تلویزیون شیائومی مدل Mi TV 4S 65″

xiaomi tvتلویزیون شیائومی Mi TV 4S 65″ یک تلویزیون هوشمند تمام عیار است و بس! این تلویزیون ورژن 2020 به سیستم عامل اندروید 9 تجهیز شده و به همین واسطه امکانات هیجان انگیز بسیاری را در اختیار کاربر قرار میدهد. اگر بخواهید با تلویزیون هوشمند خود گشتی در اینترنت بزنید یا اپلیکیشنی (از گوگل پلی) را نصب کنید، اندروید تی وی ها بهترین گزینه برای شما هستند. علاوه بر این، 2 گیگابایت رم برای پردازش اطلاعات و 8 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خواهید داشت که بستر مناسبی برای دانلود اپلیکیشن و استفاده از آن است. پردازنده اصلی این دستگاه پردازنده 4 هسته ای MTK6886 64bit Cortex A53 Quad core 1.5GHz و پردازنده گرافیکی Mali-470 MP3 up to 650MHz اعلام شده است. سیستم صوتی دو کاناله در تلویزیون شیائومی Mi TV 4S 65 میتواند مهر تاییدی برای خرید مطمئن این مدل باشد. همانطور که میدانید، نمایشگرهای بزرگ از جمله نمایشگر 65 اینچی این تلویزیون شیائومی، مناسب فضاهایی با متراژ بالا هستند، به همین دلیل بکارگیری سیستم صوتی مناسب، لذت تماشای بی نظیر این تلویزیون را تکمیل میکند. کلکسیون درگاه ها و اتصالات موجود روی هر تلویزیون، یکی از مهمترین معیارهای خرید تلویزیون است. اگر میخواهید دستگاه های جانبی دیگر مثل کنسول بازی، سینما خانگی یا انواع اسپیکر را به تلویزیون خود متصل کنید، شدیدا به این درگاه ها نیاز پیدا میکنید.

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvبرای سلامت خودتان در مکانهای کم نور به تلویزیون نگاه نکنید؛ تا ازاسیب دیدن چشمهایتان در امان باشید. از نظر علمی گرم شدن قسمتهای بیرونی پنل کاملا طبیعی است، نیازی به نگرانی در اینمورد وجود ندارد. پاک کردن صفحه نمایش تلویزیون یکی از کارهای روزمره میباشد. اما انجام دادن اینکار با روش صحیح بدون آسیب رساندن به تلویزیون بسیار مهم است. تمیز کردن صفحه موجب نمایش بهتر تصاویر خواهد شد برای این کار نیاز به پارچه مناسب و نرم خواهید داشت. بهتر است برای پاک کردن تلویزیون پارچه مخصوصی را برایش در نظر بگیرید. ما در این شرایط پارچه هایی با جنس نانو را به شما پیشنهاد خواهیم داد. به هیچ عنوان از پارچه خیس استفاده نکنید، اگر با پارچه خشک تمیز نشد مقدار پارچه را نمناک کنید سپس استفاده کنید. در هنگامی که تلویزیون روشن است آن را تمییز نکنید، زیرا به دلیل اینکه صفحه گرم است موجب ایجاد اختلال در دراز مدت خواهد شد. پس بهتر است صبر کنید بعد از خاموش شدن آن را پاک کنید.

که اول بر روی صفحه نمایش گوشی های موبایل وارد بازار شدند و کم کم بر روی تلویزیون ها هم اجرا شدند. اولین سری تلویزیون های OLED را شرکت ال جی به بازار عرضه کرد . تلویزیون ال جی ۲۰۲۲ که ترکیبی از Glass-TFT-OLED بوده و بسیار باریک تر از تلویزیون های LED بازار بود . که رنگ تاریک و تاریکی در این تلویزیون ها به واسطه 4 رنگ RGBW یعنی RED قرمز، Green سبز، Blue آبی و White سفید، بهبود پیدا کرده. بعد از این که اولد ها توسط شرکت های الجی روانه ی بازار شد ، سونی ، شیاومی و فیلیپس هم تلویزیون های اولد خود را روانه ی بازار کردند. ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که برای خرید تلویزیون کجا بریم ؟ سایت بانه . کام با داشتن سابقه فروش تلویزیون ها در برند های مختلف به شما در انتخاب بهترین تلویزیون های 2022 کمک می کند .

  وقتی حرفه ای ها با تلویزیون شیائومی, این است کاری که انجام می دهند، با مشکلات مواجه می شوند

البته ، نمی توانید کیفیت صوتی عالی را که با این سفر بصری گیج کننده همراه است از دست بدهید. در واقع ، Mi TV P1 مجهز به دو بلندگوی 10 واتی با فناوری رمزگشایی Dolby Audio و DTS-HD است. بگذارید صدای سه بعدی غنی و قدرتمند شما را در بر بگیرد! بلندگوهای استریو 10W – Dolby Audio – DTS -HD – سیستم عامل Android TV 10 – کنترل از راه دور بلوتوث – Chromecast و Miracast داخلی – دستیار Google – تلویزیون 4k شیائومی مدل 4s سایز 65 اینچ کنترل خانه هوشمند. و MEMC ، یک تلویزیون درجه یک با قیمت مناسب است که حیرت انگیز خواهد بود. سری Mi TV P1 از سه طرف در چهار طرف بدون حاشیه است و با نسبت صفحه نمایش به بدنه بالا و زاویه دید کامل 178 درجه ، یک تجربه دیدنی فراگیر و منحصر به فرد ایجاد می کند. Android TV runs را اجرا می کند ، به این معنی که می توانید برنامه های مورد علاقه خود را به راحتی از فروشگاه Google Play مانند Netflix ، SVT Play ، Viaplay و موارد دیگر نصب کنید.

xiaomi tvکه البته شامل راهنمای خرید تلویزیون تا ۱۵ میلیون و نیز راهنمای خرید تلویزیون تا 10 میلیون و بیشتر می باشد . نکته ای که الان لازم است در راهنمای جامع خرید تلویزیون 4K برایتان توضیح دهیم، این است که شما چه تلویزیونی را با چه تکنولوژی خریداری می کنید؟ و در واقع این تکنولوژی برای شما چه کاری را انجام میدهد. اینجا توجه شما را به کیفیت تصویر تلویزیون جلب می کنیم . کیفیت تصویر یا وضوح تصویر موضوعی است که با رزولوشن تصویر تعیین میشود . برای نمونه تلویزیون های فول اچ دی اولین سری تلویزیون های با کیفیت بالا بودند که رزولوشن آنها 1080 پیکسل در 1920 پیکسل است. یکی از نکات مهم در خرید تلویزیون دانستن مشخصات تلویزیون 8k است . 8k ها با وضوح 4 برابر فورکی 4k هستند که رزولوشن آن 7680 پیکسل در 8320 پیکسل بوده و جمعا 8000 پیکسل می باشد که اخیرا در UHD های بازار منتشر شده اند .

  نقد و بررسی تخصصی تلویزیون شیائومی Mi TV P1

در فناوری Smart Home سنسورهایی به کار گرفته شدهاند تا توانایی تشخیص افراد خانه و بیگانه را تشخیص دهند. و سریعا در صورت بروز اختلال به شما اطلاع خواهند دهد. با خرید تلویزیونی که چنین امکاناتی دارد امنیت خانهتان چند برابر خواهد شد. شما تنها با راهاندازی برنامه می هوم مخصوص تلویزیونهای شیائومی به راحتی تمام وسایل هوشمند داخل خانه تان را میتوانید بدون امکانات ویژهایی کنترل کنید. همانطور که گفتیم کیفیت تصاویر برای تلویزیون حرف اول را میزند . به همین دلیل شرکتها هنگام ساخت از فناوریهای فراوانی برای ارتقا بخشیدن تصاویر استفاده میکنند. یکی از اینفناوریهایی که در تلویزیونهای شیائومی مورد استفاده قرار میگیرد موتور جستجو تصویر VPE میباشد. اینفناوری امروزه در تلویزیونهای جدید شرکت شیائومی دیده میشود. این موتور جستجو کیفیت تصاویر را حد باور نکردنی ارتقا میبخشد. همچنین موجب ارائه تصاویر با کنتراستهای بالاتر و عمق شفافیت فوق العادهای میشود. به موجب این قابلیت، تصاویر را به طور واقعی تماشا خواهید کرد.

  • از مواد شیمیایی مضر اجتناب کنید
  • کیفیت تصویر 4K
  • صفحه قاب تلویزیون
  • توان صوتی کم
  • سیستم عامل اندروید

شیائومی برای Mi TV 4S، اندروید 9 پای رو در نظر گرفته است . بنابراین، به گوگل پلی استور برای نصب اپلیکیشن های شخص ثالث دسترسی خواهید داشت . اگر مایل به پخش برنامه های گوشی، تبلت یا دیگر وسایل روی تلویزیون هستید . Mi TV 4S با قابلیت برقراری ارتباط وای فای 2.4 گیگاهرتزی و 5 گیگاهرتزی این امکان رو به شما میدهد . سه پورت HDMI و سه پورت USB و حافظه داخلی 16 گیگابایتی از دیگر قابلیت های این تلویزیون هوشمند است . کنترل تلویزیون 65 اینچ 4K شیائومی دارای میکروفون داخلی هست و به راحتی می تونید به اون دستور بدین که صدا رو کم یا زیاد کنه و یا کانال رو عوض کنه . تا براتون پخش بشه یا اینکه تم کلی ویدئوی مورد نظرتون رو از یوتیوب تقاضا کنید . و به همین راحتی از دیدن برنامه دلخواهتون لذت ببرید. همچنین، این ریموت کنترل دارای دکمه های اختصاصی برای Netflix و Prime Video هست . این تلویزیون می تونه به عنوان هاب خانگی هوشمند عمل کنه و این قابلیت، دقیقاً همون موضوع مورد علاقه شیائومی و مبحث مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاری ها هست . به گفته شیائومی، تلویزیون 65 اینچی Mi TV 4S، در ماه ژوئن با قیمت 597 دلار وارد بازار اروپا میشه .

  دانگل شیائومی مدل Mi TV Stick

xiaomi tvنرخ تازه سازی بالاتر حرکت روان تری را برای همه نمایش های صفحه تلویزیون گرفته تا صحنه های ورزش های و بازی ها فراهم می کند. 4. به دنبال پشتیبانی HDR باشید: این فناوری رنگ هارا واقع گرایانه تر می کند و کنتراست بهتری را ارائه می دهد. 5. تلویزیون های LED بسیار بهتر از اکثر دستگاه های LCD به نظر می رسند: تلویزیون های LED شیائومی دارای طول عمر بیشتر نسبت به بقیه تلویزیون ها هستند. 6. حداقل به دنبال 3 درگاه HDMI باشید. و فرمت جدیدتر HDMI 1 را انتخاب کنید. تلویزیون های شیائومی نیز به صورت معمول دارای 3 درگاه HDMI می باشد. 7. صدای تلویزیون از جمله لزومات مهمی است که باید هنگام خرید به قدرت آن دقت کنید، صدایی با قدرت 8 تا 10 وات برای هر اسپیکر خوب و معمول است. 8. تلویزیون هوشمند خریداری کنید زیرا با داشتن تلویزیون هوشمند می توانید به راحتی به اینترنت متصل شوید و با سیستم عامل اندرویدی آن نرم افزار های کاربردی را روی آن نصب کنید.

  • سیستم عامل مناسب
  • درباره ما
  • تنوع سایزبندی و صفحه نمایش
  • قیمت معقول و مناسب

گزارشی جدید از کره جنوبی مدعی شده است که بخش تولید تلویزیونهای سامسونگ در تلاش است تا تولیدات خود را به قصد نهایی عرضه صفحه نمایشهای QD-OLED رول شونده، ظریفتر و انعطاف پذیرتر کند. تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل ۶۵SJ۹۵۰۰۰GI سایز ۶۵ اینچ با قیمتی بین ۶۰ میلیون ۷۰۰ هزار تومان تا ۶۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته میشود. طبق رصد بازار لوازم خانگی، تلویزیون سامسونگ مدل ۵۵N۶۹۵۰ با صفحه ۵۵ اینچی نیز حوالی ۲۳ میلیون تومان ارزشگذاری شده است. تلویزیون ۸۲ اینچ سامسونگ مدل ۸۲NU۸۹۰۰حوالی ۹۲میلیون تومان معامله میشود. قیمت تلویزیون ۴۳ اینچی سامسونگ مدل ۴۳N۵۹۸۰ Full HD به ۱۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت تلویزیون های ۴۳ اینچ چند؟ طبق گزارش اقتصادآنلاین فرشندگان لوازم خانگی،تلویزیون جی پلاس مدل GTV-43LH6122B نیز حوالی ۸میلیون تومان ارزش گذاری شده است. قیمت تلویزیون ۴۳اینچ سامسونگ مدل 43N5980 Full HD حدود ۱۰ میلیون تومان اعلام شده است.همچنین سامسونگ و الیو از دیگر تلویزیونهای ۴۳اینچ بازار به شمار میرود که در رنج ۷ الی ۱۰ میلیون تومان معامله می شود.

دیدگاهتان را بنویسید