تلویزیون شیائومی: آیا شما آماده برای یک خیلی خوب چیز هستید؟

xiaomi tvدر اتصال گوشی آیفون به تلویزیون سامسونگ کاملا متفاوت تر از گوشی های اندروید از جمله شیائومی ، سامسونگ و… در اتصال گوشی به تلویزیون اسنوا با کابل شما می توانید از دو طریق محتوای گوشی خود را در تلویزیون مشاهده کنید . طریق اول : شما می توانید با نمایش تلویزیون با کابل شارژر و مجوز دادن گوشی به اتصال تلویزیون می توانید قرینه ی گوشی خود را در تلویزیون مشاهده کنید . در اتصال گوشی های اندروید به تلویزیون اسنوا شما به روش های مختلفی می توانید این عمل را انجام دهید ولی به طور متداول افراد از قابلیت های موجود در موبایل ها و تلویزیون ها استفاده می کنند که بهتر است بدانید نام اپلیکیشن ها در گوشی های شیائومی ، سامسونگ و… اگر شما دارای تلویزیون برند دوو هستید و قصد مشاهده محتوای گوشی همراه خود بر روی تلویزیون را دارید می توانید به چندین روش مختلف این عمل را انجام دهید .

  • ریموت کنترل
  • کیفیت ساخت بالا و طول عمر طولانی
  • آسیب دیدگی پورت تلویزیون
  • فریم باریک تلویزیون شیائومی P1 مدل Mi TV 55P1
  • نمایش عالی رنگ با نقاط کوانتومی

xiaomi tvاین تلویزیون قابلیت بازآفرینی بیش از یک میلیارد را دارد و شاهد رنگهای زنده و غنی خواهید بود. این موضوع هنگام تماشای محتوای HDR بسیار واضح خواهد بود و باعث میشود تا از تماشای صحنه های واقعی لذت ببرید. تلویزیون 4K شیائومی 4X دارای تکنولوژی HDR یا High Dynamic Range است. تکنولوژی HDR در واقع با تنظیم رنگ ها، سایه ها و ایجاد کنتراست تصویر، عمق تصاویر و صحنه ها را افزایش داده و همه چیز را واقعی تر نمایش می دهد. جزییات و وضوح تصویر محتوای HDR نسبت به محتوای SDR بیشتر است و نویز تصویر کمی را نیز شاهد حواهید بود و لذت تماشای تلویزیون را دوچندان می کند. شیائومی تلویزیون L65M5-5SIN را به پردازشگر تصویر Mali-470 مجهز نموده است و این پردازشگر به خوبی محتوای HDR را پردازش می کند. البته این تلویزیون فاقد تکنولوژی Full Array LED است و توانایی ایجاد کنتراست خیلی دقیق و نمایش رنگ های تیره عمیق را ندارد. به طور کلی این تلویزیون به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت محتوای HDR را به خوبی نمایش می دهد.

قابلیت HDR با انعکاس رنگ های بسیار درخشان و قدرتمند می تواند در هنگام مشاهده محتوای ورزشی نیز بیشترین کیفیت را از خود به نمایش بگذارد. به هنگام مشاهده فوتبال و یا ورزش های سریع، می تواند حس حضور در ورزشگاه را به کاربر منتقل نماید و بیشترین هیجان را ایجاد ساخته و بینندگان را شگفت زده سازد. آیا میدانید که تلویزیون P1 دارای زاویه دید گسترده ای است. این تلویزیون تا زاویه دید 178 درجه تصاویر با کیفیت و دقیقی را نمایش می دهد و شما می توانید از هر جایی به تماشای تلویزیون بپردازید. این موضوع هنگام تماشای تلویزیون به صورت دسته جمعی یا در محیط های بزرگ کاملا ملموس است و همه افراد تجربه تماشای یکسانی را خواهند داشت. بسیاری از تلویزیون هایی که از پنل VA برخوردار هستند این توانایی را ندارند. شیائومی جهت رضایت کاربران و ارائه ی برترین تصاویر در محصولات خود فناوری های نوین را گنجانده است.

  • زاویه دید گسترده
  • پشتیبانی از فرمت های تصویری PNG, Gif, JPG, Bmp
  • زاویه دید: 178 درجه
  • یک جفت HDMI 2.0
  • سیستم عامل سریع و راحت

  راه اندازی تلویزیون شیائومی، نحوه کار با کنترل شیائومی

تلویزیون 65 اینچ شیائومی 4X دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند. بلندگوهای این تلویزیون طراحی خاصی دارند و صدای با کیفیتی تولید می کنند و باعث می شوند تا از فاصله دور نیز به خوبی شنیده شوند. شیائومی به کمک تکنولوژی Dolby Audio و Dolby DTS کیفیت صدای این تلویزیون را بهبود می بخشد و صدای فراگیر مجازی را در اختیار شما قرار می دهد. به طور کلی صدای این تلویزیون به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت شفاف و با کیفیت است. تلویزیون هوشمند شیائومی 4X دارای سیستم عامل اندروید 9 است. این مدل دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC است و شما می توانید برنامه های اندرویدی مورد علاقه خود را از فروشگاه گوگل پلی دانلود و روی تلویزیون نصب کنید. حافظه رم این تلویزیون 2 گیگابایت است و برای اجرای برنامه ها مناسب است.

اما آیا بهترین تلویزیون ساخت ایران وجود دارد؟

xiaomi tvبهترین تلویزیون ایرانی کدام است؟ این سؤالی است که این روزها در پی افزایش قیمت تلویزیونهای خارجی بر سر زبانها افتاده و در خاست برای کسب اطلاع از قیمت تلویزیون ایرانی را افزایش داده است. این اتفاق از یک نظر میتواند اتفاق خوبی باشد. چون بازار به سمت تولید ملی سوق پیدا میکند. اما آیا بهترین تلویزیون ساخت ایران وجود دارد؟ آیا اصلاً تلویزیون ایرانی وجود دارد؟ متأسفانه در سالهای اخیر افزایش برندهای چینی ارزانقیمت، تقریباً تمام تولیدکنندگان تلویزیونهای ایرانی را به سمت واردات یا مونتاژ تلویزیونهای چینی و یا دریافت قطعات چینی درجه 2 و 3 سوق داده است. میتوان گفت که دیگر تلویزیون ایرانی وجود نداشته و تنها نامی از تلویزیون ایرانی همانند تلویزیون اسنوا، تلویزیون شهاب، تلویزیون ایکس ویژن، جی پلاس و… باقیمانده و همه قطعات وارداتی و در اغلب موارد چینی است. البته نمیتوان گفت که کیفیت این محصولات بد است. اما قطعاً به کیفیت تلویزیونهای پرآوازه همانند تلویزیون سامسونگ، تلویزیون الجی، سونی و یا پاناسونیک نمیرسد.

  راهنمای مخفی تلویزیون شیائومی

قیمت تلویزیون شیائومی

برند شیائومی امروزه گوشیهای هوشمند بالاردهی بسیاری را تولید و به بازار عرضه میکند. اما همچنان در زمینه تولید گوشیهای میان رده و گوشیهای اقتصادی نیز فعالیت گستردهای دارد. به همین دلیل محصولات با کیفیت متفاوتی را به بازار عرضه میکند تا جوابگوی نیاز همه کاربران باشد. در حالی که برند وان پلاس گوشیهای میان رده تولید نمی کند و فقط گوشیهای بالارده با قیمت پایین تر در مقایسه با رقبا عرضه میکند. با توجه به اینکه تلویزیونهای وان پلاس کیفیت بسیار بالایی دارد و از قیمت پایین تری برخوردار هستند محصولی کاملا جذاب برای کاربران آمریکایی محسوب میشود. این تلویزیونها در رده تلویزیونهای بالارده قرار میگیرند و حتی در مقایسه با تلویزیونهای سامسونگ و ال جی قیمت پایین تری دارند. اگر بخواهیم تلویزیونهای وان پلاس و شیائومی را از نظر کیفیت تصویر بررسی کنیم باید بگوییم که هر دوی این محصولات دارای کیفیت و وضوح فورکا هستند. برخی از تلویزیونهای جدید شیائومی از کیفیت 8K نیز پشتیبانی میکند اما تلویزیون سری میتی وی پرو میتواند 8K را دریافت کند و سپس آن را به 4K تبدیل کند.

تلویزیون شیائومی

یخچال فریزر سامسونگ چند؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی و از آن جمله تلویزیون است که سابقه درخشانی را در بایگانی های خود دارد. این برند پرآوازه در سال 2020 و 2021 تلویزیونهایی را عرضه بازار کرده که با مدلهای قبلی (2019) متفاوت بوده و بر طبق روال گذشته یکی از بزرگترین رقبا و هم رده های تلویزیون های ال جی و سونی هستند. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

  تکنیک برای به حداکثر رساندن تلویزیون شیائومی

تلویزیونهای شیائومی معمولا با سیستم عامل Android TV همراه هستند که به کاربران اجازه میدهد از اپلیکیشنهای متنوعی که برای این پلتفرم وجود دارد هم استفاده کنند. برای کشورهای غربی، شیائومی تلویزیون را بیخیال شده و به جای آن، دستگاههای ستتاپباکس یا مدیا استریمرها را به فروش میرساند. این دستگاهها هم با سیستم عامل Android TV همراه هستند و معمولا قیمت پایین و رقابتی هم دارند. آخرین استریمر شیائومی برای بازار کشورهای غربی، Xiaomi Mi TV Stick نام دارد که تصویر آن را در بالا میتوانید مشاهده کنید. شیائومی چندین و چند محصول در دستهبندی گجتهای خانه هوشمند دارد که بسیاری از آنها را در بازار کشور خودمان هم میتوانید پیدا کنید. برای مثال تصویر بالا مربوط به دوربین Mi Home Security است و یکی از چندین و چند محصول این خانواده به حساب میآید. گجتهایی مثل چند شاخههای هوشمند، ترموستات هوشمند، لامپ هوشمند و اقلام دیگر را میتوان در این دسته از محصولات شیائومی پیدا کرد. سادهترین و در دسترسترین محصولات شیائومی را میتوانیم لوازم جانبیهای این شرکت برای گوشیهای هوشمند عنوان کنیم.

کمپانی شیائومی سری تلویزیون های ردمی ایکس را اشتراک گزاری کرد. این برند قبل از اینکه تلویزیون ردمی در چین فاش شود و درست موقعی که برند ریل می میخواست اولین تلویزیون هوشمند خود را عرضه کند. شروع به نمایش تلویزیون هایی با برند ردمی کرد. با وجود آن که این کمپانی قبلاً از راه اندازی کردن تلویزیون های هوشمند ردمی ایکس خبر داده بود. ولی این بار بعضی از جزئیات مشخصات و ویژگی های صوتی تلویزیون را حذف کرد. تلویزیون ردمی ایکس شیائومی از چهار بلندگوی 12.5 وات همراه با ساب ووفر 8 واحدی برخوردار می باشد. که به ادعای این کمپانی هنگام تماشا کردن تلویزیون تجربه صوتی همانند تئاتر را برای کاربران ارائه خواهد داد. به دلیل داشتن نوار صوتی داخلی تلویزیون ردمی نسبتاً گران تر می باشد، ولی با وجود شگفتی هایی که ردمی به همراه دارد مطمئنا مورد نظر مشتریان زیادی واقع گردیده است و طرفداران فوق العاده بالایی دارد.

تلویزیون شیاومی

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از kalinab دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید