تلویزیون شیائومی – نمای کلی

xiaomi tvقیمت تلویزیون شیائومی 4X با وجود امکانات اسمارت و عالی بسیار مناسب می باشد. در واقع اصلی ترین استراتژی شیائومی برای فروش ارائه محصولات اسمارت با امکانات بالا و قیمت مناسب است. در مسیر همین استراتژی تلویزیون Mi 4X نیز جزو محصولات ارزان قیمت و با امکانات پیشرفته است. این تلویزیون یک سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان خروجی صدا 20 وات دارد، که البته اسپیکرهای پیشرفته و فناوری صوتی Dolby Audio با افزایش کیفیت صدا تماشای تلویزیون را لذت بخش تر می کنند. شیائومی با امکانات اسمارتی که در این مدل کار گذاشته است، از سیستم عامل اندروید با پشتیبانی PatchWall استفاده کرده است. محتواهای ویدیویی رایگان Patch Wall که شیائومی آن ها را معرفی کرده است، شامل 700.000 ساعت محتوای تصویری می باشد، که می توانید با آن در شبکه های مختلف همچون آمازون و نتفلیکس به تماشا بپردازید. این مدل در واقع با پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل و همچنین chromecast سرخود یک نمایشگر اسمارت کاربردی است، که به اضافه شدن Google Play به آن کامل می شود.

  • Dolby Audio
  • تلویزیون 2020 شیائومی LED TV 4S
  • مشاهده » لیست قیمت تلویزیون شیائومی
  • دارای پایه و اتصال دیواری
  • پشتیبانی از کدک های ویدئویی MJPEG، MPEG1، H.263، VP8، VP9 و
  • کیفیت تصویر پایین نسبت به سایر برندها

xiaomi tvعلاوه بر موارد گفته شده در بالا، المانهای دیگری هم هستند که در بالا رفتن کیفیت تصویر در تلویزیون شیائومی 55Q1 نقش موثری دارند. در ادامه این موارد را هم با هم بررسی خواهیم کرد. HDR 10، با استفاده از فراداده دینامیک یا پویا، تصاویر را فریم به فریم و سکانس به سکانس تغییر خواهند داد. HDR 10 با افزایش روشنایی، باعث میشود تا بتوانید تصاویر تاریک را با وضوح و جزئیات بیشتری از صفحه نمایشگر مشاهده نمایید. به این ترتیب شاهد تصاویری طبیعی، زنده و پویا خواهید بود. فناوری Dolby Vision هم جدیدترین فرمت HDR است که هر ژانر محتوا را برای بهترین حالت نمایش تنظیم میکند. بهعنوان مثال در محیطهای روشن، با به حداکثر رسیدن روشنایی نمایشگر توسط دالبی ویژن، تمام جزئیات بهراحتی قابل رویت میباشند. HDR 10 تمام جزئیات در تصاویر تاریک و روشن به وضوح هرچه تمامتر به نمایش گذاشته خواهند شد. تلویزیون شیائومی مدل Q1 از فناوری جدید Dynamic local dimming استفاده میکند.

  • مدل: F2 Fire
  • دارای دکمه خاموش/روشن پایین تلویزیون
  • ورودی های محدود با استاندارد های متوسط
  • عدم تنوع محصولات
  • کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 3840×2160
  • پشتیبانی از تکنولوژی HDR

  غیرفعال شدن گوشی های شیائومی در ایران صحت دارد؟

همچنین بلندگوهای دو کاناله و صدای خروجی 20 وات شنوندگان را راضی نگه می دارد. فناوری چون DTS Decoder صدایی همهجانبه را منتشر می سازد. موتور پردازشگر Upgraded graphics engine از دارایی های تلویزیون شیائومی P1 است که کارایی بالایی در پردازش داده های صوتی و تصویری دارد. قابلیت Motion Smooth مربوط به صحنه های سرعت دار کار گذاشته شده که باعث می شود در بازی های گرافیک کامپیوتری گیمرها به حریف حملهور شوند. دستیار صوتی Google Assistant فرمان های صوتی شما را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. برنامه ChromeCast امکان انتقال فایلهای بر روی گوشی خود را به تلویزیون ممکن می سازد. درگاه های ارتباطی HDMl و USB و ARC که در پشت دستگاه حضور یافته است، اتصال سایر وسایل جانبی را برایتان فراهم می سازند. 1️⃣ آیا تلویزیون شیائومی P1 یک تلویزیون خوب به نظر می آید؟ ✔️ عملکرد تلویزیون P1 در بازی های ویدیویی ستودنی می باشد. با پخش صدای همهجانبه عملکردی عالی در زمینه انتشار اصوات دلپذیر به اجرا گذاشته است.

تلویزیون شیائومی خود را به ماشینی با عملکرد بالا تبدیل کنید

رنگ تلویزیون شیائومی 55 5X مشکی است و وزن خالص آن 12.45 کیلوگرم است. حداکثر توان مصرفی آن 150 وات است. تلویزیون شیائومی دارای صفحه نمایش بزرگی است و همچنین مجهز به تکنولوژی MEMC است و این باعث میشود کل صحنه های اکشن واقعی نشان داده شود. تلویزیونها با گذر زمان از LCD به LED تبدیل شدند. کمپانی شیائومی دست به تولید تلویزیون های با کیفیت و مدرن زده است و موفقیت چشمگیری هم در زمینه های گوشی و هم صوتی و تصویری داشته است. تولید با تکنولوژی روز در تلویزیونها بیشتر جنبه رقابتی بین برندها را دارد. هر شرکتی با تولیدات خود سعی در ارتقا کیفیت و به روز بودن تکنولوژی و همچنین درخشان کردن برند خود کرده است. تلویزیون 55 اینچ شیائومی 5X یکی از تولیدات سال 2021 میباشد.این تلویزیون ارزان قیمت سیستم عامل اندروید دارد و در بازار یکی از برند های قدرتمند به شمار میرود. به غیر از کیفیت، طراحی نقش مهمی در دکوراسیون منزل دارد. زیبایی تلویزیون به شیکی خانه میافزاید، پس باید در خرید تلویزیون دقت کنیم و اطلاعات کاملی را داشته باشیم.

  با استفاده از این نکات ساده دروازه ها را برای راهنمای خرید تلویزیون شیائومی باز کنید

4 عناصر ضروری برای قیمت تلویزیون شیائومی

xiaomi tvیکی از ایرادهایی که به هنگام خرید تلویزیون به صورت اینترنتی به آن وارد است, تلویزیون 4k شیائومی قیمت عدم مشاهده آن است. شما می توانید قبل از خرید تلویزیون آن را ببینید و از طرفی ما خرید تلویزیون شیائومی با پرداخت درب منزل را انجام می دهیم. به این صورت که پس از انتخاب تلویزیون و انجام ثبت سفارش, لیست قیمت تلویزیون شیائومی 75 اینچ ما آدرس دقیق منزل به همراه شماره ثابت را از شما می گیریم و تلویزیون را ارسال خواهیم کرد. تلویزیون شیائومی مد نظر پس از چند روز کاری درب منزل به شما تحویل داده می شود. پس از انجام امورات لازمه و تایید اصالت و سلامت کالا وجه تکمیلی را پرداخت نمایید. انجام این فرایند چند موضوع را مورد هدف قرار می دهد. اولین مورد اعتماد سازی در خرید اینترنتی است. شما وجهی را پرداخت نخواهید کرد و در صورت بروز هر گونه ایرادی و یا عدم تایید تلویزیون می توانید آن را مرجوع سازید. دومین مورد به گارانتی و خدمات پس از فروش به همراه رعایت استاندارد های حمل بر می گردد.

تلویزیون شیاومی L65M5-5SIN از سری محصولات سال 2019 کمپانی شیائومی است که ویژگی های خاصی را در خود جای داده است از این رو علاقمندان زیادی را به سوی خود می کشد. این تلویزیون با اندازه 65 اینچی خود برای فضاهای نسبتاً بزرگ مناسب می باشد. ظاهر جذاب محصول با رنگ بدنه مشکی به راحتی با دکوراسیون منزل شما هماهنگ می شود. تلویزیون شیاومی L65M5-5SIN از نظر طراحی کاملا جذاب و شیک می باشد حاشیه های آن به قدری کم است که در هنگام تماشای تلویزیون اصلا به چشم نمی آید و بیننده محو تصاویر در حال پخش آن می شود. تلویزیون را هم می توانید به وسیله دو پایه که در دو طرف تلویزیون قرار می گیرد بر روی میز تی وی قرار دهید و هم می توانید آن را بر روی دیوار نصب کنید. صفحه نمایش LED تلویزیون با استفاده از Vivid Picture Engine دقت رنگ و سر زندگی فوق العاده ای را ارائه می دهد.

مطمئن باشید کیفیت 4K روی تلویزیون شما به نمایش در می آید، خواه با سیم از طریق HDMI و USB و خواه بی سیم و از طریق wifi. شاید تمام موارد ذکر شده تا کنون هیجان انگیزتر از سیستم عامل این دستگاه نباشد. تلویزیون شیائومی اندروید دارای دو سیستم عامل است. سیستم عامل فرعی تلویزیون مخصوص خود شیائومی است و Patch-wall نام دارد که البته در ایران کار نمی کند. سیستم عامل اصلی اندروید تی وی است. سیستم عامل اندروید تی وی بهترین است. می توانید هر برنامه ای که می خواهید از پلی استور دانلود کنید. فیلیمو، نماوا، انواع نرم افزار پخش کننده و مدیریت فایل، انواع بازی و حتی نرم افزارهای آموزش زبان و تناسب اندام همگی در اختیار شماست. تلویزیون شیائومی 4S یک تلویزیون همه چیز تمام است. این تلویزیون از تمام داوری ها در سرتاسر دنیا سربلند بیرون آمده است. بهترین کیفیت، بهترین قیمت و به روز بودن را یکجا دارید. نگران چینی بودن آن نباشید و به یاد تلویزیون های ارزان قیمت چینی که با نام تولید داخل به شما معرفی می شود نیوفتید.

  بهترین ضبط مکالمه برای شیائومی (رفع مشکل ضبط مکالمه گوشی شیائومی)

دریافت بهترین تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتلویزیونها یکی از مهمترین لوازم موجود در هر خانه هستند. امروزه این جعبه جادویی علاوه بر منازل در دیگر اماکن نیز دیده میشود. شیائومی یکی از کمپانیهایی بوده که در سالهای اخیر توانسته محصولاتی باکیفیت نظیر تلویزیونهای پیشرفته را تولید و به بازار جهانی عرضه کند. اگر قصد خرید تلویزیونهای شیائومی را دارید، باید پیش از خرید، اطلاعاتی را در مورد این صنعت پرطرفدار کسب نمایید. در ادامه با راهنمای خرید تلویزیون شیائومی همراه باشید. طراحی قاب این تلویزیون ها چگونه است؟ تلویزیونهای شیائومی در اندازه و ابعاد کوچک و بزرگ به عنوان مثال ۳۲ اینچ تا ۶۵ اینچ تولید و عرضه بازار شده است. دو نکته در زیبایی تلویزیون نقش دارند: یکی حاشیههای بسیار کم صفحهنمایش و دیگری نازکی بسیار زیاد تلویزیون.این محصول شیائومی در قسمت بالایی کمتر از یک شیشهی معمولی ضخامت دارد، یعنی ۴.۹ میلیمتر. کمپانی شیائومی سعی کرده است یک تلویزیون با حاشیه کم در عین حال زیبا درست کند که در این سری MI 4S موفق عمل کرده است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد تلویزیون شیائومی 65 اینچ رسیور دار لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید