تلویزیون شیائومی 2023 بخریم یا نه؟

xiaomi tvبه گزارش ایسنا به نقل از افرالند، تلویزیون شیائومی یکی نمایشگرهای پرفروش بازار با قیمتی اقتصادی و امکاناتی فراوان است. به دلیل کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه محصولات؛ شیائومی به یکی از برندهای مورد علاقه کاربران سراسر جهان و به خصوص ایرانی تبدیل شده است. از آن جا که قیمت تلویزیون شیائومی واقعاً به صرفه است، بسیاری از کابران تمایل دارند تا از این برند خرید کنید. جدیدترین تلویزیونهای شیائومی کدامند؟ بزرگ ترین تلویزیون خانواده شیائومی در سال 2022 نمایشگری 86 اینچ است که گروه خاصی از کاربران را هدف قرار داده است؛ آن دسته از کاربرانی که یک تلویزیون 55 اینچ نمیتواند لبخند بر لب هایشان بیاورد! تلویزیون شیائومی MAX غول خوش طرح و جذاب شیائومی است که در گروه مدلهای بالارده و پیشرفته خود را جای می دهد. تلویزیون اقتصادی شیائومی مدل F2 یکی دیگر از مدلهای جدید این شرکت است که به دور از زرق و برق تولید شده است.

xiaomi tvXiaomi همچنین در زمینه محصولات صوتی هم فعالیت میکند. هدفونهای سیمی و بیسیم Xiaomi تنوع خیلی خوبی دارند و عکسی که بالاتر مشاهده میکنید هم مربوط به هدفون کاملا بیسیم آن Mi True Wireless Earphones 2 است. اگرچه این هدفون شباهت زیادی به ایرپادز اپل دارد اما با قیمت ارزانتری نسبت به نمونه اپلی عرضه شده است. از جمله محصولات دیگر شیائومی در بخش گجتهای پوشیدنی میتوان به می واچ یا می واچ لایت اشاره کرد که ساعتهای هوشمند شرکت را تشکیل داده و قیمت بسیار مناسبی هم به نسبت سایر رقبا دارند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که شیائومی حتی تلویزیون هم تولید میکند! تلویزیونهای این شرکت در کشورهای محدودی عرضه میشوند اما اگر کمی جستوجو کنید، احتمالا چند نمونه از آنها را در بازار ایران هم پیدا خواهید کرد. تلویزیونهای شیائومی معمولا با سیستم عامل Android TV همراه هستند که به کاربران اجازه میدهد از اپلیکیشنهای متنوعی که برای این پلتفرم وجود دارد هم استفاده کنند.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

تلویزیون اندروید شیائومی P1 به کروم کست داخلی مجهز شده است. برخورداری از Chrome Cast داخلی به شما اجازه می دهد تا ویدیو ها، بازی ها و برنامه های مورد علاقه خود را از موبایل روی صفحه نمایش تلویزیون 55 اینچ شیائومی P1 با کیفیت بالا پخش کنید. تنها کافی است دکمه Cast را در موبایل خود فشرده و اتصال موبایل و تلویزیون را برقرار کنید. همچنین می توانید از طریق مرورگر کروم کامپیوتر خود صفحه وب را روی تلویزیون Cast نمایید و از ان لذت ببرید. تلویزیون 2021 شیائومی P1 دارای پورت های ورودی خروجی مختلفی است و تمام نیازهای شما را مرتفع می سازد. این تلویزیون دارای 3 درگاه HDMI و 2 درگاه USB است و میتوانید از طریق آنها لوازم جانبی خود را به تلویزیون متصل کنید. همچنین دارای بلوتوث است و قابلیت اتصال بی سیم به تلویزیون را برای شما امکان پذیر میکند. تلویززیون 55 اینچ شیائومی P1 دارای وای فای با استاندارد 802.11 a/b/g/n است و از باند های 2.4 GHz و 5 GHz پشتیبانی می کند.

  پوکو در MWC 2022 کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‌کند

همچنین ما با پنلی ۱۲۰ هرتز طرف هستیم که به واسطه ورودی HDMI 2.1، میتواند میزبان کنسولهای پلیاستیشن 5 یا ایکسباکس سریز ایکس باشد. عمق رنگ ۱۰ بیت واقعی این تلویزیون در کنار زمان پاسخگویی زیر ۴ میلیثانیه و پشتیبانی از بهترین تکنولوژیهای نمایشی HDR، ردمی X55 را به یک تلویزیون مقرونبهصرفه اما قدرتمند و شگفتانگیز تبدیل کرده است. ردمی X55 هم از سیستم عامل اندروید پشتیبانی میکند و به واسطه چیپست قدرتمند مدیاتک که مجهز به پردازنده چهار هستهای Cortex-A73 است، دست شما را برای استفاده از بهترین اپلیکیشنهای اندرویدی و سایر قابلیتهای تلویزیون باز و راحت میگذارد. شیائومی را میتوان سلطان بیرقیب قیمتگذاری پایین در قبال کیفیت بالا و جهانی دانست و این قضیه را تلویزیون Mi LED 4S ثابت میکند. این تلویزیون ۶۵ اینچ ۲۰۲۱ شیائومی مجهز به پنلی از نوع IPS است که میتواند عمق رنگ بهتر و شفافیت تصویر فوقالعادهای را ارائه دهد. نکتهای که در مورد این تلویزیون وجود دارد، این است که در دو نسخه گلوبال (هند) و اسپانیا عرضه شده و تفاوتهای ظاهری و کیفیتی دارند که ما در این معرفی، به نسخه گلوبال که برتریهای زیادی دارد پرداختهایم.

شما می توانید از طریق فناوری Miracast اتصال بی سیم سایر لوازم هوشمند را به تلویزیون انجام دهید. این را به یاد داشته باشید که این نسخه برترین سیستم عامل استفاده شده در تلویزیون های هوشمند است. افزوده شدن هوش مصنوعی در یک نگاه این تلویزیون را شبیه به تلویزیونهای بالارده نشان می دهد. چرا که این تکنولوژی از بهترین مزیت های این تلویزیون در سال 2019 به شمار می آید. در واقع از فناوری هوش مصنوعی میتوان به عنوان یک مدیر حرفه ای جهت تحت کنترل قرار دادن دستگاه های هوشمند موجود در منزل یاد کرد. به بیان دیگر به وسیله این تکنولوژی است که آسان، ساده و کاربردی می توان بر تمامی دستگاه های هوشمند نظارت داشت و تغییرات مربوطه را بسته به نیاز بر روی هر کدام اعمال کرد. دستیار صوتی Google Assistant نیز به عنوان یکی از نقطه قوت های بخش هوشمند تلویزیون L55M5-5ASP به شمار می آید که همراه با آنها و بدون اتلاف وقت دستور و فرمان مورد نظر را به تلویزیون می دهد.

  تلویزیون 55 اینچ هوشمند 4K شیائومی مدل MI TV 55 P1 – فروشگاه اینترنتی کیشاپلند

xiaomi tvبی هیچ مقدمه دیگری بگذارید سراغ آنها برویم. گوشیهای سری Mi شیائومی، محصولات اصلی این شرکت به حساب میآیند. هر سال یک مدل جدید در این سری عرضه میشود و آخرین نسل آنها، گوشیهای سری شیائومی می ۱۱ نام دارند که برای سال ۲۰۲۱ عرضه شدهاند و در مدلهای مختلفی هم به فروش میرسند. به طور کل گوشیهای سری Mi با بهترین پردازندههای کوالکام همراه هستند و بهترین دوربینهای موبایلی شیائومی را هم به همراه دارند. دربارهی خانواده Mi 11 هم این موضوع صدق میکند و بیشتر گوشیهای این خانواده با اسنپدراگون ۸۸۸، پردازندهی ۵ نانومتری و قدرتمند کوالکام همراه هستند. دو مدل لایت هم در این خانواده معرفی شدند که در آنها از پردازندهی اسنپدراگون ۷۸۰G (برای مدل ۵G) و اسنپدراگون ۷۳۲G (برای مدل ۴G) استفاده شده است. جز می ۱۱ لایت، تمام گوشیهای سری Mi 11 از شبکه ۵G هم پشتیبانی میکنند. به طور کل اگر به دنبال یک پرچمدار در بین گوشیهای شیائومی میگردید، گوشیهای سری Mi آنهایی هستند که باید به دنبالشان باشید.

  1. برروی برنامه دکمه OK را بزنید
  2. قیمت گذاری نامناسب
  3. Anti Banding در دوربین موبایل شیائومی چیست؟
  4. پایه های فلزی و با کیفیت
  5. سیستم عامل Android
  6. امکانات محدود در قیاس با رقبا
  7. بازه قیمت تلویزیون های 49 اینچ از 16.700 تا 19.700 تومان

از طرفی تکنولوژی DTS HD باعث تولید صدای فراگیر مجازی می شود و هیجان تماشای تلویزیون را بیشتر می کند. به این ترتیب شما در کنار کیفیت تصویر بسیار خوب این تلویزیون، صدای با کیفیت و هیجان انگیزی را تجربه خواهید کرد و از آن لذت خواهید برد. تلویزیون 2021 شیائومی P1 هوشمند است و به سیستم عامل اندروید 10 مجهز شده است. این تلویزیون امکانات هوشمند و سرگرمی های بسیار جذابی را در اختیار شما قرار میدهد. این تلویزیون از طریق سیستم عامل Android 10 بیش از 400000 فیلم و برنامه تلویزیونی را در دسترس شما قرار میدهد. شیائومی این تلویزیون را به 16 گیگ حافظه داخلی مجهز کرده است و میتوانید برنامه های اندرویدی دلخواه خود را دانلود و روی حافظه تلویزیون نصب کنید. تلویزیون هوشمند شیائومی 55P1 از میکروفون داخلی برای استفاده از دستورات صوتی برخوردار است. همچنین از دستیار صوتی گوگل نیز پشتیبانی میکند و میتوانید از طریق آن و با صحبت کردن به مدیریت تلویزیون بپردازید.

  • همچنین از مواد الکلی استفاده نکنید
  • زاویه دید: ۱۷۸ درجه
  • حافظه رم (RAM) برابر با 2 گیگابایت از نوع DDR
  • ساسان امین نژاد – خرداد 15, 1400
  • مشاهده » لیست قیمت تلویزیون شیائومی
  • دسترسی به برنامه های Netflix، Amazon Prime Video، Spotify و

  شایعه: احتمالاً شیائومی در حال ساخت تلویزیون جدید و بزرگ ۱۰۰ اینچی است

بنابراین در این بخش هم دیده میشود که شیائومی همه تلاش خود را کرده است که تلویزیونی سریع و کامل را در اختیار مشتریان خود قرار بدهد. پیشتر در خصوص بخشهای اصلی و مهم تلویزیون هوشمند 65 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME صحبت کردیم, تلویزیون 4k شیائومی مدل 4s سایز 65 اینچ حال در این بخش نیز به بررسی سایر امکانات و ویژگیهای جانبی آن خواهیم پرداخت؛ اطلاعاتی که میتواند برای بسیاری از افراد مهم باشد و جزو اولویتهای آنها به حساب بیاید. در تلویزیون جدید شیائومی گیرنده دیجیتال داخلی در نظر گرفته شده است؛ این گیرنده به خوبی تمامی شبکههای موجود در صدا و سیما را دریافت خواهد کرد و با پشتیبانی از فرمتها و کدکهای مختلف آنها را با بالاترین کیفیت نمایش خواهد داد. پشتیبانی از وای فای، بلوتوث نسخه 5، پورت شبکه LAN، خروجی هدفون، 2 عدد پورت USB، 2 عدد پورت HDMI که یکی از آنها 4K و دیگری 1080 است، خروجی اپتیکال صدا و … از دیگر امکانات جانبی این تلویزیون به شمار میآیند. تلویزیون هوشمند 65 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME محصولی باکیفیت و بسیار جذاب است که مشخصات خوبی همچون نمایشگر بزرگ با رزولوشن بالا، سیستم صوتی خوب، پردازنده قدرتمند و … را دارد. برای خرید این تلویزیون جدید از برند شیائومی میتوانید از طریق سایت پی بی 360 اقدام کنید. فروشگاه اینترنتی پی بی 360 با ارائه محصولات جدید برندهای مطرح دنیا سعی دارد که اولین مرجعی باشد که این محصولات جدید را در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد. همچنین تمامی محصولات موجود، با بهترین قیمت ممکن ارائه میشوند و شما با مراجعه به وب سایت ما میتوانید از تخفیفهای دورهای مختلف روی محصولات نیز بهرهمند شوید.

تلویزیون شیاومی

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت kalinab.com.

دیدگاهتان را بنویسید