تلویزیون شیائومی می تی وی 4 سی (۵۵ اینچی)

xiaomi tvکیفیت صدا تلویزیون سامسونگ در مقایسه با تلویزیون شیائومی؟ اگرچه در تلویزیون بیشتر ویژگیهای تصویری مورد توجه است اما ویژگیهای صوتی نیز بسیار تعیینکننده و مهم هستند. تلویزیونهای شیائومی و سامسونگ هر دو از سطح صوتی بالایی برخوردار هستند . که بسیار لذت بخش و عالی عمل میکند. فناوریهای صوتی در دنیای تکنولوژی بسیار هستند اما انتخاب هوشمندانه این فناوریها متناسب با سیستم صوتی و تصویری بسیار مهم است. تلویزیونهای سامسونگ از فناوریهای OTS، Q Symphony و Dolby Digital Plus بهره میبرند. اینها فناوریهای متفاوتی هستند که با ترکیبی عالی کیفیت صدا را تثبیت میکنند. برای نمونه فناوری OTS دارای نوعی طراحی است که صدا را در تمام نقاط سطح صفحه نمایش پخش میکند. و صدای فراگیر و همه جانبه را تولید میکند. تلویزیونهای شیائومی نیز از چند فناوری صوتی همزمان استفاده میکند و به طرزی عالی صدا را طنین انداز میکند. فناوریهای دالبی دیجیتال، DTS و Auto Balance تکنولوژیهای صوتی هستند که در تلویزیونهای شیائومی به عالیترین نحو عمل میکنند.

این حقایق به سادگی احتمالا شما را به تغییر می‌رساند تلویزیون شیائومی استراتژی|تلویزیون شیائومی Abuse – چگونه نباید انجام داد|بهترین تلویزیون شیائومی کجاست؟}

xiaomi tvدستیار گوگل و قابلیت Hands-Free در تلویزیون 50P1 به کاربران اجازه میدهد بدون نیاز به خرید دستگاههایی مانند Google Home قادر باشند لوازم هوشمند خانه خود را کنترل کنند. ریموت بلوتوثی و 360 درجه شیائومی! شیائومی همراه تلویزیون P1 ریموت خیلی شگفت انگیزی را ارائه میدهد. کلیدهای میانبر برنامههایی همچون Netflix و Prime Video به شما اجازه میدهد تنها با یک کلیک به محتویات این سرویسها دسترسی پیدا کنید. با فشار دادن دکمه مخصوص میتوانید به منوی برنامهها بروید و آنچه را از سرگرمی که میخواهید در تلویزیون پیاده کنید. ریموت کنترل تلویزیون شیائومی 50P1 اما یک ویژگی شگفت انگیز دارد که آن را از خیلی از ریموتهای کنترل معمول متمایز میکند. این ریموت کنترل را میتوانید از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل کنید و این حقیقتاً خارق العاده است. این قابلیت به شما اجازه میدهد تلویزیون را از هر جهت کنترل کنید. با قابلیت کنترل 360 درجه تلویزیون دیگر نیازی نیست از روبرو تلویزیون را هدف قرار بدهید بلکه از هر جهت میتوانید آنچه را میخواهید اعمال کنید!

تلویزیون شیائومی Mi 4s : با نقد و بررسی ای دیگر از محبوب ترین تلویزیون ها با شما هستیم. این بار مهمان میز نقد و بررسی ما سری یک تلویزیون خاص و ویژه هست که کلی هم سروصدا کرده ! بله مدل Mi Tv 4s برند خوش نام شیائومی که با موفقیتش در عرصهی گوشی های هوشمند و لوازم جانبی تصمیم به تصاحب و ورود به رقابت تنگاتنگ بازار تلویزیون ها هم که بشدت رقیب های سرسختی داره گرفت. شیائومی Mi Tv 4s یکی از ارزشمند ترین تلویزیون های شیائومی هست که جدیدا در بازار داخلی شاهدش هستیم و به وفوور نیز یافت میشود. این تلویزیون در دستهی تلویزیون های مقرون به صرفه و اقتصادی قرار میگیره اما با مشخصاتی بالاتر از سطح رقابتش؛ Mi 4s در اکثر مدل ها به پنل VA مجهز هست و برخی مدل های اون نیز IPS پنل هستند. این تلویزیون کیفیت ساخت بسیار خوبی داره و جنس بدنه اون فلزی هست.

  تلویزیون شیائومی Q2

مقایسه تلویزیون شیائومی با ال جی ؛ ال جی در سال های متمادی و بخصوص در این دو سال اخیر برترین های خود را هر ساله پیشرفته تر از سال قبل با امکانات متعدد تولید کرده است. اکنون این مدل ها مانند تلویزیون های هر برندی ممکن است با مزایا و معایبی همراه باشد. ما با بیان کردن آن ها خرید را برایتان راحت تر خواهیم کرد. 1. در ابتدا بیان کنم که قیمت تلویزیون های اولد بالا می باشد. 2. تلویزیون های اولد با توجه به آنکه فاقد نور پس زمینه می باشد وزن سبکی دارند. 3. زاویه ی دید 180 درجه دارند. 4. نرخ نوسازی و رفرش بالایی دارند. 5. تلویزیون های اولد در سایز پایین تولید نمی شوند. 6. اولد ها عمر پایین تری نسبت به سایر مدل ها دارند. 7. بیشتر تلویزیون های الجی از کیفیت تصویر فورکا پشتیبانی می کنند و بعضی از ان ها با کیفیت تصویر 8K همراه شده اند.

باور کردن هر یک از از اینها 10 افسانه درباره تلویزیون شیائومی شما را از رشد نگه می‌دارد

xiaomi tvریموت کنترل تلویزیون 2019 شیائومی 4X دارای دکمه اختصاصی اجرای دستیار صوتی گوگل یا Google Assistant است و شما می توانید با فشردن آن از قابلیت فرمان صوتی استفاده نمایید. همچنین دارای دکمه اختصاصی اجرای برنامه Netflix و Amazon Prime Video است و شما می توانید خیلی سریع به محتوای مورد علاقه خود در این شبکه ها دسترسی داشته باشید. تلویزیون شیائومی L65M5-5SIN به پورت های ورودی و خروجی مختلفی مجهز شده است. همچنین قابلیت اتصال بی سیم از طریق بلوتوث (نسخه 5.0) را برای شما امکان پذیر میکند. این تلویزیون دارای پورت USB است و میتوانید فلش یا هارد دیسک خود را به آن متصل کنید. همچنین میتوانید ساندبار، کنسول بازی و غیره را از طریق درگاه HDMI به تلویزیون 4X وصل کنید. شیائومی این تلویزیون را به 3 پورت HDMI 2.0 مجهز کرده است. تلویزیون 2019 شیائومی 654X دارای وای فای با استاندارد 802.11 a/b/g/n است و از باند های 2.4 GHz و 5 GHz پشتیبانی می کند. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال پیشرفته است و برای تماشای شبکه های داخلی و خارجی دیگر نیازی به خرید جداگانه گیرنده دیجیتال نخواهید داشت.

  سخنگوی شیائومی: قفل شدن گوشی‌های شیائومی برای بررسی امنیت کاربران بود

چون که کمپانی شیائومی در آن از نرخ نوسازی 60 هرتز با درگاههای HDMI2.0 ارائه داده است که میتواند بسیار کاربردی باشد. تلویزیون شیائومی مدل 55Q2 از دسته تلویزیونهای بسیار مقرون به صرفه بازار است که نسل جدیدی از امکانات و قابلیتهای ارائه شده در سال 2022 را در خودش جایی داده و میتواند به یک گزینه فوقالعاده برای منزل شما باشد. شیائومی این تلویزیون اقتصادی را در از نظر استایل و طراحی نیز به شکل فوقالعاده مدرن با بدنهای بسیار مقاوم طراحی کرده است. این پنل دارای نسبت کنتراست بسیار بالا در تصویر با پردازندهای بسیار قوی و سیستم عاملی فوقالعاده هوشمند و آسان در اختیار شما قرار داده که میتواند به خوبی از پس نیازهای شما بر بیاید. این تلویزیون در کنار امکانات فوقالعادهای که دارد از کیفیت صدای بینظیری نیز برخوردار بوده و دارای توان صوتی 20 وات است که بسیار شفاف و فراگیر صدا را ارائه میدهد.

  • Dolby Audio
  • تلویزیون 2020 شیائومی LED TV 4S
  • مشاهده » لیست قیمت تلویزیون شیائومی
  • دارای پایه و اتصال دیواری
  • پشتیبانی از کدک های ویدئویی MJPEG، MPEG1، H.263، VP8، VP9 و
  • کیفیت تصویر پایین نسبت به سایر برندها
  • سیستم عامل هوشمند و دسترسی ها
  • حافظه داخلی: 16 گیگابایت

xiaomi tvدر مقایسه با دیگر تلویزیونهای هم رده در بازار، کیفیت صدای قابل قبولی داشته و پشتیبانی از تکنولوژیهای دالبی و DTS صدا در تمامی فضا به صورت یکسان پخش میشود. استفاده از ساندبار شیائومی صدای بیشتری را در محیط پخش میکند که در صورت نیاز میتوانید از آن استفاده نمایید. بر روی تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ مدل ۴S سیستم عامل اندروید قرار گرفته که به وسیله آن میتوان توسط سایر دستگاههای هوشمند نیز به تلویزیون وصل شد. البته لازم به ذکر است که در این تلویزیون سیستم عامل فرعی دیگری که مخصوص کمپانی شیائومی است نصب میباشد. با سیستم عامل شیائومی به نام Patch-wall میتوان به آسانی به گوشیهای شیائومی متصل شده و تمامی فعالیتهای تلویزیون را کنترل کرد. سیستم عامل اندروید تی وی در حال حاضر جزء بهترین سیستم عاملهایی که بر روی تلویزیونها قرار میگیرد و به وسیله آن میتوان هر برنامهای را که از پلی استور مورد نیاز است دانلود نمود. با داشتن این سیستم عامل امکان اتصال صفحه گوشی، لپ تاپ و کامپیوتر بدون هیچ سیمی به این تلویزیون وجود دارد؛ به همین سبب به راحتی میتوانید از به هم ریختگی ایجاد شده توسط کاربرها جلوگیری کنید.

  معرفی تلویزیون های شیائومی 2023

صدای شفاف و سه بعدی این تلویزیون می تواند در هنگام تماشای فیلم، برای شما یک تجربه سینمایی خلق کند. برای تلویزیون شیائومی مدل Q1 از سیستم عامل اندروید استفاده شده است. با سیستم عامل Android TV™ 10، می توانید از بیش از 700000 فیلم و نمایش لذت ببرید و بیش از 5000 برنامه را دانلود کنید. این تلویزیون همچنین با سیستم عامل PatchWall شیائومی سازگار است که محتوای برنامه های مختلف را ترکیب می کند و آن را بر اساس دسته بندی مرتب می کند. PatchWall همچنین دارای یک عملکرد جستجوی جهانی است که به شما امکان می دهد محتوا را در همه برنامه ها یکباره جستجو کنید. یکی دیگر از ویژگی های تلویزیون کیولد شیائومی Q1 ، کنترل از راه دور بلوتوث 360 درجه است. این کنترل از طریق بلوتوث متصل می شود و کنترل از راه دور در هر زاویه ای از هر جهت کار می کند و هیچگونه نیازی به هدف گرفتن تلویزیون ندارد. کنترل از راه دور بهینه شده با دسترسی مستقیم یک دکمه به Netflix، ویدیوی Prime و صفحه اصلی Android TV ، کار کردن با آن را آسان تر کرده است.

  • دارای دکمه خاموش/روشن پایین تلویزیون
  • ورودی های محدود با استاندارد های متوسط
  • عدم تنوع محصولات
  • کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 3840×2160
  • پشتیبانی از تکنولوژی HDR

به صورت کلی تلویزیون ها دارای ظاهر مشابه هستند اما در مورد تلویزیون شیائومی این موضوع متمایز است. قبل از خرید عکس واقعی تلویزیون را تهیه کنید و آن را با هم مطابقت دهید. دیگر کاری که حتما به آن اهمیت دهید مراجعه به سایت اصلی شیائومی و بررسی مشخصات تلویزیون است. سعی کنید تمام موارد برجسته را با هم مقایسه کنید تا مغایرتی مشاهده نشود. جدا از این دو مورد آسانترین راه ممکن, تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل 4s گلوبال استفاده از بارکد و شناسه کالا است. هر تلویزیونی که تولید می شود دارای شناسه اختصاصی است. به این صورت که باید شناسه جعبه با پایه ها با ریموت و با خود تلویزیون یکی باشد. همچنین باید خود شناسه نیز توسط برنامه اختصاصی شیائومی به این برند تعلق داشته باشد. سپس تلویزیون را روشن کنید و به قسمت تنظیمات عمومی بروید و مشخصات کلی را چک کنید. در این قسمت نیز باید شناسه اختصاصی تلویزیون به چشم بخورد.

قیمت تلویزیون شیائومی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد kalinab.com بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید