خود متصل شود، باید بعضی از ویژگی های مهم را با خود داشته باشد. یکی از این قابلیت ها، سیستم AIR PLAY است که به وسیله آن گوشی های آیفون به تلویزیون متصل می شوند بدون اینکه به کابل یا سیمی نیاز باشد. همچنین قابلیت Tap view نیز می تواند محتویات گوشی همراه را به تلویزیون منتقل کند که با نزدیک کردن گوشی به تلویزیون اتفاق می افتد. کابل های HDMI نیز می توانند تصاویر و صدا را با کیفیت بسیار بالا به دیگر دستگاه ها یا خود تلویزیون منتقل کنند. به طور کلی در تلویزیون شیائومی مدل P1 2021 ، فناوری ها و قابلیت های مختلفی وجود دارد که هرکدام از آنها می توانند نتیجه ای فوق العاده را برای این تلویزیون به وجود بیاورند. تلویزیون نامبرده یکی از بهترین تلویزیون های میان رده بازار های جهانی و ایران است که از رنج قیمتی خوبی نیز برخوردار است و می تواند لذت واقعی تولید تصاویر با کیفیت را برای شما عزیزان به وجود بیاورد. از شما عزیزان می خواهیم نظرات خود را برای ما ثبت و یا ارسال نمایید تا نوع مقالات ما نیز بر اساس نیاز و سولات شما تنظیم گردد.

  1. نسخه های HDR: HDR10+ / HLG
  2. فناوری MEMC و نمایش صاف و بدون تاری تصاویر
  3. ورودی آنتن تلویزیون p1 شیائومی
  4. سال ساخت: 2022
  5. افرا لند – 2 سال پیش
  6. در مرحله بعدی منتظر بمانید تا Mi TV را شناسایی کند
  7. صدای واضح و رسا با متوسط صدا با توان صوتی 20 و 30 وات

  قیمت ساعت هوشمند ۲۰ مرداد + لیست جدیدترین اپل واچ، شیائومی، سامسونگ و برندهای متفرقه

در این سال های اخیر تلویزیون های شیائومی به یکی از خوش فروش ترین محصولات بازار تبدیل شده اند. این شرکت با ارائه و ساخت نمایشگرهای با کیفیت رقابت با دیگر برندها را آغاز کرده است و هر سال محصولی جدید با امکاناتی تازه در بر می گیرد. تلویزیون 65 اینچ شیائومی P1E دارای کیفیت تصویر فورکی با توان صوتی 20 وات است. قابلتی اتصال به اینرنت و وای فای را دارد. از طرفی دیگر اتصال انواع کنسولهای بازی به این نمایشگر قابل قبول است. با سیستم عامل اندروید می توانید از فیلم هاو برنامه های سرگرم کننده ی دنیا آگاه شوید. اگر جز آن دسته از افراد هستید که دنبال تلویزیونی عالی با کیفیت بی نظیر و همچنین قیمت مناسب هستید، ما به شما تلویزیون شیائومی 65P1E را پیشنهاد می دهیم. این محصول دارای طراحی زیبا است و در سه سایز 43، 55 و 65 اینچ ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید