تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ مدل ۵۵P1Xiaomi 55-inch TV Model 55P1

xiaomi tvشاید برایتان جالب باشد که شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۴ موفق شده ۲.۱ میلیون گوشی را در عرض یک روز به فروش برساند و نام خود را در گینس ثبت کند. این برند همچنین موفق شده در عرض تنها ۲ ثانیه ۱۵ هزار گوشی می ۳ را به فروش برساند. تلویزیون های شیائومی کیفیت تصویر بسیار خوبی دارند و به نسبت از قیمت های پایین تری در مقابل سایر تلویزیون ها برخوردار هستند. تلویزیون ال ای دی های شیائومی به واسطه قیمت مناسب و کیفیت بالای خود، در همان ابتدای ورود به بازار توانسته اند مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشانند و طرفداران زیادی داشته باشند. البته برای خرید تلویزیون مناسب به وب سایتی که از آن خرید می کنید توجه داشته باشید. فروشگاه اینترنتی گزینگ کالا برای جلب اعتماد شما عزیزان موفق به دریافت نمادهای قانونی شده و برگه ای را به نام برگه اعتبارات تعبیه کرده است.

  • پایه دیواری ثابت تلویزیون TV wall mount ۲۸۰٬۰۰۰ تومان
  • تلویزیون 2020 شیائومی LED TV 4S
  • ورودی های محدود با استاندارد های متوسط
  • بهره گیری از فناوری AQUOS
  • قبلا از این محصول استفاده کرده اید ؟
  • Afraland – 6 ماه پیش
  • حجم صدای پایین نسبت به سونی، سامسونگ و الجی
  • نام شما *

xiaomi tvشیائومی را بیشتر با گوشیهای خوشقیمت و کارآمدش میشناسیم اما حتماً میدانید که سبد محصولات این شرکت فوقالعاده متنوع است و هر چیزی که فکرش را بکنید در آن پیدا میشود. تلویزیونهای شیائومی بخشی از این محصولات هستند که در بازار جهانی خوش درخشیدهاند اما در ایران هنوز توجه کافی به آنها نشده است. در این مطلب میخواهم یکی از جدیدترین تلویزیونهای اقتصادی این شرکت یعنی تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 را بررسی کنم. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 در دسته محصولات اقتصادی این شرکت قرار میگیرد و در مدلهای ۳۲، ۴۳، ۵۰ و ۵۵ اینچی تولید میشود. بهجز مدل ۳۲ اینچی که در کمال تعجب نمایشگر اچدی دارد، باقی مدلها از پنل 4K UHD بهره میبرند. نکته جالب دیگر این است که اعضای مختلف این خانواده از پنلهای مختلفی استفاده میکنند. مدل ۵۵ اینچی که به دست ما رسیده پنل VA ساخت شرکت TCL دارد که با دقت رنگ بسیار بالا، تجربه کمنظیری از تماشای محتوا را در اختیار شما میگذارد.

تلویزیون ال جی، سامسونگ یا سونی؟

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید پربیننده ترین ورود محموله جدید ال جی و سامسونگ به گمرک ایران ورود پر قدرت بانک مرکزی به بازار ارز / غافلگیری سفته بازان در راه است؟ باکو رانندگان ایرانی را آزاد نکرد / وضعیت تردد از مرز ایران و ارمنستان چه شد؟ تلویزیون ال جی، سامسونگ یا سونی؟ انتخابی سخت با ظهور شیائومی! اگر به دنبال خرید تلویزیون هستید؛ با وجود ۴ شرکت تولیدکننده قدرتمند در جهان یک پروسه سخت در پیش دارید تا در بین مدل های های متنوعی که هر برند تولید می کند یک تلویزیون با کیفیت خریداری نمایید. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

  مقایسه شیائومی می‌بند ۷ یا هواوی بند ۷

xiaomi tvجهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید پربیننده ترین قیمت یخچال فریزر اسنوا /۱۵خردادماه قیمت جدید کولر آبی (۱۴۰۰/۳/۱۶) قیمت تلویزیون ۵۰اینچ /۱۵خردادماه ارزان ترین تلویزیون های بازار چند؟ یخچال فریزر سامسونگ چند؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جدول /۱۲خردادماه پرفروش ترین کولرهای بازار چند؟ ارزانترین جاروبرقی های بازار چند؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید پربیننده ترین پرطرفدارترین تلویزیون های بازار چند؟

مطابق با میل خود و فضایی که در اختیار دارید می توانید تلویزیون را به دیوار وصل کنید و یا با استفاده از دو پایه آن را روی میز قرار دهید . در هر صورت هیچ فرقی ندارد و تلویزیون در هر حالت جلوه ای مدرن به خانه می بخشد و در نگاه اول تمام توجه ها را از آن خود می کند . صدای تلویزیون موازی با تصویر در جهت هیجان زده کردن مخاطب و ارائه تجربه ای تکرار نشدنی و بیاد ماندنی تلاش می کند . شدت خروجی صدا 20 وات است . در هر صورت اگر این حجم صدا شما را راضی نمی کند از ساندبار و انواع دستگاه های کمکی استفاده نمایید . صدا از دو بلندگو که در داخل تلویزیون قرار دارند رد می شود و بدون نویز و کاملا رسا انتشار می یابد . البته شیائومی برای بهینه نمودن صدا از چندین فناوری مختلف استفاده کرده است . Dolby Audio صدایی احاطه کننده و کاملا واقعی را خلق می نماید که شما را به دل صحنه ها راه می دهد و تجربه ای واقعی را در اختیار شما می گذارد که امروزه همه به دنبالش هستند . DTS در کنار Dolby Audio قرار گرفته و کار را تمام می کند . این فناوری با در اختیار داشتن بلندگو ها آنها را متناسب با صحنه ها تنظیم می کند و جهت صدا را در مواقع مناسب تغییر می دهد و مرز بین واقعیت و دنیای مجازی را از بین می برد .

  نقد و بررسی تلویزیون های شیائومی سال 2023

xiaomi tvصدای تلویزیون از جمله لزومات مهمی است که باید هنگام خرید به قدرت آن دقت کنید، صدایی با قدرت 8 تا 10 وات برای هر اسپیکر خوب و معمول است. تلویزیون هوشمند خریداری کنید زیرا با داشتن تلویزیون هوشمند می توانید به راحتی به اینترنت متصل شوید و با سیستم عامل اندرویدی آن نرم افزار های کاربردی را روی آن نصب کنید. خواه به دنبال یک تلویزیون متوسط یا تلویزیون با کارایی بالا باشید ، بزرگترین عامل در تصمیم شما احتمالاً اندازه صفحه نمایش خواهد بود. در نظر بگیرید که به طور معمول چند نفر از اعضای خانواده شما بطور هم زمان تلویزیون تماشا می کنند و قرار است تلویزیون تان را در کدام قسمت خانه قرار دهید. سپس بزرگترین اندازه صفحه را انتخاب کنید که به راحتی در آن فضا – و بودجه شما متناسب باشد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون ال جی را بخوانید.

آنچه در اینجا جالب است به آن اشاره کنیم چالش های جدیدی شیائومی در قسمت پردازنده و سخت افزار است . گفتنی است که پردازش تصویر تلويزيون به یک پردازنده قدرتمند نیاز دارد تا تصاویر را با جزئیات کامل به نمایش درآورد . از این رو شیائومی از پردازنده 4 هسته ای بسیار قدرتمند Cortex A57 از نوع 64 بیتی برای پردازش تصاویر در تلویزیونهایش استفاده کرده . همچنین در کنار آن از پردازنده گرافیکی Mali به منظور پردازش بسیار کارآمد تصویر بهره می برد تا لذت مشاهده محتوا را برای کاربران چند برابر کند. همچنین از حافظه داخلی برای دانلود اپلیکیشن های محبوبتان بهره می برد . خوب حالا می رسیم به قسمت نرم افزار و سیستم عامل تلويزيون شيائومی اسمارت (Smart) . شرکت شیائومی در ساخت انواع تلویزیون هوشمند اش از سیستم عامل اندروید (Android TV) بهره می برد . که به همراه آن ، سرویس های خدماتی شيائومی همچون هوش مصنوعی Patchwall قرار دارد .

  شیائومی 12 اولترا مجهز به Snapdragon 8 Gen 1 Plus احتمالاً ۳۱ خرداد معرفی می‌شود

طراحی تلویزیون L65M5-5ASP بسیار خوب است و کیفیت ساخت خوبی نیز دارد. حاشیه های صفحه نمایش این تلویزیون باریک طراحی شده اند و از جنس فلز می باشند و ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارند. هر چه حاشیه های صفحه نمایش یک تلویزیون باریک تر باشد، تمرکز روی محتوای در حال پخش و لذت تماشای تلویزیون بیشتر خواهد شد. طراحی این تلویزیون باریک و مینیمال است. بلندگوهای این تلویزیون نیز طراحی جمع و جوری دارند و همین موضوع باعث شده که ضخامت یا قطر کلی تلویزیون باریک شود. ضخامت کم باعث می شود که تلویزیون برای نصب روی دیوار مناسب تر شود و فاصله بسیار اندکی میان تلویزیون و دیوار بوجود آید و محیط خانه شما زیبا تر به نظر برسد. دستیار صوتی گوگل ممکن است در زمان فروش این تلویزیون در دسترس نباشند و طی یک آپدیت در آینده منتشر شوند. محتوای سرویس های مختلف بسته به منطقه جغرافیایی ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کنند.

  • پشتیبانی از کروم کست داخلی
  • سیستم عامل اندروید 9
  • وارد صفحه اصلی یا HOME شوید
  • طول عمر بالا و کیفیت ساخت عالی
  • سال تولید: 2022
  • مشاهده » دانلود کاتالوگ تلویزیون ال جی

2160 پیکسل را ایجاد نموده و تصاویری با سرعت و قدرت بیش از اندازه را فراهم خواهد آورد. تلویزیون جدید سونی مدل SONY 4K TV X9500H از فناوری Ultra HD و HDR پشتیبانی نموده و میتواند بیشترین کیفیت و کارایی را به ثبت برساند. قابلیتهایی همانند Dolby Vision & Atmos و 4K X-Reality و X-Motion و همچنین پردازندهی X1 بیشترین کیفیت و کارایی را برای تلویزیون Sony 4K UHD HDR TV KD-X9500H به وجود آورده است. استفاده از سیستم صوتی قدرتمند با صدایی فراگیر و همه جانبه و همچنین قابلیت Voice Zoom، رضایت کامل و کیفیت برتر را برای کاربر فراهم آورده است. تلویزیون اینچ سونی مدل X9500H از سیستم عامل اندروید با طیف وسیعی از اپلیکیشن های پیش فرض، قابلیت اتصال و اشتراک گذاری با موبایل و همچنین امنیت بسیار بالا، بهره گرفته است. سونی امکان کنترل تلویزیون Sony X950H از طریق فرمانهای صوتی را برای کاربر فراهم آورده است.

تلویزیون شیائومی: فقط نیست همانگونه که شما فرض می‌کنید است|راه درست برنده شدن خریداران و تأثیر بر بازارها با تلویزیون شیائومی|با تلویزیون شیائومی در 24 ساعت موفق شوید}

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تلویزیون شیائومی 4s 65 اینچ قیمت دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید